Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pompa erbicidat p100

[CUM] Pot sa ajung la Impact Hub ...

Apartament in bloc nou.

Tantari uriasi
 lenovo ideapad 1 15alc7

caut cablu lvds(video-invertor) p...

Adobe premiere pro, problema seta...

Ochelari distanta intermediara
 Cum pot sa montez un SSD Sata in ...

Digi + patronul Prima TV cumpara...

Husa si folie pt. Samsung Galaxy ...

Plita electrica moderna
 problema incalzitor de apa Ferroli

Incarcator PB 3.0

Radu Mazare, eliberat conditionat...

Permis suspendat din cauze medicale
 

Conducere cu Magnet

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
22 răspunsuri în acest subiect

#19
crstn

crstn

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 470
  • Înscris: 05.06.2005

View Postkos_funny, on 17 iulie 2014 - 18:28, said:

Cat despre amenda sa fiti siguri ca de cele mai multe ori ramane paguba soferului . Acesta nu are demonstra ca firma i-a cerut sa nu respecte programul .

View PostMembruAnonim, on 19 iulie 2014 - 11:59, said:

in general orice incalcare a legii care nu implica raspunderea firmei.

Care sunt incalcarile alea ale legii care implica raspunderea firmei? Poate ar trebui largit cadrul ala al raspunderii firmelor, in asa fel incat ele sa fie interesate ca sa respecte soferul legea.

Cat despre chestia aia cu demonstratul ca firma i-a cerut sa incalce legea, problema trebuie sa fie pusa altfel: firma este raspunzatoare pentru actele angajatilor sai in timpul programului de lucru, d-aia ar trebui sa fie prevazut ca soferul sa plateasca amenda pe care o plateste si unul neprofesionist, iar firma ar trebui sa fie taxata cu un multiplu al amenzii respective, de exemplu de 5 ori mai mult. Asa ii "cointeresezi" sa ii forteze pe soferii lor sa mearga legal.

Editat de crstn, 20 iulie 2014 - 23:32.


#20
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.771
  • Înscris: 15.01.2007
este evident ca numai soferii de camion au postat aici...
in viata reala e un pic diferita situatia
ganditi-va ca mai aveti 20 de km pana acasa si se termina programul de condus....o sa dormiti dupa o cursa de 2 sapt la 20 de km de casa ? sau o sa puneti voi singuri magnetul ?

aveti incarcare vineri pana la ora 17 si din cauza unui blocaj rutier vi se termina programul cu 20 de min inainte de a ajunge la incarcare, va culcati regulamentar in prima parcare pana luni , sau puneti magnetul mergeti la incarcat si sambata ajungeti acasa la familie ?

#21
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 28.352
  • Înscris: 05.06.2002
pai daca numai pt situatiile descrise de tine s-ar pune magnetul discutia de aici nu-si are rostul....

#22
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.862
  • Înscris: 13.10.2006
Cred ca o sa dati aici toate  trucurile posibile si imposibile de  facut  la  drum cu TIR-ul, basculanta, etc.
Atentie, cineva  citeste,  afla si cine  posteaza  si  nu  veti  intelege  cum de  colegul vostru a  fost  amendat, firma  la  care lucrati e  luata la  controale, etc
Eu am  scris o data acu vreo 3 ani ca era un  sofer  care  se plangea  ca l-a obligat  sefu sa  magneteze si am primit  5 PM-uri sa le  zic si lor  cum se  foloseste  magnetul. Precis 2 erau gabori. Etc.

#23
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.017
  • Înscris: 01.11.2005
@Sanddy ,stai linistit,toata lumea stie de magnet,mai nou  se foloseste telecomanda pentru a nu se mai murdari soferul.Macar daca s-ar face pe bune aceste controale caci transportul romanesc se bazeaza pe alte (ne)reguli :
-soferii dau spaga la dispeceri prin firmele mari ca sa primeasca curse mai bune
-Itp-uri pe naspa fara ca masinile sa fie in Romania
-masini inmatriculate si chiar cu licenta fara a fi intrate macar in Ro !!!
--patronii dau spaga pentru contracte,taxa de protectie protectie la Isctr si care se mai trezesc sa faca vreun control
-supragreutate,lipsa vignete,masini necorespunzatoare tehnic
-magneti,carduri multiple,diagrame aruncate,telecomenzi,foi de concediu false
-furturi de motorina de la patroni sau colegi
-furturi de marfuri cu sau fara complicitatea patronilor
-cabotaje,transporturi Adr fara placi si fara masini omologate
-plata functie de km efectuati de sofer
-consumuri "normate" aberante si diverse imputari ilegale suportate de soferi
-aproape toti soferii au min pe cartea de munca iar restul e diurna.Soferul castiga 6000 lei iar in contabilitate e trecut 9000,diferenta reprezentand bani negri
-etc.

@pimi  Stii foarte bine ca pt 20 min nu iti pune nimeni amenda daca ai numere din tara in care esti controlat.Ai mari sanse sa scapi si in alte tari sau in D iei vreo 50  amenda,in F 135.La noi amenda min 2000 Lei sau spaga.



Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate