Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Instalatii sanitare

Program de slabire cu succes gara...

Reconditionare cada baie din fonta

Problema imprimanta
 Here goes nothing

BCR sau Raiffeisen

Visual Studio 2022 instaleaza Epi...

Sfat alegere parbriz
 EMAG - recenzii false facute de ei?

Recomandare telefon 900-950

Nivel de trai

Semnal bun da'... prost
 De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...

Este reconditionat acest laptop?

Prelungire fire electrice
 

De ce se deschid airbagurile la o viteza asa de mica ?

- - - - -
  • Please log in to reply
64 replies to this topic

#55
_overboost

_overboost

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,726
  • Înscris: 06.07.2013
Ar fi si culmea sa ma dau afara. Cine s-ar mai ocupa de toate contractele?

#56
DjMx

DjMx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,051
  • Înscris: 04.07.2009
Fara sa va masurati p**a pe softpedia nu puteti trai ?

#57
ettyus

ettyus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 602
  • Înscris: 12.11.2006
Mai si eu care am crezut intotdeauna ca erblejii se deschid doar de ciuda!

#58
xfanstein

xfanstein

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 22.08.2013
dar daca te calca cineva cu tot cu airbag ? eu zic ca trebuie de perfectionat : + catapulta ( desigur pentru impact la viteza mare ) ; + planor ( daca se doreste continuarea directiei de viteza ) . Si in cele din urma airbag la aterizare. Sau fara aterizare : propulsor anexat la planor. In momentul impactului impulsul de deceleratie si injumatatirea masei aparatului amplifica energia potentiala , iar viteza de planare determinata de viteza initiala si expulzarea prin sistemul specific catapultei ( doar ca nu pe verticala ) , + eventual si un propulsor autonom. Sub actiunea impulsului de impact se deschid aripile de planare , se activeaza sistemul de expulzare catapulta , se desprinde aparatul in 2 parti . Traiectoria de planare se face prin deplasarea pe sina curbilinie de tangenta a partilor aparatului. Partea din spate se ridica prin actiunea fortei de impact + tensiunea sistem catapulta. Pentru moderarea directiei de planare se foloseste propulsorul . Vehiculul din sens contrar nu are decit sa calce / impinga ceea ce ramine odata cu reducerea vitezei si masei. Nici Airbag nu-i trebu.    Dar pentru chestia asta principalu trebu viteza. La 15 km/ h planorul nu merge . Daca ai 100 / h si vezi ca cineva incearca sa te calce atunci fortezi inca un pic acceleratorul ca sa sara planorul mai cu forta si concomitent se orienteaza directia de miscare ulterior continuata in zbor. Cu frina tot s-ar putea de ridicat peste cap port-bagajul , sau in momentul impactului : forta de terminata de viteza se conserveaza prin expulzarea pieselor autovehiculului in sensuri diferite inclusiv pe directie verticala . E mai usor ca la avion. Volanul , pedalele si cutia de viteze - principalele piedici care realizeaza distributia si conexiunea intre partea amfibie si baza de sprijin se face cu pseudoconexiune si se orienteaza compatibil cu directia de zbor , ca sa nu se impiedice Icar.

#59
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

 tsunnami, on 07 martie 2014 - 17:04, said:

Poti sta si pe loc...

Aia este doar o reclama la IKEA, insa concluzia este adevarata. airbag-ul se poate declansa si pe loc. Video integral mai jos:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/BmH_eIhHLX8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

 _overboost, on 12 martie 2014 - 10:25, said:

Cartusul ce? Cartusul ala declanseaza cand primeste semnal de la calculatorul de airbag... Tot gogonata mi se pare.


Si ai impresia ca la orice franare brusca airbagurile se declanseaza? Sau care ti-e logica?
Nu inteleg de ce ti se pare imposibil ca airbag-ul sa se declanseze aiurea? oricand poate exista o problema.
Cand se umbla la firele sau mufele de airbag-uri este interzisa atingerea cu mana a partilor neizolate, nici macar nu se pune problema de lipire cu ciocanul a vreunui fir de airbag, indiferent daca bateria este conectata sau nu...

 tfmercedez, on 03 aprilie 2014 - 01:01, said:

15km/h in zid, egal cu 7,5km/h daca dadea in alta masina identica, pentru ca fortele se impart la 2.

mai degraba 15 km/h in zid egal cu 30 km/h daca dadea in alta masina

#60
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,943
  • Înscris: 15.06.2007


 valitudor, on 19 august 2014 - 10:15, said:




mai degraba 15 km/h in zid egal cu 30 km/h daca dadea in alta masina

Doua masini circuland in sens opus cu 7,5 kmh  egal un impact de 15 kmh una fata de alta , egal cu 15 kmh in zid. Capisci?

#61
DjMx

DjMx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,051
  • Înscris: 04.07.2009
Nu, este egal cu 7,5 km/h.

Energia implicata in accident este de 2 ori mai are dar se imparte in 2 directii asa ca daunele sunt la fel.

#62
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,323
  • Înscris: 02.02.2006

 tfmercedez, on 19 august 2014 - 10:25, said:

Doua masini circuland in sens opus cu 7,5 kmh  egal un impact de 15 kmh una fata de alta , egal cu 15 kmh in zid. Capisci?
Practic, nu prea. Când ciocnești 2 mașini,  chiar dacă una stă pe loc, forța impactului e parțial absorbită de ambele, prin deformare.

Cand ciocnești o mașină de un zid, zidul se deformează mult mai puțin (sau deloc), iar forța absorbită de mașină e mult mai mare.

Pe același principiu, dacă arunci o sticlă de apă de 0,5 spre parbriz, sunt mici șansele să îl spargi. Dacă arunci o piatră de 500g, îl aduni cu fărașul :)

#63
DjMx

DjMx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,051
  • Înscris: 04.07.2009
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/r8E5dUnLmh4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#64
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Sincer, eu n-am nevoie de mythbuster pentru a-mi demonstra ceva ce am invatat la scoala, insa, daca altora le este util, este binevenit clipul...

15 km/h in zid este la fel ca un impact intre doua masini, fiecare ruland cu 15 km/h, sau la fel ca un impact intre doua masini in care una merge cu 30 km/h, iar cealalta sta pe loc
Aproximativ, evident...

#65
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,799
  • Înscris: 30.01.2006
Pentru unii se pare ca e mai putin evident totusi...

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate