Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Roaming national de date
Last Updated: May 02 2014 11:45, Started by
deiandrei
, Apr 29 2014 15:52
·
0
#55
Posted 29 April 2014 - 19:57
#56
Posted 29 April 2014 - 20:03
blue74lion, on 29 aprilie 2014 - 19:57, said:
Te-ai coborit atit de mult incit sa ai net de la RDS? Sa platesti asa de putin cind altii iti ofera preturi mult mai mari si servicii personalizate? In timp ce voi nu mai puteati de grija mea ca as fi angajat Orange, eu spuneam ca recomand serviciile de Net de la RDS ca sunt foarte multumit. Pe cand in Digi mobil nu am incredere. |
#57
Posted 29 April 2014 - 20:08
Te cam contrazici in ce spui: ori esti multumit, ori esti nemultumit ca nu-ti raspunde nimeni la RC. Sau tu suni la serviciul de relatii cu clientii Digi mobil atunci cind iti pica netul?
|
#58
Posted 29 April 2014 - 20:58
Eu cred că nu face diferenţa între numărul de contact pentru Digi mobil şi cel pentru alte servicii Digi.
|
#59
Posted 29 April 2014 - 23:52
XFR, on 29 aprilie 2014 - 17:18, said:
in viziunea mea, Orange castiga detasat, si asta pentru ca are o infrastructura proprie, ai acces la servicii de calitate si chiar daca pretul este putin mai mare, se reflecta in calitatea serviciilor. Te rog nu ne obliga sa credem in sf-urile pe care le debitezi non-stop. in ce spui tu nu e decat o logica de doi bani si multa abureala. La Orange ai servicii de calitate din parti, reteaua este praf, relatia cu clientii este sub orice critica si serviciile sunt pline de bug-uri si probleme. deci canta la alta masa ca pe bune devine plictisitor sa auzim acelasi lucru repetat de zeci si sute de ori din partea ta. mai relaxeaza-te. dai senzatia ca esti platit sa postezi pe aici sau ca esti un pustan care nu are ce face si si-a gasit un idol sub forma unei companii de telefonie mobila. in oricare din variante credibilitatea ta este deja compromisa, sincer ma asteptam la mai mult de la tine dar nici macar de o retorica convingatoare nu poti da dovada. Edited by Alexis, 29 April 2014 - 23:53. |
#60
Posted 30 April 2014 - 06:52
@Alexis
majoritatea posturilor lui sunt asa. ii un troll, angajat part-time de Orange, ce arunca cu argumente de [ http://filelist.ro/styles/images/smilies/shit.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] in stanga si in dreapta Edited by danzi23, 30 April 2014 - 06:53. |
#61
Posted 30 April 2014 - 08:22
Putin Offtopic, eu am avut de-a lungul timpului servici la Connex, Orange si apoi din nou la primii, dupa ce s-au branduit in Vodafone.
In Iasi, zona Moldovei in special, Orange-ul seara era terminat, nu te auzeai/intelegeai de la congestia celor ce aveau abonamente la 7$ (USD) era ceva cu minute multe seara si in weekend, nu-mi aduc exact aminte. Cand sunam la relatii cu clientii asteptam la fel de mult la toti, la RDS parca pana acum, eram preluat destul de repede, asta indiferent daca sunam la *777 pentru telefonia mobila, fie daca sunam pentru probleme tehnice, la un numar local. Totusi pentru probleme prefer sa fac sesizari in scris prin formularele de sesizare din DigiCare, astfel informatiia oferita de mine e mai detaliata si chiar daca primesc un raspuns mai tarziu, sigur primesc de un raspuns corect, avand in vedere ca de la operatori din call center e posibil sa nu primesc raspunsuri adecvate. Asa, fiind in scris au si ei timp sa se pregateasca mai bine. Spre exemplu ultimele mele reclamatii au fost legate de CATV si internetul fix, le-am scris noaptea, cam pe la 1... 2... a doua zi dimineata pe la 11 am fost sunat de cei din terent sa-mi faca vizite, ei fiind deja la usa mea. Insa le-am reprosat ca nu m-au contactat inainte pentru a stabili o ora la care sa fiu si eu acasa Na o fi fost si vina mea ca nu am precizat in sesizari cand as putea fi gasit acasa. Asadar, nici un operator nu e mai breaz ca celalalt si nu are rost sa se duca polemici pe aici, ca pe un chat, ca ala-i mai bun, fiecare este, banuiesc, destul de matur incat sa aleaga ce i se potriveste financiar si nevoilor lui. Totusi, nu zic, e bine sa impartasesti experientele avute, dar sa te apuci sa faci propaganda generala fata de un operator mi se pare mult prea dubios si neconstructiv. Acum, cum spuneam ai libertatea de a te muta (porta) intr-o alta retea, pastrandu-ti numarul (referindu-ma strict la telefonia mobila), daca nu esti multumit de serviciile si de costurile avute de la operatorul ales de tine. Edited by Ciubex, 30 April 2014 - 08:23. |
#62
Posted 30 April 2014 - 09:56
deiandrei, on 29 aprilie 2014 - 15:52, said:
Este adevarat ca roamingul national de date, care va fi accesibil incepand din iunie/iulie va avea o viteza de doar 56 kbps ? M-a sunat un tip de la Orange spunandu-mi ca atunci cand va fi disponibil roamingul national, atunci cand treci de pe Digi pe Vodafone, vei beneficia de o viteza de doar 56 kbps. Se intampla si la case mai mari. Vezi oferta Cosmote cu internet nelimitat la fantastica viteza de 32kbps. |
#63
Posted 30 April 2014 - 10:03
Daca ai bani poti cumpara optiuni sa iti creasca la loc viteza.
In schimb modemul de la Digi poti sa il si fu$i ca nu o sa mearga niciodata cu 12 download si 6 upload. Edited by Blender33, 30 April 2014 - 10:08. |
#64
Posted 30 April 2014 - 10:24
Vezi ca sunt 4 modem-uri la Digi, respectiv 3.6mbps, 7.2mbps, 14.4mbps si 21,6mbps. Eu am unul de 7.2mbps de ceva ani si o sa-l schimb cu unul mai bun, curand.
UIte cum era in trecut : http://www.rcs-rds.r...ente?t=netmobil Edited by pustiux, 30 April 2014 - 10:27. |
|
#65
Posted 30 April 2014 - 10:25
blue74lion, on 29 aprilie 2014 - 20:08, said:
Te cam contrazici in ce spui: ori esti multumit, ori esti nemultumit ca nu-ti raspunde nimeni la RC. Sau tu suni la serviciul de relatii cu clientii Digi mobil atunci cind iti pica netul? E fix pix RC la orange. Fa urmatorul experiment, trimite un tel in service si suna la RC si cere informatii despre el cum ar fi numarul de la service sau o modalitate de contact (alta decat sa te duci tu personal la service) sau daca nu vrei sa suni tu intreaba-i pe ei (ei or sa se uite unde te uiti si tu pe orange.ro/service da or sa o arda cu texte "Stati sa verific in sistem ...si altele de gen"). Apoi sa ne spui si noua cum ti se pare RC-ul si daca te-a ajutat cu ceva. Succese ! LE: vezi ca am un topic unde explic in detaliu cum lucreaza RC-ul. Edited by iulian0512, 30 April 2014 - 10:27. |
#66
Posted 30 April 2014 - 12:53
acu 2 min am avut nevoie de o informatie sa aflu daca pot suplimenta cu net un cont prepay la orange, incompetenti habar nu au.
|
#67
Posted 30 April 2014 - 14:51
#68
Posted 30 April 2014 - 16:49
LOL, hai ca asta-i culmea, orange helper pe sectiunea digi! A intrat frica in ei
|
#69
Posted 30 April 2014 - 17:00
Pai iti dai seama ca a intrat frica in toti concurentii Digi Mobil.
Practic, cu abonamentele Optim si mai ales cu Optim Nelimitat Digi Mobil matura pe jos cu Orange, Vodafone si Cosmote. |
|
#70
Posted 30 April 2014 - 17:16
iulian0512, on 30 aprilie 2014 - 10:25, said:
E fix pix RC la orange. Fa urmatorul experiment, trimite un tel in service si suna la RC si cere informatii despre el cum ar fi numarul de la service sau o modalitate de contact (alta decat sa te duci tu personal la service) sau daca nu vrei sa suni tu intreaba-i pe ei (ei or sa se uite unde te uiti si tu pe orange.ro/service da or sa o arda cu texte "Stati sa verific in sistem ...si altele de gen"). Apoi sa ne spui si noua cum ti se pare RC-ul si daca te-a ajutat cu ceva. Succese ! LE: vezi ca am un topic unde explic in detaliu cum lucreaza RC-ul. |
#71
Posted 01 May 2014 - 16:44
ChrisD, on 30 aprilie 2014 - 16:49, said:
LOL, hai ca asta-i culmea, orange helper pe sectiunea digi! A intrat frica in ei Aruncati un ochi aici; http://forum.softped...8#entry15090015 |
#72
Posted 02 May 2014 - 11:12
Oare va fi trafic gratuit si necontorizat si pentru clientii digi aflati in roaming national pe Vodafone pentru aplicatia seenow ?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users