Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
R.C.S. - Digi: C.A.M. C.I.+
Last Updated: Nov 29 2023 07:47, Started by
bogdanbuza
, Mar 23 2012 22:56
·
21
#5833
Posted 20 June 2022 - 13:18
Astazi am facut update la un CAM Irdeto mai vechi fara card de la vers.14->vers.18 in speranta ca rezolv problema pe un Sharp LC39LE650E. Modulul merge intr-un LG (unde i-am facut si update-ul) dar nu in Sharp.
Am si setat ora, cum spunea @catalinman dar nu merge. L-am pus pe FilmNow si sta in autentificare de mai mult de 30min. La fel si pe TVR1. Sharp-ul are ultima versiune de firmaware. Edited by fabian23, 20 June 2022 - 13:25. |
#5834
Posted 20 June 2022 - 14:06
fabian23, on 20 iunie 2022 - 13:18, said:
Astazi am facut update la un CAM Irdeto mai vechi fara card de la vers.14->vers.18 in speranta ca rezolv problema pe un Sharp LC39LE650E. Modulul merge intr-un LG (unde i-am facut si update-ul) dar nu in Sharp. Am si setat ora, cum spunea @catalinman dar nu merge. L-am pus pe FilmNow si sta in autentificare de mai mult de 30min. La fel si pe TVR1. Sharp-ul are ultima versiune de firmaware. |
#5835
Posted 20 June 2022 - 16:21
Venit cineva de la Digi. A facut ce a putut. Nu merge.
[ https://ibb.co/wgZGRQQ - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Edited by fabian23, 20 June 2022 - 16:33. |
#5836
Posted 20 June 2022 - 16:39
Sau faci (cumva) rost de un CAM model vechi, cu smartcard fizic în el. Poate acela va merge...
|
#5837
Posted 20 June 2022 - 16:41
Posibil să nu se "împace" cu TV-ul. Eu când am ridicat un Irdeto, doamna de la Digi m-a întrebat pe ce Tv îl pun și dacă nu merge să-l duc înapoi și o sa încerce să-mi găsească un Smart CAM mai vechi. Și să-l las 2-3 ore pe TVR1 sau un canal codat. Am avut noroc și a funcționat.
|
#5838
Posted 20 June 2022 - 16:45
#5839
Posted 20 June 2022 - 17:15
Nu-mi aduc bine aminte, probabil TVR1 HD.
Nu am avut mare încredere, dar după vreo 20 de minute a început să funcționeze. |
#5840
Posted 20 June 2022 - 17:18
#5841
Posted 20 June 2022 - 19:13
Am asteptat 3h pe TVR1. Nu a mers. Am sa ma duc in caserie. Poate mai gasesc un modul cu, card.
|
#5842
Posted 20 June 2022 - 19:35
Instrucțiunile (dacă memoriile nu mă înșeală) ziceau că tre' să stea pe un canal criptat. TVR 1 (HD ori ba), numa' criptat nu e!
|
|
#5843
Posted 21 June 2022 - 07:44
#5844
Posted 21 June 2022 - 12:04
Poate totuși găsești un prieten cu CAM model vechi, cu smartcard fizic. Îl încerci și măcar știi de-o treabă...
|
#5845
Posted 21 June 2022 - 15:09
#5847
Posted 07 October 2022 - 21:43
M-am lovit de boala Sony ca nu poti inregistra continut datorita cardului CI+ vechi.
Care este procesura de a schimba cardul vechi pe Nagra 5? |
|
#5848
Posted 08 October 2022 - 12:48
Faci o comanda de card nou din contul tau si dupa ce il primesti pe asta nou il predai pe ala vechi.
|
#5849
Posted 08 October 2022 - 15:40
Și pe un Philips PUS7304 mai face figuri, dar ce-i drept, cu periodicitate rară, cum că nu poate citi cardul CI+... Eu tind să cred "că" cardurile în sine nu sunt de calitate și pinii ăia nu fac contact cum trebuie, uneori, în portul dedicat al TV-urilor.
Pe un LG Nanocell 2020, nu țin minte să fi făcut figuri, până acum. Edited by Vlad_22, 08 October 2022 - 15:41. |
#5850
Posted 20 October 2022 - 11:25
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users