Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care-i treaba cu Reddit-ul? (nu m...

Google Maps-directie

Diferente diferentiale

Finala Eurovision 2024
 De ce nu protestati?

Etanșare intre cada perete b...

Back-up box Fronius ?

Router de la Digi nu face fata la...
 Magnolii

Achizitie LG OLED evo 55C31LA - e...

Aplicatii PV Huawei Sun

Istoric deplasari - GPS
 Surub autoforant-metric mixt

Lipsa semnal - strategie de marke...

One week meal plan - Pachet

Apometru defect?
 

vreau masina 4x4

- - - - -
  • Please log in to reply
38 replies to this topic

#1
daniel26101980

daniel26101980

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 23.11.2011
Intentionez sa cumpar o masina SH , 4x4 fiabila, cu ceva dotari pentru o familie cu doi copii. Nu fac mai mult de 15000 km pe an . Locuiesc in zona rurala, drumuri pietruite, betonate ,noroi, iarna multa zapada si gropi cat cuprinde. Deci 50% pe drumuri neamenajate , 50%  pe asfalt.Din cand in cand o iesire-doua offroad( drum forestier, camp, )  
.Deci vreau o masina  4x4 , confortabila ,spatioasa, capabila sa se tina de asfalt dar sa iasa din zapada si balti si noroi cand e nevoie.
As alege dintre urmatoarele: Rav4, Mitsubishi Outlander,  Santa fe, Tiguan sau Suzuki grand Vitara. Sotia ar dori Toyota hilux sau mitsubishi L200. Astept parerile voastre sa ma pot decide. Buget pana in 10000 euro.

#2
paxman

paxman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 646
  • Înscris: 15.03.2014
Ai putea lua in calcul si X-tral- capabil offroad,spatos pentru familia ta sau Navara la fel.

#3
mihai!

mihai!

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,800
  • Înscris: 15.04.2006
Toyota Hilux ar fi ideala dar ar mai trebui niste banuti.
Ai si avantajul taxei de inmatriculare mai mici fiind utilitara.

Edited by mihai!, 06 June 2014 - 19:14.


#4
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,897
  • Înscris: 25.01.2007
Nevasta-ta se pricepe mai bine ca tine!

#5
andrei_221

andrei_221

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,781
  • Înscris: 22.12.2006
ai nevoie de spatiu de bagaje imens - iei utilitara Hilux sau L200
vrei o masina oarecum eleganta si foarte capabila - GRand Vitara cu 1.9 DDiS (are inclusiv reductor)

Rav4, Mitsubishi Outlander,  Santa fe, Tiguan - astea nu au ce cauta in categoria celor de mai sus.  Sunt masina de oras, bune sa urci bordura plina de zapada. nu au diferentiale blocante si nici reductor. cand le bagi in zapada sau noroi incepe sa miroase discul de ambreaj.

Edited by andrei_221, 06 June 2014 - 19:08.


#6
noone2

noone2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,180
  • Înscris: 10.03.2007
Mai cauta si Nissan Terrano de la inceputul anilor 2000. Citeam prin revistele de specialitate de la vremea aia ca se descurca bine la offroad usor-mediu, spatioasa e, fiabila probabil ca e, fiind un Nissan mai vechi. Nu stiu cat iti permiti impozitul la motoarele alea de 2.7 sau 3.0 diesel, care ar fi mai ok pe casoiul ala de masina.
http://www.autovit.r...-C33224896.html

Edited by noone2, 06 June 2014 - 19:52.


#7
daniel26101980

daniel26101980

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 23.11.2011
Bine zis ca nevasta-mea se pricepe mai bine! Dar tot ea tre sa faca rost de mai multi bani, daca vrea Toyota ! :-)

#8
Octavian_SK

Octavian_SK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,668
  • Înscris: 24.06.2011
Hilux e masina de contractori cu activitate pe santier :)...nu masina de familie
pentru off road in bugetul ala poate o Lada Niva...mai veche....Toyota nici vorba....ma refer masina buna...

#9
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,785
  • Înscris: 27.01.2009
Rav

#10
daniel26101980

daniel26101980

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 23.11.2011
Am citit ca utilitarele astea cu bena, ar cam" topai" pe asfalt daca indraznesti sa depasesti 120 km/ora. N-as vrea ca mergand cu familia in concediu sa fac alte "minuni" cu masina.Intradevar as mai cara si ceva materiale de constructii, dar nu tot timpul

Rav are un vecin, e din 2009 cu motor de 2.2d , iarna trecuta zapada de aproximativ de 25 cm, cale de acces propietate, a intrat cu viteza mergand vreo 30m apoi gata: patina roata stg- fata, se oprea si patina roata dr- spate. A barait-o vreo 5 minute dupa care: "vecine n-ai o lopata?" Nu mi-a placut deloc!

#11
andrei_221

andrei_221

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,781
  • Înscris: 22.12.2006
au tendinta sa fie usor instabile la viteze mari, dar nu topaie. E normal pentru arcuri foi.....   dar poti pune ceva greutate - bagaje plus 2 saci de ciment si o linistitesti.

Edited by andrei_221, 06 June 2014 - 20:42.


#12
daniel26101980

daniel26101980

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 23.11.2011
Multumesc pentru sfaturi! Ma documentez in leg cu Suzuki acela recomandat si revin. Parca nu i-as da satisfactie sotiei si in domeniul acesta.

Ma tenteaza hiluxul sau L200, as alege totusi si un pic de confort.Oricum ar fi revin.

#13
andrei_221

andrei_221

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,781
  • Înscris: 22.12.2006
Suzuki Grand Vitara e o masina ok. Am facut multi km cu asa ceva.
Motorul de 1.9DDiS este 1.9 dCi de pe Renault in versiunea de 130 cai putere. Deci in caz de probleme, e suficient sa gasesti un specialist in Renault.... :)

#14
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Ca fost bisnitar , intelept , trecut prin multe , erudit si plin de importanta informatiilor pe care le detin Posted Image ,  iti sugerez sa mergi prin targuri si sa stai in fiecare din " concurente " .
Pick-up-urile se conduc cu ceva mai multa antentie  si sunt mai incomode pentru drumuri lungi . Si pentru sofer dar mai ales pentru pasagerii din spate . Banchetele la astfel de masini nu sunt facute pentru drumuri lungi . Intepenesti la propriu . sunt masini solide ( toate au sasiu separat ) , au solutii constructive fiabile ( arcuri foi spate , multe au suspensie pe bara de torsiune pe fata ) , sunt camioane mai mici . Mie imi plac de inebunesc . De aia mi-am si luat unul . DAr este a treia masina. Cand nu mai reusesc sa ma indoi de spate , ma urc in turism . Avantaje ...impozite mici si timbru mic . Consumuri decente ( intre 7-9 ) si motorizari de 2.5 diesel cele mai multe .
RAV , si alte 4x4 de buzunar . nu recomand. Mai ales japoneze . Servisare scumpa si trebuie sa stii exact ce cumperi. Solutiile tehnice pentru tractiunea 4x4 nu sunt extrem de fiabile . Majoritatea au un surogat de diferential central care cedeaza peste anumite rulaje ...si costa de trei ori cat masina .
Fa intai un calcul la impozite , asigurari , anvelope , servisare ...si vezi ce iti permiti . Dupa aceea iesi la cumparaturi . S-ar putea sa realizezi ca inca nu este timpul sa faci pasul .

#15
lucian1963

lucian1963

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 92
  • Înscris: 15.06.2007
Mitsubishi Pajero Sport 2.5 dti ... sunt incantat de ea! ... Intr-adevar e autoturism, nu autoutilitara ...Model 2006 are arcuri spirala pe spate si e foarte confortabila ... In iarna am facut partie pe strazi prin zapada de peste jumatate de metru, unde primaria 3 zile nu intrasee ... Mitsu' e ca magarul, urca peste tot ... Sistem simplu si clasic de injectie, nu ca simandicoasele de astazi cu rampa comuna de injectie, ce sunt pretentioase la calitatea motorinei si li se strica si infunda injectoarele si valvele de presiune ...

Edited by lucian1963, 06 June 2014 - 22:43.


#16
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Parca n-are Superselect.
Din pct meu de vedere o masina care nu poate circula pe asfalt mixt (curat amestecat cu polei) cu 4x4 cuplat e penalizata mult.
Cu atat mai mult cand e pe 'tractiune' spate.
Treci de zonele grele dar e periculoasa pe polei unde nu poti cupla 4x4.
Initiator, ia ceva care poate merge cu 4x4 pe asfalt.

Legat de pickupuri, sunt niste porcarii pe asfalt.

#17
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
L200 este o optiune ok. Dar obligatoriu cu cutia de transfer super select, nu easy select. Gasesti una ok in 12000eur. Musai carosare la bena ca sa ai portbagaj.
Hilux este o masina extrem de rezistenta, un cal de povara. Dar sistemul 4x4 poate fi folosit doar in afara asfaltului (cutie de transfer fara diferential central), in plus sint extrem de scumpe pentru ce ofera.
Nu iti recomand Nissan Navara, la banii de care dispui poti lua generatia 2007-2008, care au probleme cunoscute cu ambreiajul, rulmentii, si ceva chiulase.

Edited by dan78rom, 06 June 2014 - 23:04.


#18
Lowrider

Lowrider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,439
  • Înscris: 22.05.2005
La Amarok te-ai uitat? Am un amic care prin natura meseriei trebuie sa ajunga cu masina prin cele mai neasteptate locuri. Masina de serviciu: Amarok cu motorul biturbo diesel. El e foarte incantat de ea, poate nu strica sa arunci un ochi.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate