Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Metoda de a micsora consumul cu aproximativ 20-40 %
Ultima postare: mai 20 2014 04:00, Inițiat de
xproof
, apr 02 2013 11:45
·
0
#109
Publicat: 04 aprilie 2013 - 09:28
Ba taticu cit ai tu comision la bucata vinduta de bati asa de tare la hadarag de vrei sa ne faci asa de fericiti pe noi nestiutorii de la tara,eu personal stiam de aceasta porcarie de pe timpul lui nea Nicu [injectie de apa in motoare] care sa folosit in conditii speciale si de scurta durata, metoda folosita aduce un spor de putere insa nu cit spuneti voi ,dar folosita mult distruge motorul,am fost si eu curios in tinerete de diverse metode de reducere a consumului dar toate absolut toate metodele neconventionale au ca rezultat uzura prematura a motorului ,nu sint destept dar sint inginer mecanic si sint invatat sa intorc o problema pe toate partile nu sa iau de buna toate argumentele agentilor de vinzari si ca o paranteza eu scoala am facut-o acu 25 de ani cind se mai facea carte nu ca acum cind facultatile au ajuns fabrici de diplome.
|
#110
Publicat: 04 aprilie 2013 - 09:49
NShoni, on 04 aprilie 2013 - 09:27, said:
Nu. Este foarte greu sa ajungem la Porumboiu, fiind firma foarte mare, cu multi sefi. Probabil vreunul dintre sefii ne gasesc pe internet si ne cauta pentru un test. |
#112
Publicat: 04 aprilie 2013 - 10:13
o Intrebare simpla: De unde stiti ca Econokitul nu functioneaza? De unde stiti ca folosind Econokit dauneaza utilajului? Ati vazut vreun utilaj care avea montat Econokit si era pus la teste unde a iesit testul negativ?
Fiecare are teoria lui, dar lasati rezultatele sa vorbeasca. sa punem la unul dintre utilajele voastre un econokit si mergem la un service.. sa vedem ce rezultat primim.. mai ales la tractoarele noi este usor de testat/vazut daca ceva nu este in regula... la o simpla testare care dureaza nu mai mult de 1-2 ore n-are cum sa produca orice fel de paguba... O testare a econokitului nu impune si cumpararea lui. Noi suntem convinsi de rezultatul pozitiv datorita testelor si masuratorilor efectuate de noi si de specialisti din alte tari. Dar voi de unde ati luat rezultatele despre care comentati ? Editat de xproof, 04 aprilie 2013 - 10:13. |
#113
Publicat: 04 aprilie 2013 - 12:22
savantu, on 03 aprilie 2013 - 22:08, said: Introducand apa in motoare se pot obtine cresteri de randament de 10 pana la 40-50%. Problema este stresul la care este supus motorul. Este de inteles pentru aviatie in vreme de razboi, avioanele nu ieseau la pensie prin nefolosire, la fel pentru curse ( vezi drag racing ). Pentru every day life insa nu stiu daca are sens. Pericolul principal este nu atat coroziunea ci riscul de a introduce prea multa apa. Sistemul trebuie sa ia in considerare consumul de combustibil sau turatia pentru ca apa atrasa sa nu fie prea multa => prea multa apa, apa se comprima mult mai greu, compresia explodeaza => iti sar pistoanele prin capota. Al doilea risc este incetinirea arderii, trebuie modificat avansul. Al treilea risc este oprirea brusca a apei din varii motive care provoaca un efect de bumerang, compresia scanzad semnificativ instant. In al 4lea rand, la motoarele cu turbina, trebuie corelate cele 2. In plus experimentele de genul desi interesante sunt riscante, si nu as face asa ceva daca bunastarea proprie depinde de asta. Daca am un tractor cu din anii 70-80 de care nu am nevoie si ma plictisesc, de ce nu. Altfel insa ii un risc care trebuie cantarit bine. |
#114
Publicat: 04 aprilie 2013 - 13:19
Domnilor care comercializati aceasta minune a tenicii moderne de ce nu cumparati voi un tractor pe care sa montati acest dispozitiv minune si sa participati la un tirg de utilaje agricole sa faceti probe cu el sa vada tot taranul ,pina atunci va rog frumos sa incetati cu reclama mascata sau sa fie reclama platita ca trebuie si softpedia sa traiasca din ceva nu de alta dar se poate trezi vreun Dorel de prin ministerul agriculturii ca facem evaziune fiscala si ne v-a baga acciza si pe apa ca astia numai stiu cite piei sa mai ia de pe noi,mai nou ati vazut ca pina si prezervativele s=au scumpit,toate au ajuns un lux in Romanica noastra.
|
#115
Publicat: 04 aprilie 2013 - 13:31
Daca citeai pe forumul vedeai ca eram la mai multe expozitii. Sunt oameni care folosesc utilajul cu econokit, deci n-are importanta sa luam un tractor numai pentru prezentare! nici n-ar merita:D daca va uitati pe facebook (vizitati pagina econokit si de acolo va uitati la poze de unde aveti acces pe FB. ) veti vedea ca dl Nyaguly Sandor a montat econokitul pe masina sa (VW Tuareg) sunt sigur ca daca avea tractor monta si pe ele:)
Editat de xproof, 04 aprilie 2013 - 13:32. |
#117
Publicat: 04 aprilie 2013 - 14:07
Daniel_Florici, on 04 aprilie 2013 - 13:46, said:
Si-a luat Tuareg ca sa-i puna econokit, asta e cea mai tare faza pe care am auzit-o. . daca vroia consum mic is lua lastun! Avea masina. Dupa aia a peimit econokitul si a montat sa vada ce rezultat va primi. Dupa cateva zile a observat ca consumul a [email protected] datorita econokitului. Daca se duce la un om sceptic ca tine poate sa-ti arate ca "uite domnule asa arata montat si asa functioneaza" Dar oricum n-are rost sa iti explic fiindca nici nu vrei sa ma intelegi si sa dai credibilitate produsului. nu stiu de ce insisti atata. Vrei sa incerci incearca! Nu vrei nu incerca! Asta e. E simplu ca buna ziua! Editat de xproof, 04 aprilie 2013 - 14:12. |
#119
Publicat: 04 aprilie 2013 - 15:01
daniel_tandara, on 04 aprilie 2013 - 14:49, said:
Nu cred ca se poate face vreo economie cu econokit, deoarece pentru un Touareg cu 3.0 TDI, 8.8L/100km este un consum specific. Stiu ce vorbesc. In cartea tehnica este trecut consum de 10.6 litri. Se stie ca se depaseste consumul dat de fabrica, fiindca constructorul masoara conaumul in conditii ideale. In realitate consumul Touaregulu de 3.0 TDI este intre 11-12 litri. Dar acum vorbim de motoarele de tractoare, care au incarcare mult mai mare decat Touaregul meu. |
#121
Publicat: 04 aprilie 2013 - 15:58
Bunicul meu zicea: multa vorba , saracia omului!
In mod normal daca dispozitivul are performantela din prospect ar trebui sa nu aveti nici o problema in a`l livra si testa pe o masina a unei companii de transport , curierat , intretinere echipamente , etc care au un parc de masini consistent. Pentru cei care au 300-400 de masini nu ar fi o problema sa faceti testele pe o masina . O economie de 5% la un astfel de parc e ceva semnificativ. Aveti dispozitivul , aveti ideea iar eu va doresc succes si am rugamintea sa ne informati si pe noi de rezultat. Grig |
#122
Publicat: 04 aprilie 2013 - 16:25
Asta-i ultima fita de cocalar ai bani de tuareg dar nu ai bani de motorina , banuiala mea e ca sinteti una si aceeasi persoana adica comerciantul ,mama ce buni sinteti de clanta, am mai avut o cucoana de la banca care cauta sa ma lamureasca ce cadou imi face banca si cite beneficii voi avea daca imi fac un card de credit bla bla bla pina nu am repezit-o binisor nu a incetat asa si voi ,nu ca stiti ca dragoste cu sila nu se poate.
|
#123
Publicat: 04 aprilie 2013 - 17:03
xproof, on 04 aprilie 2013 - 14:07, said: Avea masina. Dupa aia a peimit econokitul si a montat sa vada ce rezultat va primi. Dupa cateva zile a observat ca consumul a [email protected] datorita econokitului. Unde sunt analizele, testele, grafice, rapoarte, etc care sa arate randamentul crescut al tractorului testat, plus fiabilitatea in timp (un an, doi). Degeaba imi arati 5 minute ca merge, daca eu dupa o luna de folosire imi cedeaza nu stiu ce piese, motor etc. Revin cu ce a spus cineva mai sus: "Introducand apa in motoare se pot obtine cresteri de randament de 10 pana la 40-50%. Problema este stresul la care este supus motorul. Este de inteles pentru aviatie in vreme de razboi, avioanele nu ieseau la pensie prin nefolosire, la fel pentru curse ( vezi drag racing ). Pentru every day life insa nu stiu daca are sens. Pericolul principal este nu atat coroziunea ci riscul de a introduce prea multa apa. Sistemul trebuie sa ia in considerare consumul de combustibil sau turatia pentru ca apa atrasa sa nu fie prea multa => prea multa apa, apa se comprima mult mai greu, compresia explodeaza => iti sar pistoanele prin capota. Al doilea risc este incetinirea arderii, trebuie modificat avansul. Al treilea risc este oprirea brusca a apei din varii motive care provoaca un efect de bumerang, compresia scanzad semnificativ instant. In al 4lea rand, la motoarele cu turbina, trebuie corelate cele 2. In plus experimentele de genul desi interesante sunt riscante, si nu as face asa ceva daca bunastarea proprie depinde de asta. Daca am un tractor cu din anii 70-80 de care nu am nevoie si ma plictisesc, de ce nu. Altfel insa ii un risc care trebuie cantarit bine." |
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi