Orange_helper
Last Updated: Apr 15 2024 20:33, Started by
morogan
, Jun 23 2014 16:10
·
331
#37
Posted 26 June 2014 - 09:24
badmania98, on 25 iunie 2014 - 19:07, said:
Am revenit cu o problema: cand am reinoit contractul acum vreo 10 zile cat si acum 2 zile cand ma gandeam sa-l denunt unilateral mi s-a spus ca voi primi contractul ( prin posta respectiv email). Nici acum nu am primit nimic. Verifica te rog Pm ul trimis de mine zilele trecute pentru nr. de telefon si poate imi spui si mie de ce nu primesc contractul (anexele noi). Multumesc. Salut, Am raspuns prin mesaj privat. O zi buna, Orange Helper gabelcojo, on 25 iunie 2014 - 21:47, said:
Pot porta un numar in orange fara a face abonament? acum e prepay cosmote si vreau sa devina prepay orange. Salut, Poti porta un numar de telefon si in varianta PrePay. Gasesti toate informatiile de care ai nevoie aici https://www.orange.r...ilitate-ro.html . O zi buna, Orange Helper MembruAnonim, on 24 iunie 2014 - 13:34, said:
ce se poate face sa nu mai primesc spamul nenorocit cu oferte de la numerele 204,205,206,207. sunt pe prepay. Salut, Poti trimite un mesaj scris cu textul RENUNT la numarul de telefon 367. Sau ne poti trimite numarul tau de telefon in mesaj privat si te ajutam noi. O zi buna, Orange Helper |
#38
Posted 26 June 2014 - 10:02
Orange_helper, on 26 iunie 2014 - 09:24, said: Poti trimite un mesaj scris cu textul RENUNT la numarul de telefon 367. Sau ne poti trimite numarul tau de telefon in mesaj privat si te ajutam noi. O zi buna, Orange Helper multumesc mult. s-a rezolvat prin sms la 367. ai idee daca de la 1 iulie va fi disponibil un nou portofoliu de abonamente de voce? |
#39
Posted 26 June 2014 - 12:35
MembruAnonim, on 26 iunie 2014 - 10:02, said: multumesc mult. s-a rezolvat prin sms la 367. ai idee daca de la 1 iulie va fi disponibil un nou portofoliu de abonamente de voce? Salut, Ne bucuram ca ai reusit. Inca nu avem informatii despre alte oferte de abonamente Orange. In cazul in care vor fi disponibile, le vei gasi pe site-ul nostru oficial www.orange.ro. O zi buna, Orange Helper |
#40
Posted 26 June 2014 - 13:46
Orange_helper, on 25 iunie 2014 - 09:07, said:
Salut, Optiunile de internet din oferta PrePay, sunt cele mentionate aici. Optiunile din gama TV pe mobil iti ofera doar accesul catre canalele din aplicatia Orange TV Go, traficul generat scazandu-se din MB inclusi in optiunea de internet, existenta pe numarul tau. Orange Helper |
#41
Posted 26 June 2014 - 15:07
LunaCrystal, on 26 iunie 2014 - 13:46, said:
Dar cu optiunea accea de streaming nelimitat timp de 30 de zile + o alta optiune din configurator care ofera trafic nelimitat pe Orange Word streamingul este nelimitat fara taxarea din mb inclusi in optiune/din credit ? Salut, Da, in aceasta modalitate poti vizualiza continutul video nelimitat pe portalul Orange ( m.orange.ro ), nu se vor consuma MB din optiune. Daca accesezi Orange TV prin intermediul aplicatiei Orange TV Go, traficul efectuat va consuma MB din optiunea ta. Cu prietenie, Orange Helper |
#42
Posted 26 June 2014 - 21:01
Salut.
Când vreau sa îmi verific minutele, sms-urile si MB prin *115# primesc mesaj ca nu am acces la acest serviciu. Care ar fi cauza? |
#44
Posted 26 June 2014 - 21:22
#47
Posted 26 June 2014 - 22:12
#48
Posted 27 June 2014 - 11:58
#49
Posted 27 June 2014 - 12:29
#50
Posted 27 June 2014 - 14:20
Salut,
Ma poti ajuta (din nou) sa adaug un nr nou de abonament de date contului meu deja existent pe orange.ro? Am mai facut asta in trecut (tot tu m-ai rezolvat), nu am abonamente de voce la Orange ci doar de date si nu pot trimite sms ca sa pot valida in contul online numarul. Multumesc, |
#51
Posted 27 June 2014 - 14:51
dumid05, on 27 iunie 2014 - 14:20, said:
Salut, Ma poti ajuta (din nou) sa adaug un nr nou de abonament de date contului meu deja existent pe orange.ro? Am mai facut asta in trecut (tot tu m-ai rezolvat), nu am abonamente de voce la Orange ci doar de date si nu pot trimite sms ca sa pot valida in contul online numarul. Multumesc, Te vom contacta prin mesaj privat, pentru verificarea situatiei descrise mai sus. Cu prietenie, Orange Helper |
|
#52
Posted 27 June 2014 - 16:58
bikermanro, on 26 iunie 2014 - 21:01, said:
Salut. Când vreau sa îmi verific minutele, sms-urile si MB prin *115# primesc mesaj ca nu am acces la acest serviciu. Care ar fi cauza? Inainte de apelarea numarului *115#, te rugam sa incerci SIM-ul intr-un alt telefon si astfel sa apelezi *100#. Cronosul este disponibil si prin efectuarea unui apel la 415. Pentru abonamentele de tip ‘’Fluture’’, iti recomandam sa suni la 333 sau *133#. O zi buna, Orange Helper |
#53
Posted 27 June 2014 - 18:06
Daca am avut activata o optiune de internet mobil 4G (cu plata) si acum am renuntat la ea, mai pot testa gratuit internetul 4G? Pentru 90 de zile?
|
#54
Posted 27 June 2014 - 18:36
bethlen, on 27 iunie 2014 - 18:06, said:
Daca am avut activata o optiune de internet mobil 4G (cu plata) si acum am renuntat la ea, mai pot testa gratuit internetul 4G? Pentru 90 de zile? Poti activa optiunea de test 4G peste orice abonament Orange care nu are deja inclus accesul la reteaua 4G si care nu a beneficiat vreodata de aceasta optiune de test. Dupa expirarea celor 3 luni in care este activa optiunea de test, poti utiliza una dintre cele doua optiuni de internet 4G, Net Speed sau Net Flash. Mai multe informatii gasesti aici . Cu prietenie, Orange Helper |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users