Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info certificate digitale COVID-19

COVID-19: Raportari · Stiri Oficiale

Info Coronavirus/Vaccin vs. Fake News

Informatii utile stare de alerta
 Pentru cei care mai au telefon fi...

Ati avut laptop cu pentium 4?

Emigrare Irlanda, merita?

Nelamuriri olx
 Iphone 11 Pro Max vs Iphone 12

Alegere SSD NVME 1 TB

Opriri dese Centrala Hermann Mast...

Boxa activa cu frecvența bas...
 Achizitie 2 televizoare

Japoniaaa- Suzuki Jimny 1.3, 2005

Reparație Rca sau casco

Problema tableta Lenovo tab 3
 

Orange_helper

* * * * - 8 votes
  • Please log in to reply
14261 replies to this topic

#13321
shymano

shymano

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,877
  • Înscris: 27.04.2010
Mda ... tocmai m-au sunat.
Am, din nou, promisiunea ca vor inchide acel nunar.
Sper sa primesc azi inchiderea lui, asa cum mi s-a promis.
M-am saturat de scuzele consultantilor cu care vorbim, pentru prostiile altor idioti, din spate ...
LE: uite o dna/dra care s-a tinut de cuvant, in sfarsit.
Mi-a trimis pe mail inchiderea numarului respectiv.
Deci, se poate ...

Edited by shymano, 20 November 2020 - 11:59.


#13322
w21

w21

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,034
  • Înscris: 04.04.2008
Atat? Cine l-a facut si de ce? L-ai platit timp de 6 luni? Daca da, ti-au explicat cum te compenseaza?

Cate abonamente ai pe cont? Am impresia ca cei cu mai multe abonamente si facturi lunare de sute de lei, eventual si client vechi bun platnic, sunt cele mai usoare tinte, la fix merge inca un abonament pe 6 luni adaugat pe cont, drept dovada nu l-ai observat atatea luni.

In locul tau n-as fi pretins nici o secunda inchiderea abonamentului ala, ei trebuie sa iti explice cum s-a reusit adaugarea lui pe contul tau.

Si cati or mai fi in aceeasi situatie...

Edited by w21, 20 November 2020 - 12:04.


#13323
shymano

shymano

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,877
  • Înscris: 27.04.2010
Zicea ceva de compensare, pe factura de azi ... Insa am platit-o deja.
Nush ce va fi mai departe ...

Mi-a zis doar ca a fost facut in magazinul de unde am luat P40 pro-ul, shopul de pe Griviței.
Iti dai seama ca daca nu solicitam inchiderea lui, ma lungeau cu prosteala d-aia ieftina cat puteau, ca pana la urma tot la inchiderea lui sa se ajunga.
Nu am saracit dupa furaciunea asta, insa e enervanta nesimtirea cu care eram intins pe inca o luna, si modificarea asta de detalii (ieri aparea ca nr e programat pt inchidere pe 19.11, azi apare doar ca am perioada contractuala pana pe 19.12).
Le-am adus aminte ca au convorbirile inregistrate, unde mi se spune clar ca va fi inchis in 19.11.

Edited by shymano, 20 November 2020 - 12:16.


#13324
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,591
  • Înscris: 19.12.2011

View Postshymano, on 20 noiembrie 2020 - 11:39, said:

Helper, cel cu 615 este de baza.
Oricum, ambele numere sunt in același telefon ..


Multumim pentru confirmare!

#13325
shymano

shymano

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,877
  • Înscris: 27.04.2010
Va multumesc, daca in baza sesizarii voastre am fost sunat mai devreme ...
Cu voi am rezolvat multe din probleme.

#13326
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 185,170
  • Înscris: 08.10.2015
Sper ca nu lasi treburile asa...

#13327
w21

w21

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,034
  • Înscris: 04.04.2008

View Postshymano, on 20 noiembrie 2020 - 12:14, said:

Nu am saracit dupa furaciunea asta, insa e enervanta nesimtirea cu care eram intins pe inca o luna,

Nu ai saracit probabil, dar e vorba de principiu, si de cati or mai fi in situatia ta. Trebuia sa fii ferm si sa le ceri sa puna la dispozitie toate documentele justificative pentru contractul ala pe care nu tu l-ai generat, si sa sesizezi mai departe anpc, pentru ca e ilegal. Nu sa stai de vorba cu ei la telefon sa le asculti explicatiile, nu sa le mulțumești.

Ti se pare ok sa platesti aiurea 9*6 euro? Dar daca il observai abia la anul pe vremea asta?

Edited by w21, 20 November 2020 - 12:30.


#13328
shymano

shymano

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,877
  • Înscris: 27.04.2010
Mai vedem ...
Poate imi propun ei sa ma faca manager, sa ii dau eu afara atat pe aia din spate care stau degeaba p-acolo, cat si p-aia care se ocupa de furaciuni d-astea.
Ce m-as duce pana in shop-ul ala, sa-l dau nitel cu capul de monitor pe saracul care s-a ocupat de magaria asta ...

Uite, d-aia e bine sa mai verifici din cand in cand prin cont ...
Daca nu eram acum chitit pe achizitia lui Mate40 pro si, implicit, prelungirea serviciilor, poate ca nu cautam prin cont si nu bagam de seama magaria.
Insa ma gandesc acum ca sunt atatia care nu verifica niciodata.

Edited by shymano, 20 November 2020 - 12:34.


#13329
Undercover89

Undercover89

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 325
  • Înscris: 16.12.2019
Cere copia după contract ca scrie numele celui care a făcut contractul pe el

#13330
VipeR85

VipeR85

    Il Magnifico

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,739
  • Înscris: 13.12.2006

View Postshymano, on 20 noiembrie 2020 - 12:33, said:


Uite, d-aia e bine sa mai verifici din cand in cand prin cont ...


eu am prelungit abonamentele acu 2 zile.  doar ca sa vad ca pe actul aditional au scris adresa corecta, mai putin orasul(nu stiam ca m-am mutat) si seria de la buletin unde au gresit o cifra. solicit rectificare...intre timp verific in cont sa-mi vad adresa. era sa fac infarct. pe contul meu adresa de livrare era corecta(pusa de mine mai demult) dar adresa de facturare, aia de e cu gri, aia de n-o poate modifica decat orange era total aiurea. doar judetul era corect.
anul trecut m-am trezit ca am colet cu numele meu si nr meu de telefon dar adresa altuia....nu comandasem nimic.
anu asta m-am trezit in posta cu facturi detaliate pentru toate numerele mele. desi nu le-am cerut. operatorul s-a jurat ca eu le-am cerut vreo 5 minute. dupa verificari nu stia cum sa-si ceara scuze ca a fost o greseala.
fac comanda de un stick tot anul asta...numele bun, nr de telefon bun, adresa gresita, in celalalt capat al judetului.

am facut printscreen, am incercuit neregulile din cont...practic le-am dat mura-n gura exact ce sa faca. au schimbat adresa in sensul ca au lasat doar denumirea strazii, un cod(care nu e codul meu postal) si iarasi m-au trecut in alt oras. sa fac cu nervii nu alta. le-am mai trimis o sesizare.

tot umbland prin cont am vazut ca anul trecut un numar pe care nu-l stiu si nici nu-l am in agenda a facut ceva modificari prin cont. nu cine stie ce...dar le-a facut. la istoric actiuni din setari generale vedeti cam despre ce vorbesc. ideea pe scurt: ce drac cauta nr ala acolo? fac print screen, incercuiesc numarul, fac sesizare.
azi dau sa intru in cont...mi-a disparut numarul pre-pay adaugat pe langa abonamente. e pre-pay-ul bunicii si i-am facut incarcare recurenta. intru pe chat sa vb cu operatorul. verifica ala ce verifica si cica am facut ieri o sesizare sa-mi stearga numarul din cont. sa ma dau cu capul de pereti de nervi nu alta. in cont, in printscreen sa zicem ca apare nr. 0770111111.  nr de pre-pay al bunicii sa zicem ca e 0730555555. solicit sa faca verificari pe nr cu 111 si ei imi sterg din cont 555. wtf??? doua numere total diferite in afara de "07".
i-am zis saracului operator de n-a putut duce. cum dracu ma orange_helper se angajeaza oricine la callcenter orange??? pe bune? sa nu fie in stare un om sa citeasca un tichet si sa inteleaga sensul lui? cu atat mai mult sa discearna intre doua numere de telefon diferite? analfabeti functionali. eu spun "verifica nr asta si zi-mi ce cauta la mine in cont" si rezolvarea " am sters un numar la intamplare din contul dvs"


regret enorm ca am prelungit abonamentele...dar mai am 13 zile de razgandire.

#13331
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,014
  • Înscris: 10.04.2006
Si eu le-am spus de mai multe ori să îmi schimbe adresa cu una curentă, nimic.
Până și mail-ul I-am rugat de mai multe ori să îl schimbe, spuneau că l-au schimbat, dar în cont era tot cel vechi.
Nu ai cu cine...

Când mă intreabă adresa pentru verificarea identității, stau 2 minute să mă gândesc pe la ce adresă a rămas Orange, încă mai este setata una unde am stat acum 10 ani.

#13332
shymano

shymano

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,877
  • Înscris: 27.04.2010
Uitati, asta e dovada care spune ca telefonul ar trebui sa ajungă in 3 zile de la ultima confirmare a comenzii ...
Dupa ce m-au mintit inca din 03.11 ("dureaza doar 3-5 zile"), dupa ce primesc asta, azi imi spun pe chat ca de pe 17.11 poate sa mai dureze inca 5 zile ...
Sa nu faci spume cand auzi asa ceva ??

Attached Files


Edited by shymano, 20 November 2020 - 14:15.


#13333
dr_junior1980

dr_junior1980

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,477
  • Înscris: 10.04.2007
Attached File  Screenshot_20201121-135801~2.png   96.81K   44 downloads
Attached File  PXL_20201121_103114906~2.jpg   613.43K   50 downloads

Ma poate lamuri cineva ce este acel multiSIM?
Este cumva un SIM blank ?

Edited by dr_junior1980, 21 November 2020 - 14:05.


#13334
DoDo_unu

DoDo_unu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,211
  • Înscris: 27.10.2019
Adica un sim pe care il faci sim normal, micro sau nano 😆

#13335
dr_junior1980

dr_junior1980

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,477
  • Înscris: 10.04.2007
Pai ce e cu el ? E blank in caz ca am eu nevoie sa il schimb pe cel actual?
Eu am facut prelungire , am SIM in telefon.

#13336
badmania98

badmania98

    Nenea

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,075
  • Înscris: 28.11.2001
Da. Dacă vrei să schimbi și simul (unii aveau sim foarte vechi care nu era compatibil cu 4G sau era în vechiul telefon sim de dimensiuni normale iar acum în noul telefon ai nevoie de altă dimensiune) poți face singur treaba asta de pe PC respectiv nu sari cu foarfeca pe cel vechi. Dacă nu ai nevoie de el acum, eu zic să-l păstrezi. Nu se știe când o să ai nevoie.

Edited by badmania98, 21 November 2020 - 14:13.


#13337
dr_junior1980

dr_junior1980

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,477
  • Înscris: 10.04.2007
Am inteles , mersi de lamuriri.
Exact cum am banuit , iar in caz de schimbare a acestui SIM trebuie sunat in call center ca sa se actualizeze noul serial number al SIM-ului.

#13338
Undercover89

Undercover89

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 325
  • Înscris: 16.12.2019
Se poate schimba și din my orange

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate