Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
R.C.S. - Digi: C.A.M. C.I.+
Last Updated: Nov 29 2023 07:47, Started by
bogdanbuza
, Mar 23 2012 22:56
·
21
#5869
Posted 18 November 2022 - 16:04
Update-urile, DACĂ vin, se fac numai atunci cînd operatorul decide asta. Există canal special prin care se primește informația, ascuns la scanare pentru majoritatea tunerelor (unele tunere da, pot să-l vadă).
|
#5870
Posted 18 November 2022 - 16:23
nikuniku, on 17 noiembrie 2022 - 21:41, said:
Buna, as avea nevoie de putin ajutor, am un card ci de la digi , tv-ul il vede , adica scrie card ci introdus dar nu il gasesc in meniul tv-ului. Tv-ul este un LG LED 43UQ75003LF. Mersi de ajutor. |
#5871
Posted 26 November 2022 - 09:48
pff da este imposibil sa faci rost de un CI de nagra......
|
#5872
Posted 02 April 2023 - 18:37
Salut. Am cumparat un TCL 75c835 si nu reusesc sa fac sa mearga smart cardul de la digi. Am incercat toate variantele de carduri, inclusiv nagra, cu toti pasii, reset, etc, fara succes. Pe televizorul vechi, un Sony XF9005, merg fara probleme. Suport tehnic TCL in Romania: zero. Poate ma ajuta cineva cu un sfat. Televizorul il pot returna.
|
#5873
Posted 26 April 2023 - 18:07
Cat mai dureaza sa ajunga un CAM in perioada asta? Am facut ieri comanda de unul dar doamna cu care am discutat la telefon nu a putut sa imi dea nici-un termen.
|
#5874
Posted 27 April 2023 - 17:30
Eu am făcut comandă acum două luni. Încă nu am fost contactat.
|
#5875
Posted 01 May 2023 - 20:10
ManYacXX, on 26 aprilie 2023 - 18:07, said:
Cat mai dureaza sa ajunga un CAM in perioada asta? Am facut ieri comanda de unul dar doamna cu care am discutat la telefon nu a putut sa imi dea nici-un termen. |
#5876
Posted 11 June 2023 - 15:56
Salutari!
Aveti idee, cei care v-ati lovit de problema asta recent, ce se intampla cu comenzile pentru C.A.M. C.I.+? Am comanda data in Bucuresti de o luna si o saptamana si nimic... Multumesc, zi buna sa aveti! |
#5877
Posted 27 July 2023 - 21:11
Socrate1970, on 11 iunie 2023 - 15:56, said:
Salutari! Aveti idee, cei care v-ati lovit de problema asta recent, ce se intampla cu comenzile pentru C.A.M. C.I.+? Am comanda data in Bucuresti de o luna si o saptamana si nimic... Multumesc, zi buna sa aveti! |
#5878
Posted 27 July 2023 - 21:49
CAM-urile astea mai primesc actualizări de soft sau? Am 2 din alea mai noi, din plastic, nu modelul mai vechi. Știu că este meniu CI+, dar nu găsește niciun update de soft când îi dau de pe un canal criptat, gen FilmNow.
Edited by Vlad_22, 27 July 2023 - 21:50. |
|
#5879
Posted 07 August 2023 - 15:45
bbseptik2017, on 27 iulie 2023 - 21:11, said:
Daca stai dupa ei, astepti mult si bine! Te duci direct in agentie si il iei pe loc, nu faci comenzi care sa iti vina peste 3 luni! Spune-mi te rog, in care punct Digi au pe stoc si plec in 30 de secunde de acasa... Am facut si sesizari telefonice, nu au mai primit de mult timp... Comanda este data de pe 4 mai. Sesizari lunare... Daca venea unul pe jos, cu rucsacul, din China, ajungea pana acum, conform Google Maps... Asa ca repet rugamintea: spune unde au pe stoc, punct Digi, in Bucuresti. Merci! |
#5880
Posted 13 September 2023 - 15:56
Salutare!
De Paste am achitionat un Sony OLED Sony Bravia XR-65A80K, totul excelent la TV doar ca atunci cand inserez Smart CAM de la Digi apar unele artefacte / macroblocks pe majoritatea posturilor pe care stau (in mare parte am verificat pe cele HD). Imaginea se strica doar partial , cam la 30 secunde - 1 minut , si pentru scurta durata de timp - circa 0,5 secunde, apoi revine la normal. Am chemat echipa Digi care dupa cateva verificari , mi au spus ca ar fi o incompatibilitate intre unele modele mai noi de TV-uri si cardurile lor smart. Mi-au recomanat sa fac cerere de Smart CAM ultima generatie pentru a avea ultima versiune de software si pe CAM si pe TV. Mentionez ca am testat cu 3 CAM uri diferite ( plastic in slot + CAM slot dedicat) , luate de pe celelalte televizoare , rezultatul fiind acelasi. Dupa 4 luni de asteptare cei din magazin mi-au oferit 2 CAM uri diferite pentru a putea testa, ultimele modele de CAM uri in cutia aceea de aluminiu ( soft versiunea 4 cred) dar si un alt card cu ceva plastic negru. Ambele carduri 'noi' au produs acelasi rezultat, acele macroblocks deranjante. Dupa o noua sesizare, au venit pentru alte verificari in care : - au anulat din doza toate celelalte trasee , ramanand doar cu semnal pe TV ul cu pricina - au masurat cu device-ul lor , puterea si calitatea semnalului care ajunge jos in living ( fibra intrand in aparat sus la etaj ) ; mi-au spus ca semnalul e bun pentru a functiona corect - nu mai retin valoarea exacta ori 68 db ori 80. - au pus un alt cablu tv de test conectat in alta doza de la un alt TV - au confirmat ca semnalul care intra cu fibra in RX e ok. In concluzie au spus ca nu au ce sa faca si ca sa iau legatura cu cei de la Sony pentru problema pe care o am. Mentionez ca fara oricare din cele 5 Smart CAM uri pe care le-am incercat, nu apare absolut nicio eroare de decodare / afisaj. Am alte 2 TV uri mai vechi Sony ( printre care un X9500E), 2 LG uri 4k si pe nici unul dintre ele nu-mi face aceasta problema atunci cand folosesc Smart CAM uri ( X95 l-am avut pe acelasi traseu inaintea OLED ului). Daca cineva a intampinat aceeasi problema sau ceva asemanator, va rog sa-mi dati un sfat. Multumesc! |
#5881
Posted 13 September 2023 - 16:45
Și TV-urile Philips, cel puțin cele din seria Ambilight PUS cu Android TV, mai fac figuri la SmartCAM... Și al meu, periodic nu citește canalele codate cum trebuie și alte cele.
|
#5882
Posted 22 October 2023 - 01:33
Venit cei de la service ESD, luat tv, schimbat placa de baza cu o alta versiune (pe cea originala o stricase ultimul update) totul merge ok pe digi cam acum.
Nu mai merg profilele de color temperature. |
#5883
Posted 13 November 2023 - 09:54
Am cablu TV analogic de la Digi pe un TV mai vechi Samsung UE32D5000. Ar fi o ocazie buna sa fac c upragde la abonamentul TV digital cu reducere 50% pe 12 luni. TV-ul va suporta acest abonament ? Pe spatele TV-ului vad ca are slot Common Interface. In specificatiile gasite online vad ca are slot CI+. Oare merge Smat Card-ul de la Digi. Nu as vrea sa folosesc decodor separat deoarece anul viitor vreau sa achizitionez un TV mai nou. In caz ca nu merge Smart Card-ul cu TV-ul meu atunci nu voi putea folosi deloc abonamentul Digital ?
Merci. |
|
#5884
Posted 13 November 2023 - 16:29
Dacă specificațiile spun că e CI+, cu siguranță va funcționa! Ia-l și joacă-te, nu vor fi probleme!
|
#5885
Posted 14 November 2023 - 09:15
SFAT: Înainte de cumpărare TV, verificați compatibilitate SmartCam CI+cu modelul dorit de TV pe siteul Digi.Eu am luat Sony KD-65X85J,bucuros că are Google TV,dolby,hdr+,100 hz,etc.,mare,preț bun,dar bineînțeles că nu-i compatibil cu CI+ Digi,artefacte,macroblocuri,etc.CI+metalic care funcționa cu Sharp-ul vechi.Venit echipa Digi,verificat semnal,schimbat cu alte CI-uri nimic.Resemnat,instalat DigiOnline pe TV să pot vedea Hbo+Cinemax.Posibil să fie și modele neincluse în lista Digi compatibile CI+.
|
#5886
Posted 14 November 2023 - 09:22
Sony-urile sînt recunoscute a fi mai „altfel”! CI care funcționează bine-mersi pe LG, Samsung sau Horizon, refuză cu obstinație să facă același lucru pe Sony.
P.S. N-or fi nici CAM-urile Digi ceva super calitative, dar totuși, cînd ceva merge pe orice altceva decît Sony, tre' să apară un semn de întrebare... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users