Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Situația financiară și numărul de clienți Orange România
Last Updated: Apr 23 2021 08:15, Started by
vio73
, Jul 25 2013 10:47
·
0
#253
Posted 01 January 2017 - 13:53
vio73, on 01 ianuarie 2017 - 11:07, said:
(...) Pe de altă parte, Orange (...) a înregistrat cea mai mare rată de creştere a clienţilor atraşi în reţea prin portare: 65,1%, conform datelor ANCOM. (...) clienţi atraşi 162.210 (...) Acum, dacă e să punem și restul articolului, se cam schimbă „culoarea”... Quote Compania de cablu RCS&RDS, cel mai nou jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă şi Orange, liderul pieţei, au înregistrat în primele 11 luni din acest an cele mai bune performanţe în atragerea de clienţi din alte reţele prin portare (procedura prin care un client îşi schimbă furnizorul de servicii de comunicaţii păstrându-şi numărul de telefon), arată datele publicate de Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM). RCS&RDS, care este cel mai mare furnizor de servicii de internet fix şi de televiziune din cablu din România, a atras cel mai mare număr de clienţi din alte reţele în perioada menţionată, respectiv 378.109, o creştere de 44,2% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior. Compania de cablu continuă astfel rata de creştere explozivă înregistrată odată cu relansarea ofertei comerciale din primăvara anului 2014. |
#254
Posted 01 January 2017 - 14:34
Eu m-am referit doar la Orange, că doar eram pe aria lor!
|
#255
Posted 01 January 2017 - 14:46
Io știu asta, dar atunci cînd se oferă niște date comparative, pentru a avea tabloul general e nevoie și de informația completă, nu...?
|
#256
Posted 04 January 2017 - 00:15
De departe digi a bătut pe toți la portare. Ei fac reclama ca au atins 1000000 clienți din portare.
|
#257
Posted 08 January 2017 - 12:37
Cati din aia s-au intors de unde au plecat sau s-au portat la alta retea ? Eu am 4 cunoscutii care s-au portat in digi, toti 4 pastreaza numarul si si-au facut abonament / cartela dinou la alta retea pana le expira perioada si pot porta...
|
#258
Posted 09 January 2017 - 22:10
Cazul tău e probabil unul izolat. Nu cred că se întorc mai mult de 2-3% din Digi
|
#259
Posted 10 January 2017 - 13:01
Eu unul sigur raman la Digi, foarte multumit de raportul calitate-pret.
|
#260
Posted 10 January 2017 - 18:00
De ce este necesar sa vb de digi pe aria Orange ? Orange este pe primul loc ca număr de clienti de ceva ani buni si începe sa isi revină si pe juridic
|
#261
Posted 10 January 2017 - 18:22
Eu am pus ceva teste pe aria Digi prin vară-toamnă, fără să zic ceva de Orange(am zis doar după ce am fost apostrofat), dar și în calitate de client RDS (inclusiv Digi mobil) și imediat m-au luat tare unii colegi cum că sunt fan Orange și că am venit să spun de rău pe aria lor, cu toate că-i ajutasem să identifice 4g-ul în 2100 în Pitești, acesta fiind primul oraș din țară unde se testa banda respectivă. Deci eu, în calitate de client și al RDS, nu puteam să-mi exprim o opinie, iar alții care nu mai au nicio legătură cu Orange sau poate n-au avut vreodată, ne spun ce și cum văd ei problema. Trebuie înțeles că e liber fiecare să aleagă ce dorește, iar pe banii lui, face ce vrea. Eu am îmbinat calitatea Orange cu cantitatea de la Digi, dar nu aș putea renunța la Orange. Nu înțeleg de ce trebuie să ne convingeți unii pe alții că e bine să facem așa sau invers. Tot ce sper eu este să se facă investiții masive în ambele rețele și calitatea serviciilor să fie una pe măsura așteptărilor.
|
#262
Posted 22 January 2017 - 00:50
Pana nu vor acorda o perioada de gratie mai mare si la reincarcarile de 4 euro nu vor avea multi clienti.Cartelele se dezactiveaza rapid fara sa stie posesorul ei chiar daca iti trimit mesaj cu 1 zi inainte sa reincarci ca sa nu pierzi numarul si creditul de pe cartela.
|
|
#263
Posted 23 February 2017 - 19:26
100.000 de clienți telefonie mobila pierduți în 2016
Cifra de afaceri a Orange România a crescut anul trecut u 4,2%, la 987 milioane de euro, în timp ce numărul clienților a ajuns la 10,388 milioane, potrivit datelor anunțate, joi, de companie. 138 ORANGE În anul intrării Orange pe piața serviciilor fixe, numărul abonaților la serviciile companiei a depășit pentru prima oară pragul de 5 milioane, însă baza totală de clienți ai serviciilor mobile a scăzut cu 100.000 față de finalul anului 2015, la 10,077 milioane, potrivit raportărilor financiare ale grupului francez Orange. "2016 a fost un an al creșterii și al inovației pentru Orange, într-un context de piață plin de provocări. Am fost atenți la nevoile clienților noștri, care își doresc conectivitate neîntreruptă, mobilitate și simplitate. Pentru a le oferi cele mai bune servicii și o experiență de client de neegalat și în 2017, ne vom concentra pe oferirea de servicii complete de comunicare, conectivitate sporită, susținută de o rețea performantă 4G, oferte avantajoase pentru client și soluții TIC integrate pentru afaceri", a declarat Liudmila Climoc, CEO al Orange România, într-un comunicat al companiei. Compania precizează că baza de clienți 4G s-a dublat în 2016 și a ajuns la 2,2 milioane de utilizatori, iar traficul de date 4G a crescut de patru ori. În trimestrul al patrulea, cifra de afaceri a companiei a ajuns la 260 milioane de euro, în creștere cu 4% față de perioada corespunzătoare a anului trecut. A fost cel de-al șaptelea trimestru consecutiv de creștere pentru Orange. Venitul mediu lunar pe utilizator a ajuns la 6,9 euro în trimestrul al patrulea, în creștere cu 7,8% față de 6,4 euro în perioada corespunzătoare a anului anterior. Orange a devenit, în vara anului trecut, furnizor de servicii fixe în zona urbană, lansând servicii de internet prin fibră optică, televiziune prin cablu și telefonie fixă în completarea portofoliului tradițional de servicii mobile și televiziune prin satelit. Orange Home TV, serviciul de televiziune prin cablu și prin satelit, a ajuns la 333.000 de clienți la sfârșitul anului, în creștere cu 20,9% față de 2015. Numărul de descărcări și actualizări ale Orange TV Go, aplicația de streaming video pe telefon sau tabletă, a depășit pragul de 2 milioane la final de decembrie, în creștere cu 31% față de anul anterior. Numărul mediu lunar de utilizatori activi ai serviciului Orange TV Go aproape s-a dublat în ultimul trimestru din 2016 față de aceeași perioadă a lui 2015. Pe lângă lansarea serviciilor fixe, Orange a extins, în 2016, acoperirea rețelei 4G pe principalele drumuri naționale și pe autostrăzi, ajungând la un total de 6.700 de localități. Astfel, la finalul anului, rețeaua 4G a Orange acoperea 97% din populația urbană și 80% din populația totală. Datorită extinderii rețelei și dezvoltării portofoliului și ofertei de telefoane smart, traficul de internet mobil s-a dublat în 2016 vs 2015, iar traficul 4G a crescut de patru ori. Această tendință este susținută și de vânzările de dispozitive conectate la smartphone destinate persoanelor fizice, vânzări care s-au triplat în 2016 vs 2015 (ceasuri smart/brațări fitness, VR, camere 360, drone, roboți, boxe bluetooth, senzori, proiectoare). Orange a mai demarat în 2016 un proiect pilot de Smart City în Alba Iulia și a lansat, în luna noiembrie, pachetul de servicii financiare Orange Money, care a ajuns la 16.000 de abonați. http://www.economica...ixe_133694.html |
#264
Posted 23 February 2017 - 19:41
,,La 31 decembrie 2016, Orange România oferea servicii mobile și fixe pentru 10.388.000 clienți, numărul de abonați depășind pentru prima dată pragul de 5 milioane din totalul de clienți"
https://www.orange.r...trul-4-2016-988 Deci le-au crescut și veniturile și numărul de clienți. Edited by vio73, 23 February 2017 - 19:42. |
#265
Posted 24 February 2017 - 00:32
http://www.zf.ro/bus...n-2016-16171817
Orange a trecut de 5 milioane de abonaţi în 2016 Pentru ca stie sa i fidelizeze, Vodafone o sa se duca dracu pe partea de abonamente daca nu schimba mizeria aia de: Nimic in fiecare zi Edited by xperia_ray, 24 February 2017 - 00:33. |
#266
Posted 24 February 2017 - 01:09
E normal să le crească veniturile pentru că au în plus serviciile fixe. Veniturile pe telefonia mobila nu le publică
|
#267
Posted 24 February 2017 - 02:12
|
#268
Posted 27 April 2017 - 15:41
Orange România anunță performanță consolidată în primul trimestru, susținută de diversificarea serviciilor și de consumul de date mobile
https://www.orange.r...date-mobile-993 În intervalul ianuarie-martie, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 246,2 milioane de euro, în creștere cu 4.6% faţă de perioada similară a anului trecut, continuând trendul ascendent din ultimele 8 trimestre. Creșterea a fost susținută de performanța serviciilor mobile, a vânzărilor de dispozitive mobile, precum și de evoluția serviciilor convergente. La 31 martie 2016, Orange România oferea servicii mobile și fixe pentru 10.065.000 clienți, menținând aceeași tendință de creștere a numărului de abonați. Apetență pentru dispozitive și servicii mobile În primul trimestru al anului, ofertele dedicate au încurajat clienții să aleagă abonamente cu resurse bogate de internet 4G și posibilitatea de a achiziționa telefoane în rate, cu plata la factură. Nevoia în creștere de conectare la internet a fost reconfirmată de traficul mobil ce s-a dublat în această perioadă, precum și de traficul 4G care a crescut de patru ori în Q1 2017 vs Q1 2016. La 31 martie 2017, 2,4 milioane de clienți utilizau serviciile Orange 4G, dublu față de primul trimestru din 2016. Toate acestea au fost susținute de vânzările în creștere de smartphone-uri și de dispozitive conectate la smartphone (smartwatch-uri, brățări fitness, roboți, ochelari VR, Apple Airpods și căști cu asistent personal). Experiență completă de conectivitate cu Orange Home și serviciile TV conexe Orange Home oferă clienților o experiență completă de conectivitate. În 7 luni de la lansare, serviciile fixe Orange Home puteau fi accesate în peste 160 de orașe. Serviciul de televiziune prin cablu și satelit, Orange Home TV, număra la finalul primelor trei luni din an 342.000 clienți, în creștere cu 16,4% față de aceeași perioadă din 2016. Serviciile fixe în bandă largă aveau la finalul Q1 2017 112000 abonați. Dintre aceștia, numărul utilizatorilor de servicii Orange Home Net prin fibră optică aproape s-a dublat față de trimestrul anterior, depășind 12.000. Numărul de descărcări și actualizări ale aplicației Orange TV Go a atins 2,2 milioane la finalul primului trimestru din 2017, în creștere cu 25% față de aceeași perioadă a anului trecut. Numărul mediu lunar de utilizatori activi ai aplicației în Q1 2017 a crescut cu peste 75% comparativ cu aceeași perioadă a anului 2016, ca umare a îmbogățirii conținutului disponibil și a actualizării aplicației, conform feedback-ului utilizatorilor. De asemenea, în premieră pentru Grupul Orange, în România, clienții serviciilor mobile Orange cu o ofertă activă Orange TV Go și clienții Orange Home TV prin satelit pot înregistra simultan mai multe emisiuni sau filme, direct în cloud, acestea putând fi urmărite ulterior de pe orice ecran conectat la internet, prin intermediul aplicației sau al stickului Orange TV. Creștere susținută a serviciului Orange Money Tranzacțiile prin intermediul telefonului mobil au fost din ce în ce mai atractive pentru clienții Orange, datorită rapidității și siguranței oferite de serviciu. Astfel, în urma lansării din luna noiembrie 2016 a serviciului de transfer de bani și plăți cu telefonul, 41.000 de clienți au ales Orange Money până la 31 martie 2017, pentru a transfera bani, a achita facturi și a efectua reîncărcări PrePay. ”Performanța susținută din acest trimestru are la bază direcțiile strategiei Essentials2020. Vectorii de creștere pe care ne-am concentrat în aceste prime trei luni au fost rețeaua, dezvoltarea serviciilor fixe și intrarea pe zona serviciilor financiare. Obiectivul comun al tuturor inițiativelor noastre din acest trimestru a fost de a consolida relația cu clienții, construită pe parcursul celor 20 de ani de prezență în România. Înțelegerea nevoilor acestora, precum și atenția deosebită acordată calității rețelei ne-au permis să ne diversificăm constant portofoliul, de la servicii de voce și date, până la servicii de divertisment sau financiare. Astfel, angajamentul luat față de clienți - de a-i conecta cu ceea ce este important - rămâne prioritar.” a declarat Liudmila Climoc, Chief Executive Officer Orange România. |
#269
Posted 27 April 2017 - 20:47
#270
Posted 27 April 2017 - 20:51
I-a tremurat mâna pe tastatură și a scris 6 în loc de 7.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users