Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...
 switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa
 cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS
 Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine
 

Acciza la motoarele peste 3000 cmc

- - - - -
  • Please log in to reply
208 replies to this topic

#37
Viorro

Viorro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 431
  • Înscris: 15.01.2008
Cred ca-i o neintelegere aici, vesticii nu-si iau o masina doar sa dea bine la imagine ci doar daca si-o permit si fac multi km, n-o sa vezi ca la noi tipi ce-si iau din salariu masini de 15-20.000 euro si pun anvelope SH sau fac 3-4000 km/an.

#38
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,137
  • Înscris: 22.05.2003
Mama, ce grija ai tu de banii altora...

Adica ar trebui sa isi ia Logan SH si sa franeze rar, ca se duc dracu anvelopele.

Ia vezi tu cate masini peste 100 000 EUR gasesti pe mobile.de, pana in 20 000 Km! E plin!
Probabil saracanii aia nu si-au mai permis sa le intretina. Erau anvelopele de iarna scumpe!

Daca banul nu se invarte, economia moare! Se vede cu ochiul liber, iar statul roman nu stie cum sa mai stopeze banul din a circula!

#39
Ahasverus

Ahasverus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,360
  • Înscris: 22.10.2006
Sa moara Ponta si dujmanii mei, viitoarea mea masina este asta:
http://forum.softped...-diesel-hibrid/

Daca ei vor sa ma suga... de bani, vor ramane cu tampax-ul!

Diesel, Hibrid, < 3000 cc => fara acciza, impozit acceptabil, consum mic si cati mai putini dati idiotilor hrapareti!


Apropo de CB, saptamana trecuta mi-a sarit in ochi o Toyota IQ de OT, cu o antena CB mai inalta decat lungimea masinii.
Desigur, merge cu 100 pe banda I, sa nu consume...

#40
Viorro

Viorro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 431
  • Înscris: 15.01.2008

 Adm, on 06 septembrie 2013 - 21:02, said:

Mama, ce grija ai tu de banii altora...

Adica ar trebui sa isi ia Logan SH si sa franeze rar, ca se duc dracu anvelopele.

....

Mai citeste odata postul meu, daca asta ai inteles... Sau faci parte dintre cei cu BMW ce pun combustibil de 50 ron? :)

#41
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,137
  • Înscris: 22.05.2003
La masina mea nu ajung prea departe cu combustibil in valoare de 50  RON. Posted Image

Ideea e ca daca omul are cu ce, poate, e placerea sa... nu vad de ce tu, stat, sa il pedepsesti in cascada!

Si da, sunt destui oameni (romani sau nu), pentru care masina NU e o prioritate.
Cunosc om cu multi bani care conduce Renault, dar are ceas mai scump decat masina.
Altul conduce un Passat 2002 si invarte niste cifre care i-ar permite Rolls cu sofer timp de 10 vieti.

E o chestie de optiune/placere/putere.

La fel, stiu cucoane cu colectii de Cartier, Hermes si LV, dar care merg cu Polo!

Da chiar... cum ar fi sa prinzi cucona pe strada si sa ii tragi o acciza pe poseta Hermes?
Pe bune, costa cat un Logan!

#42
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013

 Adm, on 06 septembrie 2013 - 20:54, said:

Pentru cei care abereaza, impozitul se aplica la autoturisme si autoturisme de teren!
Autoturismele sunt alta mancare de peste decat utilitarele sau TIR-urile!
Ooook, in cazul asta spun ca impozitele sunt totusi cam mici, eu le-as mari de 10 ori. Numai prostii mai platesc taxele aberante din Ro iar prostii sunt numa' buni de jupuiti de vii.
Daca se aplica si la utilitare atunci era vorba de subminarea economiei nationale.

Totusi eu nu pot intelege care e scopul, ce castiga guvernul din taxele astea? Autoturismele de peste 3.000cmc sunt extraordinar de putine iar alea care sunt, sunt de regula inmatriculate in alte tari sau inmatriculate pe firme radiate, deci nema impozit. Sa mai ramana cateva zeci de prosti care inca mai platesc taxa, mai ales aia cu hibride care aveau scutire pana mai acum si au pariat pe hibride in continuare. Cred ca facerea si aplicarea legii costa mai mult decat banii colectati din taxe.

Ahahaha, bai astia cu hibride, ziceti ma, e cul sa fii eco?
Fiti eco, tara va vrea eco!
Posted Image Posted Image Posted Image

Edited by Friskey, 06 September 2013 - 22:17.


#43
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,137
  • Înscris: 22.05.2003
In Romania nu a existat niciodata o scadere de taxe pentru hibride.
S-a tot vorbit, dar nimic in MO.

#44
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Stiu sigur ca erau scutite, dar cred ca doar in anumite judete. Stiu ca cineva platea pentru un Lexus GS350h 280 sau 380 lei impozit, oricum nu sarea de 400 lei.
Basca nu se platea nici taxa auto la inmatriculare.

#45
Bwwlan

Bwwlan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,563
  • Înscris: 13.11.2006

 Friskey, on 06 septembrie 2013 - 22:40, said:

Stiu sigur ca erau scutite, dar cred ca doar in anumite judete.
You're some kind of special simpleton Posted Image Auzi la el, "scutite doar in cateva judete" Posted Image Tu nu te plictisesti singur, asa-i? Iti spui singur bancuri si te prapadesti de ras...
Impozitarea LOCALA se face in functie de cmc., NICIODATA, NICAIERI hibridele n-au fost scutite de taxe locale. Stii tu ceva p-acolo, da' daca te pisi asa cum "stii", ce-i la tine-n baie, oaleeeeeeeeeeei... Posted Image Erau scutite de taxa de prima inmatriculare.

Edited by Bwwlan, 06 September 2013 - 22:46.


#46
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Deci? exista scutiri de la acciza? gen pentru hibride?

Sau sa uit de acel Toyota Higlander Hybrid? motor peste 3.000 cmc desigur :)

#47
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,692
  • Înscris: 30.01.2006
Bai dar ce griji duc unii frate.

Lasa-l ma, daca si-a luat masina de 3 litri sau mai mult sa-si doneze si nevasta la stat ma, sa puna aia biciu pe el, si sa-l omoare, mama lui de chiabur infect, si sa-l omoare in chinuri nu asa. Pai ai tu bani de Lexus si nu ai sa mai dai 3500 Euroi la stat? si inca aproape 30 mil pe an? si inca o taxa de timbru verde acolo ieftina? si ....... inca tot ce ai prin buzunare? Doar e clar ca are bani de lexus pentru ca a furat, altfel isi lua Logan, si daca si-a luat lexus inseamna ca are cel putin 10 miliarde de euro in cont, si deci taxa nu e o problema, si ce face cu motor de 3,5 litri? nu putea sa-si puna motor de drujba. Mama lui de cretin. SI sa nu-si mai cheltuie banii pe masini, sa-si ia casa, paine mai buna, sa nu-si ia bere ca aia ingrasa, dar si painea ingrasa, si mai bine nu mananca paine, mai bine ii da la stat ca sa nu mai moara vecinii de ciuda, mama lui de capitalist imputit. Pardon, hot, ca sigur a furat banii.

Bai in ce lume traim, nu pot sa nu comentez cand citesc unele mesaje pe aici.

#48
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,137
  • Înscris: 22.05.2003
La 3000cmc ai scapat de acciza, nu si de impozit.
Nu exista nici un cuvintel legat de aspectul hibrid in legislatie.

P.S. GPL  = Hybrid? :D
Si daca am un Plugin 100%, oare ce face Ponta? :D

#49
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Impozitele (si alea auto) sunt la decizia consiliilor locale. Exista grila oficiala dar consiliile locale decid daca impun aceeasi grila, le scad, ofera reduceri sau daca le maresc cu x%.  De obicei se impun taxele oficiale.
Daca va uitati pe calculatoarele on-line, impozitul auto anual difera de la judet la judet. Neglijabil dar difera.
In 2012 hibridele aveau scutire de 95% de la impozitul anual plus scutire totala de la taxa de prima inmatriculare. In 2013 s-au scos ambele scutiri si acum aud ca le f*te un impozit special.
Si cand spun hibrid ma refer la hibrid nu la GPL.

Si ca sa nu ami abereze unii ca aberez eu:
Maşinile hibrid/electrice nu mai beneficiază de impozit redus în 2013

Quote

Maşinile hibrid/electrice nu mai beneficiază de impozit redus în 2013, după ce în 2011 şi 2012 au avut scutiri de impozit de 50%, respectiv 95%.
Direcţiile de taxe locale de la nivelul municipiului Bucureşti au anunţat că această facilitate fiscală a fost stabilită prin HCGMB nr. 340/2010, pentru anul 2011 şi HCGMB nr.220/2011, pentru anul 2012, în concordanţă cu prevederile Codului fiscal, iar în 2013 hotărârea dată de consilierii generali nu mai prevede scutiri pentru autovehiculele hibrid/electrice.
O stire mai veche din 2012 care anunta reducerea pentru ecologisti in 2012: Impozitul pe masini electrice si hibrid va fi mai mic in 2012
O alta stire mai veche din 2011: Posesorii de maşini electrice şi hibrid vor plăti impozit de 5%, de la 50% cât achită în prezent
La inceputul anului au fost unii proprietari de hibride care se minunau pe aici pe forum de ce noul impozit e MULT mai mare decat cel din 2012 (da aveam dreptate, pentru 450h de 3.500cmc impozitul era 280 ron/an): http://forum.softped...oturism-hibrid/

Asa ca Bulane, e tarziu, du-te si te culca!

Edited by Friskey, 06 September 2013 - 23:29.


#50
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
De impozit nici nu ma fofilez, de acciza ma rascol pe motivul ca este inca ceva ce strica calculele atent efectuate.

#51
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005

 Adm, on 06 septembrie 2013 - 21:02, said:

Daca banul nu se invarte, economia moare! Se vede cu ochiul liber, iar statul roman nu stie cum sa mai stopeze banul din a circula!
Din pacate, ai dreptate...

#52
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

 cephalophodes, on 06 septembrie 2013 - 12:38, said:

pusca mea...ai bani de lexus dar nu-ti permiti sa-i platesti taxele....bai tata...hai, lasa-ne!

cine sa plateasca taxe mai mari?? aia cu cilindree sub 2000??

Ce comunist invidios, mizerabil. Dar nu plateste ma 24% TVA? Nu plateste zeci de milioane pe an la stat impozit? Impozitul la peste 3000 e urias si a facut cam toate masinile cu motoare mari nevandabile, mai putin cele foarte scumpe. Eu am incercat 4 luni sa imi vand masina si nu pot ca nu o vrea nimeni din cauza impozitului nu ca nu as gasi amatori. Am renuntat si am decis sa o mai tin si asta e. Imagineaza-ti cat pierde statul ca eu nu pot sa imi vand masina sa imi cumpar alta noua. Voi va bucurati fara sa realizati ca tot voi pierdeti. Daca oamenii nu isi mai cumpara astfel de masini, nu mai cheltuie la fel de mult incasarile statului SCAD NU CRESC! Nu mai zic de service-uri si dealeri auto care sunt pe muchia falimentului. Intretinerea la un V8 e mai mare decat la 1.6, in fine ce sa mai comentez...

Acciza asta este absolut penibila si suma de bani care se strange la stat este absolut infima. Se inmatriculeaza doar cateva sute de masini peste 3000 cm in fiecare an in Romania, probabil intre 100-200 in momentul de fata nu mai mult.  Daca ia in medie 4000 de euro de la fiecare, aceasta acciza genereaza pentru bugetul de stat intre 400k-800k mii de euro. Voi va dati seama cat de penibil este tu ca stat sa pui o taxa care iti genereaza 400 mii de euro? Sa bagi in pamant si mai mult piata auto decat ai bagat-o deja cu limitarea deducerii TVA si a amortizarii plus impozitele arbitrare absolut nesimtite?

Impozitul urias se aplica la toata lumea indiferent de valoarea masinii, cum sa ceri 1500 de euro pe an impozit la o masina? Daca masina respectiva valoreaza doar 4-5 mii? In orice loc civilizat impozitele scad o data cu vechimea masinii, numai aici e totul arbitrar. A facut pur si simplu toate masinile cu motoare mari sub 35-40 mii de euro nevandabile. Nu le mai cumpara nimeni. Asta e un abuz si o incalcare a dreptului de proprietate.

Numai imbecilii frustrati se pot bucura la asa ceva sau pot sa spuna BINE LE-A FACUT! Trebuie sa fi extrem de meschin.

 Ahasverus, on 06 septembrie 2013 - 12:22, said:

Urmand reteta patentata de inaintasi, cu TVA la acciza (pt carburant), Ponta si eminentul guvern a dat inca o ordonanta "interpetabila", desigur, in sensul jefuirii prostilor ne-alegatorilor sai!

Ati inteles gresit; nu se da, ci se ia.... mai mult decat va inchipuiti!

- NU se aplica 1 eur/cmc cub pentru diferenta de peste 3000, asa cum era logic....
Nu... se aplica la tot.

Adica, pentru 3001 cmc cilindree, platesti acciza de chiabur = 3001 EUR + desigur, nelipsitul timbru "verde".

De ce?
Pai ordonanta spune ca pentru masinile peste 3000cmc se aplica 1 eur/cmc acciza.

Nu stiu daca e prostie sau rea-vointa, pe bune.
Deja valoarea sa e mult prea mare, asa cum e calculata! Puteau lejer sa puna 2-3eur/cmc, ca avea acelasi efect Posted Image

Daca acum iti luai o masina puternica, sa zicem "usor SH", dar cu devalorizare mare din afara, acum are grija Ponta sa nu mai faci o afacere.
Prost sa fii, ca guvernul are ce face cu banii tai.

Tocmai a "comis-o" un amic, care si-a luat un Lexus RX 450h (3.5l), hibrid... si a facut atac de aploplexie la fisc, cand a aflat ca pe langa taxa timbru "verde", mai are de dat 3500 EUR + basca impozitul tampit/an.



Esti sigur de asta? Eu vad ca scrie clar in presa ca se plateste 1 euro pe cm3 ce depaseste 3000. Ai putea sa ne tii la curent cu ce a facut amicul tau? Poate n-au inteles tampitii aia bine cum sa aplice acciza.

Ma intreb daca vom incepe sa vedem masini de lux inmatriculate in BG. Acolo deduci si TVA, si n-ai nici impozit nesimtit.


http://lege5.ro/Grat...2763#p-99942763

Textul ordonantei intr-adevar scrie doar: Autoturisme şi autoturisme de teren inclusiv din import rulate a căror capacitate cilindrică este mai mare sau egală cu 3.000 cm3
Nu zice nimic ca se plateste doar pe ce depaseste 3000. O mizerie. Avea dreptate colegul Ahasverus.

Edited by emil_sv, 07 September 2013 - 09:22.


#53
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Terminati cu tot felul de aberatii, am sefi nemti si olandezi,niciunul nu merge cu polo din 92,toti au masini scumpe si de ut. generatie.

O alta taxa aberanta,care bucura masele de oameni,pe cei frustrati,pe cei care i f*** grija de capra vecinului,o taxa care in realitate nu aduce mare lucru (sa nu zic nimic) in buzunarele statului .Robin Hood-ul Romaniei si restul limitatilor nu isi dau seama ca si cel care cumpara un V8,12 nou de peste 100k euro si cel care il cumpara sh cu 30-40k euro platesc tva,impozite,taxe,asigurari,intretinere mult mai mari decat in cazul unei masini ieftine.

Astept cu nerabdare ziua in care guvernantii vor zice ca au terminat autostrada x-y cu banii proveniti din acize,timbru de mediu,impozite,etc.

Am o intrebare pt cei care primesc cu aplauze ac. taxa idioata,cu ce va inbunatateste voua traiul ?

#54
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Nu am nici un interes real in zona +3.0l dar se uita un lucru.
Masinile alea sunt mai ieftine datorita taxelor sau altor costuri care sunt mari peste tot.

Pe cine intereseaza masini de genul, sunt doar 2 variante.
Taxe mari, iti permiti sa o iei si cu ceva sacrificii sa o si tii.
Taxe mici, te multumesti sa salivezi la ea ca e muuult prea scumpa si second.
Alegeti una.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate