Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Garantie telefon de la rds

- - - - -
  • Please log in to reply
78 replies to this topic

#19
HYAT30

HYAT30

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 252
  • Înscris: 07.05.2009

View Postbalky00, on 26 octombrie 2016 - 12:19, said:

salut!
Acum doua luni am cumparat de la rds un samsung galaxy 27 edge in rate,am platit un avans maricel urmand ca diferenta s-o achit in rate lunare timp de 12 luni.Acum doua saptamani m-am trezit cu dungi negre pe display-ul telefonului,l-am dus la samsung si dupa doua zile m-am dus sa-l ridic deoarece mi s-a spus ca nu poate fi reparat si mi-au dat o autorizatie de inlocuire sau restituire a banilor.M-am dus la rds,am facut comanda pt un telefon nou urmand sa fiu contactat "in cel mai scurt timp posibil".Dupa cateva zile ma trezesc cu sms pe tel in care eram instiintat ca nu am fost gasit pt livrarea telefonului in masura in care eu am opttat pt ridicare personala din magazin.Bun,sun la ei,depun sesizare,nimic,sun a doua zi si mi se spune ca se va urgenta sesizarea si voi fi contactat in cursul zilei respective.Nimic.Sun a doua zi si mi se spune ca au incercat sa ma contacteze dar nu s-a putut si ca sesizarea a fost inchisa si comanda anulata(mi s-a spus ca comanda se anuleaza daca nu ma prezint sa ridic tel in termen de 7 zile de la instiintare...abea maine s-ar face cele 7 zile).Am sunat sa refac comanda...acum astept.
S-a mai confruntat cineva cu astfel de probleme?Ce trebuie sa fac?Adica mi se pare o tampenie sa imi spui ca ai incercat sa ma contactezi in  masura in care eu primesc sms daca am tel inchis sau n-am semnal si vad ca am avut apeluri pierdute,la mine nu s-a intamplat acest lucru.
Am sanse sa mai recuperez telefonul de la ei sau suma (1600 lei + o rata) sau am sa stau sa ma cert cu ei la infinit?.Autorizatia d einlocuire este valabila 30 de zile,deja au trecut 6.


stai relax ca nu esti singurul cu patania asta.....Posted Image Posted Image ......scrie acum un PM catre digi_helper si te va ajuta el sa rezolvi problema........vei primi telefonul comandat

Edited by HYAT30, 26 October 2016 - 12:29.


#20
balky00

balky00

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 28.06.2013
multumesc mult Hyat30
Si eu sper sa se rezolve mai ales ca telefonul nu s-a defectat din vina mea si partea proasta este ca s-a defectat intr-un timp foarte scurt:(

#21
MELODY

MELODY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,669
  • Înscris: 21.03.2005
Nu o sa o dau in versus, dar de cate ori vad ce calitate si servicii ofera samsung pentru cei care dau cam tot atat cat dau altii pe u  iphone, zau ca ma bucur ca am ales marul.
Am schimbat telefon si in a 12-a luna de garantie internationala, pentru o vibratie mai "sonora", daca imi permiti expresia.
Altfel multi spun ca marul e nasol pentru ca e scump...

Pe viitor, recomand emag. Si nu uita ca dupa ce depui sesizare, daca nu iti schimba telefonul sau nu iti recuperezi banii, ai ANPC care se va concluziona cu banii recuperati si cu amenda catre RCD RDS... adica le-ar iesi pe nas sa faca figuri cu "sms"...
Oricum sistemul acesta al lui digi de comenzi este in continuare praf... acesta este motivul pentru care am mai spus-o, mergeti la magazinele online care sunt cunoscute, chiar si la Flanco, care e o struto-camila intre site online si magazin...

#22
balky00

balky00

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 28.06.2013
ai si tu dreptate Melody,nu te contrazic,numai ca mie nu-mi place iphone,nu stiu sa-ti zic de ce,pur si simplu nu m-a atras niciodata.ORicum,nu ma asteptam sa am probleme cu acest telefon,dar asa a fost sa fie.Sper sa se rezolve,inca astept.

#23
easycoder

easycoder

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 99
  • Înscris: 07.05.2007

View Postalex244, on 19 noiembrie 2013 - 23:26, said:

Mi-am facut un abonament la rds...si mi-a dat un ZTE BLADE 3 dar nu au completat acea hartie cu garantia...nu e scris nimic pe ea, am telul cam de o luna...mi-o mai poate completa cand ma duc sa platesc factura?

vannzatorul are obligatia legala de a asigura garantia produsului vandut. pentru asta este necesar doar sa faci dovada ca ai cumparat produsul de la el (factura/bon fiscal).
certificatul de garantie este redundant si are relevanta DOAR daca iti ofera mai multe avantaje decat cele prevazute de lege (spre exeplu 5 ani de garantie in loc de 2).

ceea ce trebuie subliniat este faptul ca garantia (obligatia de a oferi si suporta cheltuielile cu garantia)  nu este oferita nici de catre producator nici de catre o terta firma service, ci de vanzator, care la randul sau se poate indrepta pentru recperarea cheltuielilor catre producator/importator. tocmai de aceea certificatul de garantie care speciica faptul ca daca ai probleme te poti adresa DOAR s.c. frellace service srlD sau alte chestii de genul este o tampenie pe care o accepti sau nu .
faptul ca vanzatorul are incheiat (sau nu) parteneriat pentru service si garantii cu X , cu Y sau cu Z este treaba lui, insa LEGAL obligatia garantiei ramane in raspunderea sa.


View PostLesbianu, on 20 noiembrie 2013 - 09:57, said:


Nu este obligatoriu ca certificatul de garantie sa fie completat. Daca ai probleme, te duci cu el + factura la service si gata.
exact ce spuneam mai sus. doar ca nu trebuie sa te duci (obligatoriu) la service ci la orice punct de prezenta al vanzatorului ( rds )

View PostSyneweap, on 15 octombrie 2015 - 18:32, said:

Când trimiți la garanție e nevoie de bonul fiscal !
da . ai nevoie de "dovada de achizitie (factura/bon fiscal) din care sa reiasa atat ca l-ai cumparat de la vanzatorul respectiv cat si data la care a fost cumparat .
nu trimite bonul fiscal original ( poti sa te trezeste ca ramai fara el . actele in original nu se depun niciodata) . fa-i o copie xerox si trimiti aia

View PostFlorin_lou, on 12 ianuarie 2016 - 17:15, said:

Dacă nu ai actele de achiziție nu e validă garanția, adică factură sau chitanță.
legal este obligatoriu sa faci dovada achizitiei (bon fiscal/factura). exista si cazuri ceva mai fericite in care se tine o evidenta direct la producator a garantiilor insa ... nu au aceasta obligatie si chiar daca tin evidenta iti pot refuza garantia pe motiv ca nu ai bonul fiscal/factura . este o facilitate si nu o obligatie

View Postbalky00, on 26 octombrie 2016 - 12:19, said:

salut!
Acum doua luni am cumparat de la rds un samsung galaxy 27 edge in rate,am platit un avans maricel urmand ca diferenta s-o achit in rate lunare timp de 12 luni.Acum doua saptamani m-am trezit cu dungi negre pe display-ul telefonului,l-am dus la samsung si dupa doua zile m-am dus sa-l ridic deoarece mi s-a spus ca nu poate fi reparat si mi-au dat o autorizatie de inlocuire sau restituire a banilor.M-am dus la rds,am facut comanda pt un telefon nou urmand sa fiu contactat "in cel mai scurt timp posibil".Dupa cateva zile ma trezesc cu sms pe tel in care eram instiintat ca nu am fost gasit pt livrarea telefonului in masura in care eu am opttat pt ridicare personala din magazin.Bun,sun la ei,depun sesizare,nimic,sun a doua zi si mi se spune ca se va urgenta sesizarea si voi fi contactat in cursul zilei respective.Nimic.Sun a doua zi si mi se spune ca au incercat sa ma contacteze dar nu s-a putut si ca sesizarea a fost inchisa si comanda anulata(mi s-a spus ca comanda se anuleaza daca nu ma prezint sa ridic tel in termen de 7 zile de la instiintare...abea maine s-ar face cele 7 zile).Am sunat sa refac comanda...acum astept.
S-a mai confruntat cineva cu astfel de probleme?Ce trebuie sa fac?Adica mi se pare o tampenie sa imi spui ca ai incercat sa ma contactezi in  masura in care eu primesc sms daca am tel inchis sau n-am semnal si vad ca am avut apeluri pierdute,la mine nu s-a intamplat acest lucru.
Am sanse sa mai recuperez telefonul de la ei sau suma (1600 lei + o rata) sau am sa stau sa ma cert cu ei la infinit?.Autorizatia d einlocuire este valabila 30 de zile,deja au trecut 6.

nu conteaza modul in care l-ai achizitionat. atata timp cat poti face dovada achizitiei si ai dovada ca produsul nu a putut fi reparat ei sunt obligati sa ti-l inlocuiasca (cuy altul nou nout, identic, cu garantie proprie - adica cele 12 luni incep sa treaca de la zero nu de unde ramasesei cu ele ) sau sa iti returneze banii . si asta "instant" . garantia spune ca produsul trebuie reparat sau inlocuit sau despagubit in maxim 15 zile. faptul ca a fost deja diagnosticat in service si s-a constatat imposibilitatea repararii acestuia implica fatul ca trebuie inlocuit sau despagubit. in aceleasi 15 zile initiale chiar daca service-ul nu este intern rds. obligatia asigurarii garantiei si respectarii termenelor este a vanzatorului si nu a producatorului sau service-ului cu care are incheiar vanzatorul (rds) parteneriat.

rds probabil incearca sa o lungeasca ... pana rezolva cumva ... insa ... o face abuzand oarecum de tine .
sfatul meu este sa (incerci sa) discuti cu ei si sa stabilesti un termen clar de rezolvare ( 1-2-3-5 zile) punandu-le in vedere ca altfel mergi la opc.
in cazul in care nu reusesti (nu ai cu cine) sa te intelegi fa o reclamatie la opc . cel mai probabil o sa iti rezolve rapid problema in momentul in care opc le solicita punctul de vedere in legatura cu reclamatia ca sa poata raspunde opc ca s-a solitionat.
in reclamatia opc nu uita sa mentionezi toata povestea care ne-ai spus-o si noua si sa atasezi la plangere copie dupa bonul fiscal/factura de achizitie si/sau alte documente din care rezulta clar faptul ca telefonul l-ai cumparat de la rds si data la care l-ai cumparat/intrat in posesia lui.

#24
balky00

balky00

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 28.06.2013

View Posteasycoder, on 30 octombrie 2016 - 00:37, said:





nu conteaza modul in care l-ai achizitionat. atata timp cat poti face dovada achizitiei si ai dovada ca produsul nu a putut fi reparat ei sunt obligati sa ti-l inlocuiasca (cuy altul nou nout, identic, cu garantie proprie - adica cele 12 luni incep sa treaca de la zero nu de unde ramasesei cu ele ) sau sa iti returneze banii . si asta "instant" . garantia spune ca produsul trebuie reparat sau inlocuit sau despagubit in maxim 15 zile. faptul ca a fost deja diagnosticat in service si s-a constatat imposibilitatea repararii acestuia implica fatul ca trebuie inlocuit sau despagubit. in aceleasi 15 zile initiale chiar daca service-ul nu este intern rds. obligatia asigurarii garantiei si respectarii termenelor este a vanzatorului si nu a producatorului sau service-ului cu care are incheiar vanzatorul (rds) parteneriat.

rds probabil incearca sa o lungeasca ... pana rezolva cumva ... insa ... o face abuzand oarecum de tine .
sfatul meu este sa (incerci sa) discuti cu ei si sa stabilesti un termen clar de rezolvare ( 1-2-3-5 zile) punandu-le in vedere ca altfel mergi la opc.
in cazul in care nu reusesti (nu ai cu cine) sa te intelegi fa o reclamatie la opc . cel mai probabil o sa iti rezolve rapid problema in momentul in care opc le solicita punctul de vedere in legatura cu reclamatia ca sa poata raspunde opc ca s-a solitionat.
in reclamatia opc nu uita sa mentionezi toata povestea care ne-ai spus-o si noua si sa atasezi la plangere copie dupa bonul fiscal/factura de achizitie si/sau alte documente din care rezulta clar faptul ca telefonul l-ai cumparat de la rds si data la care l-ai cumparat/intrat in posesia lui.
SI ce bine o lungesc,saptamana viitoare,mai exact pe 19 imi expira hartia de la Samsung si cei de la Rds tot sustin ca nu au telefonul pe stoc.Daca saptamana asta nu se rezolva,clar am sa le cer sa-mi returneze banii pt ca m-am saturat sa astept,gen :si cu banii luati si fara telefon.
Totusi ma macina un lucru:cum e posibil sa nu ai pe stoc un produs pe care continui sa-l ai in oferta de telefoane,atunci de ce promovezi acel produs?
Oricum,din partea mea au un mare minus,am mai avut "probleme"diverse cu ei in trecut dar asta a pus capac.

Edited by balky00, 06 November 2016 - 22:10.


#25
easycoder

easycoder

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 99
  • Înscris: 07.05.2007
rds practica sitemul lui "semnezi contractul pentru servicii cu echipamente incluse" dar care nu prevede nimic legat de obligatia rds de a-ti oferi echipamentele de ... din mosi-stramosi cum s-ar spune.
semnezi contractul si astepti .... pana devie disponibil// intra pe stoc ... cat? ... "cat mai curand posibil" este raspunsul oficial.
partea interesanta este ca nu ai nici un fel de dovada ca ai comandat respectivul echipament si nu exista nicaieri SCRIS cum ca rds ar fi obligat sa ti-l puna la dispozitie . nici in termen de XX zile/luni/ani .. nici ... vre-o data.
in ultima vreme am observat ca (unele) echipamente se nimeresc sa mai fie si pe stoc. adica ... cu vre-o 3 saptamani in urma s-a intamplat sa aibe pe stoc la semnarea contractului echipamentul respectiv. presupun ca a fost doar o simpla intamplare data fiind experienta anterioara.

oricum, problema ta nu este legata de stocul de echipamente ci de un produs pe care l-ai achizitionat si ti-a fost pus deja la dispozitie. deci... cu totul alta.

asigura-te ca ai dovada faptului ca ai solicitat reparatia si daca la care ai solicitat/predat produsul spre a fi reparat. daca tot mergi la rds mergi pregatit cu cerere scrisa in dublu exemplar (unul pt tine pe care sa iti noteze nr de inregistrare si sa ti-l stampileze)
cele 30 de zile cat are valabilitate ce ti-au dat aia sunt irelevante. un produs dus la pretarat trebuie reparat sau inlocuit sau returnati banii in termen de 15 zile . PUNCT
RESTUL ... sunt povesti de pus lumea pe drumuri si lungit situatia ...ca de ..unii mai abandoneaza daca e traseul lung Posted Image

citeste cu atentie prevederile legale
LEGE nr. 449 din 12 noiembrie 2003 (**republicată**)(*actualizată*)privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora**)
cu deosebire capitolul III

Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade de timp [..] ce nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul, după caz, a adus la cunoştinţa vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare.

Consumatorul poate solicita o reducere corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri:
a.) dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului;
b.)  dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă;
c.) dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie[...] fără inconveniente semnificative pentru consumator.

View Postbalky00, on 06 noiembrie 2016 - 22:10, said:

Oricum,din partea mea au un mare minus,am mai avut "probleme"diverse cu ei in trecut dar asta a pus capac.
toti au probleme ... si toti te abuzeaza in tote pozitiile pozitiile in care pot ... si le permiti.
important este sa iti cunosti atat drepturile cat si obligatiile. cat mai bine posibil.

in ceea ce priveste rds eu sunt 100% multimit cu internetul pin cablu terestru. in rest ...
marea lor problema cred ca ramane modul in care interactioneaza cu clientii.
nu imi dau seama daca este vorba ca sunt prea zgarciti ca sa isi permita persoane competente ca si angajati (si aici nu ma refer doar la cei din front end si call center. am interactionat si cu unii mai ... de deaspra alora. inclusiv cu o tanti cica jurist(a).
singura diferenta intre cei din front end si ceilalti este ca cei din front end iti spun ca sunt neputinciosi si ca e politica firmei si ca nu depinde de ei. iar ceilalti iti spun ca esti un prost care habar n`are ce si cum si ca spala cu tine pe jos oricand ....
pe aia din front end eu i-am inteles ca nu au putere de decizie. cel putin au avut bunul simt sa imi vorbeasca frumos . tot respectul pt asta . insa DOAR pe asta.
ceilalti ... chiar nu stiu unde sa ii incadrez .
la rea vointa? (adica ... eu chiar m-am straduit sa le explic prevederile legale si cele contractuale ... desi ... nu este streaba mea si nici nu m-a platit nimeni sa ii educ  ... daca voiau sa inteleaga cred ca ar fi putut sa o faca oricat de nedocumentati ar fi fost)
la cretini ?  ( daca nu sunt rau intentionati .. si daca tot am incercat sa le explic ... )
ambele?

Edited by easycoder, 07 November 2016 - 02:28.


#26
balky00

balky00

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 28.06.2013
Surpriza!Dimineata la h 9 iar am primis un sms de lar rds in care mi se spunea ca am incercat sa fiu contactat si bla bla bla.Ma gandesc ca or avea pe cineva duminica noaptea care incearca sa contacteze clientii pt ca altfel nu-mi explic cum si cam de cate ori au incercat ei sa ma contacteze daca la h 9 nu eram de gasit.Am sunat la ei si si am primit acelasi raspuns ca lunea trecuta:"o sa va contacteze un coleg in cursul zilei de astazi...".Deja m-am saturat sa astept si m-am saturat sa mi se spuna aceleasi minciuni de fiecare data ca maine sa mi se spuna ca mi s-a anulat comanda ca n-am fost gasita.Eu astazi am de gand sa merg sa depun plangere la opc daca nu se rezolva ceva in cateva ore.
Urasc sa fiu luat de prost pe banii mei...

Posted Image

Edited by balky00, 07 November 2016 - 11:03.


#27
easycoder

easycoder

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 99
  • Înscris: 07.05.2007

View Postbalky00, on 07 noiembrie 2016 - 11:03, said:

Urasc sa fiu luat de prost pe banii mei...
doar cand este pe banii tai esti luat de prost .
cand incepe sa devina pe banii lor .... devin mult mai intelegatori si binevoitori si descopera resurse pe care nici ei nu stiau ca le au.
mie, dupa ce mi-au tor refuzat incheiera de contract (ca date gresite, ca blacklist, ca departament juridic) ... am descoperit ca daca semnezi contactul in pauza de masa de la pranz pana la sfarsitul programului din aceeas zi ai serviciile instalate (de alea cu tras cablu prin casa zic) si toate echipamentele puse la dispozitie . echipamentele si echipa de interventie/instalare se poate deplasa si din alt oras (din resedinta cum ar veni) numa-numa sa iti rezolve mai repede problema :))
reclamatiile catre institutiile statului pot face minuni . pot lumina creierele angajatilor, pot influenta prezenta echipamentelor pe stoc si pot reduce termenele de la maxim 90 de zile la doar cateva ore.
arsenie boca e mic copil prin comparatie, zau asa.

ANCOM said:

Așa cum v-am comunicat și în răspunsul nr.SC-DRP-xxxxxx/xx.10.2016, întrucât considerăm că motivele invocate de RCS&RDS S.A. nu constituie motive obiective, temeinic justificate, de natură să îndreptățească furnizorul [...] prin întocmirea Procesului - Verbal de constatare a contravenţiei şi de aplicare a sancţiunii nr.SC-DEMC/xxxxx/xx.10.2016, ANCOM a constatat încălcarea de către furnizor a prevederilor[..]


#28
balky00

balky00

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 69
  • Înscris: 28.06.2013

View Posteasycoder, on 07 noiembrie 2016 - 12:13, said:

reclamatiile catre institutiile statului pot face minuni . pot lumina creierele angajatilor, pot influenta prezenta echipamentelor pe stoc si pot reduce termenele de la maxim 90 de zile la doar cateva ore.
.

Sper sa faca minuni.Posted Image

#29
neluspritz77

neluspritz77

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 08.07.2014
Buna dimineata. Pentru cei ce aveti garantia unui telefon la Depanero , atentie cand mergeti cu el, pe langa certificatul de garantie va trebuie si contractul Digi din care sa reiasa ca a-ti achizitionat acel aparat de la ei. Si asta de fiecare data. Eu am mers pt a doua oara cu un  LENOVO vibe s1 lite ( Sunt la a treia placa de baza ) si mi-au cerut de fiecare data

#30
easycoder

easycoder

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 99
  • Înscris: 07.05.2007

View Postneluspritz77, on 23 noiembrie 2016 - 10:42, said:

Buna dimineata. Pentru cei ce aveti garantia unui telefon la Depanero , atentie cand mergeti cu el, pe langa certificatul de garantie va trebuie si contractul Digi din care sa reiasa ca a-ti achizitionat acel aparat de la ei. Si asta de fiecare data. Eu am mers pt a doua oara cu un  LENOVO vibe s1 lite ( Sunt la a treia placa de baza ) si mi-au cerut de fiecare data

ideea este ca depanero nu are nici o obligatie fata de tine.  tu nu ai nici o intelegere/contract incheiat cu ei.
in concluzie, pentru ca garantia este asigurata (ca obligatie legata) de vanzator (care la randul lui se poate intrepta in recuperarea pagubei catre producator/importator)
deci NU MERGETI CU TELEFOANELE IN GARANTIE LA DEPANERO ci predati-le pt reparare la vanzator ( RDS ) .
pentru a beneficia de garantia legala obligatorie ( 2 ani) trebuie sa faceti dovada achizitiei si a datei achizitiei telefonului de la respectivul vanzator (bon de casa si/sau factura etc). ATAT!!
chestia cu vorbiti cu depanero, nu ati pus certificatul de garantie, nu ati atasat contractul, ati semnat cererea de reparatie cu 3mm mai la dreapta, etc ... sunt porcarii pe care le utilizeaza ca sa te plimbe de la ana la caiafa... daca le acceptati

procedura este simpla : predati telefonul spre reparare la vanzator si atasati dovada achizitiei - o copie de pe bonul de casa/factura. in maxim 15 zile acesta trebuie reparat sau vi se inlocuieste cu altul identic (nou) sau vi se returneaza banii.
daca nu se intampla asa cum am specificat un rand mai sus faceti plangere la opc pt nerestectarea conditiilor de garantie.

ma rog , daca va place sa fiti plimbati si sa isi bata joc de voi sub diverse pretexte inventate ad-hoc sau deja invechite ... nu aveti decat

#31
Annoying

Annoying

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,859
  • Înscris: 03.05.2014

View Postneluspritz77, on 23 noiembrie 2016 - 10:42, said:

Buna dimineata. Pentru cei ce aveti garantia unui telefon la Depanero , atentie cand mergeti cu el, pe langa certificatul de garantie va trebuie si contractul Digi din care sa reiasa ca a-ti achizitionat acel aparat de la ei.

Asta ține de Depanero, nu de Digi. Eu am trimis la Depanero un tv luat de la Emag și mi-au cerut copie după factură și certificatul de garanție, deși aveam garanție electronică iar Depanero aparține de Emag, deci aveau acces și la factură și la garanția electronică. Posted Image

#32
easycoder

easycoder

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 99
  • Înscris: 07.05.2007

View PostAnnoying, on 23 noiembrie 2016 - 23:13, said:

Asta ține de Depanero, nu de Digi. Eu am trimis la Depanero un tv luat de la Emag și mi-au cerut copie după factură și certificatul de garanție, deși aveam garanție electronică iar Depanero aparține de Emag, deci aveau acces și la factură și la garanția electronică. Posted Image

obligatia este a vanzatorului. echipamentul trebuie predat spre reparatie VANZATORULUI ( adica rds si respectiv emag). sa il trimita ei mai departe la terti colaboratori, ce treaba am eu ca si cumparator cu depanero?
adica ... cumpar  un laptop produs in china sub sigla dell sa spunem. dau banii la emag si am pretentie de service de la depanero? pe care logica? (in afara de aceea ca emag si-a pasat catre depanero fara ca eu sa fiu deacord obligatia sa legala fata de mine)
te duci frumusel cu echipamentul si il depui intr-un punct de lucru AL VANZATORULUI impreuna cu dovada datei achizitiei si a faptului a ca fost achizitionat de la respectivul VANZATOR (deci nu de-reparator) si ... in 15 zile trebuie sa se faca service la produs. cum? unde? nu e problema clientului (persoana fizica) .

este evident ca daca ai acceptat sa fi pasat prima data de emag/rds/etc catre depanero ... de ce sa nu te paseze si ala al atul .. si tot asa ?

legea 449 / 2003privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora spune clar :
art2 e) garanţia comercială - orice angajament asumat de vânzător faţă de consumator, fără solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a preţului plătit de consumator, de reparare sau de înlocuire a produsului cumpărat, în cazul în care acesta nu corespunde condiţiilor enunţate în declaraţiile referitoare la garanţie sau în publicitatea aferentă;
art2 e^1) garanţia legală de conformitate - protecţia juridică a consumatorului rezultată prin efectul legii în raport cu lipsa de conformitate, reprezentând obligaţia legală a vânzătorului faţă de consumator ca, fără solicitarea unor costuri suplimentare, să aducă produsul la conformitate, incluzând restituirea preţului plătit de consumator, repararea sau înlocuirea produsului, dacă acesta nu corespunde condiţiilor enunţate în declaraţiile referitoare la garanţie sau în publicitatea aferentă;

Art 10 În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privind acest produs, în condiţiile art. 13 şi 14.

Art 11 (1) În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată.
art 11 (4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul, după caz, a adus la cunoştinţa vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare.

se observa in mod clar ca prin definirea termenilor de garantie comerciala si garantie legala de conformitate legea impune obligatii VANZATORULUI fata de consumator (comparator persoana fizica)
Unde se incadreaza depanero in textul de lege? ce treaba are depabero cu mine vis a vis de faptul ca am cumparat un produs de la emag sau de la rds sau de Oricine altcineva IN AFARA DE DEPANERO?

DEPANERO NU ARE NICI UN FEL DE OBLIGATIE FATA DE TINE , eventual are niste obligatii fara de emag/rds/etc prin mai stiu eu ce contract cu care nu nu ai nici o treaba si in nici un caz nu esti obligat sa ti cont de el - ca vrei tu sa o faci , e alegerea proprie .
insa legea spune clar VANZATORUL ARE OBLIGATIA DE A ADUCE BUNUL LA PARAMETRII . PUNCT . NU DEPANERO

mai clar de atat nu cred ca pot fi

#33
Annoying

Annoying

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,859
  • Înscris: 03.05.2014

View Posteasycoder, on 24 noiembrie 2016 - 18:16, said:

obligatia este a vanzatorului. echipamentul trebuie predat spre reparatie VANZATORULUI ( adica rds si respectiv emag). sa il trimita ei mai departe la terti colaboratori, ce treaba am eu ca si cumparator cu depanero?
adica ... cumpar  un laptop produs in china sub sigla dell sa spunem. dau banii la emag si am pretentie de service de la depanero? pe care logica? (in afara de aceea ca emag si-a pasat catre depanero fara ca eu sa fiu deacord obligatia sa legala fata de mine)

Păi așa s-a întâmplat, eu am făcut cerere de trimitere în service la Emag, ei au trimis cererea la Depanero, iar Depanero a trimis curierul care a ridicat/adus tv-ul gratuit.

Quote

te duci frumusel cu echipamentul si il depui intr-un punct de lucru AL VANZATORULUI impreuna cu dovada datei achizitiei si a faptului a ca fost achizitionat de la respectivul VANZATOR (deci nu de-reparator)

Dacă ești fraier așa faci, te duci la RDS, stai câteva ore la coadă, le predai telefonul și aștepți câteva zile să-l trimită ei în service, poate se rătăcește coletul pe undeva, cum am pățit eu cu tv-ul (a stat o săptămână în depozitul curierului).Posted Image Nu toată lumea stă aproape de un punct RDS, sunt oameni care au 50 km până la cel mai apropiat punct RDS.

Dacă ești băiat deștept, intri pe site la Depanero, completezi o cerere de ridicare produs, vine curierul și ridică (100% GRATUIT) telefonul și sari etapa RDS, mai puține firme implicate, mai puține șanse ca ceva să nu meargă bine. Posted Image

Edited by Annoying, 24 November 2016 - 19:01.


#34
xbod

xbod

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 93
  • Înscris: 08.09.2014
Eu zic sa il duci la digi cu toate ca stai la coada de care zici dar...eu am avut probleme cu un allview trimis in service de mine si ținut vreo 17 zile in service si dupa anulată garanția pe niste motive inventate de ei...conform legii dupa 15 zile calendaristice daca nu il primesti VÂNZĂTORUL trebuie fie sa iti dea alt telefon fie banii inapoi. Însă dacă tu duci telefonul la service si intampini probleme si faci reclamație la anpc ei nu te pot ajută deoarece anpc ul se va duce la vânzător care va spune ca nu stie nimic de produsul tau,ei nu au primit informatii cum ca tu ai probleme cu el...practic se spala pe mâini.

Edited by xbod, 24 November 2016 - 21:25.


#35
tzucasrl

tzucasrl

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 31.01.2016
Eu am stat aproape o saptamana[de pe 09 pana pe 15 noiembrie ] cu un Allview in cutie sa vina cineva de la allview sa-l ridice cu toate ca-i instiintasem si pe cei de la digi tot de pe 09 noiembrie ca s-a stricat telefonul pentru ca nu a venit nimeni l-am dus eu pe 15 noiembrie la digi.Aici intervine o mica problema cu socotirea celor PANA LA 15 ZILE pentru ca in lege spune ca ele se socotesc din momentul in care se anunta defectiunea la vanzator nu de cand primesc telefonul.Asa ca ori digi ori allview ar fi trebuit sa-si rupa picioarele incepand cu data de 09 noiembrie sa vina sa-l ridice deoarece CRONOMETRUL PORNISE DIN MOMENTUL IN CARE LE-AM ANUNTAT DEFECTUL ,eu I-am lasat in pace sa socotesca pe 15 noiembrie de la predare .Daca va gandit ca au ales sa-mi sparga usa sa vina sa-l ia va inselati ,au ales sa ma trezeasca noaptea la ora 01.00 cu in mail din partea lui allview in care imi cereau sa la dau note legat de produse si modul in care am interactionat cu echipa lor de la support iar ca urmare a faptului ca nu am gustat "gluma " asta ci am luat-o ca pe o jignire si bataie de joc la adresa mea le-am spus ca voi refuza acest telefon care s-a dus dracu inainte sa tipareasca factura cu prima rata.Si de aici a inceput scandalul si cu digi,initial nu au vrut sa-mi ia banii doar pe abonamentele din factura pe luna asta ,am facut o plangere in magazin si apoi I-au luat pentru ca mai apoi la telefon sa-mi zica cineva tot de la digi ca desi am platit abonamentele la inceputul lunii voi fi avea telefoanele taiate ca nu am platit integral factura.OK daca asa considera sa se comporte ieri am facut o plangere la OPC -Cta in care le-am zis si lor cam tot ce e aici ,doar ceva mai amplu,trimis copii cu tichete deschise si sesizari si la allview si la digi [sa vad aici daca mai sta in picioare data de 15 sau intra cea de 09 noiembrie] asa ca devine interesant .Eu le-am spus ca nu accept sa fiu bataia de joc a nimanui  ca am mai apelat in 2 randuri la OPC can eram la Vdf si am castigat in ambele iar dupa ultimul scandal cu ei am inceput sa portez nr la digi daca vor sa verifice asta pe pielea lor asta este .

#36
tzucasrl

tzucasrl

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 31.01.2016
Gata ,azi m-au chemat sa-mi dea un alt telefon,am ales Samsung J3.Din pacate asa a inteles Digi ca trebuie rezolvat un conflict cu mine si acum cred ca s-a convins ca eu nu glumesc .Nu era mai bine ca in momentul in care service-ul a confirmat ca allview-ul ala era o rabla din fabrica ,ca nu s-a stricat din cauza mea si puteau sa-l inlocuiasca cu altul identic? Au preferat sa-si bata joc de mine crezand ca eu voi accepta sa platesc rate timp de un an si abonament pentru doi pe un telefon care s-a dus dracu in prima saptamana iar eu sa sa platesc facturi si stau cu telefoane imprumutate in timp ce curierii plimba telefonul intre digi si service in 15 zile calendaristice.Pe aceasta cale tin sa anunt pe Digi ca si daca telefonul luat azi va avea probleme nu am nicio rezerva in a actiona in acelasi mod .Lege da foarte clar solutia in aceste cazuri ,se cheama actiune in regres, si anume Digi trimite telefonul defect in service si intreaba doar atat daca TELEFONUL S-A DEFECTAT DIN CAUZA CLIENTULUI ,daca raspunsul este NU atunci restul nu mai conteaza .In cel mai scurt timp clientul ghinionist este pus in posesia unui telefon nou identic ,cu scuzele de rigoare pentru neplacerea creata ,iar telefonul stricat poate sa-l faca cadou directorului fabricii producatoare poate asa vor invata sa faca treaba sau vor disparea de pe piata.Repet ,solutia este perfect legala dar se prefera a se pune totul pe spinarea clientului in timp ce pe fir mai intervin si altii ca service sau firme de curierat.Daca mai multi ar proceda ca mine nu cred ca lui Digi I-ar place sa plateasca si amenzi la OPC si sa schimbe si telefoane allview cu Samsung .V-am spus si in interventiile anterioare ,imi place reteaua Digi ,sunt foarte multumit de ea dar nu va jucati cu mine  ca nuaccept sa fiu luat de prost iar pe viitor daca vor mai fi probleme sper sa le rezolvati altfel ,cred ca lectia asta a fost de ajuns.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate