Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
vreau masina 4x4
Last Updated: Dec 08 2014 21:40, Started by
daniel26101980
, Jun 06 2014 18:19
·
0
#1
Posted 06 June 2014 - 18:19
Intentionez sa cumpar o masina SH , 4x4 fiabila, cu ceva dotari pentru o familie cu doi copii. Nu fac mai mult de 15000 km pe an . Locuiesc in zona rurala, drumuri pietruite, betonate ,noroi, iarna multa zapada si gropi cat cuprinde. Deci 50% pe drumuri neamenajate , 50% pe asfalt.Din cand in cand o iesire-doua offroad( drum forestier, camp, )
.Deci vreau o masina 4x4 , confortabila ,spatioasa, capabila sa se tina de asfalt dar sa iasa din zapada si balti si noroi cand e nevoie. As alege dintre urmatoarele: Rav4, Mitsubishi Outlander, Santa fe, Tiguan sau Suzuki grand Vitara. Sotia ar dori Toyota hilux sau mitsubishi L200. Astept parerile voastre sa ma pot decide. Buget pana in 10000 euro. |
#3
Posted 06 June 2014 - 18:56
Toyota Hilux ar fi ideala dar ar mai trebui niste banuti.
Ai si avantajul taxei de inmatriculare mai mici fiind utilitara. Edited by mihai!, 06 June 2014 - 19:14. |
#5
Posted 06 June 2014 - 19:04
ai nevoie de spatiu de bagaje imens - iei utilitara Hilux sau L200
vrei o masina oarecum eleganta si foarte capabila - GRand Vitara cu 1.9 DDiS (are inclusiv reductor) Rav4, Mitsubishi Outlander, Santa fe, Tiguan - astea nu au ce cauta in categoria celor de mai sus. Sunt masina de oras, bune sa urci bordura plina de zapada. nu au diferentiale blocante si nici reductor. cand le bagi in zapada sau noroi incepe sa miroase discul de ambreaj. Edited by andrei_221, 06 June 2014 - 19:08. |
#6
Posted 06 June 2014 - 19:50
Mai cauta si Nissan Terrano de la inceputul anilor 2000. Citeam prin revistele de specialitate de la vremea aia ca se descurca bine la offroad usor-mediu, spatioasa e, fiabila probabil ca e, fiind un Nissan mai vechi. Nu stiu cat iti permiti impozitul la motoarele alea de 2.7 sau 3.0 diesel, care ar fi mai ok pe casoiul ala de masina.
http://www.autovit.r...-C33224896.html Edited by noone2, 06 June 2014 - 19:52. |
#8
Posted 06 June 2014 - 20:30
Hilux e masina de contractori cu activitate pe santier ...nu masina de familie
pentru off road in bugetul ala poate o Lada Niva...mai veche....Toyota nici vorba....ma refer masina buna... |
#10
Posted 06 June 2014 - 20:40
Am citit ca utilitarele astea cu bena, ar cam" topai" pe asfalt daca indraznesti sa depasesti 120 km/ora. N-as vrea ca mergand cu familia in concediu sa fac alte "minuni" cu masina.Intradevar as mai cara si ceva materiale de constructii, dar nu tot timpul
Rav are un vecin, e din 2009 cu motor de 2.2d , iarna trecuta zapada de aproximativ de 25 cm, cale de acces propietate, a intrat cu viteza mergand vreo 30m apoi gata: patina roata stg- fata, se oprea si patina roata dr- spate. A barait-o vreo 5 minute dupa care: "vecine n-ai o lopata?" Nu mi-a placut deloc! |
|
#11
Posted 06 June 2014 - 20:42
au tendinta sa fie usor instabile la viteze mari, dar nu topaie. E normal pentru arcuri foi..... dar poti pune ceva greutate - bagaje plus 2 saci de ciment si o linistitesti.
Edited by andrei_221, 06 June 2014 - 20:42. |
#13
Posted 06 June 2014 - 20:54
#14
Posted 06 June 2014 - 22:14
Ca fost bisnitar , intelept , trecut prin multe , erudit si plin de importanta informatiilor pe care le detin , iti sugerez sa mergi prin targuri si sa stai in fiecare din " concurente " .
Pick-up-urile se conduc cu ceva mai multa antentie si sunt mai incomode pentru drumuri lungi . Si pentru sofer dar mai ales pentru pasagerii din spate . Banchetele la astfel de masini nu sunt facute pentru drumuri lungi . Intepenesti la propriu . sunt masini solide ( toate au sasiu separat ) , au solutii constructive fiabile ( arcuri foi spate , multe au suspensie pe bara de torsiune pe fata ) , sunt camioane mai mici . Mie imi plac de inebunesc . De aia mi-am si luat unul . DAr este a treia masina. Cand nu mai reusesc sa ma indoi de spate , ma urc in turism . Avantaje ...impozite mici si timbru mic . Consumuri decente ( intre 7-9 ) si motorizari de 2.5 diesel cele mai multe . RAV , si alte 4x4 de buzunar . nu recomand. Mai ales japoneze . Servisare scumpa si trebuie sa stii exact ce cumperi. Solutiile tehnice pentru tractiunea 4x4 nu sunt extrem de fiabile . Majoritatea au un surogat de diferential central care cedeaza peste anumite rulaje ...si costa de trei ori cat masina . Fa intai un calcul la impozite , asigurari , anvelope , servisare ...si vezi ce iti permiti . Dupa aceea iesi la cumparaturi . S-ar putea sa realizezi ca inca nu este timpul sa faci pasul . |
#15
Posted 06 June 2014 - 22:20
Mitsubishi Pajero Sport 2.5 dti ... sunt incantat de ea! ... Intr-adevar e autoturism, nu autoutilitara ...Model 2006 are arcuri spirala pe spate si e foarte confortabila ... In iarna am facut partie pe strazi prin zapada de peste jumatate de metru, unde primaria 3 zile nu intrasee ... Mitsu' e ca magarul, urca peste tot ... Sistem simplu si clasic de injectie, nu ca simandicoasele de astazi cu rampa comuna de injectie, ce sunt pretentioase la calitatea motorinei si li se strica si infunda injectoarele si valvele de presiune ...
Edited by lucian1963, 06 June 2014 - 22:43. |
|
#16
Posted 06 June 2014 - 22:43
Parca n-are Superselect.
Din pct meu de vedere o masina care nu poate circula pe asfalt mixt (curat amestecat cu polei) cu 4x4 cuplat e penalizata mult. Cu atat mai mult cand e pe 'tractiune' spate. Treci de zonele grele dar e periculoasa pe polei unde nu poti cupla 4x4. Initiator, ia ceva care poate merge cu 4x4 pe asfalt. Legat de pickupuri, sunt niste porcarii pe asfalt. |
#17
Posted 06 June 2014 - 22:48
L200 este o optiune ok. Dar obligatoriu cu cutia de transfer super select, nu easy select. Gasesti una ok in 12000eur. Musai carosare la bena ca sa ai portbagaj.
Hilux este o masina extrem de rezistenta, un cal de povara. Dar sistemul 4x4 poate fi folosit doar in afara asfaltului (cutie de transfer fara diferential central), in plus sint extrem de scumpe pentru ce ofera. Nu iti recomand Nissan Navara, la banii de care dispui poti lua generatia 2007-2008, care au probleme cunoscute cu ambreiajul, rulmentii, si ceva chiulase. Edited by dan78rom, 06 June 2014 - 23:04. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users