Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Despre cultul Martorii lui Iehova
#5923
Posted 08 August 2017 - 14:17
kruger, on 08 august 2017 - 12:17, said:
Atunci la intrebarea pe care ti-am pus-o eu: "Unde vezi tu porunca: sa nu ucizi?" ar fi trebuit sa raspunzi: "In inima mea". Si ar fi fost raspunsul corect. In loc de asta, ai facut un calambur de versete din VT si NT, demonstrand ca de fapt tu tii Legea ceremoniala din VT si ii tot pui proptele din NT, scoase din context ca sa sune cum vrei tu. |
#5924
Posted 08 August 2017 - 14:22
Dude_2nd, on 08 august 2017 - 14:17, said:
hahaha...adica daca raspunsul e dat din Biblie, si nu din Brosurica ta, nu e bun. Stii ce? [ https://i.imgur.com/De2WMOa.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#5925
Posted 08 August 2017 - 14:45
kruger, on 08 august 2017 - 12:17, said:
Asta nu e o interdictie. pai daca tie ca crestin iti spune ca daca ucizi vei avea aceeasi soarta, a sabiei, nici macar asta nu te opreste din nebunie? kruger, on 08 august 2017 - 12:17, said:
Nici asta nu e o interdictie... kruger, on 08 august 2017 - 12:17, said:
crestinul trebuie sa imbrace "armatura lui Dumnezeu". Versetul incepe asa: "Căci... ", deci e de bun simt sa citesti ce scrie inainte: Efeseni 6:11 "Îmbrăcaţi-vă cu toată armătura lui Dumnezeu, ca să puteţi ţine piept împotriva uneltirilor diavolului. " E vorba de zidirea spirituala a fiecaruia pentru a fi protejat de uneltirile Diavolului impotriva lui. Versetul spune ca in fata dusmanilor sufletului crestinul trebuie sa se echipeze corespunzator, n-are treaba cu dusmanii sau razboaiele fizice. kruger, on 08 august 2017 - 12:17, said:
Aici ai adaugat tu din burta "căci", ca sa legi doua versete scoase din contexte... cam josnic procedeul, parerea mea. Acela este raspunsul dat de Domnul Isus lui Pilat, la intrebarea: "Dar un Imparat tot esti?" . Da, imparatia lui Isus nu este din lumea asta, dar multi din cei ce fac parte din Imparatia Lui sunt inca in lumea asta (cum tot Isus spunea in Ioan 17). kruger, on 08 august 2017 - 12:17, said:
Stai putin, unde este rabdarea sfintilor: in faptul ca nu ucid cu sabia sau in faptul pedepsesc prin uciderea cu sabia pe cei care au ucis cu sabia? evident, sfintii se lasa ucisi cu sabia, si dusi in robie, cu credinta ca Dumnezeu va razbuna sangele lor. asta au facut, fac si vor face sfintii Sai pana la sfarsitul lumii. niciodata nu se vor implica in razboaiele satanice ale varsatorilor de sange, imparatii diabolici ai acestei lumi in mijlocul careia traiesc fara sa faca parte din ea. kruger, on 08 august 2017 - 12:17, said:
Nu trebuie sa raspunzi, ca esti oricum in off-side din punct de vedere contextual. Pentru informarea ta: la momentul din Apocalipsa 13 Biserica nu mai e demult pe Pamant... dar sunt destul de realist sa imi dau seama singur ca n-ai cum sa intelegi aspectul asta inca. raspandita in toate colturile lumii, pana cand vor trece biruitori in necazul cel mare provocat de imparatii satanici ai acestei lumi. kruger, on 08 august 2017 - 12:17, said:
Aici procedezi exact ca lumea: cand ii pui in fata greselile in care traieste, te acuza de ura si intoleranta. kruger, on 08 august 2017 - 12:17, said:
Wow, esti incredibil. Textul spune exact invers: daca urasti, ucizi. Cu alte cuvinte, nu poti sa urasti fara sa ucizi. Ia spune-mi, ingerul care a ucis 185.000 de ostasi ai lui Sanherib a facut-o cu ură? Ingerul Domnului care a ucis nou-nascutii din Egipt a facut-o cu ură? In toate versetele din VT in care Legea iti cerea sa ucizi pe cineva, era implicat ca trebuia sa si urăsti pe vinovat? P.S. Think dude, it's not illegal yet. Deci da, Domnul uraste, dar asta nu inseamna ca e un ucigas. Domnul ia viata dar asta nu inseamna ca El e un ucigas. Tu antropomorfizezi Divinitatea, si Il consideri ca e un om ca tine, si ca atare El trebuie sa se supuna Legii date oamenilor. Ei bine, uite ca nu e asa. Domnul nu e om, si NU se supune Legii date omului cazut in pacat. De aceea, Domnul ia viata si nu e un ucigas. Doar omul care ucide e ucigas. kruger, on 08 august 2017 - 14:22, said:
Pai Biblia spune ca "legea" asta ar trebui sa o ai in inima, iar eu tocmai asta ti-am zis. Stii ce? [ https://i.imgur.com/De2WMOa.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] iar una din poruncile Legii e sa nu ucizi. Punct. Fara derogari, fara permisiuni. zexelica, on 08 august 2017 - 13:44, said:
Se pare ca nu citesti. Caci este un singur Dumnezeu si este un singur mijlocitor intre Dumnezeu si oameni: Omul Isus Hristos, (1Tim.2:5) Copilasilor, va scriu aceste lucruri ca sa nu pacatuiti. Dar, daca cineva a pacatuit, avem la Tatal un Mijlocitor, pe Isus Hristos, Cel Neprihanit. (1Ioan.2:1) Ci credem ca noi, ca si ei, suntem mantuiti prin harul Domnului Isus." (Fapt.15:11) Si cei din vechime tot prin Hristos (plata pacatelor) sunt mantuiti. zexelica, on 08 august 2017 - 13:44, said:
Sfintii nu au avut alta lege morala decat cei de azi. Doar ceremoniala. Iar crima nu a fost ceremoniala niciodata. Crima DIN RAUTATE a fost si este pacat. unul dintre motivele pentru care lui David nu i s-a permis construirea Templului, a fost ca a varsat sange, a fost un ucigas. Tolerat, iertat, dar ucigas. Precum si curvar, tot iertat. zexelica, on 08 august 2017 - 13:44, said:
Adica tu faci blasfemie spunand ca Moise este mijlocitor si nu Hristos, iar eu nu inteleg, huh? Edited by Dude_2nd, 08 August 2017 - 14:38. |
#5926
Posted 09 August 2017 - 11:28
Dude_2nd, on 08 august 2017 - 14:45, said: Astazi este unul singur.Dar mijloceste doar pentru cei ce sunt in Noul Legamant. Scrie undeva asa ceva? Sau e cu "se refera"? Quote uciderile au fost intotdeauna un mare pacat, indiferent de motiv. Quote unul dintre motivele pentru care lui David nu i s-a permis construirea Templului, a fost ca a varsat sange, a fost un ucigas. Tolerat, iertat, dar ucigas. Precum si curvar, tot iertat. Quote iar o iei pe scurtatura folosind diagonala? kruger, on 08 august 2017 - 12:17, said: Pentru informarea ta: la momentul din Apocalipsa 13 Biserica nu mai e demult pe Pamant... dar sunt destul de realist sa imi dau seama singur ca n-ai cum sa intelegi aspectul asta inca. |
#5927
Posted 09 August 2017 - 15:07
zexelica, on 09 august 2017 - 11:28, said:
Nici eu nu-l inteleg, stimabile. Adica tu spui ca rapirea bisericii este INAINTEA venirii Domnului, desi scrie clar ca cei adormiti nu o vor lua-o inaintea celor in viata? Rapirea este "asteptarea binecuvantata" , de asta credinciosii adevarati o asteapta cu bucurie. Ei nu asteapta necazul sau aratarea lui Anticrist, pentru ca ei vor fi fost rapiti inainte de astea. Edited by kruger, 09 August 2017 - 15:09. |
#5928
Posted 09 August 2017 - 16:03
kruger, on 09 august 2017 - 15:07, said:
Venirea Domnului din 1 Tesaloniceni 4 va fi pentru a rapi Biserica si acolo spune cum cei adormiti nu vor lua-o inaintea celor in viata. Acolo nu spune ca Isus va veni pe pamant, pentru ca nu e vorba de venirea Lui de la sfarsitul Necazului. Va cobora din cer, iar noi Il vom intampina in vazduh si vom fi totdeauna cu El. Abia dupa Necazul cel Mare El va reveni impreuna cu Biserica si lumea il va vedea. Rapirea este "asteptarea binecuvantata" , de asta credinciosii adevarati o asteapta cu bucurie. Ei nu asteapta necazul sau aratarea lui Anticrist, pentru ca ei vor fi fost rapiti inainte de astea. |
#5929
Posted 09 August 2017 - 18:32
kruger, on 09 august 2017 - 15:07, said:
Acolo nu spune ca Isus va veni pe pamant, pentru ca nu e vorba de venirea Lui de la sfarsitul Necazului. Va cobora din cer, iar noi Il vom intampina in vazduh si vom fi totdeauna cu El. Dacă 1 Tesaloniceni 4:15-17 este citit fără prejudecăți, Isus se va întâlni și va rămâne cu credincioșii pe pământ, pentru că norii aparțin văzduhului (aerului respirabil), nu cerurilor spirituale. Moise se întâlnea cu Dumnezeu în nor, dar era pe pământ, chiar și când era pe muntele Sinai. 2 Tesaloniceni 2:1 Momentul este după necazul cel mare. |
#5930
Posted 09 August 2017 - 20:12
kruger, on 09 august 2017 - 15:07, said:
Venirea Domnului din 1 Tesaloniceni 4 va fi pentru a rapi Biserica si acolo spune cum cei adormiti nu vor lua-o inaintea celor in viata. Acolo nu spune ca Isus va veni pe pamant, pentru ca nu e vorba de venirea Lui de la sfarsitul Necazului. Va cobora din cer, iar noi Il vom intampina in vazduh si vom fi totdeauna cu El. Abia dupa Necazul cel Mare El va reveni impreuna cu Biserica si lumea il va vedea. Rapirea este "asteptarea binecuvantata" , de asta credinciosii adevarati o asteapta cu bucurie. Ei nu asteapta necazul sau aratarea lui Anticrist, pentru ca ei vor fi fost rapiti inainte de astea. |
#5931
Posted 09 August 2017 - 21:30
Ioan 5:28, 29 nu vorbește despre învierea bisericii, ci despre cei ce au murit până la Isus și se găseau atunci în morminte. În 1 Tesaloniceni 4 Pavel vorbește strict de biserică. Deci textele nu se pot alătura sau cel puțin nu fără precauții.
|
#5932
Posted 09 August 2017 - 21:44
logic1, on 09 august 2017 - 21:30, said:
Ioan 5:28, 29 nu vorbește despre învierea bisericii, ci despre cei ce au murit până la Isus și se găseau atunci în morminte. În 1 Tesaloniceni 4 Pavel vorbește strict de biserică. Deci textele nu se pot alătura sau cel puțin nu fără precauții. 28. Nu va mirati de lucrul acesta; pentru ca vine ceasul cand toti cei din morminte vor auzi glasul Lui 29. si vor iesi afara din ele. Cei ce au facut binele vor invia pentru viata; iar cei ce au facut raul vor invia pentru judecata. Aha, deci sfintii nu sunt aceia care au facut binele si nici cei care invie pt viata, iar cei nesalvati nu sunt cei care au facut raul |
|
#5933
Posted 09 August 2017 - 22:01
Da, sfinți sunt și cei din VT și despre ei vorbea Isus. Verbele folosite în v. 29 arată că sfinții VT vor trece pe la judecată, pe când membrii bisericii nu.
|
#5934
Posted 10 August 2017 - 10:01
logic1, on 09 august 2017 - 22:01, said:
Da, sfinți sunt și cei din VT și despre ei vorbea Isus. Verbele folosite în v. 29 arată că sfinții VT vor trece pe la judecată, pe când membrii bisericii nu. Si voia Celui ce M-a trimis este sa nu pierd nimic din tot ce Mi-a dat El, ci sa-l inviez in ziua de apoi. (Ioan.6:39) Pe cine Ma nesocoteste si nu primeste cuvintele Mele, are cine-l osandi: Cuvantul pe care l-am vestit Eu, acela il va osandi in ziua de apoi. (Ioan.12:48) Invierea si judecata va avea loc in ziua de apoi, scrie. In acel moment in morminte sunt si bisericosi si cei din VT, deci vrajeala ta nu tine. Plus ca eu probez ce spun, nu comentez la liber ca un pagan. Invierea tuturor mortilor are loc IN ZIUA DE APOI. Care este ziua in care Dumnezeu va judeca lumea.Iar Scriptura ne spune si despre sfinti: 13. Nu voim, fratilor, sa fiti in necunostinta despre cei ce au adormit, ca sa nu va intristati ca ceilalti, care n-au nadejde. (sfintii din morminte) 14. Caci, daca credem ca Isus a murit si a inviat, credem si ca Dumnezeu va aduce inapoi, impreuna cu Isus, pe cei ce au adormit in El. (invierea scrie ca este IN ZIUA DE APOI Ioan 6:39 ) 15. Iata, in adevar, ce va spunem prin Cuvantul Domnului: noi cei vii, care vom ramane pana la venirea Domnului, nu vom lua-o inaintea celor adormiti. (biserica nu va fi rapita inainte de invierea mortilor care este IN ZIUA DE APOI, cand scrie ca va fi invierea mortilor) 16. Caci insusi Domnul, cu un strigat, cu glasul unui arhanghel si cu trambita lui Dumnezeu, Se va cobori din cer, si intai vor invia cei morti in Hristos. (cei morti in Hristos vor invia IN ZIUA DE APOI, scrie) 17. Apoi, noi cei vii, care vom fi ramas, vom fi rapiti toti impreuna cu ei in nori, ca sa intampinam pe Domnul in vazduh; si astfel vom fi totdeauna cu Domnul. (scrie ca vor fi rapiti TOTI impreuna cu cei morti, deci nu ramane nimeni) Asa ca mai bine citeste Scriptura si nu brosurica. Edited by zexelica, 10 August 2017 - 10:11. |
#5935
Posted 10 August 2017 - 17:45
Pavel vorbește în 1 Tes 4 strict despre membrii bisericii - ”cei ce au adormit în El” + ”noi cei vii, care vom fi rămas”. Deci ce încerci tu să amesteci cu morții de la Adam la Isus (inclusiv câțiva sfinți care nu au fost făcuți desăvârșiți), nu are bază biblică. Noi am mai discutat chestia asta.
Ioan 5:28, 29 presupune o înviere generală pentru judecată în funcție de fapte. Dar biserica este exclusă, pentru că ea nu vine la judecată. Învierea ei este anterioară (învierea întâi). |
#5936
Posted 11 August 2017 - 08:34
Adica vreun om are cum sa fie sfant prin alta metoda decat iertarea pacatelor de catre Dumnezeu?
|
#5937
Posted 11 August 2017 - 11:03
Dă, pentru că sfințenia cerută oamenilor este relativă și depinde de ei.
|
|
#5938
Posted 11 August 2017 - 19:33
logic1, on 11 august 2017 - 11:03, said:
Dă, pentru că sfințenia cerută oamenilor este relativă și depinde de ei. Edited by zexelica, 11 August 2017 - 19:34. |
#5939
Posted 11 August 2017 - 20:33
Ai schimbat discuția de la sfinții VT, pentru că erau ei sfinți, la ”sfinți” pentru că le-a plătit cineva păcatele. Aici ai rămas singur...
|
#5940
Posted 12 August 2017 - 09:41
Zexelica, dupa parerea ta, la ce se refera textul de mai jos?
"36. Va spun ca, in ziua judecatii, oamenii vor da socoteala de orice cuvant nefolositor pe care-l vor fi rostit. 37. Caci din cuvintele tale vei fi scos fara vina, si din cuvintele tale vei fi osandit." |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users