Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...
 problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox
 Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani
 Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...
 

EVE-online

- - - - -
  • Please log in to reply
95 replies to this topic

#19
Phileas

Phileas

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 620
  • Înscris: 29.07.2003
https://secure.eve-o...om/ft/?sk=GHELL

introduci aici codul de verificare si mailul tau si primesti pe mail un cd-key de TRIAL.

#20
mihaisovi

mihaisovi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 164
  • Înscris: 02.01.2005
mam apucat sa il joc inca nu am trecut de tutorial si sa resetat servaru pt. delyupdate :deadtongue:

#21
Phileas

Phileas

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 620
  • Înscris: 29.07.2003
zilnic intre 1 si 2 se face update la servere, deci la 1 faci pauza.

eu oricum sunt la servici si intru dupa 7 seara.
eu abia am terminat tutorialul si am strans bani de o nava tare dar nu am skil inca, abia diseara o cumpar.

#22
koon

koon

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 113
  • Înscris: 06.12.2005

View PostPhileas, on Jan 25 2006, 12:30, said:

in .ro se plateste tariful european ? sau nefiind inca in UE putem plati tariful pt rest of world ?

Se plateste in USD si la noi, ceea ce e bine. Eu il platesc dintr-un cont in Euro si-mi face conversia la fiecare plata.

#23
koon

koon

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 113
  • Înscris: 06.12.2005

View Postdtancu, on Jan 25 2006, 14:00, said:

Un sfat prietenesc pentru cei care vor sa incerce Eve: uitati de el daca abia acum doriti sa-l jucati pentru prima data.
Jocul e foarte interesant ca MMORPG, are citeva particularitati unice fata de celelalte jocuri on-line, printre care cea mai importanta: acumularea de experienta offline. De aici si cea mai mare problema a lui Eve.
Ideea e ca iti alegi citeva abilitati/talente care trebuie "antrenate" si o data alese, trainingul lor se deasfasoara in background, indiferent daca esti online sau nu. Ritmul de crestere este constant. Exista foarte multe abilitati care pot fi capatate si practic e imposibil sa le capeti pe toate, trebuie sa alegi. Asta e singurul mod in care poti avansa in joc. Ca urmare, apare situatia de genul urmator: nivelul jucatorilor e determinat de momentul la care au intrat in joc prima oara. Daca ti-l cumperi acum, nu vei ajunge niciodata la nivelul jucatorilor vechi, pentru ca toata lumea progreseaza in acelasi ritm. In final deci depinde daca vei gasi suficienti jucatori de nivelul tau pentru a juca impreuna.
In al doilea rind, fara a intra intr-o organizatie (echivalentul guild din WoW) n-ai sanse de succes.
E foarte mult de spus despre Eve.


"Daca ti-l cumperi acum, nu vei ajunge niciodata la nivelul jucatorilor vechi..."
Gresesti fundamental aici. Am multe exemple de jucatori cu 5-6.000.000 de skill points (asta iti indica experienta acumulata de un caracter) care, intr-o confruntare (pvp) cu un jucator mult mai experimentat (20.000.000 SP), cu o nava similara, l-a "facut".
Cea mai mare problema de care vorbesti tu este de fapt marele avantaj in Eve. Nu trebuie sa fii online ca sa evoluezi. Mai mult de atat, poti pleca linistit in concedii/vacante pentru ca exista skill-uri lungi (21, 28 de zile) care-ti permit sa pleci fara sa fii stresat ca personajul tau stagneaza.

"Ritmul de crestere este constant."
Si aici gresesti! Ritmul de crestere e direct proportional cu nivelul atributelor, pe care-l ridici cu skill-urile de learning si cu implanturi. Sunt jucatori care joaca de 1 an si au acumulat mai multa experienta decat altii in 18 luni.

"Ideea e ca iti alegi citeva abilitati/talente care trebuie "antrenate""

Aceste abilitati ti le alegi in functie de "cariera" pe care ti-o alegi in joc. Daca vrei sa daci comert iti dezvolti skillurile de trading, pentru pvp (player vs player) te dezvolti pe partea de combat/electronic warfare. Vrei sa faci manufactura/productie de nave si module, te dezvolti pe science etc...

"In al doilea rind, fara a intra intr-o organizatie (echivalentul guild din WoW) n-ai sanse de succes."

Eu joc de 9 luni fara sa ader unei corporatii private si ma descurc de minune. Corporatiile aduc avantaje (unele te ajuta cu nave si module) si dezavantaje (comision din castiguri, excludere pentru pasivitate).

"Un sfat prietenesc pentru cei care vor sa incerce Eve: uitati de el daca abia acum doriti sa-l jucati pentru prima data."
Nu toate sfaturile sunt bune... ;)

Aflati mai multe aici: http://www.eve-onlin...uide/en/g01.asp


Poate dati si voi cateva detalii despre personajul vostru (vezi primul post) ;)
Si daca intrati in joc si ma vedeti online, dati un semn, nu ma supar.

Edited by koon, 15 February 2006 - 12:07.


#24
dtancu

dtancu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,062
  • Înscris: 06.06.2005

View Postkoon, on Feb 15 2006, 11:54, said:

"Daca ti-l cumperi acum, nu vei ajunge niciodata la nivelul jucatorilor vechi..."
Gresesti fundamental aici. Am multe exemple de jucatori cu 5-6.000.000 de skill points (asta iti indica experienta acumulata de un caracter) care, intr-o confruntare (pvp) cu un jucator mult mai experimentat (20.000.000 SP), cu o nava similara, l-a "facut".
Cea mai mare problema de care vorbesti tu este de fapt marele avantaj in Eve. Nu trebuie sa fii online ca sa evoluezi. Mai mult de atat, poti pleca linistit in concedii/vacante pentru ca exista skill-uri lungi (21, 28 de zile) care-ti permit sa pleci fara sa fii stresat ca personajul tau stagneaza.

"Ritmul de crestere este constant."
Si aici gresesti! Ritmul de crestere e direct proportional cu nivelul atributelor, pe care-l ridici cu skill-urile de learning si cu implanturi. Sunt jucatori care joaca de 1 an si au acumulat mai multa experienta decat altii in 18 luni.

"Ideea e ca iti alegi citeva abilitati/talente care trebuie "antrenate""

Aceste abilitati ti le alegi in functie de "cariera" pe care ti-o alegi in joc. Daca vrei sa daci comert iti dezvolti skillurile de trading, pentru pvp (player vs player) te dezvolti pe partea de combat/electronic warfare. Vrei sa faci manufactura/productie de nave si module, te dezvolti pe science etc...

"In al doilea rind, fara a intra intr-o organizatie (echivalentul guild din WoW) n-ai sanse de succes."

Eu joc de 9 luni fara sa ader unei corporatii private si ma descurc de minune. Corporatiile aduc avantaje (unele te ajuta cu nave si module) si dezavantaje (comision din castiguri, excludere pentru pasivitate).

"Un sfat prietenesc pentru cei care vor sa incerce Eve: uitati de el daca abia acum doriti sa-l jucati pentru prima data."
Nu toate sfaturile sunt bune... ;)

Aflati mai multe aici: http://www.eve-onlin...uide/en/g01.asp
Poate dati si voi cateva detalii despre personajul vostru (vezi primul post) ;)
Si daca intrati in joc si ma vedeti online, dati un semn, nu ma supar.

Ca in orice MMORPG, exista jucatori buni si jucatori prosti.
Problema nu e timpul in care acumulezi skill points.
Sa luam doi jucatori care joaca sa zicem comparabil de bine, unul incepind acum 2 ani si unul acum 3 luni.
Sa presupunem ca amindoi se orienteaza spre pvp, si evident ca mai mult sau mai putin vor alege cam aceleasi implanturi. E e imposibil pentru cel nou sa ajunga la nivelul celui vechi. E un exemplu simplist, de acord, insa in mare asta e ideea.
Ne-existind notiunea de level cap (dat fiind ca nimeni nu poate antrena toate skill-urile posibile), niciodata nu va exista un nivel de referinta. Nu conteaza cine bate pe cine, la cite skill point-uri. Statistic vorbind, nu e posibil ca un jucator care joaca de 9 luni sa ajunga la nivelul de skill points al unuia care joaca de 2 ani. Isi poate antrena alte skill-uri, de acord.

#25
koon

koon

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 113
  • Înscris: 06.12.2005

View Postdtancu, on Feb 15 2006, 17:49, said:

Statistic vorbind, nu e posibil ca un jucator care joaca de 9 luni sa ajunga la nivelul de skill points al unuia care joaca de 2 ani. Isi poate antrena alte skill-uri, de acord.

Ca sa te contrazic iti pot da un exemplu concret: eu am dupa 9 luni de jucat aproape 12.000.000 SP, iar Victor - prieten bun care a aderat la o corporatie din prima luna de Eve si face PVP de atunci (urmarea fiind ca nu-si pune niciodata implanturi pentru ca da o caruta de bani pe ele si le pierde cu prima ocazie cu care este podat si nici nu traineaza learning pentru ca are alte prioritati, cum ar fi gunnery), mai batran decat mine fix cu 9 luni, are 13.500.000. Iti spun si cum se poate: eu trainez in medie 2.100 SP/h iar el 1.400. In cat timp crezi ca-l ajung?...
Si, mai mult de atat, cam toti care au cariera de pirat sau pvpist urmeaza cam acelasi tipar.

Intr-adevar, statistic vorbind, ai dreptate. Dar nu asta conteaza. Sunt atat de multe lucruri pe care le poti face in EVE incat nu ma intereseaza ca nu pot ajunge din urma nu stiu ce jucator. S-au depasit de mult timp bariere gen 40.000.000 SP. Daca as tine cont de asta probabil ca as fi renuntat de mult. Dar am un caracter care se dezvolta armonios, fac cu succes comert cu el (am aproape de un miliard de ISK, ceea ce, cel putin pentru mine, nu e rau de loc, cam atat costa un battleship de factiune) si e suficient de "skillat" incat sa fac misiuni de lvl 4 fara probleme. Ce-mi pot dori mai mult de la joc? OK, va veni o vreme cand ma voi alatura si eu unei corporatii, insa prefer sa aman cat pot momentul respectiv.

Dar, daca vrei sa convingi pe cineva sa nu joace Eve, poti intreba "de ce sa dai bani sa joci un joc cand ai mii de variante piratate la dispozitie?" Poate ca eu fac parte din categoria aia de fraieri care-si cumpara cd-uri si dvd-uri originale, si asta nu doar ca sa-mi protejez sculele pe care am dat bani ci si pentru ca cineva munceste din greu ca sa produca jocul sau filmul respectiv si mi se pare normal sa platesc pentru asta. Si nu, nu sunt de la BSA ;)

#26
dtancu

dtancu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,062
  • Înscris: 06.06.2005

View Postkoon, on Feb 15 2006, 19:02, said:

Dar, daca vrei sa convingi pe cineva sa nu joace Eve, poti intreba "de ce sa dai bani sa joci un joc cand ai mii de variante piratate la dispozitie?" Poate ca eu fac parte din categoria aia de fraieri care-si cumpara cd-uri si dvd-uri originale, si asta nu doar ca sa-mi protejez sculele pe care am dat bani ci si pentru ca cineva munceste din greu ca sa produca jocul sau filmul respectiv si mi se pare normal sa platesc pentru asta. Si nu, nu sunt de la BSA ;)

N-am spus asa ceva.
La ora actuala am renuntat la Eve pentru Everquest 2 si crede-ma ca ma costa mult mai mult decit la Eve, fiindca ai de cumparat deja toate adventure pack-urile + expansion pack-urile + toate tools-urile lunare de management etc. din Station Players.
Pur si simplu Eve n-a fost genul meu, asta nu inseamna ca vreau sa conving lumea sa nu-l joace. Deja si dupa parerea mea e un mare pas inainte ca lumea sa inceapa sa joace un joc platit lunar in loc de a da bani pe toate prostiile priatate. Din pacate la noi mai e mult pina sa prinda, cu toate ca WoW a ajutat mult.

#27
Halt

Halt

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 13.04.2006
Best game ever joc din 2003. Omoara de la inceput timpul incet dar sigur. Strategia e de milioane, grafica la fel. Jucatori online non-stop exceptand down-time`ul. Skilluri si atribute gandite de niste minti stralucite. Ce sa mai discutam un joc de milioane. Btw I started all over again . Pentru mai multe informatii contact me and who knows maybe will do an 0.0 incursion just for fun

#28
Alkayd

Alkayd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 64
  • Înscris: 26.09.2004
Si eu joc Eve Online de aprox o sapt ... sunt la inceput si vreau sa intru si eu intr-o corporatie (Romaneasca de preferinta).

@koon: ai vreo recomandare ?

#29
nasorum

nasorum

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 19.11.2005
Interesant, insa... cum spunea cineva de aici, mult prea stufos. Nu-mi place cum se controleaza, se misca incet nava (poate ca eram eu la inceput?), tutorial luuung si plictisitor, totusi impresionanta baza de date, o fi el gandit jocul, dar nu ma atrage :( si totusi sunt adeptul SPACE-SIM-urilor.


PS: Recomandati-mi (pe PM) niste space-sim-uri dragute, gen FreeLancer.

#30
koon

koon

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 113
  • Înscris: 06.12.2005

View PostAlkayd, on Jun 4 2006, 18:06, said:

@koon: ai vreo recomandare ?

Nu stiu ce sa-ti zic... La inceput fiind, si fara prea mare experienta, mi-e teama ca lucrurile pe care le vei face intr-o corporatie nu vor fi tocmai cele la care visezi. Probabil ca vei fi miner intr-o prima faza si abia mai tarziu, cand vei avea ceva skiluri, probabil ca vei merge si la OP-uri.
Mai mult de atat, in anumite corporatii, intr-o masura mai mult sau mai putin organizata, se desemneaza veterani care ar trebui sai invete pe noobi diverse chestii si nu stiu cine e dispus sa-si piarda vremea cu cineva care inca nu stie nici cum sa faca un BM (vorba vine, probabil ca stii asta deja dar sunt foarte multe lucruri pe care trebuie sa le inveti).
Sfatul meu este sa ramai intr-o corporatie de NPC ceva vreme si sa inveti in perioada asta cat poti de mult, fa cat mai multe misiuni de bataie, citeste si forumul Eve si aduna ceva bani - comertul este o modalitate buna.
Mai tarziu poti da join la orice corporatie de romani, sunt mai multe. Poti afla care si cate sunt chiar in joc: deschide canal de chat si intra pe "romaniamegacorp". Pune acolo toate intrebarile la care nu ai raspuns.
Traineaza skilurile de learning, si pune-ti implanturi. Citeste asta, e important:
http://epicenter.ro/eve/EVEskills.pdf

Bafta! ;)

#31
ramsesx

ramsesx

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 15.06.2006
sa bag si yo un reply:    :naughty:

Este doar o altă lume.

Dacă urmăriți un pic știrile din domeniul RPG-urilor, veți observa că numărul celor de tip MMORPG va fi in curind cu mult mai mare decit al celor normale, de tip Morrowind, Baldurs Gate sau Gothic. Tendința este naturală avind in vedere creșterea impresionantă a numărului deținătorilor de Internet la domiciliu. Evident, vorbesc in general de o anumită parte a lumii, cea dezvoltată economic, și nu de locurile unde o conexiune decentă este echivalentul unui salariu. Pe de altă parte, s-ar putea să apară o serie de efecte negative pe plan psihologic, deoarece MMORPG-rile tind să nu aibă sfirșit așa că apare dependența. O altă problemă de rezolvat pentru psihologia mondială.


Pasul Dincolo

Pasul hotăritor spre pierderea minților il veți face fie atunci cind veți citi acest review și veți afla de existența lui EVE, fie atunci cind vă veți activa cele 14 zile de trial, mai ales dacă aveți o pasiune incomensurabilă pentru Science & Fiction. Toate visurile voastre despre cum ar fi dacă m-aș naște peste 10.000 de ani vor căpăta o reprezentare quasi-fizică de excepție. EVE este foarte aproape de ideea unui viitor mult prea indepărtat pentru noi, pe care nici măcar a mia parte dintre genele noastre nu il vor cunoaște. Practic, o nouă lume se deschide anticipat, cu condiția să plătiți intre 12 și 15 dolari pe lună. Nimic nu e gratis, viitorul cu atit mai puțin. Odată ce pasul a fost făcut, puține sunt căile prin care să vă opriți căderea in rădăcinism, obezitate și lipsa activității sportive, respectiv sexuale. Veți avea nevoie de multă voință, prietene fotomodele și pastile de slăbit, pentru un viitor impreună cu noi.


Knowing the Facts

EVE este un colț de univers atit de indepărtat incit nici măcar divinitatea nu a ajuns să-l cunoască. Ca urmare, totul are o structură logică. Singura parte ușor denaturată de timp este probabil istoria sa. Se pare că in urmă cu mult prea mult timp, oamenii de pe Terra au dat peste o gaură de vierme undeva prin spațiu (nu in grădină. Folosindu-se de ea au ajuns intr-un colț de univers pe care nici măcar nu l-au putut identifica, așa că au renunțat la cercetări. Cert este că un mare număr de coloniști a inceput să curgă spre noul El Dorado, in căutarea norocului, din plictiseală sau pur și simplu din cauză că erau căutați de autorități. Din nefericire, la un moment dat, a avut loc mult așteptatul eveniment cataclismic care a inchis această gaură de vierme. Ca și in Universul X (X - Beyond The Frontier), coloniștii au rămas izolați, fără a ști cam pe unde ar veni Sistemul Solar. in timp, această națiune s-a dezvoltat, in mod separat, imprăștiat, fără să aibă cunoștință unii de alții. Pină la urmă, s-au reintilnit, au redescoperit tehnologia salturilor spațiale și s-au diferențiat in cinci imperii, respectiv patru rase jucabile: Amarr, Caldar, Gallantean, Minmatar și Jovian. Fiecare imperiu are istoria și caracteristicile sale rasiale specifice, care se găsesc descrise in amănunt pe site-ul oficial.


Alegeți-vă viitorul

Primul lucru pe care trebuie să-l faceți după ce vă veți loga pe serverul de joc, Tranquility, este să vă definiți personajul. Din punctul meu de vedere, interfața și modul de alegere oferite sunt unele dintre cele mai bune văzute de mine vreodată. Practic, posibilitățile sunt nelimitate și combinațiile posibile de aspect fizic sunt gigantice. Se ridică la pretențiile oricărui maniac de creare de personaj. Veți observa faptul că, in funcție de rasă, fiecare personaj vine cu niște caracteristici de bază predeterminate: Intelligence, Perception, Charisma, Memory și Willpower. Acestea sunt foarte importante deoarece vor influența in mod direct timpul in care vă veți antrena skill-urile. In funcție de linia pe care porniți, veți avea un număr de skill-uri antrenate la diferite niveluri. Pentru a ințelege, voi descrie in continuare mecanica exactă a jocului, care nu este una foarte simplă. Oricum, ca punct de plecare, hotări-vă foarte bine din start ce veți dori să faceți in acest joc, pentru că este foarte important pentru timpul vostru. Eu vă voi ajuta să vă decideți.


Sistemul de joc

Jocul este categoric mult prea asemănător cu viața reală. Intr-adevăr, are o anumită organizare, in sensul că activitățile sunt impărțite: industrie, comerț, luptă și politică. Din nefericire, nu veți putea să faceți abstracție de nici una dintre ele, deoarece se combină și se intrepătrund la un nivel care vă va frustra destul de mult. Cind alegeți, va trebui să vă gindiți la acel lucru pe care veți dori să-l faceți mai mult. Indiferent ce faceți, de luptă, politică și comerț nu aveți cum scăpa. Să zicem că industria se poate evita, in sensul că nu sunteți obligați să mergeți la minerit sau să produceți, insă mai devreme sau mai tirziu veți fi obligați să luptați. De aceea, cel mai ușor și mai sigur este să vă alegeți caracteristici și skill-uri de luptă, insă nu veți face bani prea repede. Industria este cea care aduce mulți bani, insă războiul este cel care ai consumă. Dacă vreți să deveniți bogați intr-un timp relativ scurt, soluția este să vă alegeți o linie mai pașnică, cea de miner, producător sau comerciant. Puteți deveni și războinic, dar cu timpul, după ce v-ați imbogățit. Recomandarea mea este să vă faceți un personaj de probă, să jucați un timp cu el și apoi să vă creați unul așa cum doriți... cam același sistem ca in orice RPG. Intiai, trebuie invățată mecanica jocului.


Skill-uri și destine

In lumea EVE veți pleca cu o navă mică, dotată cu două lasere, unul de luptă și unul de minerit. Conformația este necesară pentru a duce tutorialul la bun sirșit (extrem de recomandabil). De asemenea, veți avea un număr de skill-uri de start, obținute de pe urma procesului de creare a personajului. Fiecare skill are cinci niveluri posibile, fiecare necesitind un anumit timp REAL de antrenament. Astfel, dacă primul nivel de antrenament poate necesita intre zece minute și o oră, de la nivelul patru la al cincilea veți avea nevoie de intre una și 30 de zile, sau chiar mai mult. Evident, timpul de invățare depinde foarte mult de caracteristicile de bază. Astfel, spre exemplu, skill-ul de Mining depinde de Memory și Intelligence. Cu cit valorile sunt mai mari, cu atit timpul de antrenament va fi mai mic. Practic, față de caracteristicile prezente, +5 la Memory și +5 la Intelligence pot reduce timpul de antrenament cu aproape 40%. Evident, aveți skill-uri care vă cresc aceste caracteristici, cele de Learning, care se cer, fără indoială, antrenate primele. Ar mai fi și implanturile, insă acestea se obțin foarte greu și sunt foarte scumpe. Numărul de skill-uri este impresionant, in conformitate cu posibilitățile pe care jocul le oferă.


The World

Lumea EVE este enormă, cea mai intinsă din istoria MMORPG-urilor de pină acum. Practic, un spațiu nelimitat, deschis pentru explorare. Dacă la inceput veți fi obligați să mineriți tot cite puțin, să faceți misiuni pentru agenți și să trageți de fiecare leuț, cu timpul veți realiza potențialul pe care il are acest joc. Eu am fost in primul rind impresionat de grafică și de coloana sonoră. Dat fiind faptul că cerințele de sistem sunt relativ mici, iar conexiunea dial-up este suficientă, jocul va avea un viitor asigurat. Veți observa acest lucru odată ce veți trece pe lingă prima planetă și veți intra in prima stație orbitală. Scanind un pic Piața, veți fi probabil impresionați de ceea ce veți putea face. Upgrade-uri de navă pe cinci niveluri, pină la Battleship, sute de arme, dispozitive electronice, skill-uri și alte acareturi pot deveni disponibile cu timpul. Misiuni de curierat, misiuni de agent, sistemul de categorisire a jucătorului in raport cu relațiile față de diferite organizații, facțiuni sau imperii, zecile de organizații de jucători, cercetare, industrie hi-tech... mult prea multe pentru a fi descrise in amănunt intr-un articol de citeva pagini. Tot ceea ce se poate face este să incercați pe pielea voastră. Jocul este enorm, libertatea totală și serverele ultra-performante.


Politica jocului

Linia epică a jocului este una complet deschisă. Totul se poate modifica de la o zi la alta. Azi poate fi război, maine pace. Partea cea mai interesantă este că modul in care jucătorii acționează este cel care modifică istoria jocului. Astfel, dacă intr-o zi jucătorii umani ai imperiului Amarr decid că Minmatar nu iși au locul in galaxie, veți avea un război de proporții galactice. Și va fi extrem de greu de oprit. Ca organizare politică, EVE a fost gindit excelent, in sensul că anumiți jucători (cei cu skill-urile necesare) iși pot crea corporații. Acestor corporații le va fi mult mai ușor să avanseze, deoarece va exista colaborare. Apar astfel celebrele party-uri de minerit in zone mai părăsite ale cosmosului sau intregi potere pentru vinătoarea de pirați. Evident, apar și neînțelegerile de rigoare și mai departe războaie intre corporații. Sistemul de luptă este gindit in așa fel incit puteți ataca pe oricine, oriunde, insă o faceți pe riscul vostru. Sistemele solare au fost impărțite pe niveluri de securitate, de la 1.0 pină la 0.0, cele cu 1.0 fiind cele mai sigure. Pină la 0.1 există protecție (nu peste tot) din partea poliției NPC, insă in cele 0.0 sunteți pe cont propriu. Aceste sisteme sunt locurile unde se găsesc cele mai rare și mai scumpe minerale, dar și cele in care sunt cei mai periculoși pirați. Pirații pot fi jucători umani, extrem de periculoși sau NPC-uri, cu un AI agresiv, dar simplu. In acele sisteme nu e foarte bine să ajungeți singuri, indiferent de cit de puternici sunteți. Riscurile de a da peste cine nu trebuie sunt de peste 60%, așa că gindiți-vă bine. Jocul mai oferă și posibilitatea de a afla de pe harta stelară locurile in care s-au dus cele mai multe lupte. Dacă sunteți mici, e bine să le evitați, pentru că șansele de a scăpa dintr-o blocadă de pirați cu o navă de mina a doua sunt foarte mici. Așa că folosiți cit mai des opțiunea de Gang și fereastra de chat. Și nu uitați să vă plătiți clonele și să vă asigurați navele pentru că veți economisi un volum enorm de muncă.


Piața

Dacă ați ales să fiți mineri, e bine să știți că, avind un skill de Refining sub 5, e mai bine să vindeți minereul decit să-l rafinați. Mai există și posibilitatea să angajați un alt player să vă rafineze minereul, insă acesta iși va cere partea, de obicei procentuală. De pe urma rafinării veți obține un număr de metale pure ce pot fi folosite in producție. Pe acestea le puteți vinde pentru a face rost de creditele necesare upgrade-urilor și skill-urilor sau le puteți folosi pentru a produce diferite obiecte dacă aveți skill-uri și blueprints (planuri). Atenție, pentru că majoritatea norilor de asteroizi sunt din cind in cind scanate de pirați NPC. Așa că e bine să angajați protecție, fie drone de luptă, fie alți jucători. Cu cit indicele de securitate al sistemului este mai mic, cu atit pirații vor fi mai periculoși in lanțurile de asteroizi unde se minerește. Și nu cred că vă convine să vă pierdeți navele. Cu toate aceste riscuri, veți avea pină la urmă posibilitatea de a face o mulțime de bani. Sistemul de Market este excelent realizat, oferind posibilitatea de a programa vinzări și cumpărări la prețurile dorite, fără a vă deplasa sau călători prea mult. Din aceeași stație puteți cumpăra orice din regiunea din care faceți parte, regiuni ce cuprind zeci de stații orbitale. Puteți afla prețul cel mai bun, unde există cerere pentru un anumit produs și in ce cantitate etc. Cu alte cuvinte, raiul celor cu pasiune pentru speculații. Dacă faceți parte dintr-o organizație, puteți afla tot felul de amănunte interesante și din celelalte regiuni, fără a vă deplasa personal. Ca freelancer este foarte greu, deoarece jocul este gindit in mod social. Sunt destui romani care joacă EVE. Nu veți fi singuri.
Nu uitați de coloana sonoră, care este de excepție.

Edited by ramsesx, 21 June 2006 - 19:51.


#32
zuppy

zuppy

    elbonian

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,247
  • Înscris: 12.10.2002
m-am apucat si eu de eve de vreo saptamana... se pare ca nu ne vom desparti prea repede :D

nu cred ca e cineva care nu a auzit de evemon, dar cine stie:
http://evemon.evercrest.com/

Quote

EVEMon is a lightweight, easy-to-use standalone Windows application designed to assist you in keeping track of your EVE Online character progression. You can view your current skills and attributes, what you're currently training, and your ISK balance. EVEMon can track multiple characters across multiple accounts, so all your alts can be monitored through the same, simple interface.

You can also plan your future character progression, by setting up a skill training plan; or even just play "what if" with detailed listings of all skills and training times. Put Learning skills into your training plans and the times adjust automatically. EVEMon will even look over your plans for you and suggest Learning skills to reduce your overall training time!


#33
reb

reb

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 142
  • Înscris: 22.11.2005

View Postramsesx, on Jun 21 2006, 20:50, said:

Pasul Dincolo

Pasul hotăritor spre pierderea minților il veți face fie atunci cind veți citi acest review și veți afla de existența lui EVE, fie atunci cind vă veți activa cele 14 zile de trial, mai ales dacă aveți o pasiune incomensurabilă pentru Science & Fiction. Toate visurile voastre despre cum ar fi dacă m-aș naște peste 10.000 de ani vor căpăta o reprezentare quasi-fizică de excepție. EVE este foarte aproape de ideea unui viitor mult prea indepărtat pentru noi, pe care nici măcar a mia parte dintre genele noastre nu il vor cunoaște. Practic, o nouă lume se deschide anticipat, cu condiția să plătiți intre 12 și 15 dolari pe lună. Nimic nu e gratis, viitorul cu atit mai puțin. Odată ce pasul a fost făcut, puține sunt căile prin care să vă opriți căderea in rădăcinism, obezitate și lipsa activității sportive, respectiv sexuale. Veți avea nevoie de multă voință, prietene fotomodele și pastile de slăbit, pentru un viitor impreună cu noi.
Knowing the Facts

joc si eu trialul si mi se pare excellent. voi reusi evitare pasului dincolo pentru ca dupa cele 14 zile de trial nu am chef sa platesc cei 12-15 dolare (mai mult decat factura la internet). poate ca merita suma, dar pentru Romania 12-15 usd nu e tocmai putin.

#34
hitman47

hitman47

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 20.04.2006
Eu l-am luat, am jucat cat a fost trial, acuma vreau sa joc pe plata. Am facut un card Taifun Mastercard de la Bancpost si nu merge platit la ei pe site, nu valideaza cardul. De unde pot sa iau time keys sa le trimita direct prin e-mail? Era cineva in joc care mi-a zis de unde, da' acuma ca s-a terminat trial-ul nu mai pot sa intru pe caracterul meu sa-l intreb. Stie careva???  :bouncey:

#35
koon

koon

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 113
  • Înscris: 06.12.2005
uite aici

dar, pe masura ce joci, daca nu mai vrei sa dai bani, poti plati in isk. sunt multi pe forumul eve care vand ETC (Eve Time Card) de 30 sau 90 de zile (in jur de 100m isk pentru 30 de zile si 300m sau chiar mai jos pentru 90 de zile)

cheers ;)

#36
raiiar

raiiar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,568
  • Înscris: 30.11.2002
Joc si eu eve de la inceputul anului si pot sa spun ca este un mare mancator de timp. Am 2 caractere, amandoua fac parte din corporatii cu sediul in 0.0
Unul este PVP-ist incepator, altul NPC-ist.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate