Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
De ce se deschid airbagurile la o viteza asa de mica ?
Last Updated: Aug 19 2014 13:56, Started by
mocca
, Mar 03 2014 07:46
·
0
#55
Posted 06 April 2014 - 22:03
Ar fi si culmea sa ma dau afara. Cine s-ar mai ocupa de toate contractele?
|
#57
Posted 09 April 2014 - 18:21
Mai si eu care am crezut intotdeauna ca erblejii se deschid doar de ciuda!
|
#58
Posted 19 August 2014 - 07:05
dar daca te calca cineva cu tot cu airbag ? eu zic ca trebuie de perfectionat : + catapulta ( desigur pentru impact la viteza mare ) ; + planor ( daca se doreste continuarea directiei de viteza ) . Si in cele din urma airbag la aterizare. Sau fara aterizare : propulsor anexat la planor. In momentul impactului impulsul de deceleratie si injumatatirea masei aparatului amplifica energia potentiala , iar viteza de planare determinata de viteza initiala si expulzarea prin sistemul specific catapultei ( doar ca nu pe verticala ) , + eventual si un propulsor autonom. Sub actiunea impulsului de impact se deschid aripile de planare , se activeaza sistemul de expulzare catapulta , se desprinde aparatul in 2 parti . Traiectoria de planare se face prin deplasarea pe sina curbilinie de tangenta a partilor aparatului. Partea din spate se ridica prin actiunea fortei de impact + tensiunea sistem catapulta. Pentru moderarea directiei de planare se foloseste propulsorul . Vehiculul din sens contrar nu are decit sa calce / impinga ceea ce ramine odata cu reducerea vitezei si masei. Nici Airbag nu-i trebu. Dar pentru chestia asta principalu trebu viteza. La 15 km/ h planorul nu merge . Daca ai 100 / h si vezi ca cineva incearca sa te calce atunci fortezi inca un pic acceleratorul ca sa sara planorul mai cu forta si concomitent se orienteaza directia de miscare ulterior continuata in zbor. Cu frina tot s-ar putea de ridicat peste cap port-bagajul , sau in momentul impactului : forta de terminata de viteza se conserveaza prin expulzarea pieselor autovehiculului in sensuri diferite inclusiv pe directie verticala . E mai usor ca la avion. Volanul , pedalele si cutia de viteze - principalele piedici care realizeaza distributia si conexiunea intre partea amfibie si baza de sprijin se face cu pseudoconexiune si se orienteaza compatibil cu directia de zbor , ca sa nu se impiedice Icar.
|
#59
Posted 19 August 2014 - 10:15
tsunnami, on 07 martie 2014 - 17:04, said:
Poti sta si pe loc... Aia este doar o reclama la IKEA, insa concluzia este adevarata. airbag-ul se poate declansa si pe loc. Video integral mai jos: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/BmH_eIhHLX8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] _overboost, on 12 martie 2014 - 10:25, said:
Cartusul ce? Cartusul ala declanseaza cand primeste semnal de la calculatorul de airbag... Tot gogonata mi se pare. Si ai impresia ca la orice franare brusca airbagurile se declanseaza? Sau care ti-e logica? Cand se umbla la firele sau mufele de airbag-uri este interzisa atingerea cu mana a partilor neizolate, nici macar nu se pune problema de lipire cu ciocanul a vreunui fir de airbag, indiferent daca bateria este conectata sau nu... tfmercedez, on 03 aprilie 2014 - 01:01, said:
15km/h in zid, egal cu 7,5km/h daca dadea in alta masina identica, pentru ca fortele se impart la 2. mai degraba 15 km/h in zid egal cu 30 km/h daca dadea in alta masina |
#60
Posted 19 August 2014 - 10:25
#61
Posted 19 August 2014 - 10:34
Nu, este egal cu 7,5 km/h.
Energia implicata in accident este de 2 ori mai are dar se imparte in 2 directii asa ca daunele sunt la fel. |
#62
Posted 19 August 2014 - 10:41
tfmercedez, on 19 august 2014 - 10:25, said:
Doua masini circuland in sens opus cu 7,5 kmh egal un impact de 15 kmh una fata de alta , egal cu 15 kmh in zid. Capisci? Cand ciocnești o mașină de un zid, zidul se deformează mult mai puțin (sau deloc), iar forța absorbită de mașină e mult mai mare. Pe același principiu, dacă arunci o sticlă de apă de 0,5 spre parbriz, sunt mici șansele să îl spargi. Dacă arunci o piatră de 500g, îl aduni cu fărașul |
#63
Posted 19 August 2014 - 10:49
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/r8E5dUnLmh4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#64
Posted 19 August 2014 - 11:40
Sincer, eu n-am nevoie de mythbuster pentru a-mi demonstra ceva ce am invatat la scoala, insa, daca altora le este util, este binevenit clipul...
15 km/h in zid este la fel ca un impact intre doua masini, fiecare ruland cu 15 km/h, sau la fel ca un impact intre doua masini in care una merge cu 30 km/h, iar cealalta sta pe loc Aproximativ, evident... |
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users