Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Telefon cu senzor compass BUN

Blocare google chrome cu master p...

sfat achizitie telefon pana in 20...

Stoc Smart CAM TV
 Ce corzi de chitara sa cumpar?

Galaxy A54 compass defect?

Cum conectez un switch WIFI la 60...

Cumparare AC Gree [Buget maxim 30...
 Telekom

Ce e aratarea asta ?

Probleme timonerie schimbator sau...

Numar strada gresit in contractul...
 Centrala Ariston Cares Premium 24...

La multi ani @Klasse!

La multi ani @shmecherul!

pareri ipad 6-2018- flip
 

Honda Civic 2.2 i-cdti

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
138 replies to this topic

#73
Lowrider

Lowrider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,439
  • Înscris: 22.05.2005
Jeremy Clarkson nu e chiar un model de gandire. E funny in unele momente, stie sa stapaneasca bolizi cum putini stiu, nu e prost deloc, dar nu e genul de persoana careia i-as urma sfaturile, mai ales cand vine vorba de Anglia vs restul lumii. Nu-mi plac arogantii in general, iar Clarkson e de pus in rama cand vine vorba de aroganta.

#74
tanakka

tanakka

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 609
  • Înscris: 29.06.2013
Pai tocmai de aia il dadusem exemplu pe Clarckson...in spirit de gluma.Urmam exemplul emisiunii.Altfel dintre cei 3 este cel mai partinitor,zic eu.Poate May ar fi de luat in seama.Hammond cel mai prefacut
Din pacate fabrica este in UK.N-ar fi fost rau sa fi fost in Romania.Si sa devina Honda pt romani ce a devenit Suzuki pt unguri..
Un lucru trebuie sa te intreb..Esti curios sa vezi fabrica,daca tot esti acolo?

Edited by tanakka, 10 January 2016 - 13:12.


#75
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,772
  • Înscris: 15.06.2007
Eu vreau doar banii lu' Jerry Claxon ala.

Edited by tfmercedez, 10 January 2016 - 13:33.


#76
Lowrider

Lowrider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,439
  • Înscris: 22.05.2005
Nu cred ca as vedea ceva ce nu am vazut intr-o fabrica DAG sau VAG. Nici nu cred ca poti intra asa de capul tau si chiar daca exista o zona pt vizitatori, sunt convins ca iti arata chestii care iau ochii doar celor care n-au de-a face cu domeniul, vezi cazul BMW Welt.

Am reusit in sfarsit sa-mi fac pairing intre telefon si handsfree. Desi am mai cautat pe civinfo, modalitatea de pairing era explicata intr-un link obscur, ascuns prin josul unei pagini de wiki, pe care l-am gasit absolut intamplator. Pt cei interesati, modalitatea de pairing se gaseste aici. Cu un Lumia 640 functioneaza f bine, se conecteaza fara probleme, iar calitatea convorbirii e decenta. O sa fac in zilele urmatoare si un test in mers, sa vedem performanta in conditii de deplasare.

Attached File  00---handsfree.jpg   77.84K   72 downloads Attached File  00---pairing.jpg   20.73K   65 downloads

#77
tanakka

tanakka

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 609
  • Înscris: 29.06.2013
Toti producatorii au zone pt vizitatori sau doar cei care se respecta?Exista ceva legislatie in sensul asta?
    Civicul meu nu avea modul bluetooth.E ceva optional(cu toate ca nu stiu de prea multe pachete la Honda..)?Sau a fost montat artizanal?Nu pot sa-mi dau seama prea bine de locatia comenzilor  din poza ce ai postat-o(esti penalizat pt astaPosted Image )

#78
Lowrider

Lowrider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,439
  • Înscris: 22.05.2005
Exprimarea mea a fost defectuoasa. Nu ai zona de prezentare intr-o uzina, adica nu pt orice vizitator. Evident, cand iti vine un furnizor sau un partener, ai o mica zona de prezentare a produselor. Ma refeream la faptul ca eu ca si simplu posesor de Honda nu pot sa ma duc la ei in fabrica sa-mi faca un tur. E posibil sa aiba vreun muzeu sau expozitie in oras acolo, dar cam atat. Si evident ca nu exista legislatie pe tema, asta, n-ai cum sa obligi o firma sa faca tururi de fabrica.

Revenind la handsfree, pe unele versiuni de echipare vine din fabrica si e montat pe stalpul A, in stanga soferului. Din pacate in mers calitatea convorbirii e sub un Parrot, dar e decenta sau poate sunt eu prea pretentios dupa o experienta f buna cu un Parrot, care pt mine reprezinta etalonul in materie de handsfree pt auto.

#79
vladek09

vladek09

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 18.07.2009
Salut tuturor. Doresc sa achizitionez o Honda Civic 2.2 i ctdi,  mentionez ca o sa am nevoie sa o folosesc mult prin oras si in afara acestuia, in anglia, si as dori sa stiu daca merita sa o  cumpar, nu am probleme la piese sau dotari, vreau doar sa stiu daca merita la consum. si alte sfaturi daca imi puteti oferi. Multumesc.

#80
Lowrider

Lowrider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,439
  • Înscris: 22.05.2005
Cred ca Anglia e ultima tara unde ai putea avea probleme cu piesele de schimb. Daca gasesti una in stare buna, nu ar trebui sa ai probleme nici cu masina si nici cu piesele. In plus, ai avantajul multor mecanici care se pricep, dat fiind numarul mare de Honda ce se gasesc acolo.

#81
Lowrider

Lowrider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,439
  • Înscris: 22.05.2005
Update 181.000km
TÜV-ul l-am trecut desi m-am dus complet nepregatit, pt ca am uitat de el. M-a sunat sotia pe 31 martie sa ma intrebe daca noi nu trebuia sa facem TÜV-ul, asa ca am plecat mai repede de la birou (noroc ca nu era vineri), am dus masina la spalatorie si apoi la statia de inspectie. Din fericire multa lume se fereste de Dekra pt ca sunt printre cei mai rai cand vine vorba de verificare, asa ca acolo unde ma duc eu e mereu relativ liber. Stiu asta de pe vremea cand aveam Picasso-ul si apoi Corsa, mai mult de 30 min nu astepti pana sa intri pe rampa, fara programare. Avantajul statiei unde merg e ca nu au decat statie de verificare, nu fac reparatii, asa ca nu au niciun interes sa-mi bage pe gat facturi de sute de euro pt defecte inexistente (cum fac unele service-uri care au si aprobare pt verificare TÜV). Daca e vreo problema tehnica, te resping direct si te intorci dupa ce ai rezolvat-o.
Totul a fost ok, inafara de pozitia dreapta spate, dar nu e o problema care sa conduca la picarea inspectiei. E trecuta oricum pe raportul de inspectie, am rezolvat-o in aceeasi seara, dar am uitat sa fac poze.
Acum in weekend am facut si schimbul de ulei.

#82
Lowrider

Lowrider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,439
  • Înscris: 22.05.2005
Update 188.000

Am schimbat placutele de frana, pt ca saptamana trecuta am simtit la un moment dat senzorul intrand in contact cu discul.
N-am mers pe originale Honda, am ales Brembo, pt ca am citit foarte multe pareri pozitive de la posesorii de pe civinfo

Attached File  Ambalaj placute.jpg   626.06K   22 downloadsAttached File  continut.jpg   626.57K   34 downloads

Din pacate nu vin cu acele tablite pt montaj, deci trebuiesc refolosite cele aflate deja pe masina (in realitate nu e o problema, acele tablite oricum nu se mananca sau mai stiu eu ce)

Procesul de schimbare a placutelor e cel clasic, nu o sa insist pe el. O comparatie doar intre placutele vechi si cele noi:

Attached File  comparatie.jpg   590.01K   38 downloadsAttached File  vechi 2.jpg   554.94K   36 downloadsAttached File  vechi.jpg   490.16K   32 downloadsAttached File  noi montate 2.jpg   459.83K   32 downloadsAttached File  noi montate.jpg   538.55K   26 downloads

Pentru aerisire a trebuit sa ma descurc singur, asa ca am folosit metoda cu sticluta. Am facut in capac o gaura pt furtunul care se conecteaza la supapa de aerisire si una pt eliminarea aerului din sticla, am umplut-o cam un sfert cu lichid de frana si am pus un capat al furtunului in el. Celalalt capat l-am conectat la supapa de aerisire, am desfacut piulita, am dat cateva pedale si apoi am verificat. Daca mai era aer pe furtun, continuam. Daca nu mai era, inchideam supapa si deconectam furtunul. Am avut grija ca nivelul in master cylinder sa fie mereu la max (completam cand era cazul).
Attached File  capac.jpg   450.8K   24 downloadsAttached File  sticla aerisire.jpg   441.43K   25 downloadsAttached File  aerisire.jpg   542.37K   27 downloadsAttached File  lichid.jpg   490.41K   26 downloads

Pt accesul la master cylinder trebuie demontata o portiune din plasticul de deasupra capacului
Attached File  acces master cylinder 3.jpg   517.26K   25 downloadsAttached File  acces master cylinder 2.jpg   480.24K   23 downloadsAttached File  acces master cylinder.jpg   522.88K   22 downloads

Ca prima impresie dupa aprox 300km, Brembo-urile sunt ok, dar nimic wow. O sa pot sa-mi fac o parere mai corecta in momentul in care voi merge pe ceva drum virajat si franele se vor incalzi. La rece nu par sa fie cu mult peste originalele Honda.
In iarna-primavara urmeaza schimbul de placute spate, discuri (au inceput sa aiba o buza mica) si amortizoare (stg fata e putin curs, deocamdata f putin, dar nu astept pana se agraveaza).

#83
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,335
  • Înscris: 17.09.2008
Daca ai dat timpul inapoi ai mai cumpara Honda?Urmatoarea ta masina va fi tot Honda, sigur, un model mai nou?Esti multumit in general de fiabilitatea acestei marci?Cred ca Honda este mai fiabila ca si marcile auto europene.

Edited by dennis_2005, 25 October 2016 - 20:07.


#84
Lowrider

Lowrider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,439
  • Înscris: 22.05.2005
Daca as da timpul inapoi as cumpara exact aceeasi masina. Asta am vrut de la inceput, doar ca motorizarea 1.8 benzina. Pana la urma si 2.2 diesel e cel putin la fel de ok. Ce pierd la impozit castig la consum, asa ca nu e dracul asa de negru. Probabil daca as merge normal as avea consumul si mai bun, dar inca nu m-am plictisit sa merg cu 160-180 in mod uzual sau 200-210 cand ma grabesc si conditiile de trafic imi permit asta.
Urmatoarea masina va fi probabil noua generatie de Civic, dar astept sa vad live versiunea de Europa. Cea de NA e f faina dpdv design, sper sa ramana la fel si pt noi.
Legat de fiabilitatea marcii nu o sa ma pronunt, exista statistici. In ceea ce priveste fiabilitatea exemplarului detinut de mine, topicul asta vorbeste de la sine. N-am omis nicio problema, am tinut sa scriu chiar tot.
In concluzie, merita sa iei Honda in considerare cand iti cauti masina, dar sigla nu e o garantie ca nu pot aparea diverse probleme.

#85
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,335
  • Înscris: 17.09.2008

View PostLowrider, on 02 noiembrie 2016 - 02:14, said:

Urmatoarea masina va fi probabil noua generatie de Civic, dar astept sa vad live versiunea de Europa.
Tot motorizare diesel si versiune hatchback?
Cand ai drumuri foarte bune si nelimitari de viteza, este o placere sa conduci sportiv.

Edited by dennis_2005, 09 November 2016 - 08:23.


#86
crevu

crevu

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 20.01.2017
Salutare tuturor,

Am citit cu interes threadul acesta pentru ca visez la aceasta masina de cand am vazut-o prima data Posted Image
Felicitari lowrider pentru achizitie si pentru faptul ca faceti singur atatea operatii. Eu sunt destul de paralel cu partea mecanica Posted Image
A aparut de curand pe olx o Honda Civic din 2006 care imi face cu ochiul: https://www.olx.ro/o...html#21538a5642

Vroiam sa va intreb daca puteti sa-mi dai cateva sfaturi legate de vizionare. La ce sa ma uit/sa fiu atent ? Merita sa o duc la reprezentanta pentru o verificare ? (km, parte electrica etc).
Vroiam sa mai intreb in acelasi timp cam cati bani va costa masina pe luna (taxe + revizii + motorina). Am vazut ca mergeti in medie cam 1000km/luna. Cred ca eu o sa merg aproximativ 700-800 si stau in Bucuresti, deci presupun ca o sa am un consum mediu in oras de 8%. Inca o intrebare de incepator - daca masina e remapata la 180 cai consuma mai mult ?

Multumesc anticipat pentru raspunsuri !

Edited by crevu, 21 January 2017 - 00:37.


#87
Lowrider

Lowrider

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,439
  • Înscris: 22.05.2005

View Postdennis_2005, on 09 noiembrie 2016 - 08:22, said:

Tot motorizare diesel si versiune hatchback?
Cand ai drumuri foarte bune si nelimitari de viteza, este o placere sa conduci sportiv.
Conduc tare, nu sportiv :)
Pe autobahn nu prea poti spune ca poti conduce sportiv sau cel putin eu inteleg altceva prin condusul sportiv.

View Postcrevu, on 21 ianuarie 2017 - 00:36, said:

Salutare tuturor,

Am citit cu interes threadul acesta pentru ca visez la aceasta masina de cand am vazut-o prima data Posted Image
Felicitari lowrider pentru achizitie si pentru faptul ca faceti singur atatea operatii. Eu sunt destul de paralel cu partea mecanica Posted Image
A aparut de curand pe olx o Honda Civic din 2006 care imi face cu ochiul: https://www.olx.ro/o...html#21538a5642

Vroiam sa va intreb daca puteti sa-mi dai cateva sfaturi legate de vizionare. La ce sa ma uit/sa fiu atent ? Merita sa o duc la reprezentanta pentru o verificare ? (km, parte electrica etc).
Vroiam sa mai intreb in acelasi timp cam cati bani va costa masina pe luna (taxe + revizii + motorina). Am vazut ca mergeti in medie cam 1000km/luna. Cred ca eu o sa merg aproximativ 700-800 si stau in Bucuresti, deci presupun ca o sa am un consum mediu in oras de 8%. Inca o intrebare de incepator - daca masina e remapata la 180 cai consuma mai mult ?

Multumesc anticipat pentru raspunsuri !

Daca as fi complet paralel (no offence, doar am citat) as duce masina la o verificare in service. Insa asa ca verificari simple la fata locului, neaparat oglinzile si releul de aer conditionat, astea sunt bubele cel mai des intalnite. Pt releul de aer conditionat am scris in pagina 2: verifica daca mai are mizeria aia de Omron sau a fost inlocuit cu Mitsuba. Si de verificat ambreiajul, vad ca la a mea a inceput sa dea semne ca urmeaza o schimbare, la aproape 200.000km. Vad ca e versiunea faina, cu SatNav si panorama roof. Sa te asiguri ca ambele display-uri functioneaza corect.
Nu prea cred faza cu remaparea de 4600 lei, in conditiile in care ar trebui sa coste 1000-1500 lei, dat fiind faptul ca nu necesita niciun fel de upgrade hardware (frane, suspensii, etc). Vezi si tu la ce firma a facut remaparea aia "profesionala", ar trebui sa aiba acte. Daca nu are, e bullshit. In principiu, o remapare facuta corect, pana la 190 cai cica ar reduce consumul, dar nu stiu sa-ti zic exact.
Legat de costuri, nu cred ca te ajuta prea mult: 700 euro/an asigurarea, 355 euro impozitul, cam 2 plinuri de motorina pe luna in medie, deci undeva in zona 80-100 euro. Restul costurilor le-ai vazut aici. Mai costa din 2 in 2 ani TÜV-ul si la fiecare 10.000km schimbul de ulei: 50-55 euro 6l de Mobil ESP Formula 5w30 si 21 euro filtrul Honda original. Am incercat la un moment dat un Mann, dar cand am mai avut nevoie mi-a fost mai simplu sa intru la Honda si sa iau unul, fiind pe drumul spre casa.

In curand o sa revin cu niste poze din Decembrie, cand a trebuit s-o duc la tinichigiu dupa un incident nefericit (aripa stg spate infundata usor - autor necunoscut). Nimic grav, dar dpdv psihic te macina o astfel de faza. Am fost prost dispus o saptamana intreaga, pana am vazut-o iar ok :D

#88
crevu

crevu

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 20.01.2017
Mulțumesc mult pentru răspuns, o sa fiu atent la detaliile astea. Și o voi duce și la un mecanic și la un test service în reprezentanță (dacă îmi place și la fața locului, evident) Mi se pare foarte mult 700 euro/an asigurarea, e vorba de RCA sau Casco ? Eu calculasem impozitul online și primeam ca valoare 792ron - adică aproximativ 175 euro. Dacă sunt costuri așa mari cred ca trebuie să reevaluez un pic situația :)

P.S. Îmi pare rău să aud de întâmplarea cu aripa, unii oameni sunt retarzi.

Edited by crevu, 23 January 2017 - 01:57.


#89
spyros

spyros

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 253
  • Înscris: 16.12.2007
Crevu vezi ca Lowrider ti-a spus preturile din Germania ,el locuind acolo si de asata a si spus ca " nu te ajuta prea mult " .

#90
crevu

crevu

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 20.01.2017
It all makes sense, Mersi mult spyros pentru elucidare :))

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate