Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Orange_helper
Last Updated: May 15 2024 10:52, Started by
morogan
, Jun 23 2014 16:10
·
332
#3187
Posted 15 October 2015 - 00:53
Orange Helper, cred ca aveti o problema cu modul cum se vireaza banii in cont dupa plata facturii. Pentru ca am platit factura pe 10 octombrie si am vazut acum pe Orange.ro ca apar cu factura neplatita. Iti las un pm cu numarul meu de telefon pentru verificare. Multumesc!
|
#3188
Posted 15 October 2015 - 07:06
mmm3, on 14 octombrie 2015 - 23:42, said:
Nu scrie nicaieri, insa asta se intampla. mmm3, on 14 octombrie 2015 - 23:42, said:
(...) iar din Septembrie nu se mai acorda decat dupa plata confirmata la ei in sistem (nu platita) in termenul ala de scadenta. (...) P.S. Cam la fel e și pe octombrie, plata tot pe 06 și scadența pe 11... |
#3189
Posted 15 October 2015 - 07:40
În 02.10 am schimbat toate cele 4 abonamente în unele actuale, cu dată de intrare în vigoare azi, 14.10. În discuţia cu reprezentantul orange s-a menţionat posibilitatea grupării a 3 din abonamente şi a numărului de prepay pe care-l mai am în grupul family (2 din abonamente sunt me7 şi unul me5). Azi, când am intrat în cont să fac gruparea am constatat că nu este posibilă iar în urma convorbirii la RC mi s-a transmis că de azi nu se mai poate forma grupul decât dacă abonamentele sunt de minim 8 euro. În consecinţă am anunţat că renunţ la fidelizare şi că intenţionez să reziliez/portez abonamentele iar azi voi depune şi notificarea scrisă.
|
#3190
Posted 15 October 2015 - 08:37
crislacor, on 15 octombrie 2015 - 07:06, said:
Cu tot respectul, până nu văd scris undeva, negru pe alb, nu am nici cel mai mic motiv să cred asta. Deocamdată, încă aștept un răspuns de la @Orange_helper... Păi vezi, cam aici e buba, eu mă încadrez în termenul de scadență: plătit online pe data de 06.09, tranzacția decontată de bancă pe 09.09, termenul de scadență 10.09. Deci...? P.S. Cam la fel e și pe octombrie, plata tot pe 06 și scadența pe 11... Daca nu apar e posibil sa fie o eroare generala si indiferent cand platesti sistemul sa nu aloce punctele TY. Oricum ei niciodata nu iau decontarea ca plata. Dupa ce deconteaza banca trebuie ca sistemul lor sa proceseze plata si dureaza mai mult. Edited by mmm3, 15 October 2015 - 08:41. |
#3191
Posted 15 October 2015 - 08:58
Am verificat acum și da, în cont apar alocate. Chestia curioasă e că că nu sunt sigur câte puncte Thank You am, pe aceeași pagină informațiile sunt contradictorii...
Puncte.png 35.96K 36 downloads BalanČ›ă.png 44.82K 41 downloads |
#3192
Posted 15 October 2015 - 09:44
Genial. Ti-au alocat o data punctele la facturare 1.46/2.46 PTY (27/09/2015) si o data bonus 1PTY la plata online cu cardul din contul Orange (06/10/2015).
Deci se pare ca la mine a fost o eroare cand nu s-au alocat la facturare. Deci trebuie sunat la RC. crislacor, on 15 octombrie 2015 - 08:58, said: Edited by mmm3, 15 October 2015 - 09:50. |
#3193
Posted 15 October 2015 - 10:00
Păi na, probabil au făcut alocarea punctelor pe bază de dată de facturare, doar bonusul e legat de data efectivă a plății...
Edited by crislacor, 15 October 2015 - 10:01. |
#3194
Posted 15 October 2015 - 10:32
După lupte seculare care au durat 20 de ani ... am reuşit să transmit şi notificarea scrisă de reziliere a contractelor la distanţă şi să am şi confirmarea scrisă a acestui lucru. Interesant este faptul că orange face tot posibilul să nu ai dovada că ai transmis notificarea. Am fost chiar şi în schop şi spre deosebire de altă dată când plecam cu raportul de fax, acum am plecat doar cu "cuvântul de onoare al consultantului" că s-a primit notificarea.
|
#3195
Posted 15 October 2015 - 10:36
Asa e practica in Shopuri. La orice iti da doar verbal. Hartii niciodata nu semneaza/stampileaza. Sa nu lase urme in caz de reclamatii.
|
#3196
Posted 15 October 2015 - 11:04
LauCalin, on 15 octombrie 2015 - 00:53, said:
Orange Helper, cred ca aveti o problema cu modul cum se vireaza banii in cont dupa plata facturii. Pentru ca am platit factura pe 10 octombrie si am vazut acum pe Orange.ro ca apar cu factura neplatita. Iti las un pm cu numarul meu de telefon pentru verificare. Multumesc! Salut, Ti-am raspuns prin mesaj privat. O zi buna, Orange Helper crislacor, on 15 octombrie 2015 - 07:06, said:
Cu tot respectul, până nu văd scris undeva, negru pe alb, nu am nici cel mai mic motiv să cred asta. Deocamdată, încă aștept un răspuns de la @Orange_helper... Păi vezi, cam aici e buba, eu mă încadrez în termenul de scadență: plătit online pe data de 06.09, tranzacția decontată de bancă pe 09.09, termenul de scadență 10.09. Deci...? P.S. Cam la fel e și pe octombrie, plata tot pe 06 și scadența pe 11... Salut, Punctele se aloca dupa emiterea facturii si devin valide de la emiterea urmatoarei facturi (urmatoarea alocare de puncte). O zi buna, Orange helper |
|
#3197
Posted 15 October 2015 - 11:06
Bun, și cum rămâne cu mesajele alea, se mai trimit sau face Orange economie la SMS-uri...?
|
#3198
Posted 15 October 2015 - 11:20
La reincarcare prepay se trimite SMS cu mesajul Ai primit bonus inca 1 puncte Thank You.
|
#3199
Posted 15 October 2015 - 12:20
#3200
Posted 15 October 2015 - 12:35
Orange_helper, despre modificarea peste noapte a condiţiilor în care se poate crea grupul Family nu există nici un punct de vedere oficial?
|
#3201
Posted 15 October 2015 - 13:08
Orange_helper, on 15 octombrie 2015 - 12:20, said:
Mesajul de notificare se trimite in continuare, insa nu contine informatii referitoare la punctele Thank You. Orange helper P.S. Nici măcar acele mesaje fără „informații referitoare la punctele Thank You” nu le-am primit. Deci? |
|
#3202
Posted 15 October 2015 - 13:14
Crislacor, nu vrei tu sa ai o discutie in privat cu helperul pe tema asta? Crezi ca poti schimba ceva? Aceste modificari tin de decizii care il depasesc sau nu il privesc.
|
#3204
Posted 15 October 2015 - 17:54
Astazi am fost sunat de o reprezentata Orange privind oferta net-duo.
Bineinteles ca s-a adeverit ca oferta "personalizata" (150 Gb fix si 12 Gb mobil) a fost o minciuna. Adica aceste echipamante nu se pot trimite pe curier iar activarea noii cartele de date se face doar in magazin. Ticalosenia a mers pana acolo intrucat reprezentantul mi-a zis ca pe contract va figura fluxul de date cel de pe site (100 Gb fix si 8Gb mobil), insa cand ma voi duce la magazin vor "recunoaste imdiat" oferta personalizata. Luam o teapa de zile mari. Asadar D-le Helper. Ultima data am sunat de acest individ (cu deranjuri repetate si cand eram la servici) in data de 12.10.2015 la ora 17:23 de pe nr. 0374171717. Cred ca puteti verifica cine a sunat pe numarul meu (vi le-am comunicat in pm). Problema este destul de grava, daca in sanul comapeniei Orange se permite ca oamenii sa fie deranjati cu oferte mincinoase. Probabil pentru a evita asemenea batjocura la adresa si a altor persoane, voi face o sesizare la OPC. In ceea ce va priveste pe Dvs si doamna care a sunat astazi aveti toata consideratia din parte mea. |
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users