Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Se poate anula o plata facuta online?
Last Updated: Mar 10 2019 13:02, Started by
badmania98
, Oct 17 2013 12:49
·
0
#1
Posted 17 October 2013 - 12:49
Am facut o greseala la o plata online. Mai precis , platind facura de telefonie la Vodafone, in loc de 44,42 lei am platit 4442 lei. Am sunat imediat ( 3 minute de la efectuare) la banca si am solicitat anularea platii. Intrebarea mea este, ar fi putut banca sa opreasca plata? Exista alta metoda de a opri o plata facuta online imediat dupa efectuarea acesteia?
|
#2
Posted 17 October 2013 - 13:04
Fara sa te ofensez,dar ai avut in cont suma respectiva?Adica 4442,00 de lei?
|
#4
Posted 17 October 2013 - 13:05
Sa-nteleg ca doar ai dat un beep la banca si ai inchis repede, altfel ai fi auzit ce ti-a spus cel de la banca....
|
#7
Posted 17 October 2013 - 13:14
Inteleg ca banca nu ti-a oferit suport pt. anulare?
Incearca sa suni si la procesatorul de plati (nu stiu exact cu cine lucreaza vodafone, insa cel mai probabil ai primit un email de la ei : payu, epayment, etc). Daca nu, trebuie sa vorbesti la vodafone sa soliciti returnarea sumei.Depui o cerere in care explici situatia, insa va dura ceva, probabil. Platile efectuate cu cardul online, sunt ceva mai greu de anulat pentru ca se proceseaza imediat, astfel, nu stiu in ce masura te poate ajuta banca intr-un mod rapid.Cere totusi si la banca informatii despre modalitatea de a solicita un refuz la plata pentru aceasta tranzactie, explicand motivul. Daca plata ar fi fost efectuata prin transfer bancar prin internet banking, modalitatea de anulare era mai simpla si mai usor de realizat. Update : Pe site-ul ING, apare o informatie care te poate ajuta (cel mai probabil are caracter general) : Daca tranzactia nu s-a decontat (este in curs de procesare), o poti anula NUMAI prin contactarea comerciantului! Acest tip de tranzactii nu pot fi anulate prin contactarea bancii. Daca tranzactia s-a decontat (apare pe extrasul de cont), o poti contesta la banca, iar banca va incerca recuperarea sumei de bani de la comerciant, prin intermediul bancii acestuia (operatiune numita „refuz de plata”). Tranzactia ta nu s-a decontat, acest lucru dureaza cateva zile (1-2 zile, de regula). Suna la Vodafone. |
#8
Posted 17 October 2013 - 13:17
Plata prin card bancar se poate anula (in care dai detaliile de pe card pentru efectuarea platii), plata prin OP, nu....din experienta mea cu AlphaB.
|
#9
Posted 17 October 2013 - 13:18
Celelalte date ale pataniei:
- plata efectuata pe 12.09.2013 - sunat la banca (Raiffeisen) imediat . Mi s-a spus ca nu se poate opri plata dar ca au facut ei o cerere catre Vodafone de restituire a diferentei (4442-44,42). Am fost asigurat ca nu mai trebuie sa fac alta interventie la Vodafone si ca nu voi plati dobanda daca returnarea banilor se va face dupa data scadenta. - resunat la banca de vreo 2 ori si acceasi confirmare ca mai sus - pe 20.09. 2013 TOTUSI, fac o cerere scrisa si transmisa prin email pentru returnarea diferentei, catre Vodafone unde sunt asigurat ca in maxim 7 zile lucratoare banii imi vor fi ajuns in cont - dupa 7 zile lucratoare am bombardat Vodafone cu telefoane si emailuri referitoare la modul in care s-a rezolvat. La email niciun raspuns , iar la telefon doar ca banii au plecat si ca ar trbui sa fi intrat in cont. La solicitarea mea nu mi-au dat niciun raspuns referitor la data exacta cand au facut viramentul si numarul tranzactiei (OP sau ce o fi el) -09.10.2013 termenul scadent de plata la banca. Sun si banii nu sunt intrati. Vodafone insista ca da. -10.10.2013 banii au intrat , iar pe extras o mica dobanda de aprox. 150 de lei. In continuare Vodafone refuza sa-mi raspunda la intrebari ( a se vedea si aici: http://forum.softped...8#entry13966935 ) Totusi ma intereseaza daca banii puteau fi opriti. - Edited by badmania98, 17 October 2013 - 13:23. |
#10
Posted 17 October 2013 - 13:22
TheGrudge, on 17 octombrie 2013 - 13:14, said:
Tranzactia ta nu s-a decontat, acest lucru dureaza cateva zile (1-2 zile, de regula). |
|
#11
Posted 17 October 2013 - 13:23
Problema si-a rezolvat-o (i-a dat Vodafone banii inapoi).
Probabil vrea sa stie pe cine sa dea in judecata pentru dobanda pierduta, altfel nu vad rostul acestui topic. Evident ca banca putea sa intoarca plata (eu am facut chargeback si cu card de debit). |
#12
Posted 17 October 2013 - 13:24
Corect. asta e ideea. Si poate mai ajuta si pe altii.
Edited by badmania98, 17 October 2013 - 13:24. |
#13
Posted 17 October 2013 - 13:27
banca, evident - mai ales ca a scris la inceput ca banca l-a asigurat ca nu va plati dobanda dobanda nici daca returnarea se va face dupa scadenta. nu vad cum ar putea fi vodafone vinovat...
|
#14
Posted 17 October 2013 - 13:28
badmania98, on 17 octombrie 2013 - 13:18, said:
Totusi ma intereseaza daca banii puteau fi opriti. - Opriti poate ca nu (ca se face transmisia electronic), dar un functionar al bancii se putea implica si reversibiliza tranzactia, ca tot e vorba de acceasi banca, conturi diferite. Eu sunt de parere ca factorul uman este determinant. Eu am patit asa cu o rezervare la hotel in Italia, cu card de credit. Italianul s-a grabit sa-mi ia banii inainte de data limita cand nu se mai putea anula rezervarea. Am vazut suma plecata pe cont, am sunat la Transilvania la Cluj, am vorbit cu o domnisoara, i-am trimis pe mail rezervarea facuta de mine pe booking.com cu conditiile de anulare (data limita) si a anulat tranzactia in aceeasi zi. Si era alta banca, cea destinatara. Deci, se poate ... Da' la matale a considerat ca nu merita sa munceasca in plus. |
#15
Posted 17 October 2013 - 13:31
Mie mi-au luat odata banii de 2 ori pentru acelasi lucru, am sunat la banca si mi-au restituit diferenta in 3 ore.
|
|
#16
Posted 17 October 2013 - 13:41
badmania98, on 17 octombrie 2013 - 12:49, said:
Am facut o greseala la o plata online. Mai precis , platind facura de telefonie la Vodafone, in loc de 44,42 lei am platit 4442 lei. Am sunat imediat ( 3 minute de la efectuare) la banca si am solicitat anularea platii. Intrebarea mea este, ar fi putut banca sa opreasca plata? Exista alta metoda de a opri o plata facuta online imediat dupa efectuarea acesteia? Felicitari, acum esti client Gold |
#17
Posted 17 October 2013 - 13:42
Totusi, greseala a plecat de la tine in cazul de fata, nu prea se face nimeni altcineva responsabil de ea sau de efectele produse.
Nu este aceeasi situatie ca atunci cand greseala o face comerciantul, sau ti se dubleaza plata din vreo eroare de conexiune, etc. |
#18
Posted 17 October 2013 - 13:49
Trebuia sa contactezi Vodafone sa faca anularea zic eu, nu banca. Banca ti-o face dar dureaza mult mai mult. Nu stiu cum functioneaza sistemul in Romania, dar pe site-urile straine pentru care lucrez (web development) daca un client cere sa-i returnez banii ii pot returna in primele ore fara sa piarda nimeni nici un comision. Daca o anulez ceva mai tarziu, pierd ceva comisioane ca vanzator (si banii se intorc mai lent pe card). Daca o contesti la banca/procesator, se fac niste evaluari/analize a cazului intre banca si vanzator si dureaza mai mult. Cel mai simplu e sa o anuleze cel care incaseaza banii, dar trebuie sa ii anunti suficient de rapid (si si ei sa ia masuri suficient de rapid, pana nu se proceseaza).
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users