Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Motorul LOMBARDINI. Uleiuri, intretinere, exploatare
Last Updated: Jul 25 2021 17:09, Started by
Topp
, May 14 2013 20:03
·
0
#1045
Posted 23 April 2017 - 11:44
Nu pune silicon la carburator. In zona nu ai un mecanic sa te ajute un pic, ca vad ca nu prea le ai cu mecanica.In poza cu carburatorul, cum e clapeta de soc in prima pozitie, socul e pus pe marcia e luat deci cu socul pe marcia functioneaza motorul .
|
#1046
Posted 23 April 2017 - 14:06
Stocul e pus asa fiindca am umblat cand l-am desfăcut...eu intreb de reglat...prost nu sunt dar nu stiu cum sa fac. Asa ca daca imi puteti raspunde la intrebari e bine daca nu ce rost are forumul daca e mai usor sa mergi la mecanic.
|
#1047
Posted 30 April 2017 - 13:46
Poate sa imi spuna cineva distanta la culbutori admisie si evacuare lombardini LA490 benzina?
|
#1048
Posted 30 April 2017 - 14:56
Uni spun 0,20 adm,,,,cu0,30 evacuare?MUltumesc celor ce pot sami dea un raspuns,,
|
#1049
Posted 30 April 2017 - 17:05
Eu le reglez, dupa simt dupa un timp culbutorii se uzeaza la contactul cu supapa si degeaba pui lera, ca nu iese distanta care trbuie. Un pic sa fie mai mare jocul la evacuare, unii sant pretentiosi, vor numai cu lera eu pun lera si fac cum stiu eu si totul iese bine.
|
#1050
Posted 01 May 2017 - 19:13
Cine stie exact sa imi spuna nu dupa ochi ci dupa lera reglaj tacheti lombardini LA490
|
#1051
Posted 12 May 2017 - 19:37
Salut baieti,
Am si eu un motocultor PGS F 827 cu motor diesel LDA 91 si s-a stricat ambreiajul. Unde gasesc disc de ambreiaj de 160 si rulment de presiune.Ce cote are rulmentul acela ca sa stiu de unde il cumpar( nu are nici un cod pe el) .Va rog mult sa ma ajutati daca aveti idee de aceasta problema. |
#1052
Posted 12 May 2017 - 20:56
Cel mai bine ar fi sa mergi cu intreg ansamblul demontat , la ceva magazin de specialitate . Am dubii ca stie cineva cotele precis . Desfaci , ca tot trebuie desfacut , pui in sacosa , culioc , punga , piesele , si ei magazinele de specialitate la rand . Parerea mea . Tu faci cum crezi .
|
#1054
Posted 01 June 2017 - 09:06
baietii care au motoare lombardini bicilindrice - o intrebare la voi
Ieri am schimbat uleiul la LDA672, am curatat si baia de ulei, spalat tot fain frumos cu benzina. Am dat carcasa de la turbina jos si am constatat ca era plina de pamant si pamant pe aripioarele cilindrilor ( am frecat cu peria de sarma si spalat cu turbojetul) problema este ca se incalzeste repede chiuloasa celui de al doilea cilindru, cel din spate. Am zis ca e initial de la ulei ca nu era schimbat si nu mai asigura racirea si lubrefierea corespunzatoare, apoi am zis ca sunt murdare aripioarele si asa a si fost, dar tot se incalzeste. primul e caldut, dar al doilea trece de 60 de grade dupa cateva minute de functionare? Puteti verifica si voi la motoarele voastre? Primul cilindru e mai aproape de turbina si cantitatea de aer care trece printre aripioarele lui este mai mare.. dar mi se pare ciudat.. daca unul se incalzeste mai tare decat celalalt, nu se uzeaza diferit? Edited by bogdanhbc, 01 June 2017 - 09:07. |
|
#1055
Posted 20 June 2017 - 11:19
pentru doritorii de pornire electrica la tractorasele sau motocultoarele voastre cu motoare Lombardini luati legatura cu colegul Dacian(john) pentru electromotoare si capace cu decompresor
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/X2SqQeRrpvU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#1056
Posted 27 June 2017 - 11:03
Salut sunt deținătorul unui lombardini lda 510 diesel 14 cai cutie valpadana, recent mi s-a blocat după ce am arat 10 ari de vie. L-am segmentat și i-am schimbat piesa blocata, am schimbat uleiul.Toate bune a pornit l-am lăsat câte 3 ore pe zi la relanteu 3 zile pt rodaj apoi m-am întors cu el la arat.
Prima problema a apărut pe drum când în viteza a4a nu mai avea aceeași turație și putere că înainte. A 2 a a fost că după 5-6 ari am văzut că se încingea foarte tare și când am redus la un moment dat accelerația sa schimb viteza și să întorc s-a oprit. Precizez că problema inițială a fost niște silicon care a fost folosit în locul garniturii la baia de ulei a intrat la pompa și a blocat canalele de ungere. Acum pornește dar se încinge foarte tare când intră în sarcina și de oprește. Care ar putea fi cauza? Mai mult silicon/bucăți silicon prin traseul uleiului. Precizez și că sus la supapa de la culbutori ungerea e aproape nulă (înainte când deschideam capacul sarea uleiul in sus) |
#1057
Posted 27 June 2017 - 16:22
In primul rand, un motor ce functioneaza pe motorina nu trebuie oprit decat dupa cateva minute de functionare.
Cine are doua maini stg, apeleaza la -mesteri- Am postat ca pot ajuta pe cine doreste sa-si faca pornire electrica si decompresor. Pot fi contactat si la 0722 633 668 @ bogdanhbc, "Mesterul" este cam incepator in cele vazute. |
#1058
Posted 27 June 2017 - 16:31
De ce dupa citeva minute?
Edited by Ion_Bumbu, 27 June 2017 - 16:31. |
#1060
Posted 28 June 2017 - 06:42
bozaflorin, on 27 iunie 2017 - 18:41, said:
Se pare că era de la jocul insuficient la tacheți cauzele pot fi multiple, si trebuie luate prin eliminare. De la alimentare pana la reglajele la culbutori, etc. Avem un caz al unui coleg care avea fisurata chiuloasa si greu a depistat asta. Insa cand spui incalzire, ce temperatura? |
#1061
Posted 28 June 2017 - 09:35
Ce interpretare a legii....
Chiar ma intreb, cui foloseste sau cine a solicitat aceasta interpretare Attached FilesEdited by vasilemet, 28 June 2017 - 09:36. |
#1062
Posted 28 June 2017 - 12:31
Unuia care s-a ars dar a stiut sa citeasca lege, ori a gasit un avocat bun. Totul porneste de la ceea ce spuneam si eu aici:
https://forum.softpe.../#entry20624890 til, on 01 februarie 2017 - 22:29, said:
2. DAR daca mai citim o data Sectiunea 2 dupa ce citim sectiunea 1 ( http://www.legislati...i-generale.oug/ ) aflam la Art 6. alin (6) ca: tractoarele folosite in exploatarile agricole si forestiere, precum si vehiculele pentru efectuarea de servicii sau lucrari, care se deplaseaza numai ocazional pe drumul public, nu sunt considerate autovehicule; Iar daca intr-adevar infractiunea e definita doar pentru autovehicule, atunci conducerea unul tractor inregistrat nu-i acoperita ca si infractiune. Dar conducerea unui tractor neinregistrat ar trebui sa fie oricum incriminata, indiferent ca ai sau nu ai permis. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users