Nissan X-trail 2
Last Updated: Sep 07 2008 16:42, Started by
romaximusro
, Dec 21 2005 20:15
·
0
#19
Posted 18 July 2007 - 13:00
Desi nu cred ca e chiar o masina proasta, repet, nu poate fi peste un LRF2.
|
#20
Posted 18 July 2007 - 13:08
Nissan a lansat in Romania noul x-Trail, prezentat in premiera la Geneva, in primavara. Pe scurt, are o platforma noua ("Platform C" a aliantei Renault-Nissan, utilizata si la Qashqai, dar si la viitorul Megane), design la fel de nou, dar care pastreaza stilul primei generatii, si motoare performante: 2.0 benzina - 141 CP, 2.5 benzina 169 CP, 2.0 diesel de 150 si 173 CP, cu cutie manuala sau automata, ambele in 6 trepte. Transmisia 4x4 are optiuni 2WD/AUTO/LOCKED, ultima fiind pe diferential central blocat. Pretul incepe de la 24.000 de euro cu taxe.
Platforma de Megane nu prea ii confera credibilitate totala. |
#21
Posted 18 July 2007 - 13:38
#22
Posted 18 July 2007 - 14:34
Citeste si alte teste, din reviste englezesti sau frantuzesti. Astept si teste ams si autozeitung, autobild nu este chiar un etalon in materie de credibilitate.
Nu am mai citat sursa avand in vedere ca ai postat deja linkul chiar inainte de postul meu. Sorry. |
#23
Posted 18 July 2007 - 16:04
autobild este revista nemteasca, si este poate cea mai credibila sursa!!!
|
#24
Posted 18 July 2007 - 16:51
De gustibus. Mie ams mi se pare mai serioasa. Plus cele din UK, Autocar, TopGear (doar UK, nu si Ro), WhatCar.
|
#25
Posted 13 December 2007 - 17:20
Quote Nissan x-Trail ofera siguranta in nota clasei SUV compact [ http://www.evz.ro/pictures/normal/23_Nissan%20X-Trail.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Nissan X-Trail a primit patru stele la testul de siguranta a pasagerilor Euro NCAP, efecutal la finele lunii trecute. ... Principala problema a lui X-Trail a fost evidentiata de testul de impact frontal. Pe de o parte, anumite elemente ale bordului au prezentat un potential de ranire pentru picioarele soferului si pasagerului din dreapta. Mai grav insa a fost considerat riscul la care este supus gatul soferului, din cauza miscarii importante pe care o descrie spre spate (catre tetiera), in momentul accidentului. Testul de impact lateral si cel de percutare a stalpului au fost notate cu maximum de puncte. Nu s-a mai repetat istoria Qashqai In urma aditionarii celor trei rezultate preliminare, X-Trail a totalizat 30 de puncte, cu sapte mai putin decat a obtinut in acest an un alt Nissan, crossoverul Qashqai - cel mai sigur model testat pana in prezent de Euro NCAP si singurul autoturism al constructorului japonez cu cinci stele la protectia ocupantilor. X-Trail se alatura unui numar important de modele din segmentul SUV compact notate cu patru stele. Doar Land Rover Freelander 2 si Volkswagen Tiguan au primit pana acum calificativ maxim - cinci stele - din partea evaluatorului independent Euro NCAP. [ http://www.evz.ro/files/2007/POZE/decembrie/13/graf23-1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by H725, 13 December 2007 - 17:21. |
#26
Posted 17 December 2007 - 15:41
Super masina asta Cand am vazut primele poze si am vazut farurile alea de gip feminin nu mi-a venit sa cred. Acuma cand am vazut ultimele poze m-am linistit.
Arata beton si interiorul e super. La versiunea veche interiorul e urat , exteriorul e dur, masculin cere namoale. Edited by Arpi, 17 December 2007 - 15:42. |
#27
Posted 11 January 2008 - 16:05
Am facut de curand un test drive cu varianta 2.0 DCI 173 CP si pot sa va spun ca este o masina extrem de puternica si foarte confortabila la condus. Finisajele sunt de buna calitate iar tractiunea 4X4i face toti banii (desi este o masina putin cam scumpa).
Am bagat-o intr-un morman de zapada (zapada topita si inghetata inalta de 40-50cm) am oprit-o si vreau sa spun ca am reusit sa ies de acolo chiar daca masina nu era echipata cu roti de iarna. Se simtea cum muta transimisa pe roti pana a reusit sa o miste din loc. Imi place masina si sper sa reusesc sa imi cumpar si eu una cat de curand |
#28
Posted 13 June 2008 - 15:47
valy2005, on Jan 11 2008, 17:05, said: Am facut de curand un test drive cu varianta 2.0 DCI 173 CP si pot sa va spun ca este o masina extrem de puternica si foarte confortabila la condus. Finisajele sunt de buna calitate iar tractiunea 4X4i face toti banii (desi este o masina putin cam scumpa). Am bagat-o intr-un morman de zapada (zapada topita si inghetata inalta de 40-50cm) am oprit-o si vreau sa spun ca am reusit sa ies de acolo chiar daca masina nu era echipata cu roti de iarna. Se simtea cum muta transimisa pe roti pana a reusit sa o miste din loc. Imi place masina si sper sa reusesc sa imi cumpar si eu una cat de curand Pacat ca nu se poate pune cutie automata pe motorul de 173 de cai, ar fi fost tentant... Ce sa iti spun, este exact asa cum m-am asteptat, poate un pic mai sprinten la demaraj decat sunt eu obisnuit intr-a 5 a , dar creeaza senzatii tari pe sosea cand depasesti masini "dotate" cu motoare serioase... din cauza cuplului de 360 Nm . La curbe ma asteptam sa nu stea asa de bine ca Fordul meu Mondeo(era normal) dar recuperez la demaraj si la putere(115-173 CP). cu 4x4i n-am incercat cine stie ce aventuri ca n-a fost cazul inca, n-am dat de namoale sau zapezi pe unde m-am dus. Am gasit insa terenuri accidentate pe care le -a traversat cu eleganta, din astea gasesti din belsug si prin Bucuresti.Am incercat insa sistemul de asistenta la urcare prin pasajele din Bucuresti si nu pot sa spun ca e mare inginerie, adica daca nu te pricepi sa demarezi in alea doua secunde cat sta teapan in panta, o ia la vale, dar pt soferi mai experimentati e un ajutor... Despre dotari nu vreau sa vb, ca le are pe toate, poate un climatronic bi zona digital ar fi fost un moft fata de cel monobloc. Am fost placut impresionat de trapa, de senzorii de ploaie si de noapte, iar camera de luat vederi din spate este de un real folos, nu e moft. Ca minusuri , inca mi se pare zgomotos la ralanti fata de Santa Fe si ML, dar s-ar putea sa fiu subiectiv, mi se pare mai putin spatios decat cele doua, dar iar s-ar putea sa fiu subiectiv(ma refer la locurile din spate dar fata de mine soferii ceilalti sunt mult mai mici de statura si eu mai fac comparatia cu Mondeo care este vapor) , stabilitatea in curbe nu e grozava, dar pentru clasa ei nu e asa de relevant. In rest motorul raspunde prompt dupa ce inveti sa te porti cu el, consumul e OK, dar nu va asteptati la 6,3% ( cel mai mic consum a fost de 6,7 dar e inca in rodaj) in oras ia 9,8, in zilele mai aglomerate cu aer cond ia 10,1, la 160 km/h ia in jur de 10,6 iar la 200 ia 12.Una peste alta, e bine! Comenzile sunt foarte bine amplasate, inclusiv consola centrala cu Bluetooth, navi, mp3 e intuitiva si simplu de manevat. astept cu nerabdare programul de navigatie pentru Ro si BG. Pentru amatorii de chilipiruri e o investitie scumpa, le recomand Santa Fe, o masina buna dar cu finisaje depasite, pentru cei care vor calitate si performanta X-Trail merita banii, pentru cei care vor o masina buna dar care sa nu iasa cu nimic in evidenta le recomand Toyota, pentru cei care nu se pricep deloc, Pajero, o masina imbatranita dar robusta si fiabila, pentru cei pentru care consumul nu conteaza le recomand vechiul Subaru Forester 2.5 turbo, (230 CP, 1-100 in 5,9 sec, centru de greutate f bun, abilitati off road reale, consum 17%) Toate europenele consider ca sunt masini de asfalt.Pentru orice detalii va stau la dispozitie |
|
#29
Posted 07 September 2008 - 16:42
m82a21 asteptam mai multe detalii pe un jurnal de bord. Pana atunci, Nissan devine primul constructor indigen din japonia care ofera la vanzare un autoturism diesel, si al doilea dupa Mercedes, prin Xtrail 20gt, un 2.0 (cred ca de inspiratie renault) de 173 cp.
[ http://1.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/SMAEp7s_TiI/AAAAAAAA33E/hMtG_PF-Pd0/s400/Nissan-X-Trail-20GT-Diesel.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Quote With the market launch of the new clean diesel x-Trail "20GT" on September 18, Nissan will become the second automaker to sell a diesel-powered vehicle in Japan. Up until now, the only brand offering a diesel car in Japan is Mercedes-Benz with its E320 CDI. The X-Trail is powered by the 2.0-liter M9R diesel equipped with a particulate filter and lean NOx trap catalysts delivering an output of 173 PS and maximum torque of 360Nm or 265-lbs/ft. Nissan says that the ‘20GT’ achieves a fuel-efficiency 35.7mpg US or 6.5 lt/100km representing an increase of about 30% in fuel economy over a 2.5-liter gasoline engine with the same output. -Continued Moreover buyers in Japan will benefit from the lower price of diesel versus standard gasoline. The new clean diesel X-TRAIL 20GT is offered in Japan with standard ALL MODE 4x4i and 5-speed manual transmission with prices (including consumption tax) starting from 2,999,850 yen which is about $27,730 or €19,100. sursa: http://carscoop.blog...eleased-in.html |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users