Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrebari srl nou

Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...
 Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)
 Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 

Orange_helper

* * * * - 8 votes
  • Please log in to reply
14840 replies to this topic

#13339
dr_junior1980

dr_junior1980

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,295
  • Înscris: 10.04.2007
Bine de stiut , multumesc !

#13340
cosmins2000

cosmins2000

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 394
  • Înscris: 05.11.2005

View Postcosmins2000, on 20 noiembrie 2020 - 09:40, said:

@Orange Helper

Tatăl meu are un telefon de seniori cu butoane Maxcom 320.
Pot să Ăźi fac un abonament Yoxo pe numărul lui,  folosind aplicația de pe telefonul meu smartphone , la care să Ăźi atașez un card de debit tot al  meu?
Multumesc.

Am reușit.
Acum vreau să mai fac un alt abonament și pentru mine de pe aceeași aplicație , pentru un alt număr (al meu) folosind telefonul meu, buletinul meu și cardul meu de debit.
Cum fac asta, că în aplicație nu găsesc să adaug în alt abonament, ci doar opțiuni noi?

Adică, de pe aceeași aplicație și de pe același smart Phone pot să activez mai multe abonamente?

Edited by cosmins2000, 21 November 2020 - 21:19.


#13341
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Trebuie sa iti faci inca un cont My Orange cu adresa de mail si parola... de pe contul nou creat iti muti numarul pe Yoxo.

Te deloghezi intai de pe cel  actual, evident.

#13342
cosmins2000

cosmins2000

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 394
  • Înscris: 05.11.2005
Aplicația yoxo pentru Android nu are opțiune de delogare...sau nu o găsesc eu.

#13343
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
In josul ecranului ai butonul ''mai mult'', apesi, te duci pe numele tau si apesi pe jos, iar jos in pagina urmatoare ai  ''iesi din cont''.

#13344
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

View Postcosmins2000, on 21 noiembrie 2020 - 21:09, said:

Am reușit.
Acum vreau să mai fac un alt abonament și pentru mine de pe aceeași aplicație , pentru un alt număr (al meu) folosind telefonul meu, buletinul meu și cardul meu de debit.
Cum fac asta, că în aplicație nu găsesc să adaug în alt abonament, ci doar opțiuni noi?

Adică, de pe aceeași aplicație și de pe același smart Phone pot să activez mai multe abonamente?

Salut,

Iti recomandam ca pentru pasii pe care trebuie sa-i urmez in activarea unui abonament nou pe YOXO si pentru orice alta informatie legata de abonamentul YOXO, sa iei legatura cu colegii care se ocupa de aplicatie, prin chat-ul de acolo.
De asemnenea, mai multe detalii despre abonament, gasesti aici: https://www.orange.r...oxo/despre-yoxo

O zi buna,
Orange Helper

#13345
dr_junior1980

dr_junior1980

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,295
  • Înscris: 10.04.2007

View Postcosmins2000, on 21 noiembrie 2020 - 21:09, said:

Am reușit.
Acum vreau să mai fac un alt abonament și pentru mine de pe aceeași aplicație , pentru un alt număr (al meu) folosind telefonul meu, buletinul meu și cardul meu de debit.
Cum fac asta, că în aplicație nu găsesc să adaug în alt abonament, ci doar opțiuni noi?

Adică, de pe aceeași aplicație și de pe același smart Phone pot să activez mai multe abonamente?
Poti sa activezi mai multe abonamente , insa sa schimbi contul ( email-ul ) , deci poti folosi acelasi card si buletin , insa pe email-uri diferite. Contul si email-ul.

#13346
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,867
  • Înscris: 27.04.2010
Helper, tot respectul pentru voi, cei de-aici ...
INSA vreau sa le multumiti colegilor care se ocupa de rezolvarea problemelor, pentru inca o zi de bataie de joc la adresa mea.
Comanda pentru telefon pe 03.11, nu au fost in stare sa-l trimita pana pe 13.11, desi am tot insistat pe toate canalele posibile.
Daca tot nu ajunsese telefonul, am zis sa schimb culoarea ... cu chiu, cu vai, de pe 13.11 au reusit abia pe 17.11 sa faca o alta comanda, dupa ce au anulat-o pe prima (ca, de, așa se face la noi ... anulam  comanda si ne ia 3 zile sa facem alta, 13, 16, 17 ).
Din 17.11, cica dureaza inca 3 zile până ajunge telefonul (asa scrie in proforma primita).
Pana ajunge unde ...?? Ca la mine n-a ajuns ... sau poate o fi ajuns tot la ala care a facut facut un abonament fals, de date, pe contul meu ?? (cu chiu, cu vai, abia l-au inchis si p-ala)
Intreb azi pe chat, de situatia telefonului, de un AWB de la curier ... la ora 14:32 mi s-a transmis ca vor verifica ... si inca verifica, se pare ...

MULȚUMESC PENTRU BATAIA DE JOC, ORANGE !!!!!

Mare firma, mare caracter ...!!!

#13347
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

View Postshymano, on 23 noiembrie 2020 - 16:32, said:

Helper, tot respectul pentru voi, cei de-aici ...
INSA vreau sa le multumiti colegilor care se ocupa de rezolvarea problemelor, pentru inca o zi de bataie de joc la adresa mea.
Comanda pentru telefon pe 03.11, nu au fost in stare sa-l trimita pana pe 13.11, desi am tot insistat pe toate canalele posibile.
Daca tot nu ajunsese telefonul, am zis sa schimb culoarea ... cu chiu, cu vai, de pe 13.11 au reusit abia pe 17.11 sa faca o alta comanda, dupa ce au anulat-o pe prima (ca, de, așa se face la noi ... anulam  comanda si ne ia 3 zile sa facem alta, 13, 16, 17 ).
Din 17.11, cica dureaza inca 3 zile până ajunge telefonul (asa scrie in proforma primita).
Pana ajunge unde ...?? Ca la mine n-a ajuns ... sau poate o fi ajuns tot la ala care a facut facut un abonament fals, de date, pe contul meu ?? (cu chiu, cu vai, abia l-au inchis si p-ala)
Intreb azi pe chat, de situatia telefonului, de un AWB de la curier ... la ora 14:32 mi s-a transmis ca vor verifica ... si inca verifica, se pare ...

MULȚUMESC PENTRU BATAIA DE JOC, ORANGE !!!!!

Mare firma, mare caracter ...!!!

Salut,

Ne pare rau pentru neplacerile create. Te rugam sa ne oferi numarul de comanda in mesaj privat pentru verificarea situatiei.

O zi buna,
Orange Helper

#13348
becali

becali

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,162
  • Înscris: 10.10.2003

View Postshymano, on 23 noiembrie 2020 - 16:32, said:

Helper, tot respectul pentru voi, cei de-aici ...
INSA vreau sa le multumiti colegilor care se ocupa de rezolvarea problemelor, pentru inca o zi de bataie de joc la adresa mea.
Comanda pentru telefon pe 03.11, nu au fost in stare sa-l trimita pana pe 13.11, desi am tot insistat pe toate canalele posibile.
Daca tot nu ajunsese telefonul, am zis sa schimb culoarea ... cu chiu, cu vai, de pe 13.11 au reusit abia pe 17.11 sa faca o alta comanda, dupa ce au anulat-o pe prima (ca, de, așa se face la noi ... anulam  comanda si ne ia 3 zile sa facem alta, 13, 16, 17 ).
Din 17.11, cica dureaza inca 3 zile până ajunge telefonul (asa scrie in proforma primita).
Pana ajunge unde ...?? Ca la mine n-a ajuns ... sau poate o fi ajuns tot la ala care a facut facut un abonament fals, de date, pe contul meu ?? (cu chiu, cu vai, abia l-au inchis si p-ala)
Intreb azi pe chat, de situatia telefonului, de un AWB de la curier ... la ora 14:32 mi s-a transmis ca vor verifica ... si inca verifica, se pare ...

MULȚUMESC PENTRU BATAIA DE JOC, ORANGE !!!!!

Mare firma, mare caracter ...!!!
Fericitule, trei zile pentru anulat o comanda, mie mi-au dat termen 14 zile si ofertele se tot duc, dar nu le pasa

Edited by becali, 23 November 2020 - 17:05.


#13349
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,867
  • Înscris: 27.04.2010
Trimis ...
Mda, ce sa zic ... al dracu de fericit !!!
Ma mir ca au reusit, intr-un final, sa-mi inchida acel abonament de date deschis fraudulos.
Asta cu telefonul o fi in compensatie ...
Sper sa n-o fi sanctionat-o cineva pe d-ra care mi l-a inchis ... ii cred in stare.

Edited by shymano, 23 November 2020 - 17:15.


#13350
Alex_23

Alex_23

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,340
  • Înscris: 01.09.2012

View Postshymano, on 23 noiembrie 2020 - 17:14, said:

Trimis ...
Mda, ce sa zic ... al dracu de fericit !!!
Ma mir ca au reusit, intr-un final, sa-mi inchida acel abonament de date deschis fraudulos.
Asta cu telefonul o fi in compensatie ...
Sper sa n-o fi sanctionat-o cineva pe d-ra care mi l-a inchis ... ii cred in stare.
Am pățit și eu acum vreo 2 ani pe numarul mamei mele , vorbisem cu cineva si primisem asigurări ca numărul de va închide la 1 noiembrie  ,evidemt ca nu s a întâmplat asta , ulterior alta promisiune cu 1 decembrie nici asta nu a fost onorata. Discuții pe chat,  in CC ca ziua următoare si tot asa
Undeva pe 5 decembrie le am dat un ultimatum si le am spus daca astăzi nu mi închideți abonamentul și l treceți pe prepay reziliez tot . Seara m a sunat o doamna foarte amabila si a cerut scuze si in 15 minute abonamentul a fost închis si in aceeași seara numarul trecut pe prepay si 5 euro in cont pentru activarea unei optiuni
Se poate numai dacă te rogi de ei și ulterior dai de oameni care sunt puși intr o situație penibila sa rezolve prostiile altora

Edited by Alex_23, 23 November 2020 - 17:26.


#13351
VipeR85

VipeR85

    Il Magnifico

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,660
  • Înscris: 13.12.2006
mai intampina careva probleme de logare in "my orange"

adica, gaseste site-ul orange, intra pe pagina de logare...da nu mai face nimic apoi. o pagina alba si atat. sus in dreapta, pe tab imi scrie "a aparut o eroare"

#13352
a_d_y

a_d_y

    Hobby Telecom & Mass Media

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,380
  • Înscris: 05.09.2005
Da, am scris si pe cafenea

#13353
Undercover89

Undercover89

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 325
  • Înscris: 16.12.2019
Confirm, my orange dead, nu ar fi in stare sa facă o aplicație calumea

#13354
vj_Heaven

vj_Heaven

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,058
  • Înscris: 19.07.2005
Da, de pe la ora 18 tot da eroarea aia de nu pot sa incarc cartela..

Edited by vj_Heaven, 23 November 2020 - 22:13.


#13355
Undercover89

Undercover89

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 325
  • Înscris: 16.12.2019
O sa vina acuma orange helper și va spune ca problema e de fapt de la noi ca la ei e totul în parametrii

#13356
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

View PostVipeR85, on 23 noiembrie 2020 - 21:55, said:

mai intampina careva probleme de logare in "my orange"

adica, gaseste site-ul orange, intra pe pagina de logare...da nu mai face nimic apoi. o pagina alba si atat. sus in dreapta, pe tab imi scrie "a aparut o eroare"

Salut,

Ne pare rau pentru acest lucru. Avem rugamintea sa ne spui daca situatia persista si acum.

Orange Helper

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate