Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Orange_helper
Last Updated: Apr 15 2024 20:33, Started by
morogan
, Jun 23 2014 16:10
·
331
#1927
Posted 07 May 2015 - 12:56
Multumesc de rezolutie la reclamatie si de implicarea colegei de la reclamatii. chiar sunt multumit. orange_helper transmite-i si colegei, multumesc.
a fost vina mea, am inteles. din pacate mi-ar placea sa fie rezolvata asa treaba la orice nivel..si in magazin, si cand sun la 411 direct. |
#1928
Posted 07 May 2015 - 13:34
wrc2007, on 07 mai 2015 - 12:56, said:
Multumesc de rezolutie la reclamatie si de implicarea colegei de la reclamatii. chiar sunt multumit. orange_helper transmite-i si colegei, multumesc. a fost vina mea, am inteles. din pacate mi-ar placea sa fie rezolvata asa treaba la orice nivel..si in magazin, si cand sun la 411 direct. Salut, Iti multumim pentru mesaj si ne bucuram ca situatia a fost lamurita. O zi frumoasa, Orange Helper |
#1929
Posted 08 May 2015 - 07:21
Cum pot intra in legatura cu un operator orange? Am sunat la 444 dar nu mai imi da optinea aia cu "Daca vrei sa intri in legatura cu un consultant orange apasa tasta...."
Edit: Am reusit.... Edited by Crristynel, 08 May 2015 - 07:31. |
#1930
Posted 08 May 2015 - 09:00
Crristynel, on 08 mai 2015 - 07:21, said:
Cum pot intra in legatura cu un operator orange? Am sunat la 444 dar nu mai imi da optinea aia cu "Daca vrei sa intri in legatura cu un consultant orange apasa tasta...." Edit: Am reusit.... Salut, Ma bucur ca ai reusit. Pe viitor, daca ai nevoie de informatii, nu ezita sa ne trimiti si noua un mesaj cu informatiile solicitate. O zi buna, Orange Helper |
#1931
Posted 08 May 2015 - 09:41
@Orange_helper : Poti sa ma ajuti in legatura cu mesajul privat ? Sau e Inboxul plin ?
|
#1932
Posted 08 May 2015 - 12:47
#1933
Posted 08 May 2015 - 13:10
Am o mica problema cu contul Orange de pe site... am mai multe numere prepay introduse in el si recent am observat ca unul din ele a disparut si unul e suspendat pentru ca e in perioada de gratie. Cel care a disparut e tot in perioada de gratie si cand incerc sa il adaug imi da eroarea "Numarul de telefon este suspendat. Te rugam sa introduci un alt numar.". Banuiesc ca apare asa pentru ca e in perioada de gratie, dar care e faza totusi? De ce nu pot adauga in contul meu un numar care e in perioada de gratie? Si daca tot vorbim de contul Orange, exista o limita la partea de numere adaugate?
|
#1934
Posted 08 May 2015 - 14:42
Salut cum se consuma minutele internaționale ? La minut indiferent de cat am vb in secunde , normal primul minut era indivizibil apoi la secunda , la international se aplica alta regula ?
Întreb deoarece am vb cu cineva luna asta 1:14 sec si mi-au retras 2 Min , întreb sa stiu daca tot sun sa vb minutul pana la capăt |
#1935
Posted 08 May 2015 - 15:03
tigerheart, on 08 mai 2015 - 13:10, said:
Am o mica problema cu contul Orange de pe site... am mai multe numere prepay introduse in el si recent am observat ca unul din ele a disparut si unul e suspendat pentru ca e in perioada de gratie. Cel care a disparut e tot in perioada de gratie si cand incerc sa il adaug imi da eroarea "Numarul de telefon este suspendat. Te rugam sa introduci un alt numar.". Banuiesc ca apare asa pentru ca e in perioada de gratie, dar care e faza totusi? De ce nu pot adauga in contul meu un numar care e in perioada de gratie? Si daca tot vorbim de contul Orange, exista o limita la partea de numere adaugate? Salut, Nu exista un numar maxim de numere ce pot fi adaugate in acelasi cont online. In cadrul oricarui cont online pot fi adaugate doar numere Orange ce sunt in stare activa, indiferent daca acestea sunt abonamente sau cartele PrePay. Asadar, pentru ca procesul de adaugare profil sa functioneze, este necesar ca numarul ce se doreste a fi adaugat sa nu fie suspendat. Poti adauga numarul PrePay la care te referi dupa ce acel cont va redobandi perioada de activitate. Daca vei constata stergerea profilului, intra, te rog, in cont si initiaza o solicitare prin sectiunea "contacteaza-ne online", in care sa ne oferi toate datele necesare. Cu multumiri, Orange Helper |
#1936
Posted 08 May 2015 - 15:19
iulian93, on 08 mai 2015 - 14:42, said:
Salut cum se consuma minutele internaționale ? La minut indiferent de cat am vb in secunde , normal primul minut era indivizibil apoi la secunda , la international se aplica alta regula ? Întreb deoarece am vb cu cineva luna asta 1:14 sec si mi-au retras 2 Min , întreb sa stiu daca tot sun sa vb minutul pana la capăt Salut, Daca utilizezi o cartela PrePay sau un abonament tarifarea se face la secunda dupa primul minut, care este indivizibil. In cazul in care ai minute internationale incluse in optiune/abonament, tarifarea se va face la minut. Asadar, daca ai vorbit 1 minut si 14 secunde, ti s-au retras 2 minute din resursele internationale disponibile. O zi buna, Orange Helper |
|
#1937
Posted 08 May 2015 - 15:44
#1938
Posted 09 May 2015 - 19:16
Buna ziua! Acuma o saptamana am primit un telefon Samsung Galaxy S3 Mini din Italia, acesta fiind neverlocked. Am avut un Micro Sim Prepay inainte si cu ajutorul unui adaptor am reusit sa il introduc in telefon. Cartela a mers perfect. Astazi telefonul mi-a sugerat un update la Android care l-am facut. Dupa repornirea telefonul mi-a aparut mesajul "cartela sim incorecta" si "cartela sim blocata definitiv". Am introdus alte cartele de la Orange si alte retele in telefon si acestea au mers. De asemenea am introdus cartela cu problema intr-un alt telefon, iar aceasta a mers. Care ar fi problema? Multumesc pentru timpul acordat.
Edited by WinterKiller, 09 May 2015 - 19:17. |
#1939
Posted 09 May 2015 - 20:10
Orange_helper, on 08 mai 2015 - 15:19, said:
In cazul in care ai minute internationale incluse in optiune/abonament, tarifarea se va face la minut. Asadar, daca ai vorbit 1 minut si 14 secunde, ti s-au retras 2 minute din resursele internationale disponibile. |
#1940
Posted 09 May 2015 - 20:16
@Orange_Helper,in localitate Satu Nou(Solesti),de aprox 6 luni,nu mai este semnal ca inainte(nu se poate vorbi deloc,pe 2g era full mai demult,acuma nu mai este deloc).Acuma este doar 3g(pt urgente,ca nu are deloc semnal cred ca juma de linie,suna dar nu poti vorbi cu cineva,de net nici vorba).Altii zic ca din acesta localitate a fost furat releul sau taiat,nush ce s-a intamplat.Dar e clar ca semnal nu mai e si e imposibil sa folosesti reteaua.Degeaba apare pe site la acoperire excelent,ca nicaieri nu este semnal.
Edited by euclaudiu, 09 May 2015 - 20:17. |
#1941
Posted 09 May 2015 - 21:12
biogood, on 09 mai 2015 - 20:10, said: Orange_helper, te rog sa detaliezi putin ceea ce ai afirmat mai sus, adica daca am o optiune prepay care contine sa zicem 100 de minute internationale si 500 nationale, tarifarea la minut se aplica si pentru cele nationale? La naționale se tarifează la secunda după primul minut ! |
|
#1942
Posted 10 May 2015 - 09:41
WinterKiller, on 09 mai 2015 - 19:16, said:
Buna ziua! Acuma o saptamana am primit un telefon Samsung Galaxy S3 Mini din Italia, acesta fiind neverlocked. Am avut un Micro Sim Prepay inainte si cu ajutorul unui adaptor am reusit sa il introduc in telefon. Cartela a mers perfect. Astazi telefonul mi-a sugerat un update la Android care l-am facut. Dupa repornirea telefonul mi-a aparut mesajul "cartela sim incorecta" si "cartela sim blocata definitiv". Am introdus alte cartele de la Orange si alte retele in telefon si acestea au mers. De asemenea am introdus cartela cu problema intr-un alt telefon, iar aceasta a mers. Care ar fi problema? Multumesc pentru timpul acordat. Salut, Avand in vedere situatia descrisa de tine, iti recomand sa mergi in orice Orange Shop pentru verificarea si eventual inlocuirea SIM-ului. O zi buna, Orange Helper euclaudiu, on 09 mai 2015 - 20:16, said:
@Orange_Helper,in localitate Satu Nou(Solesti),de aprox 6 luni,nu mai este semnal ca inainte(nu se poate vorbi deloc,pe 2g era full mai demult,acuma nu mai este deloc).Acuma este doar 3g(pt urgente,ca nu are deloc semnal cred ca juma de linie,suna dar nu poti vorbi cu cineva,de net nici vorba).Altii zic ca din acesta localitate a fost furat releul sau taiat,nush ce s-a intamplat.Dar e clar ca semnal nu mai e si e imposibil sa folosesti reteaua.Degeaba apare pe site la acoperire excelent,ca nicaieri nu este semnal. Salut, Vrem sa verificam si noi ce s-a intamplat. Pentru asta, te rugam sa ne trimiti un mesaj privat cu mai multe detalii: numarul tau de telefon, adresa exacta, daca situatia este aceeasi indiferent de intervalul orar si 2 sau 3 exemple cat mai recente de apeluri la care ai intampinat dificultati. O zi buna, Orange Helper |
#1943
Posted 10 May 2015 - 10:12
biogood, on 09 mai 2015 - 20:10, said:
Orange_helper, te rog sa detaliezi putin ceea ce ai afirmat mai sus, adica daca am o optiune prepay care contine sa zicem 100 de minute internationale si 500 nationale, tarifarea la minut se aplica si pentru cele nationale? Imi poti raspunde si mie la intrebare, @Orange_helper? |
#1944
Posted 10 May 2015 - 21:29
pt a beneficia de net 4G (nelimitat 10 abonament) imi trebuie cartela "speciala" ?
am o cartela normala Orange... iar telefonul este un iphone 5 multumesc de lamuriri Edited by beavis03, 10 May 2015 - 21:30. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users