Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
DIGI_Helper
Last Updated: Apr 30 2024 18:51, Started by
cricri51
, Jul 20 2014 17:31
·
82
#9073
Posted 25 July 2018 - 11:20
RV1923, on 25 iulie 2018 - 10:51, said:
Mulțumesc pentru răspuns. Azi s-a făcut portarea și pentru curiozitatea mea, de când se calculează cele 14 zile Ă®n care aș putea renunța la contract și Ă®n cazul Ă®n care renunț, ce se Ă®ntâmplă cu nr de telefon? Edited by Nimcid25, 25 July 2018 - 11:22. |
#9074
Posted 25 July 2018 - 18:53
Salut!
RV1923, on 25 iulie 2018 - 10:51, said:
Mulțumesc pentru răspuns. Azi s-a făcut portarea și pentru curiozitatea mea, de când se calculează cele 14 zile în care aș putea renunța la contract și în cazul în care renunț, ce se întâmplă cu nr de telefon? Asa cum ti-a raspuns si Nimcid 25, din momentul in care numarul provizoriu este activat. Numarul portat se intoarce la operatorul donor in cazul renuntarii. popcatalynmarius, on 25 iulie 2018 - 10:57, said:
Salut Digi helper când se va introduce 4G in negresti oas? Sa implementa H+ de 2-3 luni și tot slab merge viteza la net am atașat o poza Astept un mesaj privat cu datele de identificare ale contractului pentru a transmite sa se verifice si sa se rezolve. De asemenea, am nevoie de urmatoarele informatii: - adresa exacta unde a fost efectuat testul; - numarul/numerele de telefon in cauza; - modelul terminalului; - de cat timp persista situatia. Edited by DIGI_Helper, 26 July 2018 - 16:50. |
#9075
Posted 27 July 2018 - 09:33
Se pot limita apelurile internationale la abonamentele Digi?
|
#9076
Posted 27 July 2018 - 11:29
Se pot restrictiona din meniul telefonului.
Setari apeluri->Setari suplimentare->Respingere/restrictionare apeluri Asta pentru telefoanele Huawei. |
#9077
Posted 27 July 2018 - 13:00
@DIGI_Helper
Tineti niste batrani fara semnal satelit tv de 5 zile, trebuie sa ma lupt eu pentru ei. V-a contactat telefonic, de fapt eu, in urma cu 2 zile si ati promis ca trimiteti echipa in aceeasi zi. Sunt vecinii mei, oameni batrani, unul la pat si sotia lui bolnava si batrana. Singura lor bucurie era sa isi vada programele favorite. Iti dau toate datele in privat, sunt si eu abonat digi si daca nu ii rezolvati ii trec imediat pe orange. |
#9078
Posted 27 July 2018 - 13:29
#9079
Posted 27 July 2018 - 16:23
Bun, pentru ca eram pe fuga si nu am avut timp sa si postez, doar sa sterg, daca veti incepe iar cu flame acord direct 3+3. Androholic, tu in special. Multumesc.
|
#9081
Posted 27 July 2018 - 18:02
Posturile cu derapaje au fost sterse. Consideri ca bat campii, exista aria de abuzuri, putem discuta acolo. Repet pentru a nu stiu cata oara, va rog sa pastrati topicurile helperilor curate si civilizate. Daca nu doriti asta, nu-i problema, ma ocup eu sa fie asa.
|
#9082
Posted 27 July 2018 - 18:38
Doar am intrebat pentru ca era clar, nu am considerat nimic. Scuze atunci.
|
|
#9083
Posted 31 July 2018 - 12:52
DIGI_Helper : in ce magazin din Bucuresti,de preferat sector 2,gasesc si eu un decodor HD sau un card CI+ ?
|
#9084
Posted 31 July 2018 - 13:19
@--alin-- Astept un mesaj privat de la tine cu datele de identificare ale contractului pentru a te ajuta cu plasarea unei comenzi.
Edited by DIGI_Helper, 31 July 2018 - 13:19. |
#9085
Posted 01 August 2018 - 15:56
DIGI_Helper ne poti confirma daca lucrarile la retea in Bucuresti si Ilfov s-au finalizat?
|
#9086
Posted 02 August 2018 - 15:32
Salutare,
Procesul de optimizare si upgrade al echipamentelor din Bucuresti este finalizat in proportie 90%, acesta continuand pana la finalul lunii august. Avem in continuare aproximativ 50 de amplasamente ce urmeaza sa fie upgradate in decursul lunii in curs. Daca totusi experimentati probleme de orice natura, recomandarea este sa fie transmisa situatia in baza unei sesizari si sa se verifice in detaliu. Edited by DIGI_Helper, 02 August 2018 - 15:33. |
#9087
Posted 02 August 2018 - 18:35
DIGI_Helper, de cîteva zile se întîmplă ceva ciudat: cînd sun, nu se mai aude tonul de apel în curs. Am încercat să sun numere din Digi cît și din alte rețele, am restartat telefonul dar anomalia, de care am văzut că se plîng și alți abonati Digi, persistă.
|
|
#9088
Posted 02 August 2018 - 19:29
DIGI_Helper poti confirma daca 0314007060 este nr din cadrul firmei RCS RDS. Am fost sunat azi de pe acest nr, cica pentru o oferta, dar mai intai au cerut acordul pentru inregistrarea convorbirii si ceva date personale.
|
#9089
Posted 02 August 2018 - 20:03
0mega0, on 02 august 2018 - 19:29, said:
DIGI_Helper poti confirma daca 0314007060 este nr din cadrul firmei RCS RDS. Am fost sunat azi de pe acest nr, cica pentru o oferta, dar mai intai au cerut acordul pentru inregistrarea convorbirii si ceva date personale. Este RCS&RDS departamentul de vânzări. Testat personal. DIGI_Helper Daca eu am facut ultima actualizare a datelor in luna Februarie mai este necesara reactualizarea conform mesajului primit... Attached Files |
#9090
Posted 02 August 2018 - 21:24
in zona garii pitesti, internetul pe 4G merge extrem de prost. rog sa verificati situatia.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users