Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Oferta Optim și Avantaj cu telefoane - disponibilă NAȚIONAL.
Ultima postare: dec 10 2018 15:02, Inițiat de
DIGI_Helper
, mai 29 2014 11:35
·
0
#12805
Publicat: 06 aprilie 2017 - 13:40
Cu ceva posturi în urmă spunea lumea că Digi o să piardă clienți dacă au acos ratele.
Sa vedem câți clienți au pierdut : http://m.zf.ro/busin...mobila-16222932 |
#12806
Publicat: 06 aprilie 2017 - 14:11
Cred ca ai inteles gresit. Pierde optiunea de a-si fideliza clientii pentru urmatorii 2 ani de la achizitia unui terminal. Mai pierde profitul obtinut din vanzarea terminalelor si cel mai important pierde la imagine. Eu mi-am luat un telefon din portofoliul Digi, de la alt magazin si am dat comanda de S8+ la un altul. Dar nu mi-am portat numerele de la Digi. Am ramas client Digi. Numai ca pentru asta, nu mai m-au "fidelizat". Si daca la toamna pleaca copilul la studii in strainatate, fii sigur ca ma voi reorienta catre un operator de telefonie care-mi ofera minute si internet valabil in spatiul UE, fara costuri de roaming. Deci daca nu va oferi si Digi aceasta optiune (minute si net valabile in UE fara roaming) atunci voi migra linistit nefiind "fidelizat". Asta e un exemplu doar.
Editat de Adi_Pop, 06 aprilie 2017 - 14:26. |
#12807
Publicat: 06 aprilie 2017 - 14:22
Adi_Pop, on 06 aprilie 2017 - 14:11, said:
Cred ca ai inteles gresit. Pierde optiunea de a-si fideliza clientii pentru urmatorii 2 ani de la achizitia unui terminal. Mai pierde profitul obtinut din vanzarea terminalelor si cel mai important pierde la imagine. Eu mi-am luat un telefon din portofoliul Digi de la alt magazin si am dat comanda de S8+ la un altul. Dar nu mi-am portat numerele de la Digi. Am ramas client Digi. Numai ca pentru asta nu mai m-au "fidelizat". Si daca la toamna pleaca copilul la studii in strainatate, fii sigur ca ma voi reorienta catre un operator de telefonie care-mi ofera minute si internet valabil in spatiul UE, fara costuri de roaming. Deci daca nu va oferi si Digi aceasta optiune (minute si net valabile in UE fara roaming) atunci voi migra linistit nefiind "fidelizat". Asta e un exemplu doar. Tarifele de roaming în Uniunea Europeană vor fi eliminate începând cu luna iunie 2017 Editat de HYAT30, 06 aprilie 2017 - 14:22. |
#12808
Publicat: 06 aprilie 2017 - 18:23
Nici un sistem de rate nu o sa mearga atata timp cat RDS nu se fereste de proprii angajati care dau telefoane pe pile, hai sariti si spuneti ca nu e asa. Exista mecanisme de care te poti folosi sa te feresti de tepari trebuie doar sa vrei sa le folosesti. E absurd sa ma tratezi pe mine client fidel de atatia ani bun platnic si cu toate serviciile in casa ca pe unu nou care azi intra prima data intr-un pop RDS.
Problema e ca si RDS ca restu operatorilor se uita mai atent la clientii noi nu la cei existenti fideli, buni platnici cu toate serviciile ca deh dece sa ii fidelizezi pe ei cand poti oferi avantaje mai mari clientilor noi care se dovedesc a fi tepari dupa care vi si strigi ca ai luat tepe. Spun asta pentru ca eu am vazut cum angajati RDS au dat cu prioritate telefoane rudelor/prietenilor/vecinilor etc. |
|
#12809
Publicat: 06 aprilie 2017 - 21:52
Rate faci cu un amarat de card de cumparaturi, deci NU ratele sunt buba. Spre exemplu mie imi ofera o luna gratis daca prelungesc toate serviciile, atat fixe cat si mobile care le am la ei. Merita sa stai legat 2 ani de un contract pentru o luna gratis? In ziua de azi cand piata se schimba de la o zi la alta? Asta in conditiile in care sunt client din momentul in care au aparut pe piata! Deci fidelizare ZERO, asta e buba!
Editat de farausername, 06 aprilie 2017 - 21:54. |
#12810
Publicat: 06 aprilie 2017 - 22:48
Adi_Pop, on 06 aprilie 2017 - 14:11, said: Cred ca ai inteles gresit. Pierde optiunea de a-si fideliza clientii pentru urmatorii 2 ani de la achizitia unui terminal. Mai pierde profitul obtinut din vanzarea terminalelor si cel mai important pierde la imagine. Eu mi-am luat un telefon din portofoliul Digi, de la alt magazin si am dat comanda de S8+ la un altul. Dar nu mi-am portat numerele de la Digi. Am ramas client Digi. Numai ca pentru asta, nu mai m-au "fidelizat". Si daca la toamna pleaca copilul la studii in strainatate, fii sigur ca ma voi reorienta catre un operator de telefonie care-mi ofera minute si internet valabil in spatiul UE, fara costuri de roaming. Deci daca nu va oferi si Digi aceasta optiune (minute si net valabile in UE fara roaming) atunci voi migra linistit nefiind "fidelizat". Asta e un exemplu doar. Cred ca si-au facut foarte bine calculele inainte de a lua decizia asta. E clar ca sistemul de rate era total nerentabil si asta din cauza caracterului multora dintre noi. Amintiți-vă cand a aparut sistemul de rate ce mici erau avansurile. S-au dat o groaza de tepe atunci. Ulterior au crescut avansurile si chiar si asa s-a continuat cu tepele. |
#12811
Publicat: 07 aprilie 2017 - 08:39
farausername, on 06 aprilie 2017 - 21:52, said:
Rate faci cu un amarat de card de cumparaturi, deci NU ratele sunt buba. Spre exemplu mie imi ofera o luna gratis daca prelungesc toate serviciile, atat fixe cat si mobile care le am la ei. Merita sa stai legat 2 ani de un contract pentru o luna gratis? In ziua de azi cand piata se schimba de la o zi la alta? Asta in conditiile in care sunt client din momentul in care au aparut pe piata! Deci fidelizare ZERO, asta e buba! Sa te fidelizeze cu ce anume? De cand au lansat abonamentele de telefonie mobila n-au facut decat sa le scada pretul in timp ce-au investit major in retea. Au implementat 4G, cel putin aici prin vest, inclusiv prin sate. Deci despre ce vorbim? Ce fidelizare sa-ti mai dea la un abonament de 20 de lei in care ai nationale nelimitat + 50GB de net? Serios acum, hai sa-ncercam sa ne scoatem capsorul din fund si sa gandim dincolo de modurile in care ne-au invatat cei de la Vodafone si Orange sa gandim, cei care da, isi permit, chipurile, sa te fidelizeze, la abonamente de 50 de euro pe luna. Ca acea fidelizare vine tot din banii tai, sanchi. |
#12812
Publicat: 07 aprilie 2017 - 08:56
farausername, on 06 aprilie 2017 - 21:52, said: Rate faci cu un amarat de card de cumparaturi, deci NU ratele sunt buba. Spre exemplu mie imi ofera o luna gratis daca prelungesc toate serviciile, atat fixe cat si mobile care le am la ei. Merita sa stai legat 2 ani de un contract pentru o luna gratis? In ziua de azi cand piata se schimba de la o zi la alta? Asta in conditiile in care sunt client din momentul in care au aparut pe piata! Deci fidelizare ZERO, asta e buba! Editat de cezarmed2, 07 aprilie 2017 - 08:57. |
#12814
Publicat: 07 aprilie 2017 - 10:18
Daca digi nu scoteau ratele prelungeam serviciile pentru 2 ani. Asa... Macar pentru cei cu vechime sau care au mai luat telefoane sa fi ramas ratele. Nu vreau nimic gratis de la ei. NU am beneficiat de nici o reducere de la ei. Caut upc-ul sa vad ce oferte imi fac pentru internetul fix.
|
#12815
Publicat: 07 aprilie 2017 - 21:31
zetuc, on 07 aprilie 2017 - 08:39, said: Sa te fidelizeze cu ce anume? De cand au lansat abonamentele de telefonie mobila n-au facut decat sa le scada pretul in timp ce-au investit major in retea. Au implementat 4G, cel putin aici prin vest, inclusiv prin sate. Deci despre ce vorbim? Ce fidelizare sa-ti mai dea la un abonament de 20 de lei in care ai nationale nelimitat + 50GB de net? Serios acum, hai sa-ncercam sa ne scoatem capsorul din fund si sa gandim dincolo de modurile in care ne-au invatat cei de la Vodafone si Orange sa gandim, cei care da, isi permit, chipurile, sa te fidelizeze, la abonamente de 50 de euro pe luna. Ca acea fidelizare vine tot din banii tai, sanchi. Eu vorbeam de fidelizare pentru costuri de 30 euro lunare, la costurile astea o fidelizare de fix 30 de euro pentru a prelungi 2 ani este exact ce am spus : o gluma proasta! La orange am avut fidelizare pentru factura la jumatate pentru prelungire cu doi ani fix 60 euro direct in buzunar cum ar veni + utilizarea serviciilor gratis in timpul asta, am platit doar telefonul, si ala in rate lunare in cei 2 ani. Acum, daca ai reusit sa iti scoti capul, compara tu si zii care e fidelizare si care e gluma! Editat de farausername, 07 aprilie 2017 - 21:32. |
#12816
Publicat: 08 aprilie 2017 - 14:27
farausername, on 07 aprilie 2017 - 21:31, said:
Poti incepe sa il scoti, pare a fi bagat destul de adanc! Eu vorbeam de fidelizare pentru costuri de 30 euro lunare, la costurile astea o fidelizare de fix 30 de euro pentru a prelungi 2 ani este exact ce am spus : o gluma proasta! La orange am avut fidelizare pentru factura la jumatate pentru prelungire cu doi ani fix 60 euro direct in buzunar cum ar veni + utilizarea serviciilor gratis in timpul asta, am platit doar telefonul, si ala in rate lunare in cei 2 ani. Acum, daca ai reusit sa iti scoti capul, compara tu si zii care e fidelizare si care e gluma! Costuri de 30 de euro lunar doar pentru telefonia mobila?! Asta in contextul in care la 2-5 euro ai nelimitat national, vreo 5ogb de net, plus cateva mii de minute internationale, plus sms-uri gratuite in retea, plus cam cele mai mici tarife sa suni international. Practic poti face cost suplimentar doar daca trimiti sms-uri sau suni international. Si chiar trebuie sa trimiti ceva sms-uri si sa suni pe afara pentru a ajunge la facturi de 120-130 de lei doar pentru telefonia mobila. Si chiar si-asa, chiar daca ai plati acea suma de 130 de lei, nu se justifica sa fii fidelizat, tocmai pentru ca daca am discuta de-un client cerebral, acel client ar constientiza ca la orice alt operator daca ar fi consumat intr-o luna aceleasi minute nationale sau internationale, net sau sms-uri, ar fi platit cel putin dublu. Deci fidelizarea ei o fac prin tarife si abonamente la preturi bune, care-ti sunt oferite luna de luna, care sunt oferite tuturor abonatilor daca intrunesc anumite conditii. Sigur, ceilalti au o schema prin care-i prostesc pe prosti, ca slava domnului sunt multi. Ofera abonamente si tarife mai mari, deci cotizezi mai mult luna de luna, ca o data la 2 ani sa te simti fidelizat. A, si-nca ceva. Spune-mi, te rog, care dintre companiile de telefonie mobila de pe la noi, in afara de Digi, au scazut pretul la abonamente inclusiv pentru abonatii aflati in timpul perioadei contractuale? Niciunul. Dar nah, ei nu te fidelizeaza frate o data la doi ani, ci-ti scad pretul la abonament de la 5 la 4 euro, deci cu 20% lunar, chiar daca ai contract semnat cu ei de ieri. Dar te inteleg, e nasol fara fidelizare. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi