Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Clipboard files copy/paste, filen...

Care-i treaba cu Reddit-ul? (nu m...

Diferente diferentiale

Finala Eurovision 2024
 De ce nu protestati?

Etanșare intre cada perete b...

Back-up box Fronius ?

Router de la Digi nu face fata la...
 Magnolii

Achizitie LG OLED evo 55C31LA - e...

Aplicatii PV Huawei Sun

Istoric deplasari - GPS
 Surub autoforant-metric mixt

Lipsa semnal - strategie de marke...

One week meal plan - Pachet

Apometru defect?
 

Dilema Scout vs Passat

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
mateicomanescu

mateicomanescu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 03.01.2013
Eu sunt mai necunoscator in deomeniul asta...BIne, acu nu intelegeti ca sunt chiar zero. Dar oricm, astept sfat de la unii care se pricep mai bine in domeniul asta.
Vreau sa achizitionez SH o masina cu 4x4, pentru cineva anume care doreste Passat 4Motion 2.0TDI din 2009 SAU Octavia Scout 2.0TDI din 2008. Ambele masini sunt cam la acelasi pret, au in jur de 90K km.
Stiu, exista si alte variante la pretul respectiv, 10k euro, dar asta a fost optiunea omului, nu am reusit sa-l fac sa inteleaga.
Mentionez ca nu il pasioneaza atat de mult detaliile de finisaj, calitatea materialelor, net superioara la VW, dealtfel.
Astept sfaturi cu privire la care dintre masini ar fi mai buna, adica daca e o diferenta considerabila la rulaj, suspensie, etc, intre cele doua. La o adica ar fi mai bun Scoutul in conditii de drum mai dificile, drumuri mai accidentate, etc? (NU offroad, pt ca aici nu au nicio treaba ambele masini din punctu meu de vedere). Multumesc!

#2
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,375
  • Înscris: 13.01.2011
Eu stiu ca platforma tehnica de la Passat si de la Skoda este aceeasi... prietenii stiu de ce...

In rest, chestie de gusturi, design diferit in interior si la exterior...

Edited by crisstonne, 28 June 2013 - 12:14.


#3
abunea

abunea

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,723
  • Înscris: 23.11.2007
Skoda are garda la sol mai mare, e mai ok daca o mai foloseste si pe drumuri proaste. In rest, din pct de vedere tehnic sunt absolut identice.

#4
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
Aceeași mărie cu altă pălărie, tot pe platforma A5 sunt făcute, Passat-ul pe varianta alungită și Octavia pe cea "normală". Cu mintea de pe acum, aș lua Scout-ul, dacă are niște scuturi mai serioase sub. Am Passat 4motion generația anterioară și mai strâng din fund pe câte un drum nasol cu pietroaie știind că fix sub motor scutul nu-i metalic.

#5
mateicomanescu

mateicomanescu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 03.01.2013
Fix asa ma gandeam si eu, AlexIP. In sensul mai practic, mai ales ca respectivul care o va primi nu tine cont de imaginea de suprafata atat de mult. Plus ca Scout-ul de la Skoda e o masina absolut decenta, din toate punctele de vedere. Adica nu mi se pare ca de la o masina care sa te duca din punctul A in punctul B iti creeaza vreun disconfort. Multumesc tuturor!

#6
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
Nu e numa de imagine cât și de spațiul la picioare în spate, dacă e cazul de transportat oameni cu craci lungi mult timp în spate câștigă Passat-ul. Dar ai dezavantaj consolele mai lungi și bările mai pretențioase. :D

#7
alexandru_1988

alexandru_1988

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 728
  • Înscris: 12.01.2010
Nu prea ai nicio alegere. VW Passat 4Motion e doar o masina cu tractiune 4x4 la fel cum e si Octavia Combi 4x4 sau Audi A4 Avant quattro. Scout-ul intra in categoria offroad ca si Vw Passat Alltrack si Audi A4 Allroad quattro.
Ce sa alegi? Depinde pe unde mergi cu masina. Daca mergi cu ea pe la tara, alege Scout-ul, daca mergi pe asfalt, cu putine gropi(ca noi nu avem fara Posted Image ), atunci cumpara Passat-ul.

PS: Octavia e o masina compacta, celelalte(A4 & Passat) fiind masini medii de familie.

Edited by alexandru_1988, 28 June 2013 - 13:21.


#8
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
Om bun, diferența nu e așa mare între ele. Scout-ul are câteva elemente de caroserie nevopsite (să nu se vadă așa ușor zgârieturile) și e ridicată cu (am verificat acum) 16 mm față de versiunea "normală" de 4x4, care e și ea mai ridicată cu 24 mm față de cea cu doar față. Asta nu o face mașină de off-road, dar o face mult mai ok pentru băgat pe drumuri desfundate și iarbă.

#9
alexandru_1988

alexandru_1988

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 728
  • Înscris: 12.01.2010

 AlexIP, on 28 iunie 2013 - 16:19, said:

Asta nu o face mașină de off-road, dar o face mult mai ok pentru băgat pe drumuri desfundate și iarbă.
Eu nu sunt un specialist, dar asa o lauda producatorul. Poate o fi o strategie de marketing pentru a pune cumparatorul sa scoata mai multe lovele, oferindu-i aceeasi masina putin cosmetizata. :)

#10
abunea

abunea

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,723
  • Înscris: 23.11.2007

 alexandru_1988, on 28 iunie 2013 - 18:12, said:

Eu nu sunt un specialist, dar asa o lauda producatorul. Poate o fi o strategie de marketing pentru a pune cumparatorul sa scoata mai multe lovele, oferindu-i aceeasi masina putin cosmetizata. [ http://1.1.1.1/bmi/forum.softpedia.com//public/style_emoticons/default/smile.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Pai fix asta este ;)

#11
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,929
  • Înscris: 09.12.2004
Scoutul arata bine, pare mai agresiv, pacat ca nu l-au facut cu DSG Posted Image
Pina la urma, poti sa mai tragi de pret ca nu e VW, chiar daca are destule componente identice si la fel :)

#12
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,929
  • Înscris: 09.12.2004

 AlexIP, on 28 iunie 2013 - 12:40, said:

Am Passat 4motion generația anterioară și mai strâng din fund pe câte un drum nasol cu pietroaie știind că fix sub motor scutul nu-i metalic.
4motionul ala nu e pentru offroad, ci pentru alte faze ce se pot petrece pe asfalt

#13
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Iar legat de fiabilitate Skoda e facuta mai cu simt de raspundere decat Passat. Insa Passat e mai confortabil, Scout e polivalent...trebuie sa-ti evaluezi bine nevoile.

#14
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004

 Evergreen, on 28 iunie 2013 - 22:06, said:

4motionul ala nu e pentru offroad, ci pentru alte faze ce se pot petrece pe asfalt

Deși fiind înălțată pot să mă bag pe niște drumuri de țară cu mai puțină frică decât cu aia cheală.

#15
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,142
  • Înscris: 09.01.2007
Eu cu Passat cu suspensie sport (!) si scut metalic after market (cam 350 ron) merg destul pe drum de tara (pietruit), am mers cu lanturile pe zapada si am nimerit si pe aratura uda de unde nu credeam ca mai ies dar am iesit (cu anvelope potrivite). Cred ca iti faci prea multe probleme.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate