Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Orange_helper
Last Updated: Mar 25 2024 14:16, Started by
morogan
, Jun 23 2014 16:10
·
330
#13393
Posted 01 December 2020 - 18:13
shymano, on 20 noiembrie 2020 - 10:57, said:
Helper, vad ca bataia de joc la adresa mea continua la cote extreme. Pe contul meu am vazut intamplator ca a aparut aparut din iunie (!!!) un număr fantoma, 0745.140.349, abonament de date de 9 euro. De pe data de 03.11, de cand am observat, am solicitat inchiderea acestuia. Pe detaliile numarului, in My Orange, aparea ieri ca este programat pentru inchidere pe data de 19.11. Astazi, cand am scris a nu stiu cata oara in chatul aplicatiei, detaliile din cont, despre inchidere, au disparut, si un consultant imi spune acolo ca abonamentul va fi inchis din 19.12 !!!!!!! Pe bune, chiar se poate ajunge la atata bataie de joc ??? Telefonul comandat la prelungirea serviciilor, in data de 03.11, nu plecase spre mine nici pe 17.11, cand am schimbat culoarea (a fost nevoie de anularea comenzii inițiale pentru acest lucru !!!). Cu toate ca mi s-a spus atunci ca ajunge in 3-5 zile. Comanda refacuta pe 17.11, in mail am primit comanda Orange catre Cargus cu termen de 3 zile, in chat mi se spune azi ca termenul e de 5 zile ... Sunt baietii de la Orange hotarati sa-si bata joc de mine in ultimul hal ?? Aveti convorbirile inregistrate, poate le verifica cineva, sa vada ce mi s-a spus de atatea ori si ce mi se spune acum ... E sub orice critica !!! stai linistit ca asta e o practica frecventa, mai ales la clientii cu multe servicii. am un vecin care are mai multe servicii: cateva abonamente de voce (familie mare), tv satelit, internet fix, internet mobil (ptr tableta), rate la telefoane cumparate de la orange. acum vreun an l-au sunat si i-au oferit o reducere de cate 1-2 euro la fiecare abonament prin includerea in orange family. in loc sa scada valoarea facturii, incepand cu urmatoarea data de facturare a crescut factura lunara. respectivul platea factura pe baza sumei care ii venea pe sms si nu mai analiza din ce e compusa suma aia. la un moment dat anul acesta platea vreo 420-450 lei/luna cu un varf de vreo 500 lei la inceputul anului. asta vara stand la o bere am inceput sa discutam de telefoane, abonamente vs prepay si alte discutii de genul asta. cand am auzit cat plateste am ramas uimit. i-am instalat myorange, i-am facut cont de myorange si l-am pus sa sune la orange sa faca userul acela administrator de cont ptr ca mai avea un cont mai vechi facut de copilul cel mare, dar nu mai tinea minte parola. dupa ce am intrat in aplicatie, am descarcat facturile complete si am inceput sa analizam ce servicii si ce numere sunt acolo. cu ocazia aia am realizat ca i-au bagat pe gat asigurare ptr vreo 3-4 telefoane, precum si un abonament de voce ptr un numar pe care nu il recunoaste nimeni din familie. a sunat la orange, dar nu am reusit sa rezolvam nimic, operatorul nu a putut sau nu a vrut sa ne ofere nici un fel de informatii despre acel nr de telefon. chestia e ca respectivul a cumparat cateva telefoane in ultimii 1-2 ani, 1 tableta, a primit oferta de orange family si a portat un nr din alta retea in orange in grupul lui de family, asa ca nu am mai facut prea mult scandal. e posibil ca acel abonament in plus sa fie bagat pe gat cand a cumparat un telefon de la orange. |
#13394
Posted 03 December 2020 - 11:53
Salut Helper, iti scriu aici pentru ca in urma discutiei cu colegii tai la telefon am ramas dezamagit de solutia propusa.
Pe scurt, m-am mutat in zona sectorului 3 Bucuresti de putin timp si am constatat ca in apartament la etajul 2 (bloc de caramida) nu exista semnal nici macar pentru apeluri telefonice. Ti-am atasat poze cu locatia si semnalul, am reclamat la serv clienti si raspunsul a fost ca voi primi o reducere din abonament pentru a "compensa" neajunsul. Problema mea este ca am ales un abonament 5G nelimitat tocmai pentru a nu mai instala un post de internet fix acasa, iar eu nici macar nu am semnal sa vorbesc la telefon !!!! De asemenea, nu mi-a fost comunicata nici macar suma ce se vrea a fi "reducerea" din abonament drept compensatie. As zice ca prefer sa am semnal 5G decat reducere la abonament Multumesc Attached Files |
#13395
Posted 03 December 2020 - 12:05
punktnet, on 03 decembrie 2020 - 11:53, said:
Salut Helper, iti scriu aici pentru ca in urma discutiei cu colegii tai la telefon am ramas dezamagit de solutia propusa. Pe scurt, m-am mutat in zona sectorului 3 Bucuresti de putin timp si am constatat ca in apartament la etajul 2 (bloc de caramida) nu exista semnal nici macar pentru apeluri telefonice. Ti-am atasat poze cu locatia si semnalul, am reclamat la serv clienti si raspunsul a fost ca voi primi o reducere din abonament pentru a "compensa" neajunsul. Problema mea este ca am ales un abonament 5G nelimitat tocmai pentru a nu mai instala un post de internet fix acasa, iar eu nici macar nu am semnal sa vorbesc la telefon !!!! De asemenea, nu mi-a fost comunicata nici macar suma ce se vrea a fi "reducerea" din abonament drept compensatie. As zice ca prefer sa am semnal 5G decat reducere la abonament Multumesc Salut, Pentru verificarea situatiei te rugam sa ne oferi numarul de telefon si adresa exacta. Lipsa semnalului se manifesta doar in interior sau si in exteriorul cladirii? Ai incercat cartela si in alt telefon? O zi buna, Orange Helper |
#13396
Posted 03 December 2020 - 15:51
Orange Helper, ce inseamna in magazinul online extra discount Samsung? Duc tranzactia pana la capat si nu apare nicio reducere.
Active watch 3 celluar |
#13397
Posted 03 December 2020 - 15:59
Salut din nou! Este aproape 2021 si inca nicio veste despre 4G si in comuna Valea Lunga, DB? Ultima data mi-a fost comunicat (pe email) ca pana la sfarsitul anului reusiti sa aduceti si aici acoperire 4G, insa nu am observat nicio schimbare.
@Orange_Helper, nicio noutate? |
#13398
Posted 03 December 2020 - 16:16
morogan, on 03 decembrie 2020 - 15:51, said:
Orange Helper, ce inseamna in magazinul online extra discount Samsung? Duc tranzactia pana la capat si nu apare nicio reducere. Active watch 3 celluar Salut, Ne poti trimiti o captura de ecran cu ceea ce iti apare, intr-un mesaj privat? O zi buna, Orange Helper |
#13399
Posted 04 December 2020 - 05:55
Orange_helper, on 03 decembrie 2020 - 16:16, said:
Salut, Ne poti trimiti o captura de ecran cu ceea ce iti apare, intr-un mesaj privat? O zi buna, Orange Helper Orange_helper, on 03 decembrie 2020 - 16:16, said:
Salut, Ne poti trimiti o captura de ecran cu ceea ce iti apare, intr-un mesaj privat? O zi buna, Orange Helper Attached Files |
#13400
Posted 04 December 2020 - 09:12
punktnet, on 03 decembrie 2020 - 11:53, said:
Salut Helper, iti scriu aici pentru ca in urma discutiei cu colegii tai la telefon am ramas dezamagit de solutia propusa. Pe scurt, m-am mutat in zona sectorului 3 Bucuresti de putin timp si am constatat ca in apartament la etajul 2 (bloc de caramida) nu exista semnal nici macar pentru apeluri telefonice. Ti-am atasat poze cu locatia si semnalul, am reclamat la serv clienti si raspunsul a fost ca voi primi o reducere din abonament pentru a "compensa" neajunsul. Problema mea este ca am ales un abonament 5G nelimitat tocmai pentru a nu mai instala un post de internet fix acasa, iar eu nici macar nu am semnal sa vorbesc la telefon !!!! De asemenea, nu mi-a fost comunicata nici macar suma ce se vrea a fi "reducerea" din abonament drept compensatie. As zice ca prefer sa am semnal 5G decat reducere la abonament Multumesc Aceeasi problema am si eu. Am trimis poze, am fost sunat. Nu se poate face nici o imbunatatire in zona. Solutia? Sa folosesc doar 3G/2G sau o retea fixa de internet sau sa apelez la alta companie daca are semnal mai bun in zona. Daca upload este peste 0.5Mbps e conform contractului si nu se impun modificari. Si la mine ca si la tine pe aisemnal.ro apare ca 4G e slab in exterior deci inexistent in interior. Ce sa mai vorbim de 5G? |
#13401
Posted 04 December 2020 - 11:24
morogan, on 04 decembrie 2020 - 05:55, said:
Salut, Revenim ca urmare a situatiei sesizate. A fost vorba despre o eroare de afisare in Magazin Online. Aceasta a fost corectata. Iti multumim pentru deoarece ne-ai atras atentia! Totodata, iti cerem scuze ca urmare a neplacerilor create! Multumesc, Orange Helper |
#13402
Posted 04 December 2020 - 11:29
Buna ziua.
Am cumparat un telefon iphone SH. Telefonul este codat Orange si nu mai este in garantie sau contract. Eu in pot decoda, fiind cumparat SH si nu am niciun act? Multumesc! |
|
#13403
Posted 04 December 2020 - 11:39
dem3ntor, on 04 decembrie 2020 - 11:29, said:
Buna ziua. Am cumparat un telefon iphone SH. Telefonul este codat Orange si nu mai este in garantie sau contract. Eu in pot decoda, fiind cumparat SH si nu am niciun act? Multumesc! Procesul a fost extrem de simplu. Am intrat in contul MyOrange (de pe browser) -> (de pe bara din stanga unde sunt sectiunile de sumar,consum,facturi,reincarcare PrePay etc) Servicii -> Service Telefoane - Decodare Telefon,iar acolo se introduce IMEI-ul telefonului si se plateste cu cardul.(daca telefonul nu mai are garantie,costul trebuie sa fie de 52 RON,iar daca inca mai are garantie la Orange,costul poate sa fie chiar si 450 RON). That's it,iar telefonul devine liber de retea in mai putin de cate minute. Captură de ecran din 2020.12.04 la 11.35.16.png 232.08K 24 downloads Edited by tomaciprian, 04 December 2020 - 11:43. |
#13405
Posted 04 December 2020 - 13:03
#13406
Posted 06 December 2020 - 16:07
Helper, la abonamentul de 8€ nu se mai aloca puncte la plata facturii?
|
#13407
Posted 06 December 2020 - 16:21
|
#13408
Posted 06 December 2020 - 21:00
Salut! Am trimis si astept un raspuns. Multumesc!
|
#13409
Posted 07 December 2020 - 02:25
rex, on 01 decembrie 2020 - 18:13, said:
stai linistit ca asta e o practica frecventa, mai ales la clientii cu multe servicii. am un vecin care are mai multe servicii: cateva abonamente de voce (familie mare), tv satelit, internet fix, internet mobil (ptr tableta), rate la telefoane cumparate de la orange. acum vreun an l-au sunat si i-au oferit o reducere de cate 1-2 euro la fiecare abonament prin includerea in orange family. in loc sa scada valoarea facturii, incepand cu urmatoarea data de facturare a crescut factura lunara. respectivul platea factura pe baza sumei care ii venea pe sms si nu mai analiza din ce e compusa suma aia. la un moment dat anul acesta platea vreo 420-450 lei/luna cu un varf de vreo 500 lei la inceputul anului. asta vara stand la o bere am inceput sa discutam de telefoane, abonamente vs prepay si alte discutii de genul asta. cand am auzit cat plateste am ramas uimit. i-am instalat myorange, i-am facut cont de myorange si l-am pus sa sune la orange sa faca userul acela administrator de cont ptr ca mai avea un cont mai vechi facut de copilul cel mare, dar nu mai tinea minte parola. dupa ce am intrat in aplicatie, am descarcat facturile complete si am inceput sa analizam ce servicii si ce numere sunt acolo. cu ocazia aia am realizat ca i-au bagat pe gat asigurare ptr vreo 3-4 telefoane, precum si un abonament de voce ptr un numar pe care nu il recunoaste nimeni din familie. a sunat la orange, dar nu am reusit sa rezolvam nimic, operatorul nu a putut sau nu a vrut sa ne ofere nici un fel de informatii despre acel nr de telefon. chestia e ca respectivul a cumparat cateva telefoane in ultimii 1-2 ani, 1 tableta, a primit oferta de orange family si a portat un nr din alta retea in orange in grupul lui de family, asa ca nu am mai facut prea mult scandal. e posibil ca acel abonament in plus sa fie bagat pe gat cand a cumparat un telefon de la orange. asa ca i-am lovit unde ii doare: LA BANI !!! din vara de cand am intrat eu pe fir am reusit sa reduc factura ptr servicii de la 370-380 lei la 290 lei renuntand la diverse servicii: - am inchis asigurarile ptr vreo 3 sau 4 telefoane pe care le-au bagat la fel pe gat la ultima prelungire de contract - am inchis un abonament tv satelit care iesise din perioada minima contractuala pe langa factura mai avea o rata ptr telefon de 40-50 lei care recent s-a terminat si aia. deci totalul lor era pe la vreo 420 lei platiti lunar catre orange. in primavara cand expira preliungirea contractului facuta in 2019 urmeaza sa inchidem alte servicii: internet fix, internet mobil, abonamentul fantoma cu ocazia asta o sa scada valoarea totala a facturii cu inca 130-150 lei. eventual daca ei sunt de acord trecem toate abonamentele care raman active pe yoxo. in felul aceasta o sa plateasca mai putin de 100 lei/luna. Attached FilesEdited by rex, 07 December 2020 - 02:27. |
#13410
Posted 07 December 2020 - 18:22
@Orange Helper; nu funcționează transferurile OM in lei&valuta catre iban.Eu tot insist sa foslosesc serviciul,dar cred ca o las baltă.Cand ai nevoie cel mai mult nu merge.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users