Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Zei falși
#253
Posted 23 July 2014 - 13:17
tashinorbu, on 23 iulie 2014 - 13:02, said:
Vad ca te pricepi bine la venin crestinule ce esti !!! Cred ca cel mai bine ar fi sa-i urmezi sfatul isusului tau cel inviat, sa nu mai critici si sa nu mai vorbesti prostii. In primul rand buda se pare ca suferea de retardare, la cca 20 de ani el nu reusise sa inteleaga ca pe langa bucurii exista si suferinta. Deci probabil era din aceea care rad tottimpul indiferent ce le spui. Zic textele sacre ca atunci cand intr-un final a descoperit durerea s-a gandit ca sa-i caute cauza. Deci sa ne inchipuim un om care nu stie cand e zi si cand e noapte ca da un anunt, ca va studia descoperirea formulii luminii (cand nici Einstein nu stie daca e unda sau particula) In fine, ca metoda de cercetare sta un numar de ani la regim alimentar, si cand observa un blid de orez il manaca pur si simplu ca si cum n-ar fi fost. Poate o sa intrebe cineva si ce-i cu asta? Deci asta e descoperirea facuta de buda: sa manaci un blid de orez in fata prietenilor tai care stau lihniti de foame. Repet asta reprezinta ceea ce avea sa se numeasca ulterior marea iluminare Ma scuzati imi vine sa rad dar si sa plang deodata. Este ceva fenomenal, absolut nimic nu mai produce asemenea senzatii. Deci sa reluam firul intamplarilor: cu aceasta descoperire absolut universala este alungat de colegi in strada, normal. Peregrineaza de unul singur ca sa-si fixeze mai bine ideile, in sensul ca a spune ca mancarea orezului e buna nu prea avea adepti. Si minune: dupa un ocol pe malul raului toti ii recunosc descoperirea.si se naste budismul Am prezentat in mare parte lucrarea intreprinsa de buda, pentru a nu exista confuzii. SI tu vrei sa zici ca este ceva mai tare ca asta? Absolut nimic domnul tasinorbu, absolut nimic nu a fost, nu este si nu va mai fi vreodata! Edited by altul2, 23 July 2014 - 13:25. |
#254
Posted 23 July 2014 - 13:54
altul2, on 23 iulie 2014 - 13:17, said:
buda este cel mai tare, asta e o concluzie studiata nu o dau din venin sau mai stiu eu ce. In primul rand buda se pare ca suferea de retardare, la cca 20 de ani el nu reusise sa inteleaga ca pe langa bucurii exista si suferinta. Deci probabil era din aceea care rad tottimpul indiferent ce le spui. Zic textele sacre ca atunci cand intr-un final a descoperit durerea s-a gandit ca sa-i caute cauza. Deci sa ne inchipuim un om care nu stie cand e zi si cand e noapte ca da un anunt, ca va studia descoperirea formulii luminii (cand nici Einstein nu stie daca e unda sau particula) In fine, ca metoda de cercetare sta un numar de ani la regim alimentar, si cand observa un blid de orez il manaca pur si simplu ca si cum n-ar fi fost. Poate o sa intrebe cineva si ce-i cu asta? Deci asta e descoperirea facuta de buda: sa manaci un blid de orez in fata prietenilor tai care stau lihniti de foame. Repet asta reprezinta ceea ce avea sa se numeasca ulterior marea iluminare Ma scuzati imi vine sa rad dar si sa plang deodata. Este ceva fenomenal, absolut nimic nu mai produce asemenea senzatii. Deci sa reluam firul intamplarilor: cu aceasta descoperire absolut universala este alungat de colegi in strada, normal. Peregrineaza de unul singur ca sa-si fixeze mai bine ideile, in sensul ca a spune ca mancarea orezului e buna nu prea avea adepti. Si minune: dupa un ocol pe malul raului toti ii recunosc descoperirea.si se naste budismul Am prezentat in mare parte lucrarea intreprinsa de buda, pentru a nu exista confuzii. SI tu vrei sa zici ca este ceva mai tare ca asta? Absolut nimic domnul tasinorbu, absolut nimic nu a fost, nu este si nu va mai fi vreodata! Altule tu te-ai nascut pa planeta asta cu un singur scop, acela de a spune tot timpul aberatii. |
#255
Posted 23 July 2014 - 16:10
altul2, on 22 iulie 2014 - 06:23, said:
Te-am intrebat n-ai raspuns, de ce a aparut crestinismul in anii 30? 1. Această întrebare n-ai pus-o. 2. Există dovezi consistente că în anii 30 nu exista nici un fel de creștinism. Istroria lucrările care povestesc despre Isusul creștin, care a fost propovăduit pe post de christos, arată că - acestea au fost create mult mai tărziu - și abia începând cu jumătatea secolului al doilea au fost create de autoriii așa zisei evanghelii "după Luca" prin crearea așa zisele fapte ale apostolilor, posibilitatea existenței unor școli disciplice ale căror întemeitori ar fi trebuit să fie "apostolii" care însă nu dau nici un fel de detalii despre persoanele pe care le-au făcut discipoli, și care ar fi trebuit să fi scris așa zisele evanghelii. Nici un autor al așa ziselor evanghelii nu spune că el ar fi primit informațiile pe care le relatează, de la vreunul dintre apostoli sau urmași ai acestora. Edited by madhukar, 23 July 2014 - 16:28. |
#256
Posted 23 July 2014 - 17:23
#257
Posted 24 July 2014 - 08:36
altul2, on 22 iulie 2014 - 06:23, said:
Acuma nu stiu cum sa-ti spun, te afunzi intr-o chestie care te subjuga. Tot ce insiri aici nu are absolut nicio relevanta asupra problemei. Te-am intrebat n-ai raspuns, de ce a aparut crestinismul in anii 30? O sa-ti raspund eu: pentru ca Hristos a Inviat! Ca a murit stie toata lumea si nu inseamna nimic in studiul problemei. Unii apologeți creșitini, pentru a demonstra existența Isusului creștin dau un citat din Tractatul Sanhedrin 43a al școlilor de rabini (mișna) regăsit în așa numitul Talmud Babilonian, deși multe lucruri nu se potrivesc cu relatările foarte probabil modificate ale așa ziselor evanghelii: …„Chiar înainte de Paște (care originar este o sărbătoare evreiască) Isus a fost spânzurat. Timp de 40 de zile înainte ca execuția să aibă loc, un herald a fost trimis să anunțe: „Va urma să fie bătut cu pietre pentru că a practicat vrăjitoria, și a ademenit Israelul la apostazie. Orice poate mărturisi în favoarea sa, se poate prezenta, pentru a pleda cauza sa.“ Dar pentru că nu a fost prezentat nimic în favoarea sa, a fost spânzurat în seara de Paște. 35 – Ulla a replicat: „Crezi că a fost unul dintre aceia, pentru care ar fi putut să fie construit o apărare (în instanță)? Nu a fost un Mesith (șarlatan), în ceea ce privesc afirmațiile scripturii, nici să nu-l cruți și nici să nu-l acoperi? 36 Cu Isus a fost totuși altfel, pentru că avea legături cu guvernul (sau palatul, adică era influent)“ Rabinii noștri s-au gândit: „Isus a avut cinci discipoli: Matthai, Nakai, Nezer, Buni and Todah. ..." Matthai a fost probabil prototipul lui Matei. Această relatare istorică descrie un Isus care este foarte asemănător, cu cel inventat mai târziu de creștini, și care probabil a stat la baza narațiunilor creștine ulterioare din așa zisele evanghelii. Babylonian Talmud: Tractate Sanhedrin Folio 43a: …"On the eve of the Passover Yeshu was hanged. For forty days before the execution took place, a herald went forth and cried, 'He is going forth to be stoned because he has practised sorcery and enticed Israel to apostacy. Any one who can say anything in his favour, let him come forward and plead on his behalf.' But since nothing was brought forward in his favour he was hanged on the eve of the Passover! 35 — Ulla retorted: 'Do you suppose that he was one for whom a defence could be made? Was he not a Mesith [enticer], concerning whom Scripture says, Neither shalt thou spare, neither shalt thou conceal him? 36 With Yeshu however it was different, for he was connected with the government [or royalty, i.e., influential].' Our Rabbis taught: Yeshu had five disciples, Matthai, Nakai, Nezer, Buni and Todah. " When Matthai was brought [before the court] he said to them [the judges], Shall Matthai be executed? Is it not written, Matthai [when] shall I come and appear before God?... http://www.come-and-...nhedrin_43.html Edited by madhukar, 24 July 2014 - 08:38. |
#258
Posted 25 July 2014 - 06:40
madhukar, on 24 iulie 2014 - 08:36, said:
Unii apologeți creșitini, pentru a demonstra existența Isusului creștin dau un citat din Tractatul Sanhedrin 43a al școlilor de rabini (mișna) regăsit în așa numitul Talmud Babilonian, deși multe lucruri nu se potrivesc cu relatările foarte probabil modificate ale așa ziselor evanghelii: Noi ca si crestini avem capacitatea sa discernem ce e adevarat de ce e fals. De exemplu daca evangheliile tale au murit imediat dupa nastere si au reanviat acuma la sfarsitul lumii, pentru noi e o dovada a adevarului crestin. Adica dupa cum vezi varianta crestina e cea care a tinut lumea vie in ultimii 2000 de ani. Deci asta e adevarul. A ne povestei de cai verzi pe pereti e si asta o metoda, dar nu suntem creduli. |
#259
Posted 26 July 2014 - 10:12
Cum sa practice crestinii vrajitoria, daca in Faptele apostolilor ne arata cum isi ardeau paganii care aderau la credinta in Isus, cartile de magie?
(Fapt.19:19) |
#260
Posted 26 July 2014 - 15:47
altul2, on 22 iulie 2014 - 06:23, said:
Iata ce scrie Sfantul Irineu de Lyon in cartea citata de tine la capitolul: 32. Continuarea expunerii referitoare la învãþãturile viclene ºi pline de blasfemii ale reticilor (adica ce zici si tu evident) Prin acestea însã ei dovedesc cã sunt ca Simon Magul ºi nu ca Domnul nostru Iisus. Cãci Domnul nostru a înviat a treia zi din morþi cu adevãrat ºi S-a arãtat Apostolilor Sãi ºi pe El L-au vãzut ridicându-Se la cer. Dar când aceºti oameni mor, ei nu învie iarãºi, nici nu se aratã cuiva, ºi prin aceasta se dovedesc a nu fi asemenea cu Iisus. Acest lucru nu l-am negat. Vezi postarea din 25 July 2013 - 17:20 http://forum.softped.../#entry13541308 în care am spus: "Mai târziu chiar ºi „Sfântul” Irineu devine un adept entuziast al variantei cu Isus rãstignit ºi reînviat, prin care ºi cei care … cred … vor … reînvia… ºi prin care pãmântul îºi va da morþii înapoi, ºi apele înecaþii… aceºtia reînviind (unii creºtini nu mai acceptã astfel de variantã a aºa zisei reînvieri)." Creștinii greci au fãcut dintr-un Isus inițial prezentat ca mare învãtãtor religios, un zeu, bazându-se pe traducerile grecești mãsluite din aramaicã: 1. Isus - ființã umanã - bar-nasha transformat în Isus -fiul omului. 2. Isus - înțelept sau tânar blând, aducãtor de pace bar-dahala transformat în Isus "Fiul lui Dumnezeu" 3. Isus - om deosebit - ehedaya transformat în Isus -„unicul fiu nãscut al lui Dumne-zeu“. Dacã luãm în considerare existența unui text comun (în germanã textul Q- Quelle -Sursã) din care s-ar fi inspirat cele trei așa zise evanghelii sinoptice pentru cã ele conțin diferite versete identice, putem înțelege cã a avut loc un proces de dezvoltare în fiecare sectã prin care s-au inventat versiuni proprii, în parte copiind unii de la alții, precum și din alți filozofi greci, cum este distertația despre "La început a fost cuvântul". „Luka“ are cu „Matei“ 240 Versuri comune "Matei" ar avea inițial 240 Versuri (Luka fiind o lucrare mult mai ...dezvoltatã, cum și atuorul necunoscut susține) „Luka“ are cu „Markus“ 350 Versuri comune; În Lukas și Marcu sunt încã 350-240=110 Versuri comune adãugate de secta Marcionitã carei îi aparținea Marcu, și copiate de secta care a fãcut Luca (sau invers) care nu pot fi atribuite așa zisului document original Q altminteri ar fi gãsite și în "Matei". „Marku“ are cu „Matei“ 600 Versuri comune Deci în "Matei" au fost adãugate 600-240 =360 Versuri de secta ebionitã, care nu se regãses în versurile pe care Matei le are comun cu „Luka“ și deci nu aparțin așa zisului document Q original, altminteri ar fi apãrut și în așa zisa evnaghelie a lui Luca. versuri împrumutate de la secta Marcionitã carei îi aparținea„Marku“ (sau invers) În aceastã situație, în afarã de un minim de 240 der versuri care se regãsesc în toate variantele, am putea înțelege încet, încet, cã celelalte versuri sunt adãugiri mai târzii. Realizând dilema în care se aflã, apologeții creștini au încercat sã dezvolte alte variante pentru a explica, existența versurilor identice din aceste trei așa zise evanghelii atribuite lui Luca, Matei și Marcu. |
#261
Posted 28 July 2014 - 06:51
madhukar, on 26 iulie 2014 - 15:47, said:
secta Marcionită carei îi aparținea Marcu, și copiate de secta care a făcut Luca (sau invers) De unde concluzionezi că Marcu aparţinea acestei secte? |
#262
Posted 28 July 2014 - 09:28
"madhucar", tu ai scos draci in numele lui Cetanya, asta? Daca nu, atunci la ce folos?
|
|
#263
Posted 28 July 2014 - 11:28
madhukar, on 26 iulie 2014 - 15:47, said:
Acest lucru nu l-am negat. Vezi postarea din 25 July 2013 - 17:20 http://forum.softped.../#entry13541308 în care am spus: "Mai târziu chiar şi „Sfântul” Irineu devine un adept entuziast al variantei cu Isus răstignit şi reînviat, prin care şi cei care … cred … vor … reînvia… şi prin care pământul îşi va da morţii înapoi, şi apele înecaţii… aceştia reînviind (unii creştini nu mai acceptă astfel de variantă a aşa zisei reînvieri)." Creștinii greci au făcut dintr-un Isus inițial prezentat ca mare învătător religios, un zeu, bazându-se pe traducerile grecești măsluite din aramaică: 1. Isus - ființă umană - bar-nasha transformat în Isus -fiul omului. 2. Isus - înțelept sau tânar blând, aducător de pace bar-dahala transformat în Isus "Fiul lui Dumnezeu" 3. Isus - om deosebit - ehedaya transformat în Isus -„unicul fiu născut al lui Dumne-zeu“. Asta a scris istoricul Josepus Flavius Deci se vede foarte clar ca incepand cu anul 33 s-a nascut biserica crestinilor Edited by altul2, 28 July 2014 - 11:28. |
#264
Posted 28 July 2014 - 14:42
altul2, on 25 iulie 2014 - 06:40, said: madhukar, on 24 iulie 2014 - 08:36, said:
Unii apologeți creșitini, pentru a demonstra existența Isusului creștin dau un citat din Tractatul Sanhedrin 43a al școlilor de rabini (mișna) regăsit în așa numitul Talmud Babilonian, deși multe lucruri nu se potrivesc cu relatările foarte probabil modificate ale așa ziselor evanghelii: …„Chiar înainte de Paște (care originar este o sărbătoare evreiască) Isus a fost spânzurat. Timp de 40 de zile înainte ca execuția să aibă loc, un herald a fost trimis să anunțe: „Va urma să fie bătut cu pietre pentru că a practicat vrăjitoria, și a ademenit Israelul la apostazie. Orice poate mărturisi în favoarea sa, se poate prezenta, pentru a pleda cauza sa.