Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Sisteme Fotovoltaice ON-Grid
Last Updated: Apr 03 2024 12:47, Started by
luciangpl
, Mar 27 2013 15:21
·
174
#5149
Posted 22 January 2019 - 14:31
@deloghi,
Îți mai sugerez o variantă. Cumperi o Toyota Prius gen2 și îi pui un pachet suplimentar de baterii pe bază de litiu transformând-o în plug-in hybrid. In acest fel, nu mai trebuie să mai omologhezi nimic, nu mai ai treabă cu nici un felbde autoritate, căci mașina este deja omologată ca hibrid. În schimb te vei bucura de o autonomie crescută și îți vei putea încărca bateria suplimentară de la soare, așa cum dorești. Mai multe amănunte găsești și pe YouTube, unde eu chiar am văzut așa ceva la americani. În plus, vei găsi imediat și piese de schimb în caz că ai nevoie. |
#5150
Posted 22 January 2019 - 14:32
Mai este o varianta in EU pe 48v
G Wizz reeva. Omologata gata. |
#5151
Posted 22 January 2019 - 14:48
#5152
Posted 22 January 2019 - 15:25
Sigur producatorul o fabrica dupa niste norme fie ele chiar chinezesti, problema e ca mai trebuie mers cu ea la RAR si trebui sa obti un certificat de omologare si trebuie platit
cei de la RAR o verifica directie si frane etc, eu miam facut singur dublele comenzi frina si ambreaj pentru masina de scoala am mers la ei si am obtinut un certificat de omologare. |
#5153
Posted 22 January 2019 - 18:58
Ideea cu Toyota Prius gen 2 o stiu, am vazut ceva filmulete cu modificarile. Merita sa o cumperi sh si sa mai bagi pana in 3.000 euro in acumulatori, priza, charger, etc.
O sa vad in Martie cand este mai cald afara ce si cum. Oricum ideea nu e rea mai ales cine are surplus cu panourile. O masinuta electrica ca sa alergi prin oras 15-25 km pe zi este parfum. Multe sunt limitate la 50 km/h sau 70 km/h. Nici nu trebuie mai mult de la market pana acasa sau cu treburi marunte. http://www.eaa-phev.org/wiki/Enginer Edited by deloghi, 22 January 2019 - 19:06. |
#5154
Posted 22 January 2019 - 21:04
vast, on 22 ianuarie 2019 - 14:31, said:
@deloghi, Îți mai sugerez o variantă. Cumperi o Toyota Prius gen2 și îi pui un pachet suplimentar de baterii pe bază de litiu transformând-o în plug-in hybrid. In acest fel, nu mai trebuie să mai omologhezi nimic, nu mai ai treabă cu nici un felbde autoritate, căci mașina este deja omologată ca hibrid. În schimb te vei bucura de o autonomie crescută și îți vei putea încărca bateria suplimentară de la soare, așa cum dorești. Mai multe amănunte găsești și pe YouTube, unde eu chiar am văzut așa ceva la americani. În plus, vei găsi imediat și piese de schimb în caz că ai nevoie. Cel mai bun sfat, in banii aia ai masina nu conserva chinezeasca. |
#5155
Posted 23 January 2019 - 00:31
Găsești SH pe mobile.de Toyota Prius 2 sub 4000€ ! În 2005 Toyota Prius a fost desemnată de 58 de membri ai juriului ”European Car of the Year” fiind prima mașină cu motorizare hibridă care obține acest titlu. Citeam acu” vreo 12 ani în urmă că doar invertorul trifazic și motorul electric de 57kW cu magneți de neodim costau împreună 12.000€ din valoarea componentelor de pe mașină, deci la 4000€ să cumperi o hibridă având atâtea componente electrice valoroase de tip long life, mi se pare deja o pomană de neratat pentru a converti-o într-o full electrică cu vreo 3000€ investiții în acumulatori de litiu ! Toyota Prius gen2 este o mașină închegată nene, cu 5 stele euro NCAP pentru adulți și 4 pentru copii, nu electrică chinezească din care nu mai rămâne nici rahat pentru analiză, dacă Doamne ferește se întâmplă să ai vreo coliziune frontală cu vreo mașină mai țeapănă !
|
#5156
Posted 23 January 2019 - 08:15
Azi noapte am dat de cateva bucati gata modificate singura chestie este sa licitez. Mi-am facut cont si urmaresc. https://www.carsontheweb.com/en/home
Fara cont nu poti vedea preturile sau sa urmaresti evolutia licitatiilor. https://www.carsonth...com/en/car/list Edited by deloghi, 23 January 2019 - 08:19. |
#5157
Posted 23 January 2019 - 11:51
Sfatul meu...potoleste-ti curiositatea si dorinta de a face ceva extraordinar si alege calea cea batuta si mai sigura (a se citi mai ieftina).
Sa imi spui cand ai de gand sa iesi cu acea masina la cumparaturi ca sa stau in casa,la siguranta ! Bafta... |
#5158
Posted 23 January 2019 - 17:19
La care masina te referi? Daca tie frica de conserva chinezeasca, stai fara griji ca in majoritatea timpului nu o sa functioneze fiind stricata sau cu bateriile goale ca nu au in realitate capacitatea specificata de producator.
|
|
#5159
Posted 24 January 2019 - 21:03
#5160
Posted 25 January 2019 - 00:18
Eu nu stiu bugetul tau.
AS proceda asa: cumpara cel mai ieftin BMW i3 cu REx posibil banii tai pot cumpara. Foloseste bateriile si acel "motoras" pana cand devine insuportabil de folosit in conditii decente. Abia atunci,da jos system-ul,vinde masina ca piese de schimb si ai baterii de vreo 10KW putere plus un "built-in" generator. |
#5161
Posted 28 January 2019 - 17:30
O intrebare pentru cine cunoaste.
Am fost sunat de un prieten care lucreaza in Olanda la un parc de fotovoltaice si mi-a zis daca vreau sa vin sa lucrez acolo. Intrebarea este : imi trebuie acte in acest domeniu? El zice ca doar un curs care-l plateste firma. Nu am retinut cum se numeste. Ofera cazare individuala, internet, masina, o luna acasa una acolo, carte de munca, sanatate platita, concediu 3 luni la un am muncit. Pe langa acest parc firma instaleaza si rezidential ongrid sau offgrid iar in August deschide o filiala si in Romania. Salariul este destul de mare daca te trimit in US, Australia, Brazilia, etc. Unde au contracte. Edited by deloghi, 28 January 2019 - 17:33. |
#5162
Posted 28 January 2019 - 17:51
La ora 12:50 s-a ars transformatorul de la cartier. Astazi a fost prima zi cu soare (cat-de-cat) din 6.01.2019 si cu panouri curate (natural). Ce noroc ! Cred ca rezista LTO-urile pana maine dimineata. Ma intreb ce faceam daca eram OnGrid !
Edited by topcat36, 28 January 2019 - 17:52. |
#5163
Posted 28 January 2019 - 18:00
Puneai și tu benzina de 50 de lei in generator la fel cum face toată lumea.
|
|
#5164
Posted 28 January 2019 - 18:20
@deloghi
In UK concediul platit e 21-28 zile in functie de anii serviti. Trei luni poate sa fie perioada moarta intre sezoane neplatit. Citeste cite ore contractuale sunt incluse in contract. Cat despre cursuri, firma detine acreditarile si cursurile tale vor fi specifice ocupatiei cu firma respectiva. Protectia muncii va fi primul lucru cerut de asigurare. E o oportunitate frumoasa Si Daca situatia familiala de acasa permite, nu rata. |
#5165
Posted 29 January 2019 - 06:20
Azi voi da interviu pe Skipe cu un nene din Olanda, sa vada daca stiu sa leg panourile sau daca stiu sa calculez puterile .
Prietenul meu a discutat cu el, i-a spus ca din rahaturi si nimicuri am facut primul sistem. Banuiesc ca vrea sa se convinga. Am aflat ce vrea - Certificat VCA care nu il. Am inteles ca voi face cursuri si voi da examen sa-l obtin pe cheltuiala firmei. - Permis conducere cat. B |
#5166
Posted 01 February 2019 - 20:39
Aloo, Moldova, lasati mai fraților sa treacă niște soare si in sud ca pana pe la 12 l-ati stors de tot. Abia am strans 11.5kwh. Vreti sa va scoateti parleala dupa 10 zile de ceata in 3 zile? Hai, laudati-va!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users