Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Compresor/Motor de frigider
Ultima postare: mai 27 2015 21:14, Inițiat de
rz535
, iul 06 2013 16:59
·
0
#21
Publicat: 07 iulie 2013 - 18:04
nastratin_hogea, on 07 iulie 2013 - 16:29, said:
compresorul galagios....ce nenorocit...stii tu cat aer baga ''nenorocitu' '' pe secunda si cat refuleaza supapa in caz suprapresiune...ori originalu' o fost proiectat de chinezi mici cu creier si mai mic? AMAN_SER, on 07 iulie 2013 - 17:59, said:
Presostatul are rolul de a opri motorul in cazul cresterii excesive ale presiunii ce poate dauna instalatiei. Editat de barbu78, 07 iulie 2013 - 18:05. |
#22
Publicat: 13 decembrie 2013 - 21:26
Eu am cumpărat de curând un compresor Danfoss BD 35F cu alimentare 12-24V DC,prețul a fost doar 500 lei cu tot cu controller-ul trifazic și m-am cam bucurat degeaba pentru acest chilipir,spun chilipir deoarece compresorul împreună cu unitatea electronică controller costă peste 500 €,vreo 300€ doar compresorul cu magneți permanenți fără perii,de oriunde l-ai cumpăra nu-l găsești mai ieftin,dar atunci când l-am testat pe controller, care poate indica printr-o diodă led și eventuale defecțiuni de ordin electronic sau mecanic,aceasta clipește de 3 ori iar din interpretare rezultă că există următoarea problemă:Motor start error -The rotor is blocked or I pressure in the refrigeration system is too high.More than 73 psi (5 bar).Cum a doua variantă pică deoarece compresorul nu este montat pe frigider,rămâne prima,adică rotorul este blocat !.Mă gândesc să-i decapsulez capacul prin polizare să văd ce sa întâmplat în interiorul acelui compresor Danfoss,pentru că din spusele celui care mi l-a vândut,susține că a fost montat pe o ladă frigorifică Waeco de pe un tir Volvo care a avut un accident iar lada frigorifică se afla în funcțiune și a fost bușită rău,aparent doar compresorul și unitatea electronică din spatele ei au rămas intacte și au putut fi astfel recuperate.Omul este de bun simț și mi-a spus că pot deschide capacul și dacă nu-l pot repara bine,dacă nu atunci să-l trimit înapoi și îmi va returna banii.Parcă nu m-aș îndura să-l returnez,mai ales că unitatea electronică originală model 101N0220 costă peste 200 €. Ce mă sfătuiți să fac ?,A mai reușit cineva să repare un compresor după ce a fost decapsulat ?.Din informațiile mele știu că pe timpul răposatului erau meseriași care desfăceau capacele acestor compresoare prin polizare și în funcție de ce defect găseau pe unele le puteau repara.
http://www.isotherm-...bleshooting.pdf http://www.ebay.com/...=item2a34bf440e http://www.ebay.com/...87f5593&vxp=mtr Editat de Viorelsolar, 13 decembrie 2013 - 21:34. |
#23
Publicat: 13 decembrie 2013 - 22:12
Viorelsolar, on 13 decembrie 2013 - 21:26, said:
.Mă gândesc să-i decapsulez capacul prin polizare să văd ce sa întâmplat în interiorul acelui compresor Danfoss, Ce mă sfătuiți să fac ? A mai reușit cineva să repare un compresor după ce a fost decapsulat ?.Din informațiile mele știu că pe timpul răposatului erau meseriași care desfăceau capacele acestor compresoare prin polizare și în funcție de ce defect găseau pe unele le puteau repara. Salut,se poate repara compresorul daca nu sa rupt nimic inauntru.Trebuie taiat cu flexul mai jos de sudura cu 2 mm.Nu trebuie taiat foarte mult in adincime deoarece poti sa tai peretele de sustinere.Eu presupun ca este blocat rotorul din cauza loviturii puternice sa descentrat distanta intre stator si rotor. Editat de feretech, 13 decembrie 2013 - 22:15. |
#24
Publicat: 13 decembrie 2013 - 22:28
Cum procedez să-l sudez înapoi ?,pentru că sunt lăcătuș mecanic pot face două flanșe din oțel inoxidabil și apoi cu o garnitură de cauciuc și șuruburi să prind capacul ermetic ?,sau varianta de sudură cu fir continuu cu argon ?,se întâmplă ceva în timpul sudării capacului ?,trebuie să pun ulei de răcire și apoi să golesc totul după ce sudez ?.Am pus o fotografie găsită pe internet cu compresorul Danfoss BD 35F decapsulat,interior și controller-ul.
Fișiere atașateEditat de Viorelsolar, 13 decembrie 2013 - 22:44. |
#25
Publicat: 13 decembrie 2013 - 23:38
Viorelsolar, on 13 decembrie 2013 - 22:28, said:
Cum procedez să-l sudez înapoi ?,pentru că sunt lăcătuș mecanic pot face două flanșe din oțel inoxidabil și apoi cu o garnitură de cauciuc și șuruburi să prind capacul ermetic ?,sau varianta de sudură cu fir continuu cu argon ?,se întâmplă ceva în timpul sudării capacului ?,trebuie să pun ulei de răcire și apoi să golesc totul după ce sudez ?.Am pus o fotografie găsită pe internet cu compresorul Danfoss BD 35F decapsulat,interior și controller-ul. |
#26
Publicat: 14 decembrie 2013 - 01:51
Eu fiind sudor de meserie și asta de vreo 30 de ani,nu recomand nimănui să folosească electrozi rutilici 6013 sau cum le spune la noi „supertit fin”,pentru că au o porozitate foarte mare și sunt indicați doar pentru suduri ușoare,nicidecum pentru etanșări unde există presiune,pentru că doar norocul face ca sudurile executate cu electrozi rutilici să se nimerească fără pori în astfel de cazuri,oricât de mare sudor ai fi,iar eu personal dacă cineva îmi face cadou astfel de electrozi rutilici,nu-i primesc!!!.Folosesc pentru astfel de suduri electrozii bazici cu conținut de nichel pe care-i cumpăr special pentru astfel de suduri pretențioase,iar de sudat sudez doar cu inverter la frecvențe înalte.Ideal pentru sudat acea carcasă ar fi sudura cu fir continuu cu argon pentru că tabla este totuși foarte subțire și se poate găuri ușor cu electrodul chiar la amperaje mici.
|
#27
Publicat: 14 decembrie 2013 - 07:56
Are dreptate @feretech in ceea ce ti-a spus. Daca carcasa este de tipul fara buza exterioara, tai sub sudura, nu pe sudura ca altfel risti sa tai sectiunea superioara a carcasei si nu vei mai putea sa o sudezi cum trebuie. Garnitura de la chiulasa pistonasului se coace din cauza temperaturii inalte din timpul functionarii, de aceea aproape sigur ca se va rupe in caz ca umbli la ea. Eu cand reparam compresoarele de Arctic daca nu aveam setul original de supape + garnituri, foloseam klingherit pentru confectionarea garniturii.Inainte sa sudezi probeaza electrozii sa fie buni, iar amperajul aparatului potrivit. La un amperaj prea mare iti va improsca sudura si iti va lasa pori. Eu le sudam cu Supertit fin de 2,5mm in stil "solz de peste" si nu prea aveam probleme de pori. Inainte de sudura, scurge foarte bine uleiul din compresor.
|
#28
Publicat: 14 decembrie 2013 - 08:34
keta, on 06 iulie 2013 - 17:31, said:
Eu am un compresor facut de mine cu butelie de 24 l confectionat din motor de frigider. La ce debit uzual de aer am eu nevoie este perfect. nu am zgomot, nu stiu cand porneste sau se opreste, stiu doar ca am 8 bar permanent in butelie. Ideea este buna si des folosita...dar cu o precizare sau intrebare, cum vrei sa-i spui. Compresorul frigorific in functionare, transporta vapori de ulei. Ce faci cu acei vapori...ii bagi in butelia presurizata si apoi vei avea aer comprimat cu ulei? Normal se face un recuperator de ulei pe refularea compresorului si legat printr-un solenoid cu aspiratia compresorului ca la un interval de timp sa aspire inapoi acei vapori. |
|
#30
Publicat: 14 decembrie 2013 - 09:56
2- 3 mm sub sudura faci taietura. Vezi sa nu patrunzi cu discul complet. Normal se taie pana trece de prima alveola. Corpul compresorului e format din doua alveole, sa le zicem, bagate una in alta. Tai pana treci de prima, ca sa nu patrunzi si in a doua. Sper ca ai inteles.
|
#33
Publicat: 14 decembrie 2013 - 11:24
AMAN_SER, on 07 iulie 2013 - 17:59, said:
Are rolul de a opri motorul in cazul cresterii excesive ale presiunii ce poate dauna instalatiei. |
|
#34
Publicat: 14 decembrie 2013 - 12:49
sau asa.
Am avut pe vremea cand am lucrat in fabrica instalatii de climatizare la tablourile cu automatizari, venea cineva de le incarca cu freon in rest aveam liber sa ne jucam cu ele in nestire. , din una din ele am facut un frigider . Am ciopartiti un dulap l-am captusit cu polisatiren si am pus resturile de instalatie deasupra si gata frigiderul, functiona manual adica il cuplai la retea si il scoteai cand se facea prea multa gheata. Editat de AMAN_SER, 14 decembrie 2013 - 12:49. |
#35
Publicat: 14 decembrie 2013 - 13:03
AMAN_SER, on 14 decembrie 2013 - 12:49, said:
sau asa. Am avut pe vremea cand am lucrat in fabrica instalatii de climatizare la tablourile cu automatizari, venea cineva de le incarca cu freon in rest aveam liber sa ne jucam cu ele in nestire. , din una din ele am facut un frigider . Am ciopartiti un dulap l-am captusit cu polisatiren si am pus resturile de instalatie deasupra si gata frigiderul, functiona manual adica il cuplai la retea si il scoteai cand se facea prea multa gheata. |
#36
Publicat: 14 decembrie 2013 - 14:25
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi