Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Elicopterul care-l transporta pe ...

Sfaturi achizitionare apartament ...

Permis de conducere nou

Packet Loss la Digi
 Masurare parametri CATV prin Conn...

Youtube a inceput sa aiba lag!?

Internet Archive - adauga item la...

Electrica Furnizare + Poșta ...
 Probleme cu scurgerea de ulei pe ...

Blocuri cu apartamente de 5+ camere

Casa noua finisata, teava incalzi...

Ce marca si model de DVD-RW sa cu...
 Achizitie camera video auto (II)

Baza de date cu imagini pe bani

Robotul martian european, revigor...

Are cineva o inregistrare Radio R...
 

Oferta Optim și Avantaj cu telefoane - disponibilă NAȚIONAL.

* - - - - 1 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
13101 răspunsuri în acest subiect

#12799
helliomat

helliomat

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 60
  • Înscris: 14.10.2007
asteptam si tara :)

#12800
meseriasu2

meseriasu2

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 601
  • Înscris: 08.01.2007

 maistoru, on 05 aprilie 2017 - 12:04, said:

În curând rate ing in tot București ul
Cred ca ar trebui sa aplice acest sistem in toata tara.
Asta nu e discriminare?
Cei care nu sunt din Bucuresti nu sunt nedreptatiti?

#12801
cezarmed2

cezarmed2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.393
  • Înscris: 11.12.2014
Este în teste. Ar fi neînțelept sa se aplice la nivel de țară.

#12802
maistoru

maistoru

    ex

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.752
  • Înscris: 10.05.2008
rabdare si tutun

#12803
androholic

androholic

    nemuritor si rece

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.898
  • Înscris: 26.03.2012

 cezarmed2, on 05 aprilie 2017 - 14:53, said:

Este în teste. Ar fi neînțelept sa se aplice la nivel de țară.
Exact.

*ar fi neînțelept să nu se aplice la nivel de țară

#12804
alexandruovi

alexandruovi

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 566
  • Înscris: 14.09.2008
Del.

Editat de alexandruovi, 05 aprilie 2017 - 21:21.


#12805
GsmWorld

GsmWorld

    DigiMobil

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.234
  • Înscris: 13.12.2006
Cu ceva posturi în urmă spunea lumea că Digi o să piardă clienți dacă au acos ratele.
Sa vedem câți clienți au pierdut :

http://m.zf.ro/busin...mobila-16222932

#12806
Adi_Pop

Adi_Pop

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 532
  • Înscris: 12.11.2013
Cred ca ai inteles gresit. Pierde optiunea de a-si fideliza clientii pentru urmatorii 2 ani de la achizitia unui terminal. Mai pierde profitul obtinut din vanzarea terminalelor si cel mai important pierde la imagine. Eu mi-am luat un telefon din portofoliul Digi, de la alt magazin si am dat comanda de S8+ la un altul. Dar nu mi-am portat numerele de la Digi. Am ramas client Digi. Numai ca pentru asta, nu mai m-au "fidelizat". Si daca la toamna pleaca copilul la studii in strainatate, fii sigur ca ma voi reorienta catre un operator de telefonie care-mi ofera minute si internet valabil in spatiul UE, fara costuri de roaming. Deci daca nu va oferi si Digi aceasta optiune (minute si net valabile in UE fara roaming) atunci voi migra linistit nefiind "fidelizat". Asta e un exemplu doar.

Editat de Adi_Pop, 06 aprilie 2017 - 14:26.


#12807
HYAT30

HYAT30

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 252
  • Înscris: 07.05.2009

 Adi_Pop, on 06 aprilie 2017 - 14:11, said:

Cred ca ai inteles gresit. Pierde optiunea de a-si fideliza clientii pentru urmatorii 2 ani de la achizitia unui terminal. Mai pierde profitul obtinut din vanzarea terminalelor si cel mai important pierde la imagine. Eu mi-am luat un telefon din portofoliul Digi de la alt magazin si am dat comanda de S8+ la un altul. Dar nu mi-am portat numerele de la Digi. Am ramas client Digi. Numai ca pentru asta nu mai m-au "fidelizat". Si daca la toamna pleaca copilul la studii in strainatate, fii sigur ca ma voi reorienta catre un operator de telefonie care-mi ofera minute si internet valabil in spatiul UE, fara costuri de roaming. Deci daca nu va oferi si Digi aceasta optiune (minute si net valabile in UE fara roaming) atunci voi migra linistit nefiind "fidelizat". Asta e un exemplu doar.

Tarifele de roaming în Uniunea Europeană vor fi eliminate începând cu luna iunie 2017

Editat de HYAT30, 06 aprilie 2017 - 14:22.


#12808
omg99

omg99

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.917
  • Înscris: 06.04.2005
Nici un sistem de rate nu o sa mearga atata timp cat RDS nu se fereste de proprii angajati care dau telefoane pe pile, hai sariti si spuneti ca nu e asa. Exista mecanisme de care te poti folosi sa te feresti de tepari trebuie doar sa vrei sa le folosesti. E absurd sa ma tratezi pe mine client fidel de atatia ani bun platnic si cu toate serviciile in casa ca pe unu nou care azi intra prima data intr-un pop RDS.

Problema e ca si RDS ca restu operatorilor se uita mai atent la clientii noi nu la cei existenti fideli, buni platnici cu toate serviciile ca deh dece sa ii fidelizezi pe ei cand poti oferi avantaje mai mari clientilor noi care se dovedesc a fi tepari dupa care vi si strigi ca ai luat tepe.

Spun asta pentru ca eu am vazut cum angajati RDS au dat cu prioritate telefoane rudelor/prietenilor/vecinilor etc.

#12809
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.661
  • Înscris: 04.01.2017
Rate faci cu un amarat de card de cumparaturi, deci NU ratele sunt buba. Spre exemplu mie imi ofera o luna gratis daca prelungesc toate serviciile, atat fixe cat si mobile care le am la ei. Merita sa stai legat 2 ani de un contract pentru o luna gratis? In ziua de azi cand piata se schimba de la o zi la alta? Asta in conditiile in care sunt client din momentul in care au aparut pe piata! Deci fidelizare ZERO, asta e buba!

Editat de farausername, 06 aprilie 2017 - 21:54.


#12810
Hitmaker

Hitmaker

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.876
  • Înscris: 05.10.2014

 Adi_Pop, on 06 aprilie 2017 - 14:11, said:

Cred ca ai inteles gresit. Pierde optiunea de a-si fideliza clientii pentru urmatorii 2 ani de la achizitia unui terminal. Mai pierde profitul obtinut din vanzarea terminalelor si cel mai important pierde la imagine. Eu mi-am luat un telefon din portofoliul Digi, de la alt magazin si am dat comanda de S8+ la un altul. Dar nu mi-am portat numerele de la Digi. Am ramas client Digi. Numai ca pentru asta, nu mai m-au "fidelizat". Si daca la toamna pleaca copilul la studii in strainatate, fii sigur ca ma voi reorienta catre un operator de telefonie care-mi ofera minute si internet valabil in spatiul UE, fara costuri de roaming. Deci daca nu va oferi si Digi aceasta optiune (minute si net valabile in UE fara roaming) atunci voi migra linistit nefiind "fidelizat". Asta e un exemplu doar.
Pierde tone de procese si de tepari.

Cred ca si-au facut foarte bine calculele inainte de a lua decizia asta. E clar ca sistemul de rate era total nerentabil si asta din cauza caracterului multora dintre noi. Amintiți-vă cand a aparut sistemul de rate ce mici erau avansurile. S-au dat o groaza de tepe atunci. Ulterior au crescut avansurile si chiar si asa s-a continuat cu tepele.

#12811
zetuc

zetuc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.051
  • Înscris: 04.02.2007

 farausername, on 06 aprilie 2017 - 21:52, said:

Rate faci cu un amarat de card de cumparaturi, deci NU ratele sunt buba. Spre exemplu mie imi ofera o luna gratis daca prelungesc toate serviciile, atat fixe cat si mobile care le am la ei. Merita sa stai legat 2 ani de un contract pentru o luna gratis? In ziua de azi cand piata se schimba de la o zi la alta? Asta in conditiile in care sunt client din momentul in care au aparut pe piata! Deci fidelizare ZERO, asta e buba!

Sa te fidelizeze cu ce anume? De cand au lansat abonamentele de telefonie mobila n-au facut decat sa le scada pretul in timp ce-au investit major in retea. Au implementat 4G, cel putin aici prin vest, inclusiv prin sate. Deci despre ce vorbim? Ce fidelizare sa-ti mai dea la un abonament de 20 de lei in care ai nationale nelimitat + 50GB de net? Serios acum, hai sa-ncercam sa ne scoatem capsorul din fund si sa gandim dincolo de modurile in care ne-au invatat cei de la Vodafone si Orange sa gandim, cei care da, isi permit, chipurile, sa te fidelizeze, la abonamente de 50 de euro pe luna. Ca acea fidelizare vine tot din banii tai, sanchi.

#12812
cezarmed2

cezarmed2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.393
  • Înscris: 11.12.2014

 farausername, on 06 aprilie 2017 - 21:52, said:

Rate faci cu un amarat de card de cumparaturi, deci NU ratele sunt buba. Spre exemplu mie imi ofera o luna gratis daca prelungesc toate serviciile, atat fixe cat si mobile care le am la ei. Merita sa stai legat 2 ani de un contract pentru o luna gratis? In ziua de azi cand piata se schimba de la o zi la alta? Asta in conditiile in care sunt client din momentul in care au aparut pe piata! Deci fidelizare ZERO, asta e buba!
Ce fidelizare mai vrei când cel mai bun abonament de la ei e între 5 si 3 euro? Chiar atât de gros sa aveti obrazul? Ce ai vrea sa facă Digi, sa îti dea gratis totul?

Editat de cezarmed2, 07 aprilie 2017 - 08:57.


#12813
Manasu

Manasu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.913
  • Înscris: 25.12.2016
Ar fi bine sa nu va etalati nesimtirea aici, si sa acceptati parerile tutiror - indiferent ca va convin sau nu - fara s-o luati in nume personal si sa va transformati in avocati nesolicitati.

#12814
eu-DECEBAL

eu-DECEBAL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.590
  • Înscris: 01.03.2015
Daca digi nu scoteau ratele prelungeam serviciile pentru 2 ani. Asa... Macar pentru cei cu vechime sau care au mai luat telefoane sa fi ramas ratele. Nu vreau nimic gratis de la ei. NU am beneficiat de nici o reducere de la ei. Caut upc-ul sa vad ce oferte imi fac pentru internetul fix.

#12815
farausername

farausername

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.661
  • Înscris: 04.01.2017

 zetuc, on 07 aprilie 2017 - 08:39, said:



Sa te fidelizeze cu ce anume? De cand au lansat abonamentele de telefonie mobila n-au facut decat sa le scada pretul in timp ce-au investit major in retea. Au implementat 4G, cel putin aici prin vest, inclusiv prin sate. Deci despre ce vorbim? Ce fidelizare sa-ti mai dea la un abonament de 20 de lei in care ai nationale nelimitat + 50GB de net? Serios acum, hai sa-ncercam sa ne scoatem capsorul din fund si sa gandim dincolo de modurile in care ne-au invatat cei de la Vodafone si Orange sa gandim, cei care da, isi permit, chipurile, sa te fidelizeze, la abonamente de 50 de euro pe luna. Ca acea fidelizare vine tot din banii tai, sanchi.
Poti incepe sa il scoti, pare a fi bagat destul de adanc!
Eu vorbeam de fidelizare pentru costuri de 30 euro lunare, la costurile astea o fidelizare de fix 30 de euro pentru a prelungi 2 ani este exact ce am spus : o gluma proasta!
La orange am avut fidelizare pentru factura la jumatate pentru prelungire cu doi ani fix 60 euro direct in buzunar cum ar veni + utilizarea serviciilor gratis in timpul asta, am platit doar telefonul, si ala in rate lunare in cei 2 ani.
Acum, daca ai reusit sa iti scoti capul, compara tu si zii care e fidelizare si care e gluma!

Editat de farausername, 07 aprilie 2017 - 21:32.


#12816
zetuc

zetuc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.051
  • Înscris: 04.02.2007

 farausername, on 07 aprilie 2017 - 21:31, said:

Poti incepe sa il scoti, pare a fi bagat destul de adanc!
Eu vorbeam de fidelizare pentru costuri de 30 euro lunare, la costurile astea o fidelizare de fix 30 de euro pentru a prelungi 2 ani este exact ce am spus : o gluma proasta!
La orange am avut fidelizare pentru factura la jumatate pentru prelungire cu doi ani fix 60 euro direct in buzunar cum ar veni + utilizarea serviciilor gratis in timpul asta, am platit doar telefonul, si ala in rate lunare in cei 2 ani.
Acum, daca ai reusit sa iti scoti capul, compara tu si zii care e fidelizare si care e gluma!

Costuri de 30 de euro lunar doar pentru telefonia mobila?! Asta in contextul in care la 2-5 euro ai nelimitat national, vreo 5ogb de net, plus cateva mii de minute internationale, plus sms-uri gratuite in retea, plus cam cele mai mici tarife sa suni international. Practic poti face cost suplimentar doar daca trimiti sms-uri sau suni international. Si chiar trebuie sa trimiti ceva sms-uri si sa suni pe afara pentru a ajunge la facturi de 120-130 de lei doar pentru telefonia mobila. Si chiar si-asa, chiar daca ai plati acea suma de 130 de lei, nu se justifica sa fii fidelizat, tocmai pentru ca daca am discuta de-un client cerebral, acel client ar constientiza ca la orice alt operator daca ar fi consumat intr-o luna aceleasi minute nationale sau internationale, net sau sms-uri, ar fi platit cel putin dublu. Deci fidelizarea ei o fac prin tarife si abonamente la preturi bune, care-ti sunt oferite luna de luna, care sunt oferite tuturor abonatilor daca intrunesc anumite conditii. Sigur, ceilalti au o schema prin care-i prostesc pe prosti, ca slava domnului sunt multi. Ofera abonamente si tarife mai mari, deci cotizezi mai mult luna de luna, ca o data la 2 ani sa te simti fidelizat.

A, si-nca ceva. Spune-mi, te rog, care dintre companiile de telefonie mobila de pe la noi, in afara de Digi, au scazut pretul la abonamente inclusiv pentru abonatii aflati in timpul perioadei contractuale? Niciunul. Dar nah, ei nu te fidelizeaza frate o data la doi ani, ci-ti scad pretul la abonament de la 5 la 4 euro, deci cu 20% lunar, chiar daca ai contract semnat cu ei de ieri. Dar te inteleg, e nasol fara fidelizare.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate