Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Scurgeri de la etajul superior

Caut splitter semnal satelit

Instalatii sanitare

Program de slabire cu succes gara...
 Reconditionare cada baie din fonta

Problema imprimanta

Here goes nothing

BCR sau Raiffeisen
 Visual Studio 2022 instaleaza Epi...

Sfat alegere parbriz

EMAG - recenzii false facute de ei?

Recomandare telefon 900-950
 Nivel de trai

Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...
 

Metoda de a micsora consumul cu aproximativ 20-40 %

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
266 răspunsuri în acest subiect

#109
armandoaxinia

armandoaxinia

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.425
  • Înscris: 13.03.2011
Ba taticu cit ai tu comision la bucata vinduta de bati asa de tare la hadarag de vrei sa ne faci asa de fericiti pe noi nestiutorii de la tara,eu personal stiam de aceasta porcarie de pe timpul lui nea Nicu [injectie de apa in motoare] care sa folosit in conditii speciale si de  scurta  durata, metoda folosita aduce un spor de putere insa nu cit spuneti voi  ,dar folosita mult distruge motorul,am fost si eu curios in tinerete de diverse metode de reducere a consumului dar toate absolut toate metodele neconventionale au ca rezultat uzura prematura a motorului ,nu sint destept dar sint inginer mecanic si sint invatat sa intorc o problema pe toate partile nu sa iau de buna toate argumentele agentilor de vinzari  si ca o paranteza eu scoala am facut-o acu 25 de ani cind se mai facea carte nu ca acum cind facultatile au ajuns fabrici de diplome.

#110
FeDani

FeDani

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.956
  • Înscris: 26.03.2012

View PostNShoni, on 04 aprilie 2013 - 09:27, said:

Nu. Este foarte greu sa ajungem la Porumboiu, fiind firma foarte mare, cu multi sefi. Probabil vreunul dintre sefii ne gasesc pe internet si ne cauta pentru un test.
Deci voi la astia mari nu aveti acces, veniti la astia mai micuti poate ii prostiti? Porumboiu are vreo 60 de tractoare NH T6070, daca el ar fi auzit de voi si ar fi avut incredere nu ar monta ca sa poata obtina consumuri mai mici. La atatea tractoare eu cred ca economia dupa spusele voastre ar fi mai mult decat vizibila. Oricare manager cauta sa aiba consumuri mici si catig mai mare! Nu e greu de ajuns la Porumboiu, doar ca voi ati primit pas de la ei.

#111
armandoaxinia

armandoaxinia

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.425
  • Înscris: 13.03.2011
Din pacate Daniel multi au ramas cu mentalitatea ca cei ce muncesc pamintul sint niste tarani fara educatie numai buni de jumulit, uita ca noi facem greu banul,ca avem atitea nevoi,si ca prioritizam cu mare atentie cheltuielile.

#112
xproof

xproof

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 61
  • Înscris: 02.04.2013
o Intrebare simpla: De unde stiti ca Econokitul nu functioneaza? De unde stiti ca folosind Econokit dauneaza utilajului? Ati vazut vreun utilaj care avea montat Econokit si era pus la teste unde a iesit testul negativ?
Fiecare are teoria lui, dar lasati rezultatele sa vorbeasca. sa punem la unul dintre utilajele voastre un econokit si mergem la un service.. sa vedem ce rezultat primim.. mai ales la tractoarele noi este usor de testat/vazut daca ceva nu este in regula... la o simpla testare care dureaza nu mai mult de 1-2 ore n-are cum sa produca orice  fel de paguba...
O testare a econokitului nu impune si cumpararea lui.
Noi suntem convinsi de rezultatul pozitiv datorita testelor si masuratorilor efectuate de noi si de specialisti din alte tari. Dar voi de unde ati luat rezultatele despre care comentati ?

Editat de xproof, 04 aprilie 2013 - 10:13.


#113
CountDownMe

CountDownMe

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 627
  • Înscris: 26.01.2012

View Postsavantu, on 03 aprilie 2013 - 22:08, said:


Introducand apa in motoare se pot obtine cresteri de randament de 10 pana la 40-50%. Problema este stresul la care este supus motorul. Este de inteles pentru aviatie in vreme de razboi, avioanele nu ieseau la pensie  prin nefolosire, la fel pentru curse ( vezi drag racing ). Pentru every day life insa nu stiu daca are sens.

Pericolul principal este nu atat coroziunea ci riscul de a introduce prea multa apa. Sistemul trebuie sa ia in considerare consumul de combustibil sau turatia pentru ca apa atrasa sa nu fie prea multa => prea multa apa, apa se comprima mult mai greu, compresia explodeaza => iti sar pistoanele prin capota.

Al doilea risc este incetinirea arderii, trebuie modificat avansul.

Al treilea risc este oprirea brusca a apei din varii motive care provoaca un efect de bumerang, compresia scanzad semnificativ instant.

In al 4lea rand, la motoarele cu turbina, trebuie corelate cele 2.


In plus experimentele de genul desi interesante sunt riscante, si nu as face asa ceva daca bunastarea proprie depinde de asta. Daca am un tractor cu din anii 70-80 de care nu am nevoie si ma plictisesc, de ce nu. Altfel insa ii un risc care trebuie cantarit bine.


#114
armandoaxinia

armandoaxinia

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.425
  • Înscris: 13.03.2011
Domnilor care comercializati aceasta minune a tenicii moderne de ce nu cumparati voi un tractor pe care sa montati acest dispozitiv minune si sa participati la un tirg de utilaje agricole sa faceti probe cu el sa vada tot taranul ,pina atunci va rog frumos sa incetati cu reclama mascata sau sa fie reclama platita ca trebuie si softpedia sa traiasca din ceva nu de alta dar se poate trezi vreun Dorel de prin ministerul agriculturii ca facem evaziune fiscala si ne v-a baga acciza si pe apa ca astia numai stiu cite piei sa mai ia de pe noi,mai nou ati vazut ca pina si prezervativele s=au scumpit,toate au ajuns un lux in Romanica noastra.

#115
xproof

xproof

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 61
  • Înscris: 02.04.2013
Daca citeai pe forumul vedeai ca eram la mai multe expozitii. Sunt oameni care folosesc utilajul cu econokit, deci n-are importanta sa luam un tractor numai pentru prezentare!:) nici n-ar merita:D daca va uitati pe facebook (vizitati pagina econokit si de acolo va uitati la poze de unde aveti acces pe FB. ) veti vedea ca dl Nyaguly Sandor a montat econokitul pe masina sa (VW Tuareg) sunt sigur ca daca avea tractor monta si pe ele:)

Editat de xproof, 04 aprilie 2013 - 13:32.


#116
FeDani

FeDani

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.956
  • Înscris: 26.03.2012
Si-a luat Tuareg ca sa-i puna econokit, asta e cea mai tare faza pe care am auzit-o.Posted Image . daca vroia consum mic is lua lastun!

#117
xproof

xproof

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 61
  • Înscris: 02.04.2013

View PostDaniel_Florici, on 04 aprilie 2013 - 13:46, said:

Si-a luat Tuareg ca sa-i puna econokit, asta e cea mai tare faza pe care am auzit-o.Posted Image . daca vroia consum mic is lua lastun!
:)) vad ca ti-e greu sa folosesti capul:) nu-i nimic iti explic.
Avea masina. Dupa aia a peimit econokitul si a montat sa vada ce rezultat va primi. Dupa cateva zile a observat ca consumul a [email protected] datorita econokitului.  Daca se duce la un  om sceptic ca tine poate sa-ti arate ca "uite domnule asa arata  montat si asa functioneaza"
Dar oricum n-are rost sa iti explic fiindca nici nu vrei sa ma intelegi si sa dai credibilitate produsului. :) nu stiu de ce insisti atata.
Vrei sa incerci incearca! Nu vrei nu incerca! Asta e. E simplu ca buna ziua! :D

Editat de xproof, 04 aprilie 2013 - 14:12.


#118
daniel_t115

daniel_t115

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.606
  • Înscris: 16.01.2013
Nu cred ca se poate face vreo economie cu econokit, deoarece pentru un Touareg cu 3.0 TDI, 8.8L/100km este un consum specific. Stiu ce vorbesc.

#119
NShoni

NShoni

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 29
  • Înscris: 26.03.2013

View Postdaniel_tandara, on 04 aprilie 2013 - 14:49, said:

Nu cred ca se poate face vreo economie cu econokit, deoarece pentru un Touareg cu 3.0 TDI, 8.8L/100km este un consum specific. Stiu ce vorbesc.

In cartea tehnica este trecut consum de 10.6 litri. Se stie ca se depaseste consumul dat de fabrica, fiindca constructorul masoara conaumul in conditii ideale. In realitate consumul Touaregulu de 3.0 TDI este intre 11-12 litri.
Dar acum vorbim de motoarele de tractoare, care au incarcare mult mai mare decat Touaregul meu.

#120
daniel_t115

daniel_t115

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.606
  • Înscris: 16.01.2013
Deci eu cu masina cu motor de 3000 cm cubi cutie automata si 4X4 permanent, in conditiile unui stil de condus moderat si constant, scot consum in jur de 9.0 l. Pot demonstra asta cu poze.

Editat de daniel_tandara, 04 aprilie 2013 - 15:54.


#121
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 19.713
  • Înscris: 31.01.2010
Bunicul meu zicea: multa vorba , saracia omului!
In mod normal daca dispozitivul are performantela din prospect ar trebui sa nu aveti nici o problema in a`l livra si testa pe
o masina a unei companii de transport , curierat , intretinere echipamente , etc care au un parc de masini consistent.
Pentru cei care au 300-400 de masini nu ar fi o problema sa faceti testele pe o masina .
O economie de 5% la un astfel de parc e ceva semnificativ.
Aveti dispozitivul , aveti ideea iar eu va doresc succes si am rugamintea sa ne informati si pe noi de rezultat.

Grig

#122
armandoaxinia

armandoaxinia

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.425
  • Înscris: 13.03.2011
Asta-i ultima fita de cocalar ai bani de tuareg dar nu ai bani de motorina , banuiala mea e ca sinteti una si aceeasi persoana adica comerciantul ,mama ce buni sinteti de clanta, am mai avut o cucoana de la banca care cauta sa ma lamureasca ce cadou imi face banca si cite beneficii voi avea daca imi fac un card de credit bla bla bla pina nu am repezit-o binisor nu a incetat asa si voi ,nu ca stiti ca dragoste cu sila nu se poate.

#123
shadowgign2

shadowgign2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.822
  • Înscris: 01.06.2008

View Postxproof, on 04 aprilie 2013 - 14:07, said:


Avea masina. Dupa aia a peimit econokitul si a montat sa vada ce rezultat va primi. Dupa cateva zile a observat ca consumul a [email protected] datorita econokitului.

Unde sunt analizele, testele, grafice, rapoarte, etc care sa arate randamentul crescut al tractorului testat, plus fiabilitatea in timp (un an, doi). Degeaba imi arati 5 minute ca merge, daca eu dupa o luna de folosire imi cedeaza nu stiu ce piese, motor etc.



Revin cu ce a spus cineva mai sus:


"Introducand apa in motoare se pot obtine cresteri de randament de 10 pana la 40-50%. Problema este stresul la care este supus motorul. Este de inteles pentru aviatie in vreme de razboi, avioanele nu ieseau la pensie  prin nefolosire, la fel pentru curse ( vezi drag racing ). Pentru every day life insa nu stiu daca are sens.
Pericolul principal este nu atat coroziunea ci riscul de a introduce prea multa apa. Sistemul trebuie sa ia in considerare consumul de combustibil sau turatia pentru ca apa atrasa sa nu fie prea multa => prea multa apa, apa se comprima mult mai greu, compresia explodeaza => iti sar pistoanele prin capota.
Al doilea risc este incetinirea arderii, trebuie modificat avansul.
Al treilea risc este oprirea brusca a apei din varii motive care provoaca un efect de bumerang, compresia scanzad semnificativ instant.
In al 4lea rand, la motoarele cu turbina, trebuie corelate cele 2.

In plus experimentele de genul desi interesante sunt riscante, si nu as face asa ceva daca bunastarea proprie depinde de asta. Daca am un tractor cu din anii 70-80 de care nu am nevoie si ma plictisesc, de ce nu. Altfel insa ii un risc care trebuie cantarit bine."

#124
katlin

katlin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.970
  • Înscris: 09.11.2008
Up!

#125
rand

rand

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.498
  • Înscris: 28.03.2011
oferta e limitata!

#126
alygab

alygab

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 115
  • Înscris: 03.07.2011
Programarile mai sunt disponibile doar dupa Paste.....Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate