Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Acciza la motoarele peste 3000 cmc
Last Updated: Sep 28 2015 08:45, Started by
Ahasverus
, Sep 06 2013 12:22
·
0
#19
Posted 06 September 2013 - 14:55
Pai cam asta facem ...doctorii, tinerii , etc pleaca din Ro , masinile o sa ni le inmatriculam prin toata Europa , batranii o sa moara cu pensiile mici si sistemul de sanatate la pamant ... Acum platim si 3000eur impozit la masina la un salariu mediu de 300eur ...
Sunt curios ...oare cat platesti taxa de inmatriculare la o dacie de prin 2005 ? |
#20
Posted 06 September 2013 - 15:43
Presimt ca in 10 ani in Romania nu o sa se mai inmatriculeze masini decat pana in 1.5 litri, sau cat o va decide Dacia sa aiba cilindreea maxima. Presimt o avalansa de certificate de handicapat prin cabinetele medicale ca sa poata totusi si oameni normali sa mai beneficieze de masinile lor cumparate acum cativa ani la 3.2 sau 3.6 litrii cilindreea.
|
#21
Posted 06 September 2013 - 15:47
Si eu sunt de acord cu accizarea motoarelor peste 3.000 cmc. Ba mai mult, as cobora-o sub pragul asta, la 2.000 cmc.
De ce? Simplu. Bugetul are nevoie de bani. Daca ai bani de o masina babana, platesti. N-ai, iei ceva mai subtire sau mergi cu busu'/bicicleta. Oricum ai bani s-o cumperi, oricum suge carburant mai ceva cum un copil gras suge o Cola la McDoof, oricum costa piesele si intretinerea un purcoi de bani, deci, daca tot ai cashcaval, asta e. Marchezi si taci. N-ai? Ciocu' mic si joc de glezne. Inteleg ca e mijto sa te dai bogatas cu o masina de 'jpe mii de euro, sa flutiri cheile de la pemfeu pe deget si sa meri acasa cu taxiu', ca ejti calic si n-ai bani de benzina, da' asta e, viatza e greu. Masini cu putere suficienta se gasesc berechet in plaja de pana la 2 litri, asa ca putere neaccizata s-ar gasi. Comfort, la fel. Nu exista nicio justificare plauzibila sa nu platesti accize. Mie chiar imi pare bine ca au accizat suplimentar produsele de lux si bijuteriile, ca si-asa, sunt o gramada de bogati in Romania care au casa, masina si terenuri, da' incaseaza ajutoare de incalzire de la stat. Ar trebui sa le ia acciza retroactiv si alora care au masini de-astea si n-au platit acciza! |
#22
Posted 06 September 2013 - 15:51
Nu-i normal sa decizi de la o zi la alta ce e luxul... dar in fine, romanul a scos sintagma "sa moara si caprea vecinlui", asa ca postul tau e normal in Romania. Daca maine decide cuvernul ca toate masinile peste 100 de CP sunt un lux si platesti taxa de 1E la CP, o sa ti se mai para normal ?
|
#23
Posted 06 September 2013 - 15:53
cephalophodes, on 06 septembrie 2013 - 12:38, said:
cine sa plateasca taxe mai mari?? aia cu cilindree sub 2000?? Voi n-ati inteles nici pana acum ca impozitele astea astronomice pentru masini cu cilindree "mare" in special peste 3.000cmc tintesc de fapt autoutilitarele (camioane, tractoare, combine, dube, etc) si nu autoturismele care sunt INFIME ca numar? Autoutilitarele sunt folosite in transport de marfuri, agricultura, etc. Costuri mari in astfel de servicii => preturi mari care sa acopere costurile. Ghici ghicitoare cine suporta aceste costuri: cumparatorul final de diverse produse, dar cel mai mult va fi pentru saraci caci ei vor resimti cel mai mult orice crestere. Statul jegos castiga tot mai mult ca preturi mai mari pe piata inseamna si taxe TVA mai mari incasate. Mie imi place mult cand toti mucosii se bucura nevoie mare ca "ii arde pe chiaburi ba!" dar de fapt tot ei sunt fazanii arsi. Edited by Friskey, 06 September 2013 - 15:54. |
#24
Posted 06 September 2013 - 15:55
Daca asa hotaraste legiuitorul, te supui, ca nu esti in codru', sa rumegi daca-ti place sau nu ce hotaraste capetenia de trib si daca nu te coafeaza, sa-ti iei bocceaua in spinare si s-o iei haihui pe dealuri.
Eu nu vreau sa-i moara capra vecinului, eu vreau ca, daca are doua, sa plateasca pentru cate capre are, nu "fiindca are capre" si sa plateasca mai mult decat ala care are una singura. Pricepi? Da' oricum, asa e rumanu', carcotas, nu-i convine nimic. Se stabileste un impozit, "nu-i corect"; se pune o taxa, "nu-i cinstit". Te amendeaza Politia, ii dai in judecata, ce dreq, doar se poate... Pe de alta parte, cum se muta in strainatate, cum hop! devin mielusei si respecta toate regulile, indiferent cat de aberante or fi ele, inclusiv mersul cu 30 km/h in zona de 30, unde in Romania ar coxa linistit cu 60. PS: ...si nu va mai trajeti inutil pe buci, ca ia uite ce zice acisilea: "Maşinile noi şi rulate (din import) cu motoare mai mari de 3.000 cmc vor fi accizate cu 1 euro pe cmc, pentru cilindreea care depăşeşte nivelul menţionat, [...]" Deci da, deci, e intr-adevar insuportabil dpdv uman, ca pentru un motor de 3,9 litri sa platesti 900 Euro acciza. E crunt, dom'le, jur... Edited by Bwwlan, 06 September 2013 - 16:01. |
#25
Posted 06 September 2013 - 16:01
cristiandrei, on 06 septembrie 2013 - 13:57, said:
justifica? Este arhisuficient sa casti ochii pe strada. Mult prea multa poluare, inacceptabil de multa, si mult prea multe masini, si in trafic si parcate aiurea - absurd de multe. Sunt motive super-extra-ultra-arhi-suficiente. Multi sunt inconstienti si considera ca glumesc cei care indica poluarea. Ei bine, nu glumesc deloc !!! Preturile vor scadea la transport. Tesla vine in EU, si masinile se incarca gratis. GRATIS !!!!! Toti producatorii de autovehicule, inclusiv TIR, autobuze, autoturisme, etc. vor fi obligati sa faca masini electrice standardizate. Energia electrica este de origine solara. Problema autonomiei este rezolvata. Rezerva de litiu nu este o problema, deoarece se poate utiliza sodiu in schimb, care se gaseste in cantitati colosale in apa oceanica/marina, se rafineaza tot cu energie solara - reflectoare cu oglinda si generatoare clasice de aburi cu turbine de mare randamanet, cu recuperatoare de caldura, etc., si in plus sodiu permite obtinerea de acumulatori cu o capacitate similara, dar care suporta un milion de cicluri de reincarcare, in loc de 300-1000 pt litiu. Edited by loock, 06 September 2013 - 16:02. |
#26
Posted 06 September 2013 - 16:11
stiti un calculator de impozite anuale in functie de cilindree ?
|
#27
Posted 06 September 2013 - 16:11
Stati ma linistiti cu poluarea ca in curand o sa va faca astia o bucurie si o sa va interzica (de dragul planetei) sa aprindeti becul in casa, sa va incalziti, etc. Nici macar o lumanare nu o sa va lase sa aprindeti caci nu trebuie sa mai poluati. Si sa vezi atunci cand o sa crapati de frig pe intuneric ce o sa va bucurati cu lacrimi ca sunteti eco.
loock, on 06 septembrie 2013 - 16:01, said:
Preturile vor scadea la transport. Tesla vine in EU, si masinile se incarca gratis. GRATIS !!!!! Toti producatorii de autovehicule, inclusiv TIR, autobuze, autoturisme, etc. vor fi obligati sa faca masini electrice standardizate. Energia electrica este de origine solara. Problema autonomiei este rezolvata. Rezerva de litiu nu este o problema, deoarece se poate utiliza sodiu in schimb, care se gaseste in cantitati colosale in apa oceanica/marina, se rafineaza tot cu energie solara - reflectoare cu oglinda si generatoare clasice de aburi cu turbine de mare randamanet, cu recuperatoare de caldura, etc., si in plus sodiu permite obtinerea de acumulatori cu o capacitate similara, dar care suporta un milion de cicluri de reincarcare, in loc de 300-1000 pt litiu. Edited by Friskey, 06 September 2013 - 16:12. |
#28
Posted 06 September 2013 - 16:21
Energia este gratis, vine de la soare.
De altfel si petrolul si carbunele este tot o forma de energie solara, dar stocata intr-un mediu poluant, la care trebuie renuntat de urgenta. Si te inseli inclusiv la becuri: cel putin pana apar la un pret foarte rezonabil, niste becuri LED care au atat redare foarte-foarte buna a culorilor, cat si minim 12-15 W, am sa folosesc deocamdata becuri cu incandescenta, chiar si cu randament luminos de numai 5 %. De altfel a venit deja toamna, si racoarea ma face sa ma gandesc cu placere la restul de ~ 95%, sub forma de infrarosii Edited by loock, 06 September 2013 - 16:25. |
|
#29
Posted 06 September 2013 - 16:24
Hehe, sa vezi tu bucurie pe pielea "ecologistilor" cand o sa hotarasca mai marii ca trebuie sa fim complt verzi. Si o sa va inverziti ... de frig.
|
#30
Posted 06 September 2013 - 16:36
Eu nu inteleg de ce trebui sa plateasca unu care are 4.0 mai mult decat unu cu matiz ?
|
#32
Posted 06 September 2013 - 20:06
N62B44, on 06 septembrie 2013 - 14:32, said: Inainte sa filozofezi "profund" afla ca un golf 3 "GTI" din '96 sau o dacie 1310 polueaza de 2 ori cat un motor de 4 litri euro 5-6 ? In Olanda platesc 900 euro impozit+taxa de drum la un motor de 4400cm3. In restul tarilor din Vest e mai ieftin de atat. In curand o sa va puna taxe pe lungimea p...... si pe numarul de erectii. Emigrati cat mai e timp Ooo, daaa! Ce sa-ti spuuun! Se vede ca ai ramas cu mentalitatea de roman! Pai cumnatu-meu este in Germania de 23 de ani si de cate ori am fost la el mi-a povestit ca nemtii nu fac ceea ce fac romanii cand se vad cu bani buni in mana. Un exemplu din ginta germanica: patronul de la fabrica(Die Lohner, firma tare) de paine si patiserie unde a lucrat el conducea un Audi A6 si abia dupa ce a trecut de ~30 de milioane de euro rulaj lunar si-a permis sa ia pentru sotie un Audi A8. Acest lucru se petrecea in 2005 iar anul trecut imi spunea ca l-a vazut cu aceeasi masina. Alt exemplu din ginta germanica: olandezii, unde spui ca stai tu, sunt calvinisti. Mai mult nici nu mai trebuie sa spun daca te vei documenta asupra acestei doctrine religioase. Exemplu din ginta latina: belgienii nu se arunca la alde BMW de 4400cmc decat daca ii dau banii afara din casa iar in Italia la fel, BMW-uri, Mercedes-uri si alte "minunatii" din astea cu motoare-mari-si-degeaba le vezi de cele mai multe ori la alogeni. In primii 5 ani de Germania, cumnatu-meu s-a fitosit si el cu de-alde BMW si Audi dar apoi usor-usor s-a integrat ca pragmatism si mentalitate germanica. De ~15 nu mai are masina. Efectiv nu are nevoie. Bineinteles, aici isi are contributia infrastructura si sistemul de transport bine gandit. |
#33
Posted 06 September 2013 - 20:17
Adevarat, la un teambulding recent in Germania am aflat cu mirare ca unul dintre colegii mei din Hanovra (specialist Messaging) are un Polo din 92 iar altul un Saab din 98, pe cand noi, omologii lor din Ro nu aveam nici unul masini mai vechi de 6-7 ani, desi castigam 25% din salariul lor.
|
|
#34
Posted 06 September 2013 - 20:36
Au facut aia misto de voi si ati pus botul.
Lasati-o dracu cu faze din astea, voi chiar credeti ca nemtii merg cu carute pe cand romanii numai cu mertane? Grow up! |
#35
Posted 06 September 2013 - 20:51
Ce misto sa faca, i-am vazut venind la serviciu cu masinile respective, ce-i drept aratau impecabil (curate, fara rugina). Si in Grecia am vazut o gramada de vechituri pe autostrazi...
|
#36
Posted 06 September 2013 - 20:54
Da, toti acesti sarmani, din vest merg cu gioarse.
Noroc cu noi, esticii, care le scoate din rahat productia de V8! Ma oameni buni, voi sunteti asa de orbi? Capra vecinului a devenit endemica? Sa va fie clar: in Romania se vinde in total cam cat vinde un dealer mediu in Germania. Geme mobile.de de masini puternice noi si SH, de la Passat, pana la Bentley si Ferrari, care totusi nu coboara la 40% din valoare la 2 ani! Guvernul roman aplica cu succes tactica "dezbina si cucereste", adica se stie mult prea bine raca romanului pe vecinul mai avut, iar la masini e mai grav decat la femei. Macar daca femeia aluilalt e mai frumoasa, sigur a fost curva! La masini nu prea ai ce sa zici Asa cum azi se pun taxe arbitrare si aberante pe cilindree, asa se pot pune pe orice chestie, de la tricoul favorit, pana la procesoare peste 1.5 Ghz... Pe aceasta idee, nu ai nevoie de mai mult de 1.5 Ghz decat pentru: jocuri (si e un moft/viciu) sau pentru productie => iti scoti banii! Pentru cei care abereaza, impozitul se aplica la autoturisme si autoturisme de teren! Autoturismele sunt alta mancare de peste decat utilitarele sau TIR-urile! Din OUG a disparut ideea de "diferenta"; probabil alt functionar rautacios... S-a mai intamplat http://media.hotnews...29iulie2013.pdf Quote Autoturisme şi autoturisme de teren inclusiv din import rulate a căror capacitate cilindrică este mai mare sau egală cu 3000 cm3 - 1 EUR/CMC Also, apropo de masina mica = vitezoman criminal, nu imi explic de ce 1/3 din masinile pe care le vad pe cele mai aglomerate DN-uri, au statie CB. Si sunt in mare masura... gioarse, cu cilindree sub 2l! E o noua moda? Parca e concurs: cu cat e mai jigarita masina, cu atat e antena mai lunga Cat despre acciza la alcool si aur... exista alambic, iar in UE sunt destule tari cu TVA mai mic, Dutty Free, varietate si preturi per total sensibil mai bune => alta porcarie sinistra. Daca vreau ca femeie sa imi iau un lantisor, mi-l iau de aici, daca arde, dar daca nu arde, prefer sa strang banii si sa ii sparg in orice stat din UE. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users