Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Orange_helper
Last Updated: Apr 15 2024 20:33, Started by
morogan
, Jun 23 2014 16:10
·
331
#13340
Posted 21 November 2020 - 21:09
cosmins2000, on 20 noiembrie 2020 - 09:40, said:
@Orange Helper Tatăl meu are un telefon de seniori cu butoane Maxcom 320. Pot să Ăźi fac un abonament Yoxo pe numărul lui, folosind aplicația de pe telefonul meu smartphone , la care să Ăźi atașez un card de debit tot al meu? Multumesc. Am reușit. Acum vreau să mai fac un alt abonament și pentru mine de pe aceeași aplicație , pentru un alt număr (al meu) folosind telefonul meu, buletinul meu și cardul meu de debit. Cum fac asta, că în aplicație nu găsesc să adaug în alt abonament, ci doar opțiuni noi? Adică, de pe aceeași aplicație și de pe același smart Phone pot să activez mai multe abonamente? Edited by cosmins2000, 21 November 2020 - 21:19. |
#13341
Posted 21 November 2020 - 21:20
Trebuie sa iti faci inca un cont My Orange cu adresa de mail si parola... de pe contul nou creat iti muti numarul pe Yoxo.
Te deloghezi intai de pe cel actual, evident. |
#13342
Posted 21 November 2020 - 22:29
Aplicația yoxo pentru Android nu are opțiune de delogare...sau nu o găsesc eu.
|
#13343
Posted 21 November 2020 - 22:40
In josul ecranului ai butonul ''mai mult'', apesi, te duci pe numele tau si apesi pe jos, iar jos in pagina urmatoare ai ''iesi din cont''.
|
#13344
Posted 22 November 2020 - 09:30
cosmins2000, on 21 noiembrie 2020 - 21:09, said:
Am reușit. Acum vreau să mai fac un alt abonament și pentru mine de pe aceeași aplicație , pentru un alt număr (al meu) folosind telefonul meu, buletinul meu și cardul meu de debit. Cum fac asta, că în aplicație nu găsesc să adaug în alt abonament, ci doar opțiuni noi? Adică, de pe aceeași aplicație și de pe același smart Phone pot să activez mai multe abonamente? Salut, Iti recomandam ca pentru pasii pe care trebuie sa-i urmez in activarea unui abonament nou pe YOXO si pentru orice alta informatie legata de abonamentul YOXO, sa iei legatura cu colegii care se ocupa de aplicatie, prin chat-ul de acolo. De asemnenea, mai multe detalii despre abonament, gasesti aici: https://www.orange.r...oxo/despre-yoxo O zi buna, Orange Helper |
#13345
Posted 22 November 2020 - 10:10
cosmins2000, on 21 noiembrie 2020 - 21:09, said:
Am reușit. Acum vreau să mai fac un alt abonament și pentru mine de pe aceeași aplicație , pentru un alt număr (al meu) folosind telefonul meu, buletinul meu și cardul meu de debit. Cum fac asta, că în aplicație nu găsesc să adaug în alt abonament, ci doar opțiuni noi? Adică, de pe aceeași aplicație și de pe același smart Phone pot să activez mai multe abonamente? |
#13346
Posted 23 November 2020 - 16:32
Helper, tot respectul pentru voi, cei de-aici ...
INSA vreau sa le multumiti colegilor care se ocupa de rezolvarea problemelor, pentru inca o zi de bataie de joc la adresa mea. Comanda pentru telefon pe 03.11, nu au fost in stare sa-l trimita pana pe 13.11, desi am tot insistat pe toate canalele posibile. Daca tot nu ajunsese telefonul, am zis sa schimb culoarea ... cu chiu, cu vai, de pe 13.11 au reusit abia pe 17.11 sa faca o alta comanda, dupa ce au anulat-o pe prima (ca, de, așa se face la noi ... anulam comanda si ne ia 3 zile sa facem alta, 13, 16, 17 ). Din 17.11, cica dureaza inca 3 zile până ajunge telefonul (asa scrie in proforma primita). Pana ajunge unde ...?? Ca la mine n-a ajuns ... sau poate o fi ajuns tot la ala care a facut facut un abonament fals, de date, pe contul meu ?? (cu chiu, cu vai, abia l-au inchis si p-ala) Intreb azi pe chat, de situatia telefonului, de un AWB de la curier ... la ora 14:32 mi s-a transmis ca vor verifica ... si inca verifica, se pare ... MULȚUMESC PENTRU BATAIA DE JOC, ORANGE !!!!! Mare firma, mare caracter ...!!! |
#13347
Posted 23 November 2020 - 17:01
shymano, on 23 noiembrie 2020 - 16:32, said:
Helper, tot respectul pentru voi, cei de-aici ... INSA vreau sa le multumiti colegilor care se ocupa de rezolvarea problemelor, pentru inca o zi de bataie de joc la adresa mea. Comanda pentru telefon pe 03.11, nu au fost in stare sa-l trimita pana pe 13.11, desi am tot insistat pe toate canalele posibile. Daca tot nu ajunsese telefonul, am zis sa schimb culoarea ... cu chiu, cu vai, de pe 13.11 au reusit abia pe 17.11 sa faca o alta comanda, dupa ce au anulat-o pe prima (ca, de, așa se face la noi ... anulam comanda si ne ia 3 zile sa facem alta, 13, 16, 17 ). Din 17.11, cica dureaza inca 3 zile până ajunge telefonul (asa scrie in proforma primita). Pana ajunge unde ...?? Ca la mine n-a ajuns ... sau poate o fi ajuns tot la ala care a facut facut un abonament fals, de date, pe contul meu ?? (cu chiu, cu vai, abia l-au inchis si p-ala) Intreb azi pe chat, de situatia telefonului, de un AWB de la curier ... la ora 14:32 mi s-a transmis ca vor verifica ... si inca verifica, se pare ... MULȚUMESC PENTRU BATAIA DE JOC, ORANGE !!!!! Mare firma, mare caracter ...!!! Salut, Ne pare rau pentru neplacerile create. Te rugam sa ne oferi numarul de comanda in mesaj privat pentru verificarea situatiei. O zi buna, Orange Helper |
#13348
Posted 23 November 2020 - 17:04
shymano, on 23 noiembrie 2020 - 16:32, said:
Helper, tot respectul pentru voi, cei de-aici ... INSA vreau sa le multumiti colegilor care se ocupa de rezolvarea problemelor, pentru inca o zi de bataie de joc la adresa mea. Comanda pentru telefon pe 03.11, nu au fost in stare sa-l trimita pana pe 13.11, desi am tot insistat pe toate canalele posibile. Daca tot nu ajunsese telefonul, am zis sa schimb culoarea ... cu chiu, cu vai, de pe 13.11 au reusit abia pe 17.11 sa faca o alta comanda, dupa ce au anulat-o pe prima (ca, de, așa se face la noi ... anulam comanda si ne ia 3 zile sa facem alta, 13, 16, 17 ). Din 17.11, cica dureaza inca 3 zile până ajunge telefonul (asa scrie in proforma primita). Pana ajunge unde ...?? Ca la mine n-a ajuns ... sau poate o fi ajuns tot la ala care a facut facut un abonament fals, de date, pe contul meu ?? (cu chiu, cu vai, abia l-au inchis si p-ala) Intreb azi pe chat, de situatia telefonului, de un AWB de la curier ... la ora 14:32 mi s-a transmis ca vor verifica ... si inca verifica, se pare ... MULȚUMESC PENTRU BATAIA DE JOC, ORANGE !!!!! Mare firma, mare caracter ...!!! Edited by becali, 23 November 2020 - 17:05. |
|
#13349
Posted 23 November 2020 - 17:14
Trimis ...
Mda, ce sa zic ... al dracu de fericit !!! Ma mir ca au reusit, intr-un final, sa-mi inchida acel abonament de date deschis fraudulos. Asta cu telefonul o fi in compensatie ... Sper sa n-o fi sanctionat-o cineva pe d-ra care mi l-a inchis ... ii cred in stare. Edited by shymano, 23 November 2020 - 17:15. |
#13350
Posted 23 November 2020 - 17:25
shymano, on 23 noiembrie 2020 - 17:14, said:
Trimis ... Mda, ce sa zic ... al dracu de fericit !!! Ma mir ca au reusit, intr-un final, sa-mi inchida acel abonament de date deschis fraudulos. Asta cu telefonul o fi in compensatie ... Sper sa n-o fi sanctionat-o cineva pe d-ra care mi l-a inchis ... ii cred in stare. Undeva pe 5 decembrie le am dat un ultimatum si le am spus daca astăzi nu mi închideți abonamentul și l treceți pe prepay reziliez tot . Seara m a sunat o doamna foarte amabila si a cerut scuze si in 15 minute abonamentul a fost închis si in aceeași seara numarul trecut pe prepay si 5 euro in cont pentru activarea unei optiuni Se poate numai dacă te rogi de ei și ulterior dai de oameni care sunt puși intr o situație penibila sa rezolve prostiile altora Edited by Alex_23, 23 November 2020 - 17:26. |
#13351
Posted 23 November 2020 - 21:55
mai intampina careva probleme de logare in "my orange"
adica, gaseste site-ul orange, intra pe pagina de logare...da nu mai face nimic apoi. o pagina alba si atat. sus in dreapta, pe tab imi scrie "a aparut o eroare" |
#13353
Posted 23 November 2020 - 22:11
Confirm, my orange dead, nu ar fi in stare sa facă o aplicație calumea
|
|
#13354
Posted 23 November 2020 - 22:13
Da, de pe la ora 18 tot da eroarea aia de nu pot sa incarc cartela..
Edited by vj_Heaven, 23 November 2020 - 22:13. |
#13355
Posted 23 November 2020 - 22:16
O sa vina acuma orange helper și va spune ca problema e de fapt de la noi ca la ei e totul în parametrii
|
#13356
Posted 24 November 2020 - 09:24
VipeR85, on 23 noiembrie 2020 - 21:55, said:
mai intampina careva probleme de logare in "my orange" adica, gaseste site-ul orange, intra pe pagina de logare...da nu mai face nimic apoi. o pagina alba si atat. sus in dreapta, pe tab imi scrie "a aparut o eroare" Salut, Ne pare rau pentru acest lucru. Avem rugamintea sa ne spui daca situatia persista si acum. Orange Helper |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users