“ Dar pentru că nu a fost prezentat nimic în favoarea sa, a fost spânzurat în seara de Paște. 35 – Ulla a replicat: „Crezi că a fost unul dintre aceia, pentru care ar fi putut să fie construit o apărare (în instanță)? Nu a fost un Mesith (șarlatan), în ceea ce privesc afirmațiile scripturii, nici să nu-l cruți și nici să nu-l acoperi? 36 Cu Isus a fost totuși altfel, pentru că avea legături cu guvernul (sau palatul, adică era influent)“ Rabinii noștri s-au gândit: „Isus a avut cinci discipoli: Matthai, Nakai, Nezer, Buni and Todah. ..." Matthai a fost probabil prototipul lui Matei. Această relatare istorică descrie un Isus care este foarte asemănător, cu cel inventat mai târziu de creștini, și care probabil a stat la baza narațiunilor creștine ulterioare din așa zisele evanghelii. Babylonian Talmud: Tractate Sanhedrin Folio 43a: …"On the eve of the Passover Yeshu was hanged. For forty days before the execution took place, a herald went forth and cried, 'He is going forth to be stoned because he has practised sorcery and enticed Israel to apostacy. Any one who can say anything in his favour, let him come forward and plead on his behalf.' But since nothing was brought forward in his favour he was hanged on the eve of the Passover! 35 — Ulla retorted: 'Do you suppose that he was one for whom a defence could be made? Was he not a Mesith [enticer], concerning whom Scripture says, Neither shalt thou spare, neither shalt thou conceal him? 36 With Yeshu however it was different, for he was connected with the government [or royalty, i.e., influential].' Our Rabbis taught: Yeshu had five disciples, Matthai, Nakai, Nezer, Buni and Todah. " When Matthai was brought [before the court] he said to them [the judges], Shall Matthai be executed? Is it not written, Matthai [when] shall I come and appear before God?... http://www.come-and-...nhedrin_43.html Noi ca si crestini avem capacitatea sa discernem ce e adevarat de ce e fals. ... În aceeași categorie intră și următoarea afirmație a evreilor în momentul în care au aflat că creștinii creaseră o genealogie a Isusului lor: In Mischnah Yevamot 4.13 se indică faptul că un „peloni” (termen ebraic rabinic pentru „știți voi cine” – al cărui nume nu trebuie scris) „Simeon ben Azzai a afirmat: am găsit în Jerusalem o carte. În aceasta este prezentată genealogia a "știți voi cine", bastardul unei femei căsătorite." Aceasta era o indicație asupra genealogiei Isusului creștin, având în vedere că în acest document erau trecute persoane ce aveau o anumită mondenitate, cum era "Isusul", pe care creștini îl prezentate ca anti-evreu, având în vedere că imensa majoritate a evreilor nu-l recunoștea ca pe Mesia, neîndplinind ceea ce se spusese că se va întămpla cu tronul lui David (vezi profeția din 1.Cronici 17:11-14 http://forum.softped...2#entry15547782 ) Acest document al secolului 2 consemnează reacțiunea rabinilor la aflarea invenției creștine, după care Isusul era prezentat ca un urmaș al lui David. Edited by madhukar, 28 July 2014 - 14:44. |
#265
Posted 28 July 2014 - 15:18
altul2, on 28 iulie 2014 - 11:28, said:
...Asta a scris istoricul Josepus Flavius Deci se vede foarte clar ca incepand cu anul 33 s-a nascut biserica crestinilor și că Isusul inițial nu era privit ca un zeu. Acest citat este adesea folosit de creștini: Unul dintre aceștia cita ceva mai acurat: Josephus Flavius (93 AD), în Antichităţi iudaice, 18, cap. 3, par. 3 (în traducerea prof. Schlomo Pines de la Univ. Ierusalim, conf. trad. arabe vechi, 1972), scrie: "În acel timp trăia un om înţelept numit Iisus (dacă ne este îngăduit să-l numim aşa. Pentru că El era un făcător de minuni, un învăţător de la care oamenii primesc adevărul cu plăcere.). Conduita Lui era foarte bună, fiind cunoscut ca om virtuos. Şi mulţi din iudei şi alte naţiuni au devenit ucenicii Lui. (El era Hristosul.). Pilat ( la îndemnul mai marilor noştri ) L-a condamnat să fie răstignit şi să moară. Iar cei care au devenit ucenicii Lui nu L-au părăsit (căci El le-a apărut viu a treia zi, aşa cum proorocii sfinţi au prezis, ca şi zece mii de alte lucruri minunate cu privire la El). Ei au mărturisit că le-a apărut trei zile mai târziu după răstignirea Lui şi că era viu! Și ca atare ei au crezut că el a fost Mesia - despre care proorocii au vestit minuni. Chiar şi azi, partida creştinilor, numiţi aşa după El, nu s-a stins!?" Manuscriptul creştin în arabă din secolul 10 nu are textul în roşu. Manuscrisul în discuţie apare în "Cartea Titlului" a episcopului arab Agapius, şi Sholmo Pines sugerează că această variantă ar fi mai aproape de un text al lui Josephus, (dacă un asemenea text ar exista), pentru că atunci din el ar lipsi interpolările creştine despre Isusul (cum vei vedea mai joa). Această idee a lui Sholmo Pines nu este în general acceptată din mai multe motive. 1. Agapius pretinde că a folosit o cronică siriană a lui Theophilus de Edessa, ceea ce sugerează că versiunea sa ar fi o parafrazare a sursei sale, ceea ce ar putea fi o altă explicaţie pentru diferenţa faţă de versiunea greacă, oficială. Se crede că introducerea răstignirii şi invierii a fost păstrată pentru a-i combate pe musulmani, care acceptau un Isus ca profet, nu ca Isus = Dumnezeu. 2. Nu există nici un fel de originale ale lucrării Antichităţile Evreilor ale lui Josephus. Cee ce este ar părea „ciudat” este că "traducerile în greacă" ale acestei lucrări, sunt făcute de ... creştini (totul se afla pe mâna propagandei creştine). Este în general recunoscut că au distrus toate lucrările ce nu erau conform propagandei (ca fiind de la ...diavol) şi au modificat tot ce au putut modifica pentru a-şi susţine invenţiile. 3. Deşi primul manuscript al Antichităţilor Evreilor aparţine secolului 11, primul semn al existenţei paragrafului Testimonium Flavianum vine la începutul secolului 4 de la celebrul falsificator propagandist Episcopul Eusebius, care a scris tot paragraful (inclusiv ceea ce conţin parantezele). 4. Pasajul citat este introdus în mijlocul unor colecţii de calamităţi care s-au întâmplat evreilor, pentru a avea cât de cât credibiliatate. Așa zisa crucificare a lui Isus însă este o „calamitate” creştină, nu evreisacă, ceea ce a dus la speculaţia că de fapt Josephus trebuie să fi fost creştin, ceea ce nu reiese din nici un alt pasaj al scrierile atribuite acestuia. 5. Josephus a fost un evreu ortodox întreaga sa viaţă. De aceea este imposibil ca el să-l fi numit pe Isus Mesia şi să rămână un evreu ortodox întreaga sa viaţă 6. Pasajul interpolat întrerupe curgerea normală a textului. Dacă pasajul este îndepărtat, sfârşitul paragrafului precedent şi începutul paragrafului de după pasajul „de aur” se potrivesc perfect. 7. Afirmaţia finală că tagma creştinilor nu s-a stins până în ziua de azi, arată de asemenea că aşa numitul Testimonium este o invenţie târzie. Pe timpul lui Josephus această grupare tocmai se forma. 8. Limbajul hiperbolic nu este caracteristic unui istoric, ci al propagandiştilor: „aşa cum proorocii sfinţi au prezis, ca şi zece mii de alte lucruri minunate cu privire la El”. 9. Deşi “părinţii” bisericii creştine, au incercat tot timpul să dea citate din lucrări care să sprijine Creştinismul, până în secolul patru nici un scriitor ca Justin, Irineu, Clement de Alexandria, Tertullina, Ciprian, Arnobius, etc, nu face nici o referinţă la acest paragraf “de aur” despre existenţa unui Isus mesianic, probabil ... pentru că nu ar fi cunoscut acest text, dar Origen, unul dintre “părinţii” bisericii creştine, care şi-a petrecut jumătate din viaţă, şi un sfert de milion de cuvinte pentru a-l combate pe scriitorul Celsus citează în mod extensiv din Antichităţile Evreilor a lui Josephus, dar nu face nici o referinţă la acest paragraf Testimonium Flavianum pentru că ...un astfel de text nu exista, altminteri acest text ar fi putut închide pentru totdeauna gura lui Cellsus. 10. Autorul (autori) aşa zisei evanghelii "după Luca" pare să fie şi autorul (autorii) paragrafului de aur atribuit lui Josephus. O altă variantă posibilă, dar foarte improbabilă (vezi argumentele de mai sus) ar fi că cei ce au creat Evanghelia "după Luca" şi "Faptele Apostolilor" să se fi inspirat din "Josephul deja modificat"). vezi Literary connection with the Gospel of Luke - http://en.wikipedia....sephus_on_Jesus Edited by madhukar, 28 July 2014 - 15:23. |
#266
Posted 29 July 2014 - 02:34
madhukar, on 28 iulie 2014 - 15:18, said:
La un studiu mai atent al evoluției acestui citat, vei vedea că acesta nu poate fi atribuit istoricului Josepus Flavius, și că Isusul inițial nu era privit ca un zeu. Fiindcă era, aşadar, crud, Ananus a socotit că sosise momentul potrivit să treacă la faptă acum, când Festus murise şi Albinus era în drum spre Iudeea. A convocat sinedriul la judecată şi I-a adus în faţa lui pe fratele lui Isus, denumit Hristos (el se chema Iacob), împreună cu alţi câţiva, acuzându-i că încălcaseră legile, şi i-a condamnat să fie ucişi cu pietre. Uciderea Sfantui apostol Iacob a fost in anul 62 |
#267
Posted 29 July 2014 - 09:02
altul2, on 29 iulie 2014 - 02:34, said:
In acelasi loc Josepus Flavius scrie: Fiindcă era, aşadar, crud, Ananus a socotit că sosise momentul potrivit să treacă la faptă acum, când Festus murise şi Albinus era în drum spre Iudeea. A convocat sinedriul la judecată şi I-a adus în faţa lui pe fratele lui Isus, denumit Hristos (el se chema Iacob), împreună cu alţi câţiva, acuzându-i că încălcaseră legile, şi i-a condamnat să fie ucişi cu pietre. Uciderea Sfantui apostol Iacob a fost in anul 62 este evident că pomenirea unui frate al acestui Isus al creștinilor în cartea 20 capitolui 9 aparține acelorași interpolări creștine. Origen, care în secolul al 3-lea a scris Contra Celsus, este primul care citează acest pasaj din Josephus Flauvius, dar citatul său nu cuprinde cuvintele „numit cristos“, ci este pus în paranteză de traducătorii creștini:. „… these disasters happened to the Jews as a punishment for the death of James the Just, who was a brother of Jesus (called Christ)...“ (din Contra Celsus, Cartea I, Capitol 47) Origen spune clar că Josephus Flauvius nu credea într-un Isus ca fiind mesia, adică cristos, așa cum reise din cartea sa Contra Celsuss, Cartea I, Capitol 47: „Now this writer, although not believing in Jesus as the Christ, in seeking after the cause of the fall of Jerusalem and the destruction of the temple, …” De fapt Josephus Flauvius vorbește despre vreo 20 de Isuși, iar creștinii l-au ales pe Isusul frate cu James the Just (Iabob cel Drept), ca fiind Isusul lor, pe care au construit alte povești. De fapt în cartea 20 Capitolui 9 în care este vorba despre James the Just (Iabob cel Drept), ca frate al lui Isus, este vorba despre Isus fiul lui Damneus, care fusese un Mare Preot al Israelului, și nu de un Isus Christos, care-i era necunoscut lui Josephus Flauvius, fapt care l-a făcut pe Origene mai târziu (în secolul 3) să afirme că Josephus Flauvius nu credea în Isusul creștin. Edited by madhukar, 29 July 2014 - 09:09. |
|
#268
Posted 29 July 2014 - 12:03
Robert180374, on 28 iulie 2014 - 06:51, said:
"Marcionismul este teologia inițiată de către Marcion din Sinope (cca 80-155). Originar din Asia Mică, stabilit la Roma către anul 140 d.C." - http://ro.wikipedia....wiki/Marcionism De unde concluzionezi că Marcu aparţinea acestei secte? Reprezentanții celor patru evanghelii, care sunt prezentați de cel ce le amintește în cartea sa Împotriva ereziilor, episcopul Irineu, sunt Ebioniții care fiind cei ce compilaseră "Matei" foloseau numai această "evanghelie" Marcioniții care fiind cei ce compilaseră "Luca" foloseau numai această "evanghelie" "Cei ce-l separau pe Isus de cristos" care fiind cei ce compilaseră "Marcu" foloseau numai această "evanghelie" Valentinieni care fiind cei ce compilaseră "Ioan" foloseau numai această "evanghelie". Toate aceste secte sunt considerate de Irineu ca fiind eretici. |
#269
Posted 06 October 2014 - 21:07
tudorel666, on 05 octombrie 2014 - 10:50, said:
Faptele apostolilor 19:15 Duhul cel rău le-a răspuns: „Pe Isus Îl cunosc, şi pe Pavel îl ştiu; dar voi cine sunteţi?” cine a scris lucrarea despre așa zisele fapte ale apostolilor, și care ar fi sursele de informații pe care le-a folosit, având în vedere faptul că este o lucrare mai târzie. Cred că ar fi intersant să citești despre Isusul creștini și aceste informații din acest șir: http://forum.softped...2#entry15580830 http://forum.softped...2#entry15591033 http://forum.softped...2#entry15591258 http://forum.softped...2#entry15594909 |
#270
Posted 21 October 2014 - 09:39
madhukar, on 18 iunie 2014 - 07:46, said:
În Tanach, pe care creștinii l-au distrus, și apoi l-au înlocuit cu așa zisul Vechi Testament, într-un proces care a durat cam 1000 de ani (vezi scrierile Masorete MS) Yahve însuși confirmă existența mai multor zei. Corect. Sa nu te inchini inaintea unui alt dumnezeu; caci Domnul se numeste gelos, este un Dumnezeu gelos. (Exod.34:14) Numai ca sunt falsi Sa stii dar in ziua aceasta si pune-ti in inima ca numai Domnul este Dumnezeu, sus in cer si jos pe pamant, si ca nu este alt Dumnezeu afara de El. (Deut.4:39) Se pare ca nu cunosti Scriptura. Quote Întrebarile ar fi cine a scris lucrarea despre așa zisele fapte ale apostolilor, Toata Scriptura este insuflata de Dumnezeu si de folos ca sa invete, sa mustre, sa indrepte, sa dea intelepciune in neprihanire, (2Tim.3:16) Caci nicio prorocie n-a fost adusa prin voia omului; ci oamenii au vorbit de la Dumnezeu, manati de Duhul Sfant. (2Pet.1:21) Ia pune tu proba aia cu Buda ca n-a vorbit de capul lui ? Quote
Cred că ar fi intersant să citești despre Isusul creștini și aceste informații In primul rand daca vrei sa cunosti despre unul ,citesti cartea lui nu ? Ar fi o pista falsa sa incep cu Hinduismul acolo unde scrie Isus. Edited by husand, 21 October 2014 - 09:41. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users