Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Orange_helper
#13357
Posted 24 November 2020 - 14:21
@Orange_helper Si eu si familia mea folosim Orange de aproape 18 ani de zile, ca sa scot asta din cale, nu sunt "platit" de nimeni sa fac "reclama proasta"..
Cu tot respectul, am mai intrebat si la RC si aici pe forum...Cat mai dureaza sa se cableze Izvoare, Neamt? Sau mai bine zis sa dati drumu la reteaua deja existenta de 8 luni.. Ati dat drumul la retea pt o singura adresa acum 2 luni.. Cei de la Digi s-au apucat de cablat o comuna la cativa km mai incolo si intr-o saptamana au acoperit mai mult decat echipa voastra intr-un an! Suntem zeci de oameni (daca nu mai multi poate) conectati la unul si acelasi site 4G care abia abia se tine la atatea dispozitive conectate atat direct cat si prin hotspot (Home Net 4G).. Am zis sa las ca se va rezolva, am asteptat sa apara satul pe pagina de acoperire, am mai asteptat vreo 2 luni sa activati reteaua in restul satului... Nici nu cred ca mai e nevoie sa zic de Brasauti (care fac parte din aceeasi comuna)... Aia de cand asteapta?... Vrem sa vedem ca se misca si la Orange ceva... Edited by stefan5678, 24 November 2020 - 14:21. |
#13358
Posted 24 November 2020 - 14:36
In cazul meu, situatia este deja hilara ...!!! Orange refuza sa ma mai contacteze, singurele raspunsuri primite pe chatul My Orange se rezuma la "Am comunicat cele transmise de tine. Urmeaza sa primesti un raspuns de la colegii de la departamentul abilitat". Am inceput inventarierea tuturor mesajelor din conversatiile avute pe diverse cai electronice, pornite inca din data de 17.03.2020, de cand am inceput sa sesizez problemele cu routerul. Le-am transmis si pe chat acest lucru ... Un router schimbat in cateva luni ... un abonament fals facut pe contul meu, inchis cu greu dupa 5 luni, la aproape 1 luna de zile de la reclamarea lui. Acum, un telefon care nu mai ajunge ... Probabil reclamatia scrisa, necesara plangerii catre ANPC, va fi destul de lunga ... asta e, din pacate. Chiar nu se mai poate, sa ma tot minta sau sa ma ignore in halul asta ... Sunt 21 de zile de cand am stabilit prelungirea serviciilor, la pachet cu primirea telefonului. Da, 21 de zile ... pentru ca in data de 17.11, cand s-au hotarat, intr-un final, sa refaca acea comanda, telefonul inca nu plecase de la ei !!! Nu credeam ca voi trai asa ceva din partea Orange ... RUSINE !!! LE: pacat, am vazut ca aici sunt oameni care incearca, totusi, sa tina si partea noastra (in speta, Helperii). Munca lor este, insa, redusa la zero de cei din spate ... Edited by shymano, 24 November 2020 - 14:46. |
#13359
Posted 24 November 2020 - 15:32
stefan5678, on 24 noiembrie 2020 - 14:21, said:
@Orange_helper Si eu si familia mea folosim Orange de aproape 18 ani de zile, ca sa scot asta din cale, nu sunt "platit" de nimeni sa fac "reclama proasta".. Cu tot respectul, am mai intrebat si la RC si aici pe forum...Cat mai dureaza sa se cableze Izvoare, Neamt? Sau mai bine zis sa dati drumu la reteaua deja existenta de 8 luni.. Ati dat drumul la retea pt o singura adresa acum 2 luni.. Cei de la Digi s-au apucat de cablat o comuna la cativa km mai incolo si intr-o saptamana au acoperit mai mult decat echipa voastra intr-un an! Suntem zeci de oameni (daca nu mai multi poate) conectati la unul si acelasi site 4G care abia abia se tine la atatea dispozitive conectate atat direct cat si prin hotspot (Home Net 4G).. Am zis sa las ca se va rezolva, am asteptat sa apara satul pe pagina de acoperire, am mai asteptat vreo 2 luni sa activati reteaua in restul satului... Nici nu cred ca mai e nevoie sa zic de Brasauti (care fac parte din aceeasi comuna)... Aia de cand asteapta?... Vrem sa vedem ca se misca si la Orange ceva... Salut, Ne-am interesat cu privire la aceasta situatie si colegii din departamentul Tehnic ne-au comunicat ca mai sunt necesare cateva documentatii pentru finalizare, inclusiv obtinerea unui acord din cadrul primariei. In cel mai scurt timp posibil, serviciile vor fi disponibile. O zi buna, Orange Helper |
#13360
Posted 24 November 2020 - 16:50
Orange_helper, on 24 noiembrie 2020 - 15:32, said:
Salut, Ne-am interesat cu privire la aceasta situatie si colegii din departamentul Tehnic ne-au comunicat ca mai sunt necesare cateva documentatii pentru finalizare, inclusiv obtinerea unui acord din cadrul primariei. In cel mai scurt timp posibil, serviciile vor fi disponibile. O zi buna, Orange Helper Multumesc pentru raspuns |
#13361
Posted 24 November 2020 - 20:35
salut orange_helper , am de prin septembrie abonament home net 4g , am prins o oferta cu internet nelimitat , si pana acum vreo 3 saptamani a mers bine internetul , dar in ultima perioada merge foarte slab , avand pur si simplu pauze totale cand nu merge deloc , mentionez ca folosesc serviciul in localitatea Tarcau , judetul Neamt , si am acoperire full 4g . Mai mentionez si faptul ca atunci cand mi-am facut abonamentul am achizitionat si un modem superior ca si calitate celui oferit standard de voi , tot de la voi din orange shop, cu promisiunea ca o sa mearga mai bine ca cel standard.
ce se intampla in ultima perioada ? suntem multi pe un singur site 4g ? o sa se rezolve problema ? as dori sa stiu daca se rezolva problema ca nu pot sta cu internetul asa , am copii care fac scoala pe online , si am mare nevoie de internet bun , multumesc |
#13362
Posted 24 November 2020 - 22:56
cristi_NT, on 24 noiembrie 2020 - 20:35, said:
salut orange_helper , am de prin septembrie abonament home net 4g , am prins o oferta cu internet nelimitat , si pana acum vreo 3 saptamani a mers bine internetul , dar in ultima perioada merge foarte slab , avand pur si simplu pauze totale cand nu merge deloc , mentionez ca folosesc serviciul in localitatea Tarcau , judetul Neamt , si am acoperire full 4g . Mai mentionez si faptul ca atunci cand mi-am facut abonamentul am achizitionat si un modem superior ca si calitate celui oferit standard de voi , tot de la voi din orange shop, cu promisiunea ca o sa mearga mai bine ca cel standard. ce se intampla in ultima perioada ? suntem multi pe un singur site 4g ? o sa se rezolve problema ? as dori sa stiu daca se rezolva problema ca nu pot sta cu internetul asa , am copii care fac scoala pe online , si am mare nevoie de internet bun , multumesc Daca nu ai incercat inca, testeaza routerul in mai multe pozitii pana gasesti locul din care prinzi cel mai bun semnal si foloseste antenele externe.. Ajuta sa stii si unde mai exact e situat site-ul 4G |
#13363
Posted 25 November 2020 - 11:13
Orange_Helper se poate un update la situatia prezentata pe topicul 5G? Si noile modele Oneplus au aceeasi problema, nu se pot utiliza in 5G in banda n1 (2100), dispare semnalul de tot.
https://forum.softpe...2#entry27173120 Edited by MembruAnonim, 25 November 2020 - 11:14. |
#13364
Posted 25 November 2020 - 13:22
Noi vorbim aici de 5G. Poate helper studiaza pozele de mai jos cu test de viteza IN BUCURESTI. Si situatia asta este demult. Am facut sesizare la Orange pe la inceputul anului si a spus ca se va rezolva in cateva luni. Se termina anul si este la fel. Testul este facut in bloc langa geam. Practic tin conectat telefonul la wifi cu apel prin wifi. Altfel daca sta fara apel prin wifi se incalzeste cautand reteaua care dispare des. Nu pot folosi nici giga din abonament si nici nu il pot folosi pentru apeluri fara apel prin wifi. Si toate in Bucuresti.
Attached Files |
#13365
Posted 25 November 2020 - 13:44
lotus73, on 25 noiembrie 2020 - 13:22, said:
Noi vorbim aici de 5G. Poate helper studiaza pozele de mai jos cu test de viteza IN BUCURESTI. Si situatia asta este demult. Am facut sesizare la Orange pe la inceputul anului si a spus ca se va rezolva in cateva luni. Se termina anul si este la fel. Testul este facut in bloc langa geam. Practic tin conectat telefonul la wifi cu apel prin wifi. Altfel daca sta fara apel prin wifi se incalzeste cautand reteaua care dispare des. Nu pot folosi nici giga din abonament si nici nu il pot folosi pentru apeluri fara apel prin wifi. Si toate in Bucuresti. Salut, Avem nevoie de informatii suplimentare pentru ca putea verifica sesizarea ta privind calitatea semnalului. Te vom ruga sa scrii, in mesaj privat, la ce adresa ai efectuat testele si de pe ce numar de telefon Orange. O zi buna, Orange Helper |
#13366
Posted 25 November 2020 - 13:55
@Orange_helper : doresc sa achizitionez si eu niste servicii business de la voi...am incercat sa-ti dau PM insa vad ca nu pot (nu stiu de ce)...am fost azi intr-un shop de-al vostru am spus angajatului de acolo ce ma intereseaza si se uita la mine ca vitelul la poarta noua....in fine,iti transmit tie aici ce ma intereseaza poate imi dai si mie un numar de telefon sau o adresa de e-mail unde sa iau legatura cu un specialist de-al vostru ca sa mi se faca o oferta respectiv sa-i transmit si cerintele mele pe partea tehnica / solutii software utilizate in procesele respective....
1.Acces internet dedicat cu banda simetrica garantata ( MLPS ). 2.Telefonie fixa cu optiuni dedicate fax2email pe linie individuala. 3.IP-VPN 4.Cloud computing ( business computing + disaster recovery ) 5.Business internet security. 6.Microsoft 365 Multumesc. |
|
#13367
Posted 25 November 2020 - 14:22
@Helper
Colegii tai au uitat de problema mea cu "number share"... |
#13368
Posted 25 November 2020 - 16:50
c_nedelcu, on 25 noiembrie 2020 - 13:55, said:
@Orange_helper : doresc sa achizitionez si eu niste servicii business de la voi...am incercat sa-ti dau PM insa vad ca nu pot (nu stiu de ce)...am fost azi intr-un shop de-al vostru am spus angajatului de acolo ce ma intereseaza si se uita la mine ca vitelul la poarta noua....in fine,iti transmit tie aici ce ma intereseaza poate imi dai si mie un numar de telefon sau o adresa de e-mail unde sa iau legatura cu un specialist de-al vostru ca sa mi se faca o oferta respectiv sa-i transmit si cerintele mele pe partea tehnica / solutii software utilizate in procesele respective.... 1.Acces internet dedicat cu banda simetrica garantata ( MLPS ). 2.Telefonie fixa cu optiuni dedicate fax2email pe linie individuala. 3.IP-VPN 4.Cloud computing ( business computing + disaster recovery ) 5.Business internet security. 6.Microsoft 365 Multumesc. Salut, Uite, te putem ajuta cu inregistrarea unei cereri catre colegii din departamentul Vanzari, urmand a te contacta pentru prezentarea unei oferte. Pentru a face acest lucru, te rugam sa ne oferi in sectiunea de mesaje private, din motive de confidentialitate, numele firmei, CUI-ul, email-ul, orasul din care este firma, numarul de telefon de contact si numele persoanei de contact. O zi buna, Orange Helper |
#13369
Posted 25 November 2020 - 17:05
oriunde pun modemu in casa , merge bine doar dupa ora 23:00 , eu muncesc de rup ziua intreaga , la ora 23 cand merge bine netu sforaie si patu sub mine , copii si nevasta trebuie sa intre online la scoala in timpul zilei nu dupa ora 23:00 ca nu fac scoala de bufnite
|
#13370
Posted 25 November 2020 - 18:05
Intrebare: daca nu mi s-a restituit inca soldul, de net neconsumat, dupa inchiderea unui YOXO la finele lunii Octombrie si acum activez acel nr prepaid, din nou pe YOXO, se face cumva vreo balanta, compensare? Adica se scade cumva soldul vostru catre mine din valoarea abonamentului nou redeschis? Banuiesc ca nu, dar intreb!
Fac si gestul asta, ca vad ca altfel nu imi returnati banii si de credit prepaid nu am nevoie la schimb. Edited by arab, 25 November 2020 - 18:08. |
#13371
Posted 25 November 2020 - 19:31
cristi_NT, on 24 noiembrie 2020 - 20:35, said:
salut orange_helper , am de prin septembrie abonament home net 4g , am prins o oferta cu internet nelimitat , si pana acum vreo 3 saptamani a mers bine internetul , dar in ultima perioada merge foarte slab , avand pur si simplu pauze totale cand nu merge deloc , mentionez ca folosesc serviciul in localitatea Tarcau , judetul Neamt , si am acoperire full 4g . Mai mentionez si faptul ca atunci cand mi-am facut abonamentul am achizitionat si un modem superior ca si calitate celui oferit standard de voi , tot de la voi din orange shop, cu promisiunea ca o sa mearga mai bine ca cel standard. https://www.google.r...!7i13312!8i6656 Daca au si LTE pe situl din Tarcau atunci nu prea se explica de ce imediat in dreapta la Forestar/unde se varsa Tarcaul in Bistrita nu este acoperire decat afara pe LTE! Asa zic ei pe site....Normal ca 3G este si ei au 3G 2100 acolo! Tarcau.JPG 94.08K 10 downloads Situl pentru Bicaz oras https://www.google.r...!7i13312!8i6656 nu are cum sa rupa la Tarcau pentru ca este scund dar cele de langa DRTV Bicaz si DRTV Pangarati pot acoperi mult mai mult intrucat sunt la inaltime! Avand in vedere pozitia este evident faptul ca vor colecta enorm de multi utilizatori! Tarcau 2.JPG 91.12K 7 downloads Pilonul Orange de langa fabrica Motan Vaduri nici el nu poate sa treaca peste deal si sa ajunga la Tarcau(nu mai zic nimic de racheta Digi de langa) https://www.google.r...!7i13312!8i6656 De asemenea si situl din Cazaci are LTE https://www.google.r...!7i13312!8i6656 Recomand cu un telefon smart sa se puna cellmapper si sa se vada de unde vine semnalul(toate statiile de mai sus sunt puse pe harta) mai putin cel din Tarcau(inca nu stiu daca are LTE).Apoi plimbat prin casa/gradina/curte si vazut daca nu cumva sare pe alte celule(si daca merge si netul mai bine). Nu ar strica si un test cu mutare modem pe 3G in ideea ca toti lasa dispozitivele pe auto si ele trec in 4G! Poate 3G-ul este mai liber! Chiar si niste teste pe la 04:00-05:00 dimineata cand poate nu mai trage lumea asa de mult de pe net! Daca atunci zbarnaie->e clar de la trafic! Daca si atunci e praf ori este o problema pe vreo antena/mai sus, ori lumea e disperata sa traga non-stop! cristi_NT, on 24 noiembrie 2020 - 20:35, said:
ce se intampla in ultima perioada ? cristi_NT, on 24 noiembrie 2020 - 20:35, said:
suntem multi pe un singur site 4g ? Edited by yblu, 25 November 2020 - 19:35. |
|
#13372
Posted 27 November 2020 - 10:40
@Orange_helper, cum pot obtine o oferta pentru Home Net 4G cu net nelimitat? O alta oferta in afara de cea de 10 euro nu exista?(in afara de cea de 8 euro cu 100 de gb). Nu detin niciun serviciu de la voi, iar pe site nu pot face comanda.
|
#13373
Posted 27 November 2020 - 10:49
@Redzutzuu, Smart 15 la 12 euro ar fi okay + un router 4G+. Cred că e combinația cea mai bună în momentul de față.
|
#13374
Posted 27 November 2020 - 11:09
Redzutzuu, on 27 noiembrie 2020 - 10:40, said:
@Orange_helper, cum pot obtine o oferta pentru Home Net 4G cu net nelimitat? O alta oferta in afara de cea de 10 euro nu exista?(in afara de cea de 8 euro cu 100 de gb). Nu detin niciun serviciu de la voi, iar pe site nu pot face comanda. Salut, Daca doresti putem sa trimitem o solicitare pentru tine catre departamentul Vanzari si colegii nostri te vor contacta pentru mai multe detalii in acest sens. Te rugam sa ne trimiti in mesaj privat un numar de contact si un interval orar in care esti de acord sa fii contactat. Orange Helper |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users