Conducere cu Magnet
Ultima postare: iul 24 2014 18:11, Inițiat de
ionika
, iul 17 2014 11:13
·
0
#19
Publicat: 20 iulie 2014 - 23:25
kos_funny, on 17 iulie 2014 - 18:28, said:
Cat despre amenda sa fiti siguri ca de cele mai multe ori ramane paguba soferului . Acesta nu are demonstra ca firma i-a cerut sa nu respecte programul . MembruAnonim, on 19 iulie 2014 - 11:59, said:
in general orice incalcare a legii care nu implica raspunderea firmei. Care sunt incalcarile alea ale legii care implica raspunderea firmei? Poate ar trebui largit cadrul ala al raspunderii firmelor, in asa fel incat ele sa fie interesate ca sa respecte soferul legea. Cat despre chestia aia cu demonstratul ca firma i-a cerut sa incalce legea, problema trebuie sa fie pusa altfel: firma este raspunzatoare pentru actele angajatilor sai in timpul programului de lucru, d-aia ar trebui sa fie prevazut ca soferul sa plateasca amenda pe care o plateste si unul neprofesionist, iar firma ar trebui sa fie taxata cu un multiplu al amenzii respective, de exemplu de 5 ori mai mult. Asa ii "cointeresezi" sa ii forteze pe soferii lor sa mearga legal. Editat de crstn, 20 iulie 2014 - 23:32. |
#20
Publicat: 21 iulie 2014 - 18:57
este evident ca numai soferii de camion au postat aici...
in viata reala e un pic diferita situatia ganditi-va ca mai aveti 20 de km pana acasa si se termina programul de condus....o sa dormiti dupa o cursa de 2 sapt la 20 de km de casa ? sau o sa puneti voi singuri magnetul ? aveti incarcare vineri pana la ora 17 si din cauza unui blocaj rutier vi se termina programul cu 20 de min inainte de a ajunge la incarcare, va culcati regulamentar in prima parcare pana luni , sau puneti magnetul mergeti la incarcat si sambata ajungeti acasa la familie ? |
#22
Publicat: 22 iulie 2014 - 12:07
Cred ca o sa dati aici toate trucurile posibile si imposibile de facut la drum cu TIR-ul, basculanta, etc.
Atentie, cineva citeste, afla si cine posteaza si nu veti intelege cum de colegul vostru a fost amendat, firma la care lucrati e luata la controale, etc Eu am scris o data acu vreo 3 ani ca era un sofer care se plangea ca l-a obligat sefu sa magneteze si am primit 5 PM-uri sa le zic si lor cum se foloseste magnetul. Precis 2 erau gabori. Etc. |
#23
Publicat: 24 iulie 2014 - 18:11
@Sanddy ,stai linistit,toata lumea stie de magnet,mai nou se foloseste telecomanda pentru a nu se mai murdari soferul.Macar daca s-ar face pe bune aceste controale caci transportul romanesc se bazeaza pe alte (ne)reguli :
-soferii dau spaga la dispeceri prin firmele mari ca sa primeasca curse mai bune -Itp-uri pe naspa fara ca masinile sa fie in Romania -masini inmatriculate si chiar cu licenta fara a fi intrate macar in Ro !!! --patronii dau spaga pentru contracte,taxa de protectie protectie la Isctr si care se mai trezesc sa faca vreun control -supragreutate,lipsa vignete,masini necorespunzatoare tehnic -magneti,carduri multiple,diagrame aruncate,telecomenzi,foi de concediu false -furturi de motorina de la patroni sau colegi -furturi de marfuri cu sau fara complicitatea patronilor -cabotaje,transporturi Adr fara placi si fara masini omologate -plata functie de km efectuati de sofer -consumuri "normate" aberante si diverse imputari ilegale suportate de soferi -aproape toti soferii au min pe cartea de munca iar restul e diurna.Soferul castiga 6000 lei iar in contabilitate e trecut 9000,diferenta reprezentand bani negri -etc. @pimi Stii foarte bine ca pt 20 min nu iti pune nimeni amenda daca ai numere din tara in care esti controlat.Ai mari sanse sa scapi si in alte tari sau in D iei vreo 50 amenda,in F 135.La noi amenda min 2000 Lei sau spaga. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi