![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Roaming national de date
Last Updated: May 02 2014 11:45, Started by
deiandrei
, Apr 29 2014 15:52
·
0

#37
Posted 29 April 2014 - 17:06

In loc de polemici, aiurea, mai bine profitati de ocazie, pt ca intr-un fel rds-ul a fortat mana celorlalti, din telecom. Nu ar fi mai roz sa fiti in reteaua , preferata, la preturi mai bune? Poate cu ocazia asta, "granzii" mai revizuiesc putin, preturile si mai lasa profitul nesimitit, la un nivel mai relaxat. Fiecare cu reteaua lui, dar cred ca toti vreti un pret mai bun, pt ce primiti. ![]() |
#38
Posted 29 April 2014 - 17:08

Daca nu vor exista limitari... reteaua Vodafone o sa fie FU-TU-TÃ in maxim o luna.
Clientii vodafone care platesc 59 de euro pe luna vor avea surpriza ca seara net-ul le merge cu 0,1. |
#40
Posted 29 April 2014 - 17:10

Asta vreau sa zic si eu ![]() Nu poate ieși decât ceva bun din toată tevatura asta și toți clienții vor fi probabil mai mulțumiți. Eu unul nu mă simt angajat Orange ( aș vrea eu să am câteva mii de euro pe lună)! Sunt doar un biet cotizant pârlit la serviciile lor, care nu am încă o alternativă certă. Dar cine știe? ![]() |
#41
Posted 29 April 2014 - 17:12

XFR sunt si client Orange(abonament + 2x prepay) sunt si client Digi, absolut toate serviciile. Nu toti suntem plini de bani ca tine si aruncam in stanga si dreapta pe serviciile Orange, care sunt scumpe, din orice pozitie ai privi si totusi au minusuri.
Eu sper ca numele tau real nu este Narcis(cam asta arati, tu esti miezu din...) |
#42
Posted 29 April 2014 - 17:18

XFR sunt si client Orange(abonament + 2x prepay) sunt si client Digi, absolut toate serviciile. Nu toti suntem plini de bani ca tine si aruncam in stanga si dreapta pe serviciile Orange, care sunt scumpe, din orice pozitie ai privi si totusi au minusuri. Eu sper ca numele tau real nu este Narcis(cam asta arati, tu esti miezu din...) Nu stiu de unde ai tras concluzia ca sunt plin de bani.... Nu cred ca e treaba nimanui daca am sau nu bani. Facand comparatia intre 2 firme de telecomunicatii, in viziunea mea, Orange castiga detasat, si asta pentru ca are o infrastructura proprie, ai acces la servicii de calitate si chiar daca pretul este putin mai mare, se reflecta in calitatea serviciilor. Nu poate fi toata lumea multumita. Tu esti cu Digi, ei bine eu sunt Cu Vodafone si Orange. Asta nu inseamna ca trebuie sa te atac pe tine personal ci ataci compania. Implicit, Digi merge pe o nisa a celor cu bani putini. Dar vezi tu, aici este o problema. Tu poate ai nevoie doar sa ai semnal, sa mearga net-ul si atat. Eu unul, am nevoie si de alte servicii pe care Digi nu mi le poate oferi. Fiecare este liber sa aleaga ce companie vrea dar daca suntem pe un forum, hai sa facem ce vrem atat timp cat respectam regulamentul. |
#43
Posted 29 April 2014 - 17:19

#44
Posted 29 April 2014 - 17:21

4g ca altceva....
LE : e gresit numai sa gandesti ca trebuie sa ataci(persoana, companie, serviciu, etc); nici nu trebuie sa caracterizezi, o retea, dupa clientii sai. Edited by pustiux, 29 April 2014 - 17:25. |
#45
Posted 29 April 2014 - 17:26

Acum depinde foarte mult de unde-ti petreci tu timpul, in orase nu ai sa ai probleme. Munca mea e de birou in oras si locuiesc tot in oras, asadar 90% din an sunt in oras. In concedii... nu ma intereseaza telefonul/net-ul. Crede-ma nu am disperat ca mi-a lipsit semnalul la munte, unde ajung in concedii/vacante, macar am avut si eu scuza sa nu fiu deranjat (nu prea are cine, dar na) si nici sa nu sun (de regula parintii sa le dau raportul... chiar daca-s la casa mea, tot insista sa-i sun sa le zic ca-s bine), iar in tren-uri/masini aveam net cam peste tot si asta folosind reteaua RDS-ului. Daca te iei dupa unii ce lucreaza la concurenta nu ai sa faci nimic. Oricum, poti migra la ce retea doresti, inclusiv sa te intorci la Orange.
Daca nu vor exista limitari... reteaua Vodafone o sa fie FU-TU-TÃ in maxim o luna. Clientii vodafone care platesc 59 de euro pe luna vor avea surpriza ca seara net-ul le merge cu 0,1. |
#46
Posted 29 April 2014 - 17:33

#47
Posted 29 April 2014 - 17:37

Eu sincer nu văd cât ar putea să limiteze vdf cu 56kbit/s un net de 56kbit/s. Eu unul unde merg şi nu am Digi, Voda are doar gprs.
|
|
#48
Posted 29 April 2014 - 17:38

Aici esti subiectiv! Si eu sunt multumit, de Digi(si de Orange), din aceleasi privinte ca si tine, dar sunt clienti care nu au aceeasi, comunicare/promptitudine, indiferent de retea.
|
#49
Posted 29 April 2014 - 17:39

Quote
Serviciu clienti, acoperire, diversitatea de produse, magazine fizice, serviciu full pentru business, din nou serviciu clienti si nu in ultimul rand stabilitatea firmei. Ai zis atatea... dar totusi nimic. Serviciu clienti ? gabriel_gavrila said:
la RC digi astepti maxim 3-4 minute. 24H, 7 zile/sapt. la orange pana ajungi sa vb cu un operator te mananca sfintii. iar daca suni dupa ora 21 te mananca sfintii pe banii tai fiindca platesti. Quote
diversitatea de produse Quote
magazine fizice Quote
serviciu full pentru business Edited by danzi23, 29 April 2014 - 17:40. |
#50
Posted 29 April 2014 - 17:39

@XFR ai grijă ce minţi, RDS are serviciu clienţi 24/24 faţă de iubiţii tăi. Fail again!
|
#51
Posted 29 April 2014 - 17:42

#53
Posted 29 April 2014 - 18:18

|
#54
Posted 29 April 2014 - 19:02

XFR, ce te doare pe tine de digi sau de noi care avem abonamente la digi? Iti place mult nutella pe paine
![]() |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users