Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Motorul LOMBARDINI. Uleiuri, intretinere, exploatare
Last Updated: Jul 25 2021 17:09, Started by
Topp
, May 14 2013 20:03
·
0
#1010
Posted 18 February 2017 - 06:57
In legatura cu ce Domnule?
cu plugul? nimic momentan nu am fost la tara ....oricum nu stiu unde il voi duce la forja...am informatia ca acel potcovar e bolnav .. pe forum cineva a spus ca plugul este facut din material oi deci daca nu se poate inbunatati cu forja...ar fi mai ok sa o ascut doar cu o pila puternica? Edited by suiugan, 18 February 2017 - 07:08. |
#1011
Posted 18 February 2017 - 08:43
M-am uitat atent la poza. Nu ai ce sa intinzi la plugul ala, tabla e atat de subtire ca poti sa intri cu ea boanta, e ca si cand ai avea cutit ascutit.
Ce e nasol la tine e cutitul ala vertical care pare un platband neascutit deloc. Sa nu incerci sa lucrezi cu el asa. Ori il scoti, ori il ascuti prin orice metoda. Daca-l pui la polizor trebuie sa iei o gramada din el, ca trebuie sa-i faci tais alungit, nu bont, cum o sa explic mai jos. Daca-l iei manual la pila o sa innebunesti. Deci polizor zdravan, bataie, sau scos de tot. Cu bataia risti sa-l deformezi, sa nu mai fie drept. Si putina teorie, intindere prin bataie e mult mai buna decat pilirea/polizarea , pentru ca: - intinde materialul in ansamblu. Nu face doar un tais dupa care poate fierul e bont, ummflat brusc. Cnad il bati poti sa-i dai forma aia dinamica ascutita de cioc de vapor de pasageri pe Dunare sau cum vrei sa-i zici. Asta face inaintarea prin pamant cat mai lina. - daca tot faci bataia la cald ai ocazia sa-l si calesti. Daca materialul o fi fier chior care nu se imbunatateste la racirea brusca, aia e. Macar ai incercat. - nu consuma din material Cat ai dat pe plug... sper ca n-a fost mai mult de 200 lei? PS M-am uitat mai atent, cutitul vertical are o bucata ascutita bont. Poti sa incerci asa dar eu sigur as face ceva sa-i fac taisul alungit. In concluzie, poti sa-l bagi si asa in brazda si vezi ce iese. |
#1012
Posted 18 February 2017 - 17:55
asa este Domnule... plugul a costat doar 209 lei este un plug mic de la motocultoarele ruris....
ca si idee cutitul de la plug s-ar putea schimba presupun nu? facut dintr-un material mai bun //// va multumesc pt detaliile oferite.. |
#1013
Posted 20 February 2017 - 16:27
Macar sa apuci sa-l tocesti pe asta
De indoit nu cred ca o sa se indoaie, deci faci treaba cu el deocamdata. |
#1014
Posted 25 February 2017 - 07:52
DOMNILOR am vazut pe internet diferite tipuri de motocultoare cu motor lombardini si cutia de viteza valpadana care au montate plugul unde este priza de putere.. Intrebarea mea este chiar indicat sa prinzi plugul acolo? s-au se prinde plugul normal in partea de sus /?
Attached Files |
#1015
Posted 26 February 2017 - 18:47
Buna seara! Va rog sa imi dati o idee: motor 3lda450 Hispanomotor licenta Lombardini pe o Motocositoare Bcs. . Pornit, proba, cumparat! La proba am observat ca nu imi opunea foarta la sfoara iar pe la joja de ulei balbota ulei destul de mult( iesea ai un ulei gri..) Constient ca trebuie sa refac motorul, l-am cumparat. Ajung acasa, desfac si iata ce gasesc:
1: fara garnitura intre chiuloasa si cilindru 2: cilindru ok fara urme de uzura: 3 chiara daca pe placuta scria cilindru de 80 si cursa de 80 la masurare pistonul are 85.. 4:injector destul de murdar.. 5: rezervorul... Jalnic!!! Partea cea mai interesanta, e ca am zis sa probez intai segmentii. Am coborat pistonul vre-o 5-7 cm si am turnat diluant( aveam la indemana) si constient ca motorul e dus am zis ca se va scurge in cilindru ca Dunarea la vale. Insa surpriza! Diluantul statea bine mersi fara sa vrea sa plece din capul pistonului. Si stau...si stau... Au trecut vre-o 5 minute. Cobor si urc pistonul... Diluantul bine merci! Acum incepe sa se si evapore... Verific in graba si supapele.. Aici m-am grabit putin si nu am avut rabdare, dar nu am vazut sa curga ceva.. Intrebare: de cd balbota ulei pe la joja si nu aveam comprensie ( nu opunea rezistenta la sfoara?) In general e un semn ca e dus motorul, baga presiune in baie. Asa stiu de la Dacie. Multumeac! Aaa... Si inca o chestie interesanta. Pe piston are desenata o sageata care e in sens invers sensului de invartire al mototului. E normal asa? |
#1016
Posted 27 February 2017 - 06:46
Sageata de pe piston indica pozitia pistonului cu sageata pe partea pompei.
E normal sa barboteze ulei pe la joja in timpul functionarii. Motorul e prevazut cu pompa de ulei care arunca acel ulei. Compresia : segmenti,garnitura chiuloasa,supape. Segmentii nu se verifica asa cu diluantul. Ci se dau jos de pe piston si se pun in fusta cilindrului la 2 3 cm si se masoara distanta dintre capete care nu tre sa fie mai mare decat prevede in manual. |
#1017
Posted 27 February 2017 - 08:57
Ok! Multumesc bogdanhbc! Am sa verific segmentii dupa metoda manualului. Recomanzi garnitura intre chiuloasa si camasa pistonului? La desfacere nu am gasit garnitura.
Si inca ceva: acest model este fara filtru de ulei? Eu cel putin nu l-am gasit! Am observat pe partea opusa acceleratiei un sistem prins de bloc cu doua suruburi prevazute cu doua suruburi (unul mai mare si unul mai mic). Un coleg de pe forum am vazut ca a adaptat un ceas de temperatura. Pe acel circuit ar merge instalat in exterior un filtru de ulei? |
#1018
Posted 02 March 2017 - 22:44
ghermanalberto, on 27 februarie 2017 - 08:57, said:
Ok! Multumesc bogdanhbc! Am sa verific segmentii dupa metoda manualului. Recomanzi garnitura intre chiuloasa si camasa pistonului? La desfacere nu am gasit garnitura. Si inca ceva: acest model este fara filtru de ulei? Eu cel putin nu l-am gasit! Am observat pe partea opusa acceleratiei un sistem prins de bloc cu doua suruburi prevazute cu doua suruburi (unul mai mare si unul mai mic). Un coleg de pe forum am vazut ca a adaptat un ceas de temperatura. Pe acel circuit ar merge instalat in exterior un filtru de ulei? |
|
#1020
Posted 02 March 2017 - 22:51
ghermanalberto, on 26 februarie 2017 - 18:47, said:
Intrebare: de cd balbota ulei pe la joja si nu aveam comprensie ( nu opunea rezistenta la sfoara?) In general e un semn ca e dus motorul, baga presiune in baie. Asa stiu de la Dacie. Multumeac! E motor monocilindric si prin urmare se modifica volumul carterului inferior, pistonul urca , creste volumul,trage aer din atmosfera, coboara, scade si face presiune. Trebuie sa ai o ventilatie , ceva care sa permita compensarea diferentei de volum datorita miscarii pistonului. In general e si ceva filtru pe acolo, ia manualul motorului si vezi ce si cum, probabil e ala infundat. La Dacia ai 4 cilindri si volumul ramine constant in carterul inferior, in esenta 2 cilindrii coboara 2 urca. Grig Edited by Ion_Bumbu, 02 March 2017 - 22:54. |
#1021
Posted 02 March 2017 - 23:04
Ion_Bumbu, on 02 martie 2017 - 22:51, said:
Trebuie sa ai o ventilatie , ceva care sa permita compensarea diferentei de volum datorita miscarii pistonului. In general e si ceva filtru pe acolo, ia manualul motorului si vezi ce si cum, probabil e ala infundat. Grig Filtru nu are, poate monta unu dar trebuie schimbat suportul de care zicea mai sus, ala cu 2 șuruburi. |
#1022
Posted 02 March 2017 - 23:13
Sau pus unu normal de cineva, atunci e normal sa arunce ulei .
La mine are un sistem de ventilatie fixat pe carter. Garnitura la Diesel-ele astea mici poate fi si un inel de cupru doar. Edited by Ion_Bumbu, 02 March 2017 - 23:23. |
#1023
Posted 05 March 2017 - 09:55
Va multumesc la toti pentru raspunsuri. In alta ordine de idei: aveam compresia slaba din cauza segmentilor dusi. Aveau o deschidere masurata cu lera de aprozimativ 2 mm ( nu gresesc) Este enorm fata de cota data de manual. Cilindrul are un pic de luciu, insa nu are uzura vizibila nici tactila. Nu se simte deloc la unghie vre-un guler lasat de segmenti. Pot rezolva problema doar cu segmenti R1? Inainte de asta am sa caut pe cineva sa fac o honuire la camasa, cica asa se face.
|
|
#1024
Posted 08 March 2017 - 19:15
Daca faci honuire, trebuie sa-ti faci rost de un piston R1. Cand faci rost de piston R1 mergi sa-ti faca honuirea, dupa piston.Daca nu are uzura, incearca cu segmenti dupa dimensiunea acestui piston.
|
#1026
Posted 26 March 2017 - 11:08
Ajutor!! Va rog! Cine ma poate ajuta in legatura cu segmentii: cum se impart segmentii (4 bucati) pe piston. La 3 bucati stiu, dar la patru...?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users