Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Garantie telefon de la rds

- - - - -
  • Please log in to reply
78 replies to this topic

#37
PaulGG

PaulGG

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 14.01.2017
Sotia mea,  s-a dus la Digi,  cu un telefon vechi de o zi,  care are probleme cu casca,  iar doamnele de acolo,  i-au spus ca nu are treaba cu ei(Digi)  si sa mearga direct la Depanero.... refuzand sa ii i-a telefonul. O sa ma duc maine si eu sa vedem ce imi spun si mie......

#38
VladutzU2013

VladutzU2013

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,557
  • Înscris: 21.01.2013
In mod normal exista posibilitatea sa-l lasi si intr-un punct Digi si sa fie preluat pentru service,trimis mai departe tot de catre Digi.

#39
PaulGG

PaulGG

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 14.01.2017
Pai "in mod normal" 😂,  dar la Digi nimic nu este normal....... o sa ma duc si eu maine/poimaine si sa imi justifice in scris,  de ce refuza sa imi primeasca telefonul pentru garantie.....

#40
VladutzU2013

VladutzU2013

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,557
  • Înscris: 21.01.2013
Incearca la un alt punct daca sunt mai multe in zona ta.

#41
PaulGG

PaulGG

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 14.01.2017
O sa incerc la acelasi punct...... ca sunt nesimtiti si incearca sa te duca cu zaharelul..... doar doar te duci in alta parte.....

#42
bits

bits

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,914
  • Înscris: 11.01.2007
E vorba cumva de Lenovo K6?
Ți-l primește,la casierie fara probleme.Il expediază ei mai departe.Iti spune un pățit recent,cu telefon plătit in avans,nu se știe unde sunt banii etc. etc.

#43
PaulGG

PaulGG

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 14.01.2017
E un ZTE AXON 7.......dar tot telefon este.... deci sa-l primeasca..
Ai facut vreo cerere inainte,  sau ai mers direct la ghiseu?

#44
xbod

xbod

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 93
  • Înscris: 08.09.2014
Sa nu te lași pana nu îl trimit ei în service. Dacă nu ,reclamație la ANPC. Sa nu faci prostia sa îl trimiți tu la depanero pentru că dacă vei întâmpina vreo problema cei de la ANPC nu vor putea sa te ajute(din proprie experiență îți spun).

#45
PaulGG

PaulGG

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 14.01.2017
Am inteles ideea..... multumesc pentru ajutor. Clar o sa insist pana il iau,  sau daca nu,  sa imi dea in scris,  motivul pentru care refuza sa imi primeasca telefonul pentru garantie.

#46
bits

bits

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,914
  • Înscris: 11.01.2007

View PostPaulGG, on 14 ianuarie 2017 - 20:46, said:

E un ZTE AXON 7.......dar tot telefon este.... deci sa-l primeasca..
Ai facut vreo cerere inainte,  sau ai mers direct la ghiseu?
Mi-a completat casiera o foaie de intrare în service cu IMEI,datele mele,defectul sesizat și aspectul telefonului.
Mai departe te anunță Depanero ce și cum.

#47
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,353
  • Înscris: 16.04.2014
@PaulGG - Daca intampini dificultati cu preluarea telefonului la sediu te rog sa ma contactezi prin PM. Te voi ajuta.

#48
VladutzU2013

VladutzU2013

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,557
  • Înscris: 21.01.2013
Mi-a sosit telefonul trimis in service la Cordon,timp de remediere foarte scurt,nota 10,in 3 zile l-am primit inapoi reparat.

#49
PaulGG

PaulGG

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 14.01.2017
Va mulțumesc pentru raspunsuri.
Nu am întâmpinat nicio problema la predarea produsului.
INSA, acum am vorbit cu o doamna de la service ul "Cordon Electronics",  care m-a anuntat ca mi-au trimis telefonul inapoi la punctul Rds. Cand am intrebat-o ce solutie au gasit pt remedierea problemei (in casaca telefonului,  in momentul cand interlocutorul vorbea,  auzeam un bazait usor,  ceva de genul unei boxe vechi care avea membrana stricata.... Sunet destul de deranjant,  chiar daca era usor,  mai ales ca vorbim de un telefon nou),  mi-a spus ca ei au facut teste si telefonul nu are nimic asa ca l-au trimia la fel inapoi.
Singura solutie,  din pct meu de vedere,  e sa le trimit iar telefonul in service,  poate a doua oara o sa gaseasca problema......

#50
easycoder

easycoder

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 99
  • Înscris: 07.05.2007

View PostPaulGG, on 19 ianuarie 2017 - 14:32, said:

Singura solutie,  din pct meu de vedere,  e sa le trimit iar telefonul in service,  poate a doua oara o sa gaseasca problema......

da. completeaza la "descriere defect"  aceeasi problema. daca defectul nu este remediat in mod repetat produsul trebuie inlocuit indiferent cat a stat in service (parca ca a 3a oara se inlocuieste ). asta suplimentar cu prevederea ca daca nu se remediaza in 15 zile din momentul in care consumatorul a adus la cunostinta VANZATORULUI defectul acesta trebuie inlocuit.

#51
PaulGG

PaulGG

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 14.01.2017
Pai asa ar trebui, dar daca service-ul sustine ca nu exista niciun defect,  nu stiu daca mai inlocuiesc ceva. De data asta am scris la descrierea defectului mult mai amanuntit in speranta ca o sa ajute service-ul,  desi la cate am citit despre ei,  nu am mari sperante......

#52
PaulGG

PaulGG

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 14.01.2017
Revin cu un update la problema mea si VA ROG, sa imi dati si o idee, cum sa procedez cu RDS si mai ales cu service-ul folosit de ei CORDON ELECTRONICS, deoarece este a doua oara cand trimit telefonul in service pentru ca aud un barait/bazait in casca atunci cand vorbesc cu cineva, iar cei din service il trimit inapoi (dupa 12 zile), fara sa ii faca nimic si imi spun ca "au testat 2 zile produsul, cu aparatura pusa la dispozitie de producatorul telefonului (este vorba de un telefon ZTE Axon 7 - asa ca ma indoiesc ca au aparatura de la ei.......) si nu au gasit niciun defect".
Practic eu sunt pus in fata faptului implinit si parca vad ca o sa raman cu un telefon defect (la care ei vezi doamne nu gasesc niciun defect) pentru care mai dau bani in ca un an ........
Concluzia e calara ....NU CUMPARATI TELEFOANE DE LA DIGI.......cumparati de la alti vanzatori, unde daca as fi avut problema asta, il returnam si terminam balciul.......

#53
Manasu

Manasu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,876
  • Înscris: 25.12.2016

View PostPaulGG, on 01 februarie 2017 - 10:04, said:

Revin cu un update la problema mea si VA ROG, sa imi dati si o idee, cum sa procedez cu RDS si mai ales cu service-ul folosit de ei CORDON ELECTRONICS
http://reclamatii.anpc.ro/

#54
PaulGG

PaulGG

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 14.01.2017
Da, dar problema este ca domnii de la RDS/SERVICE se pot prevala de faptul ca , ei, conform testelor  elaborate pe care le-au facut, nu au gasit niciun defect........si prin urmare cererea mea nu are niciun temei.....

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate