Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
DIGI_Helper
Last Updated: Apr 30 2024 18:51, Started by
cricri51
, Jul 20 2014 17:31
·
82
#8821
Posted 07 June 2018 - 09:47
porcusoru, on 06 iunie 2018 - 19:37, said:
@Digi_Helper problema cu viteza de internet a revenit ... De ieri tot urmaresc evolutia si mai sus de 300 pe dow nu sare ! Totusi am abb de 500 + ca de la 1 trebuie sa faca upgrade la cel de 1000 Dupa data de 1 cand se face upgrade la cel de 1000 imi merge ca cel de 500 sau cum? (aici am bagat putina ironie) 7371953740.png fffffffffffff.jpg In cazul in care utilizezi un echipament compatibil cu pachetul contractat, contacteaza-ma in privat pentru mai multe verificari. cipcon, on 07 iunie 2018 - 07:53, said:
Buna DIGI_Helper! Am niste nelamuriri legate de roaming in Spania. Vor fi doua doua numere care vor pleca pentru cel putin doua luni in aceasta tara si doresc sa le activez vocea si datele. Cat si cum vor plati? Daca exista o limita si urmeaza o blocare, daca se atinge o anumita suma de plata. Ce se intampla daca vor depasi perioada de sedere si vor ramane acolo, sa zicem 6 luni sau poate chiar mai mult. Exista posibilitatea de a se pierde numerele? Eu nu mai sunt la curent cu toate conditiile de roaming si va rog sa imi raspundeti la aceste intrebari. Abonamentele sunt Digi Optim Nelimitat. Multumesc mult! Salut, cipcon! Poti utiliza serviciul de date in roaming in limita a 50 euro (fara TVA), conform tarifelor de aici - https://www.digiroma...mobila/roaming. Vei fi anuntat prin SMS cand ajungi la 80% din aceasta valoarea si primesti inca un SMS cand ai atins limita maxima. In acest moment, accesul tau la internet va fi blocat, insa ai posibilitatea sa reactivezi serviciul. Reactivarea se face conform regulilor transmise de SMS-ul care te avertizeaza ca ai atins cota maxima. Serviciile pot fi achitate online si din afara tarii cu ajutorul sistemul de plata EuPlatesc.ro (https://www.digiroma...invoice-payment), iar in caz de neplata serviciile vor fi suspendate, existand posibilitatea ulterioara si de pierdere a numerelor. Edited by DIGI_Helper, 07 June 2018 - 09:48. |
#8822
Posted 07 June 2018 - 11:36
Ok, am inteles. Practic, atata timp cat se platesc costurile luna de luna, abonamentele pot functiona in continuare, fara restrictie de perioada.
Intrebarea mea urmatoare este: se poate seta limita aceea de 50 EUR la 20 EUR, de exemplu, cu avertizarea de rigoare la 80%? Multumesc! |
#8823
Posted 07 June 2018 - 12:09
@Digi_Helper ai pm! Se pare ca situatia s-a inrautatit in ultimele ore! Viteza a scazut drastic dupa cum se vede in print-ul atasat.
555666555666.jpg 161.15K 71 downloads Edited by porcusoru, 07 June 2018 - 12:10. |
#8824
Posted 07 June 2018 - 14:08
cipcon, on 07 iunie 2018 - 11:36, said:
Ok, am inteles. Practic, atata timp cat se platesc costurile luna de luna, abonamentele pot functiona in continuare, fara restrictie de perioada. Intrebarea mea urmatoare este: se poate seta limita aceea de 50 EUR la 20 EUR, de exemplu, cu avertizarea de rigoare la 80%? Multumesc! Limita de 50 euro (fara TVA) este standard si nu poate fi modificata, insa poate fi monitorizat si limitat traficul din meniul telefonului. |
#8825
Posted 07 June 2018 - 14:39
@Digi_Helper,ai un PM de la mine.
@porcusoru,am si eu aceeași problema. Pe site-ul Digi am 45,3 download si 146.4 upload pe FB 300 (Popular). https://rcs-rds.spee...09-9bc33cfde611 Edited by Nimcid25, 07 June 2018 - 14:40. |
#8826
Posted 07 June 2018 - 22:22
@DIGI_Helper ... ai avut dreptate cu tarifele de roaming pentru Dubai... mi-a venit desfasuratorul pentru luna MAI si intradevar am platit doar 0.23 euro/ minut pt. apeluri efectuate catre Romania si la fel pt. apeluri primite... a fost super-oferta comparativ cu prietenii nostri care au avut pe abonamentele Orange tarife de 2,20 Euro/ min + TVA ( de 10 ori mai scump... de necrezut !!!! traiasca reteaua Orange si contribuabilii lor ... si-au bagat gheara in gat cand le-a venit factura.... !!!)
Doar ca pe siteul nou digiromania.ro colegii tai iara au afisat gresit tarifele de roaming pt Dubai.... apare 2,6 Euro/ min.... cred ca le-au copiat de pe site-ul Orange.... atasez print screen cu tarifele de pe siteul vechi si cel nou Attached FilesEdited by bughybughy, 07 June 2018 - 22:23. |
#8827
Posted 08 June 2018 - 10:58
Salut, bughybughy!
Iti multumesc ca mi-ai adus in atentie discordanta tarifelor, am transmis mai departe pentru verificare. |
#8828
Posted 10 June 2018 - 12:43
Salut @DIGI_Helper,
incepand de vineri am sesizat ca nu mai am semnal 4G in zona strada margeanului, nr. 16, Sector 5, Bucuresti. Am deschis sesizarea cu nr. 2447822900 iar agentul mi-a transmis ca Digi Mobil nu asigura semnal 4G indoor, este adevarat? Problema ramane in conutinuare, de vineri nu mai am semnal 4G indoor iar in 3G sunt anumite zone din casa unde nu am retea deloc, te rog sa ma ajuti cu remedierea situatiei. |
#8829
Posted 11 June 2018 - 14:53
Salut, djmagic2k3!
Situatia semnalata de catre tine se afla in continuare sub monitorizarea departamentului abilitat, iar in urma verificarilor se va reveni cu apel cat de repede se poate. |
#8830
Posted 12 June 2018 - 09:29
Salut!
Ieri m-am decis să mă portez la Digi și am făcut din cont cererea (comanda 515586). Azi m-a sunat cineva de la Digi să mă întrebe unde livrează cartela. A început din start greșit, deoarece ea îmi zicea că o să fie contractul pe 24 luni, eu făcusem comandă pe 12. Asta până la urmă s-a rezolvat, a zis că s-a uitat ea greșit. A urmat partea fără nicio logică. Mi-a zis că îmi trimite cartela aferentă contractului prin curier, dar eu tot nu aveam nimic legat de contract și ce scrie în el. Când am întrebat ce se întâmplă dacă nu e ok ce apare acolo mi-a zis că pot să-l reziliez, dar plătesc taxele (se poate anula gratuit doar înainte de a primit coletul de la curier). Pe e-mail mi-a zis că nu poate să-l trimită (este complicat de făcut asta în 2018). Parcă inclusiv în lege scria că ai voie să te răzgândești în 14 zile, în condițiile în care contractul este făcut la distanță. Nu-mi dau seama dacă Digi are cel mai stupid sistem, sau dacă angajata de acolo habar n-are ce face, dar eu am renunțat la ideea portării. |
|
#8831
Posted 12 June 2018 - 10:02
Salut, RV1923!
Imi pare rau sa aud de situatia neplacuta prin care ai trecut inca de la contractarea serviciilor noastre. As vrea sa clarificam cele doua aspecte relatate de catre tine, astfel contractul va fi trimis prin curier in coletul cu sim-ul si poate fi reziliat in 14 zile calendaristice fiind semnat la distanta, insa cererea poate fi depusa intr-un sediu Digi. |
#8832
Posted 12 June 2018 - 13:53
Așa da, are logică ce zici, dar poate ar trebuie să le faci un training colegelor tale.
Mulțumesc pentru informații. |
#8833
Posted 12 June 2018 - 14:50
Salut DIGI_Helper
Am comandat un modem 4G (cel cu wi-fi - com. 3773561), cam care ar fi termenul de onorare a comenzii? Sunt deja 2 saptamani de la comanda si nici o miscare. |
#8834
Posted 12 June 2018 - 14:54
Salut, marius_ar!
Comenzile sunt onorate in ordinea numarului de inregistrare, in limita stocului disponibil, iar termenul de asteptare difera in functie de echipamentul comandat si incercam o livrare imediata. Se va reveni cu notificare prin SMS in momentul disponibilitatii. |
#8835
Posted 12 June 2018 - 14:56
Sa iti poti face o idee.
catalinman, on 18 martie 2018 - 12:00, said:
Stick-urile 3G si modem-urile 4G chiar nu sunt pe stoc. Nu e vorba ca te-a dus RDS cu zaharelul, poti de exemplu sa faci comanda azi de Mi-Fi 4G si probabil ca nici peste 9 luni nu o sa il primesti. Motivul este simplu, pur si simplu nu s-au mai adus din afara (nu s-au mai importat). |
|
#8836
Posted 12 June 2018 - 14:56
DIGI_Helper
Mersi pentru raspunsul rapid, dar banuiesc ca stii ca nu e cel la care ma asteptam |
#8837
Posted 12 June 2018 - 21:31
Salutare!
1. Făcut o sesizare cum că a scăzut viteza pe wi-fi-ul ont-ului de la digi de la 250mpbs la 15-20mbps. Au venit și au zis că să folosesc internetul pe fir. E corect? 2. Făcut iar o sesizare, pentru că pe fir am doar 8mbps pe download (pe placă de 100mbps, dar cred că e irelevant, pentru că ar trebui să ating măcar 90mpbs). Mi-au promis că vin în seara asta. Am rămas, obligat de ei, 4 ore acasă, când puteam să-mi rezolv treburi prin oraș. NU a venit nimeni. Chiar așa de jos s-a ajuns? |
#8838
Posted 13 June 2018 - 08:14
Salut, petrutnet!
Pentru a putea verifica situatia, am rugamintea de a-mi oferi in privat numarul de inregistrare al sesizarii sau datele de identificare ale contractului. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users