Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Orange_helper
Last Updated: Apr 15 2024 20:33, Started by
morogan
, Jun 23 2014 16:10
·
331
#13303
Posted 18 November 2020 - 17:43
Ori am eu o problema la laptop, ori e cazut site-ul lor. Ieri am incefcat sa intru de pe telefon dar nu puteam ajunge unde voiam, azi de laptop nici nu-l acceseaza. Vreau sa inchid HomeTV si internetul, am trecut la alt provider, decizie luata dupa ce au scos Eurosport din grila de programe.
|
#13304
Posted 18 November 2020 - 18:35
#13305
Posted 19 November 2020 - 09:56
Orange Helper unde se poate vizualiza un draft de contract in cazul alegerii unui abonament Fun8 redus la 6.4 euro?
https://www.orange.r...roll_abonamente De exemplu: Reducerea de la 8 euro la 6.4 euro, respectiv bonusul de 15 GB pe ce perioada se ofera? |
#13306
Posted 19 November 2020 - 10:40
crisstian, on 19 noiembrie 2020 - 09:56, said:
Orange Helper unde se poate vizualiza un draft de contract in cazul alegerii unui abonament Fun8 redus la 6.4 euro? https://www.orange.r...roll_abonamente De exemplu: Reducerea de la 8 euro la 6.4 euro, respectiv bonusul de 15 GB pe ce perioada se ofera? Salut, Reducerea de 20% pentru abonamente este valabila doar in magazinul online, la activarea sau prelungirea unui abonament fara telefon, pentru 24 de luni. Oferta este disponibila exclusiv pentru numarul/numerele care nu a/au beneficiat de achizitie de telefon la activarea si/sau prelungirea contractului in ultimele 18 luni. Reducerea este valabila 24 luni de la data activarii sau prelungirii abonamentului in conditiile prezentei campanii. O zi buna, Orange Helper |
#13307
Posted 20 November 2020 - 09:40
@Orange Helper
Tatăl meu are un telefon de seniori cu butoane Maxcom 320. Pot să îi fac un abonament Yoxo pe numărul lui, folosind aplicaţia de pe telefonul meu smartphone , la care să îi ataşez un card de debit tot al meu? Multumesc. |
#13308
Posted 20 November 2020 - 09:48
#13309
Posted 20 November 2020 - 10:14
cosmins2000, on 20 noiembrie 2020 - 09:40, said:
@Orange Helper Tatăl meu are un telefon de seniori cu butoane Maxcom 320. Pot să îi fac un abonament Yoxo pe numărul lui, folosind aplicaţia de pe telefonul meu smartphone , la care să îi ataşez un card de debit tot al meu? Multumesc. Salut! Da, poti. Uite, gasesti datele necesare pentru activarea unui abonament YOXO, aici: https://www.orange.r...ment-yoxo-12328 O zi buna, Orange Helper emgd2me, on 20 noiembrie 2020 - 09:48, said:
Buna ziua, Si bonusul de 15 GB este valabil tot 24 luni ? Multumesc. Salut, Bonusul e de 15GB este de asemenea valabil 24 de luni, adica pe toata perioada contractuala. O zi buna, Orange Helper |
#13310
Posted 20 November 2020 - 10:57
Helper, vad ca bataia de joc la adresa mea continua la cote extreme.
Pe contul meu am vazut intamplator ca a aparut aparut din iunie (!!!) un număr fantoma, 0745.140.349, abonament de date de 9 euro. De pe data de 03.11, de cand am observat, am solicitat inchiderea acestuia. Pe detaliile numarului, in My Orange, aparea ieri ca este programat pentru inchidere pe data de 19.11. Astazi, cand am scris a nu stiu cata oara in chatul aplicatiei, detaliile din cont, despre inchidere, au disparut, si un consultant imi spune acolo ca abonamentul va fi inchis din 19.12 !!!!!!! Pe bune, chiar se poate ajunge la atata bataie de joc ??? Telefonul comandat la prelungirea serviciilor, in data de 03.11, nu plecase spre mine nici pe 17.11, cand am schimbat culoarea (a fost nevoie de anularea comenzii inițiale pentru acest lucru !!!). Cu toate ca mi s-a spus atunci ca ajunge in 3-5 zile. Comanda refacuta pe 17.11, in mail am primit comanda Orange catre Cargus cu termen de 3 zile, in chat mi se spune azi ca termenul e de 5 zile ... Sunt baietii de la Orange hotarati sa-si bata joc de mine in ultimul hal ?? Aveti convorbirile inregistrate, poate le verifica cineva, sa vada ce mi s-a spus de atatea ori si ce mi se spune acum ... E sub orice critica !!! Edited by shymano, 20 November 2020 - 11:00. |
#13311
Posted 20 November 2020 - 11:02
Si din iunie ai platit luna de luna abonamentul ala fara sa stii de el? E important sa ti se explice si cum a aparut, nu doar sa il inchizi.
|
#13312
Posted 20 November 2020 - 11:11
Pe chat am cerut sa mi se arate si mie contractul ala, cu semnatura mea pe el.
Sau o inregistrare audio ... Vad ca nu raspunde nimeni, deocamdata ... si-au inghitit vorbele, probabil se coace o alta bazaconie pe care sa mi-o spuna. Edited by shymano, 20 November 2020 - 11:12. |
|
#13313
Posted 20 November 2020 - 11:12
Asa ceva deja depaseste orice limita. Direct reclamatie si la ANCOM as face in locul tau. Chiar in halul asta, sa te trezesti cu abonamente noi pe cont?!
Char si la politie. |
#13314
Posted 20 November 2020 - 11:14
Ma gândesc sa-i dau in judecata, timp liber am destul ...
Auzi la ei, descopar furaciunea, solicit stoparea ei si cand colo, ei imi spun ca perioada contractuala este pana pe 19.12 ... Edited by shymano, 20 November 2020 - 11:15. |
#13315
Posted 20 November 2020 - 11:14
#13316
Posted 20 November 2020 - 11:26
shymano, on 20 noiembrie 2020 - 10:57, said:
Helper, vad ca bataia de joc la adresa mea continua la cote extreme. Pe contul meu am vazut intamplator ca a aparut aparut din iunie (!!!) un număr fantoma, 0745.140.349, abonament de date de 9 euro. De pe data de 03.11, de cand am observat, am solicitat inchiderea acestuia. Pe detaliile numarului, in My Orange, aparea ieri ca este programat pentru inchidere pe data de 19.11. Astazi, cand am scris a nu stiu cata oara in chatul aplicatiei, detaliile din cont, despre inchidere, au disparut, si un consultant imi spune acolo ca abonamentul va fi inchis din 19.12 !!!!!!! Pe bune, chiar se poate ajunge la atata bataie de joc ??? Telefonul comandat la prelungirea serviciilor, in data de 03.11, nu plecase spre mine nici pe 17.11, cand am schimbat culoarea (a fost nevoie de anularea comenzii inițiale pentru acest lucru !!!). Cu toate ca mi s-a spus atunci ca ajunge in 3-5 zile. Comanda refacuta pe 17.11, in mail am primit comanda Orange catre Cargus cu termen de 3 zile, in chat mi se spune azi ca termenul e de 5 zile ... Sunt baietii de la Orange hotarati sa-si bata joc de mine in ultimul hal ?? Aveti convorbirile inregistrate, poate le verifica cineva, sa vada ce mi s-a spus de atatea ori si ce mi se spune acum ... E sub orice critica !!! Salut, Am inregistrat sesizarea 138166680 pe contul tau, pentru verificarea situatiei pe care ne-ai descris-o. Te rugam sa ne lasi un mesaj privat cu numarul tau de telefon de contact. O zi frumoasa, Orange helper |
#13317
Posted 20 November 2020 - 11:28
Doar sa nu ceri reziliere pentru ca ei o sa o accepte instant dupa care se scot f usor si zic ca nu mai aveti relatie contractuala:)
|
|
#13318
Posted 20 November 2020 - 11:30
shymano, on 20 noiembrie 2020 - 11:14, said:
Ma gândesc sa-i dau in judecata, timp liber am destul ... Auzi la ei, descopar furaciunea, solicit stoparea ei si cand colo, ei imi spun ca perioada contractuala este pana pe 19.12 ... Fa capturi la aplicatie unde apar toate contractele, adica numerele in clar, perioada, tot. Din website acceseaza Sumar, apoi Documentele mele si cauta sa vezi daca apare contractul acolo, daca da, descarca-l si pastreaza-l, citeste-l. Chiar printeaza-l, in functie de nevoie. |
#13319
Posted 20 November 2020 - 11:39
Helper, cel cu 615 este de baza.
Oricum, ambele numere sunt in același telefon .. Edited by shymano, 20 November 2020 - 11:40. |
#13320
Posted 20 November 2020 - 11:40
Curios ca nu ai primit notificare pe mail cu noul contract, ca asa vine de regula... foarte interesant. Am uitat de acest aspect.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users