Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Dilema Scout vs Passat
Last Updated: Jul 01 2013 20:38, Started by
mateicomanescu
, Jun 28 2013 11:28
·
0
#1
Posted 28 June 2013 - 11:28
Eu sunt mai necunoscator in deomeniul asta...BIne, acu nu intelegeti ca sunt chiar zero. Dar oricm, astept sfat de la unii care se pricep mai bine in domeniul asta.
Vreau sa achizitionez SH o masina cu 4x4, pentru cineva anume care doreste Passat 4Motion 2.0TDI din 2009 SAU Octavia Scout 2.0TDI din 2008. Ambele masini sunt cam la acelasi pret, au in jur de 90K km. Stiu, exista si alte variante la pretul respectiv, 10k euro, dar asta a fost optiunea omului, nu am reusit sa-l fac sa inteleaga. Mentionez ca nu il pasioneaza atat de mult detaliile de finisaj, calitatea materialelor, net superioara la VW, dealtfel. Astept sfaturi cu privire la care dintre masini ar fi mai buna, adica daca e o diferenta considerabila la rulaj, suspensie, etc, intre cele doua. La o adica ar fi mai bun Scoutul in conditii de drum mai dificile, drumuri mai accidentate, etc? (NU offroad, pt ca aici nu au nicio treaba ambele masini din punctu meu de vedere). Multumesc! |
#3
Posted 28 June 2013 - 12:38
Skoda are garda la sol mai mare, e mai ok daca o mai foloseste si pe drumuri proaste. In rest, din pct de vedere tehnic sunt absolut identice.
|
#4
Posted 28 June 2013 - 12:40
Aceeași mărie cu altă pălărie, tot pe platforma A5 sunt făcute, Passat-ul pe varianta alungită și Octavia pe cea "normală". Cu mintea de pe acum, aș lua Scout-ul, dacă are niște scuturi mai serioase sub. Am Passat 4motion generația anterioară și mai strâng din fund pe câte un drum nasol cu pietroaie știind că fix sub motor scutul nu-i metalic.
|
#5
Posted 28 June 2013 - 12:49
Fix asa ma gandeam si eu, AlexIP. In sensul mai practic, mai ales ca respectivul care o va primi nu tine cont de imaginea de suprafata atat de mult. Plus ca Scout-ul de la Skoda e o masina absolut decenta, din toate punctele de vedere. Adica nu mi se pare ca de la o masina care sa te duca din punctul A in punctul B iti creeaza vreun disconfort. Multumesc tuturor!
|
#6
Posted 28 June 2013 - 13:01
Nu e numa de imagine cât și de spațiul la picioare în spate, dacă e cazul de transportat oameni cu craci lungi mult timp în spate câștigă Passat-ul. Dar ai dezavantaj consolele mai lungi și bările mai pretențioase.
|
#7
Posted 28 June 2013 - 13:20
Nu prea ai nicio alegere. VW Passat 4Motion e doar o masina cu tractiune 4x4 la fel cum e si Octavia Combi 4x4 sau Audi A4 Avant quattro. Scout-ul intra in categoria offroad ca si Vw Passat Alltrack si Audi A4 Allroad quattro.
Ce sa alegi? Depinde pe unde mergi cu masina. Daca mergi cu ea pe la tara, alege Scout-ul, daca mergi pe asfalt, cu putine gropi(ca noi nu avem fara ), atunci cumpara Passat-ul. PS: Octavia e o masina compacta, celelalte(A4 & Passat) fiind masini medii de familie. Edited by alexandru_1988, 28 June 2013 - 13:21. |
#8
Posted 28 June 2013 - 16:19
Om bun, diferența nu e așa mare între ele. Scout-ul are câteva elemente de caroserie nevopsite (să nu se vadă așa ușor zgârieturile) și e ridicată cu (am verificat acum) 16 mm față de versiunea "normală" de 4x4, care e și ea mai ridicată cu 24 mm față de cea cu doar față. Asta nu o face mașină de off-road, dar o face mult mai ok pentru băgat pe drumuri desfundate și iarbă.
|
#9
Posted 28 June 2013 - 18:12
AlexIP, on 28 iunie 2013 - 16:19, said:
Asta nu o face mașină de off-road, dar o face mult mai ok pentru băgat pe drumuri desfundate și iarbă. |
#10
Posted 28 June 2013 - 20:49
alexandru_1988, on 28 iunie 2013 - 18:12, said:
Eu nu sunt un specialist, dar asa o lauda producatorul. Poate o fi o strategie de marketing pentru a pune cumparatorul sa scoata mai multe lovele, oferindu-i aceeasi masina putin cosmetizata. [ http://1.1.1.1/bmi/forum.softpedia.com//public/style_emoticons/default/smile.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Pai fix asta este |
|
#14
Posted 29 June 2013 - 16:26
#15
Posted 01 July 2013 - 20:38
Eu cu Passat cu suspensie sport (!) si scut metalic after market (cam 350 ron) merg destul pe drum de tara (pietruit), am mers cu lanturile pe zapada si am nimerit si pe aratura uda de unde nu credeam ca mai ies dar am iesit (cu anvelope potrivite). Cred ca iti faci prea multe probleme.
|
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users