Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...
 Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...
 Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...
 

Pana cand?Zona Promenada Mall. Sa construim...fara numar

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
36 replies to this topic

#19
gabicen

gabicen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,875
  • Înscris: 27.06.2006

 Adm, on 28 iulie 2014 - 15:23, said:

Infrastructura costa (MULT) si implica adesea exproprieri.

Infrastructura implica si arestari : "Directorul de infrastructură din Primăria Capitalei, Mădălin Dumitru, reținut de DNA: A luat mită două autoturisme de lux şi 50.000 de euro" sursa: media.

Eu cred ca este bine ca Bucurestiul sa-si schimbe fata. Daca mai traia putin Ceasescu centrul era "curat".
Unii se plang ca nu au loc de trecere in zona Pipera. Probabil ca nu stiu cum arata Dambovita inainte cu maluri din pamant, iarba verde si izvoare unde se spalau covoarele, cum arata Calea Mosilor inainte, cu piatra cubica si lata de vreo 15m pe care circula tramvaiul 1 si mai ales nu stiau cum arata Bucurestiul cand a inceput sa fie recladit (de comunisti, ca ei erau pe atunci). Bucurestiul era un santier total pe atunci....Toate schimbarile/constuctiile au dus la neplaceri locale dar pana la urma Bucurestiul o sa arate bine.

Poate multi bucuresteni cunosc Parcul Tineretului si intrarea din parc de langa Liceul Sincai. . Cand eram mic pe langa liceul Sincai nu intram intr-un parc ci in Cocioc- o mlastina plina de stuf si papura care incepea cam de unde sunt acum fantanile arteziene longitudinale.  In stanga cociocului nu exista cartierul actual de blocuri ci maghernite si casute.

Desi de felul meu sunt conservator, sunt de acord ca Bucurestiul sa fie recladit.

Edited by gabicen, 28 July 2014 - 17:00.


#20
Claudiu_J

Claudiu_J

    Too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,207
  • Înscris: 13.05.2008

 AlexEn, on 28 iulie 2014 - 15:47, said:

Stai sa vezi cum o sa fie la metrou la Aurel Vlaicu, unde e mica mica intrarea in statie. Cred ca sunt 2 sau 3 turnicheti, pe unde trebuie sa intre tot puhoiul de oameni care lucreaza prin zona...

Am fost acolo cu metroul, la politie, pentru o inmatrculare;
Am stat 15 minute afara, pana sa ntru in statie; E o rusine;
Daca se mareste traficul la statia aia, o sa socotesti cand te duc la munca inca cel putn jumate de ora intrat iesit din statia de metrou;

#21
shiva

shiva

    Nameless hero. Professional bug slayer mom.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,862
  • Înscris: 06.10.2003

 RoVal1972, on 28 iulie 2014 - 16:04, said:

[...]Am ramas socat acum 8 ani cand am vazut cum se construieste un cartier nou de case langa Toronto. Nu glumesc. Intai s-a construit iesirea si intrarea din autostrada, apoi s-au tras utilitatile, sau facut strazi/stradute, stalpi de lumina. La final s-au ridicat casele.
La fel si in SUA. Pe banii dezvoltatorului, nu a primariei.

#22
shefu_de_combinat

shefu_de_combinat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,022
  • Înscris: 18.01.2007

 gabicen, on 28 iulie 2014 - 16:50, said:

Desi de felul meu sunt conservator, sunt de acord ca Bucurestiul sa fie recladit.

Pentru o mare parte din oras e vital. Comunistii nu au gresit in intentie, au gresit in modul de realizare al intentiei. Dar iar ajungem la chestii care s-au mai discutat de 10 ori aici Posted Image

Quote

Pe banii dezvoltatorului, nu a primariei.

Evident. Asta pentru ca a fi dezvoltator nu inseamna "cumpar o parcela, fac POT 100%, investesc minim, pun finisaje de bricostore, vand pe un pret nejustificat, repet procedeul". Iar suburbiile vestice nu au crescut organic ci au fost din start planificate. Trebuie doar 10 minute de stat pe google maps ca sa vezi ca la periferia oricarui oras occidental sunt zone in dezvoltare unde vezi strazi facute, cu marcaje, cu tot, si parcele ce urmeaza sa fie construite. La noi e mai tot timpul invers, facem intai o casa..si dupa...mai vedem.

Edited by shefu_de_combinat, 28 July 2014 - 17:16.


#23
Hedonist

Hedonist

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,490
  • Înscris: 10.03.2014

 claudiujipa, on 28 iulie 2014 - 16:51, said:

Am fost acolo cu metroul, la politie, pentru o inmatrculare;
Am stat 15 minute afara, pana sa ntru in statie; E o rusine;
Daca se mareste traficul la statia aia, o sa socotesti cand te duc la munca inca cel putn jumate de ora intrat iesit din statia de metrou;
Statia nu se va mari si nici turnicheti nu se vor pune, deoarece nu exista capacitate de transport.
Oamenii vor intra pe peron sa ce, sa cada pe linie?

#24
shefu_de_combinat

shefu_de_combinat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,022
  • Înscris: 18.01.2007

 Hedonist, on 28 iulie 2014 - 17:39, said:

deoarece nu exista capacitate de transport.
Oamenii vor intra pe peron sa ce, sa cada pe linie?

Pentru orice problema de mobilitate urbana exista o solutie. Si culmea, nici nu trebuie sa inventam nimic. Este complicat (nu imposibil!) sa reconfigurezi o statie de metrou cand ea arata asa:
[ http://cdn.citylab.com/media/img/citylab/2013/08/09/screen_shot_2013_08_09_at_104723_am/lead_large.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Daca ai o statie banala cu 2 linii iti trebuie doar bani+vointa. Bani cred ca ar fi.

Edited by shefu_de_combinat, 28 July 2014 - 18:10.


#25
pro-civilizatie

pro-civilizatie

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,012
  • Înscris: 19.02.2011
problema nu se poate rezolva decat cu marirea numarului de vehicule ratb si construirea de noi linii de metrou.

#26
Hedonist

Hedonist

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,490
  • Înscris: 10.03.2014
Problema se rezolva de la sine, firmele satule sa le intarzie angajatii, respectiv sa petreaca sefii 2 ore pe drum se vor reloca.
In Pipera nu sunt numai IT-isti, sunt si Ai - Tristi platiti cu 300 euro pe luna, care vor zice pas la o eventuala naveta in Pipera dintr-un cartier mai indepartat.
Firmele care lucreaza cu clienti iarasi, vor fi luati de acestia la maciuca datorita locatiei si si-i vor pierde!

Solutie nu exista, mai multe mijloace RATB e contraindicat, aglomereaza traficul! Numai prin Pipera nu se mai plimbau bosorogii!
Tramvaiul 5 va fi scos de pe centru pentru introducerea sensului unic (si montarea sa pe lateral), insa nu se va mai monta!

 shefu_de_combinat, on 28 iulie 2014 - 17:57, said:

Pentru orice problema de mobilitate urbana exista o solutie. Si culmea, nici nu trebuie sa inventam nimic. Este complicat (nu imposibil!) sa reconfigurezi o statie de metrou cand ea arata asa:
Daca ai o statie banala cu 2 linii iti trebuie doar bani+vointa. Bani cred ca ar fi.
Cand e concert la Izvor, statia Izvor se inchide! De ce? Fluxul de calatori ce patrunde in statie nu poate fi preluat de trenuri.
Situatia la Pipera este similara la ora actuala, cand totusi ai turnichetii ce impiedica turma sa dea buluc, daca imbunatatesti accesul in statie se vor calca pe peroane in picioare pana vine trenul.

Edited by Hedonist, 28 July 2014 - 19:04.


#27
pro-civilizatie

pro-civilizatie

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,012
  • Înscris: 19.02.2011
nu ratb-ul aglomereaza traficul,ci masinile mici

#28
shefu_de_combinat

shefu_de_combinat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,022
  • Înscris: 18.01.2007

 Hedonist, on 28 iulie 2014 - 19:02, said:

Solutie nu exista, mai multe mijloace RATB e contraindicat, aglomereaza traficul! Numai prin Pipera nu se mai plimbau bosorogii!

UNU: Scoti (dracului) gratuitatea pentru pensionari, ca oricum n-are sens si e o mizerie. Transportul public nu e caruta de carat fosile diametral prin bucuresti spre unde painea e mai ieftina cu 5 bani.

DOI: Tramvaie cu linie separata.

Cu RATB, fara RATB, traficul va fi aglomerat. Ideea de a nu baga transport de suprafata pentru ca incurca masinile e o prostie demna de 1960. Asa au gandit americanii cand au scos toate tramvaiele de prin orase si au facut expressways cu 10 benzi pe sens. Care se blocheaza zilnic. Bagi bani in transport public (terestru sau subteran), nu largesti bulevarde, ba chiar mai iei o banda doua de unde ai cum pentru tramvai/biciclisti si in timp masinile dispar/se reduc. Da, se dau unii cu curul de pamant. Nasol. In 10 ani ai transport civilizat si toata lumea accepta situatia + orasul e mai ca un oras.  Iar unde zic de "transport de suprafata" e de la sine inteles ca ma refer la tramvaie, MINIM troleibuze.

Iar cu blatistii si homlesii se rezolva usor:

[ http://orenstransitpage.com/otpbrazilpics/curitiba22.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

TREI : Odata facut un sistem de transport public decent, integrat (adica celebra Autoritate Metropolitana de Transport), pui si taxa de congestie in centru. Din care taxa, surprise surprise, investesti si mai mult in transportul public. Si toata lumea are de castigat.

Edited by shefu_de_combinat, 28 July 2014 - 20:36.


#29
Wilberforce

Wilberforce

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 978
  • Înscris: 27.12.2013
Managerii firmelor care au inchiriat spatii in cladirile din Pipera sunt principalii vinovati: fara nici un motiv tehnic real, s-au luat dupa vecinul de alaturi si au cerut angajatilor sa fie la ora 9:00 dimineata la job, desi prin natura activitatii din acea firma, orice alt program era la fel de bun: 10-18, 11-19, 12-20...la ora 8:45 statia Piata Victoriei e full, o imposibilitate, un cosmar.
Cineva ar trebui sa le impuna un program firmelor, dar asa ceva e SF.

#30
gabicen

gabicen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,875
  • Înscris: 27.06.2006

 Hedonist, on 28 iulie 2014 - 19:02, said:

Solutie nu exista, mai multe mijloace RATB e contraindicat, aglomereaza traficul! Numai prin Pipera nu se mai plimbau bosorogii!

Mare adevar zici: bosorogii, neavand ce sa faca acasa, se apuca sa mearga cu RATB-ul in excursie in Pipera (aglomerand traficul).

Spectacolul din Pipera este mirific dimineata: mii de creiere alearga pe strazi ca sa sa nu intarzie la serviciul unde sunt platiti ca sclavii de pe plantatie. Cunoasc zona: fata mea alearga pe acolo de vreo 6 ani pe 500euro si uneori vine acasa pe la 9 seara si nu mai poate uneori nici sa manance.

#31
shefu_de_combinat

shefu_de_combinat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,022
  • Înscris: 18.01.2007

 Wilberforce, on 28 iulie 2014 - 20:35, said:

desi prin natura activitatii din acea firma, orice alt program era la fel de bun: 10-18, 11-19, 12-20

In teorie e bine..dar...9-5 are un sens...pleaca si copiii la scoala...te intorci acasa ai timp mai mult cu familia si altele. Mie unul nefiind cel mai matinal om mi-ar conveni 12-20 dar majoritatii probabil nu. Si nu poti "impune" un program intr-o zona ca isi fac aia birouri altundeva. Ideea e sa nu te bagi peste astia cu birouri ci sa le creezi conditii ca sa avem mai multe firme care sa doreasca sa investeasca in oras. Adica mai multe joburi.

Quote

bosorogii, neavand ce sa faca acasa, se apuca sa mearga cu RATB-ul in excursie in Pipera

Daca platesc pretul integral al biletului, n-au decat.

Quote

mii de creiere alearga pe strazi ca sa sa nu intarzie

Imi aminteste de vremurile cand eram in 1-4 si la ora 7 era plin pe strazi de muncitori care mergeau la uzina de tractoare. Inca functiona si sirena fabricii. Alte vremuri...Posted Image

Edited by shefu_de_combinat, 28 July 2014 - 20:55.


#32
Hedonist

Hedonist

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,490
  • Înscris: 10.03.2014
Din 1990 pana prin 2008 situatia orelor de intrare a intampinat o migratie de la ora 6 (schimbul 1) catre ora 10, insa s-au mentinut toate palierele situate intre 6 si 10.
Asa cum economia avea specific industrial si in 90 la inceput domina schimbul, asa acum se intalneste o concentrare spre orele 10 (uni-schimb) specifica societatii de servicii, atat din partea angajatorilor, cat si a scolilor ce nu mai impart salile de clasa.

 shefu_de_combinat, on 28 iulie 2014 - 20:23, said:

DOI: Tramvaie cu linie separata.
Tramvaiele sunt inca din 80 stigmata capitalei, iar tendinta vizibila e de eliminare, degeaba te certi cu mine, eu nu zic "ce trebuie" facut, si nici ce "vreau eu " sa se faca, eu zic ce consider ca "se va face" indiferent de opiniile de pe acest forum.
Vezi tu, in 25 de ani de la mutilarea capitalei, nu s-a reusit unirea retelei de tramvai, acum e sfartecata in trei, un capat stingher la Vasile Parvan ce n-a fost prelungit nici macar 500m pana la IZvor sa faca legatura cu metroul si troleibuzele, si alte doua capete diametral opuse in maidanul Unirii, ditamai desertul de 1km in diametru situat in mijlocul capitalei. Traversarea acestuia cu tramvaiul pare imposibila, si inca exista indivizi care isi iau picioarele in spate si baga carbuni, drept pedeapsa ca locuiesc/muncesc in Rahova.

LE: am uitat de anusul contra naturii denumit Sfantul Gheorghe, un apendic ce face matanii in jurul unei biserici uitata la demolare, situat inca cateva sute de metri mai departe, spre pedepsirea celor ce se incapataneaza sa mearga cu ITBul.

Situatie similara cu reteaua de troleibuz, care e in stare critica.

Transportul public va ramane in urmatorii 30 de ani destinat paturii sarace si foarte sarace, care nu are alternativa (nu isi permite masina), prin urmare expresia (RATB incurca traficul) este corecta in acest context.
Alternativa este privatizarea... pt o imagine de ansamblu priviti transportul din Ilfov!

Edited by Hedonist, 28 July 2014 - 21:20.


#33
Cosmin1981

Cosmin1981

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,194
  • Înscris: 25.05.2013

 shefu_de_combinat, on 28 iulie 2014 - 20:23, said:


DOI: Tramvaie cu linie separata.

Cu RATB, fara RATB, traficul va fi aglomerat. Ideea de a nu baga transport de suprafata pentru ca incurca masinile e o prostie demna de 1960. Asa au gandit americanii cand au scos toate tramvaiele de prin orase si au facut expressways cu 10 benzi pe sens. Care se blocheaza zilnic. Bagi bani in transport public (terestru sau subteran), nu largesti bulevarde, ba chiar mai iei o banda doua de unde ai cum pentru tramvai/biciclisti si in timp masinile dispar/se reduc. Da, se dau unii cu curul de pamant. Nasol. In 10 ani ai transport civilizat si toata lumea accepta situatia + orasul e mai ca un oras.  Iar unde zic de "transport de suprafata" e de la sine inteles ca ma refer la tramvaie, MINIM troleibuze.

Iar cu blatistii si homlesii se rezolva usor:

TREI : Odata facut un sistem de transport public decent, integrat (adica celebra Autoritate Metropolitana de Transport), pui si taxa de congestie in centru. Din care taxa, surprise surprise, investesti si mai mult in transportul public. Si toata lumea are de castigat.


total de acord!

solutia e reducerea drastica a numarului de masini individuale CUPLATA cu un sistem de transport public care sa fie fluid si sa acopere toate colturile si punctele cardinale ale Capitalei!

toate cartierele majore sa aiba in mijlocul lor, linii RATB rapide

ca in SUA ...sa pot traversa rapid orasul in max 30 min, indiferent de vreme!


chestia cu ,,am masina, proprietatea mea, fac ce pwla mea vrea!" e o mentalitate de taran marlan

#34
victor444

victor444

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 278
  • Înscris: 04.04.2011
Între timp, RATB-ul se prezintă cam așa: http://forum.softped...-sa-facem-ceva/

#35
WhatNot

WhatNot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,644
  • Înscris: 23.02.2011

 shefu_de_combinat, on 28 iulie 2014 - 15:23, said:

Daca se fac turnuri in centru, nu-i bine, ca strici bijuterie de oras </sarcasm>
Daca se fac turnuri la periferie, nu-i bine, ca trafic.
Unde e bine sa se faca turnuri, ca sa avem si noi un oras de secol XXI cu skyline adevarat, nu o campie de blocuri de 10 etaje si case ?!


Tu ai fost in City in Londra? Acolo nu mai e loc.

Shefule, ultima oara cand am vorbit, aveai pareri de stanga. Te-ai indreptatit ?

#36
shefu_de_combinat

shefu_de_combinat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,022
  • Înscris: 18.01.2007

 WhatNot, on 28 iulie 2014 - 23:18, said:

Shefule, ultima oara cand am vorbit, aveai pareri de stanga. Te-ai indreptatit ?

Posted Image  Hai sa zicem ca ... partial. Inca sunt de parere ca statul ar trebui sa se ocupe de unele chestii...dar...mi-au trecut multe alte dileli. O fi adevarat ce se spune ca pe masura ce inaintezi in etate o iei binisor spre dreapta Posted Image  Dunno...probabil ca in frageda tinerete esti de parere ca statul e minunat pentru ca n-ai avut inca mare contact cu reprezentantii lui si cu toata hartogaraia aferenta. Hell knows.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate