Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Nissan Qashqai + 2 vs VW Tiguan
Last Updated: Apr 18 2013 21:21, Started by
RenderMan22
, Mar 24 2013 16:55
·
0
#19
Posted 28 March 2013 - 17:41
Ciudat. Chiar fiind mai usoara Fiesta. Motorul de 2.0 de la Kia e unul elastic. Posibil doar sa ti se fi parut ca Fiesta trage mai bine. Adica te'baga in scaun dar daca te uiti in oglinda vezi ca nu esti atat de departe cum ai crede. Se intampla des. Acum ce sa zic, tine si de preferinte. Cam atat pe tema asta din partea mea.
|
#20
Posted 28 March 2013 - 17:48
Pai nu mai inteles, nu am zis ca ceed-ul trage mai prost ca fiesta. E diferenta mare intre cele 2. Imi place la nebunie cum treage ceed-ul, nu are chestia aia de te baga in scaun cum se simte la diesel dar motorul trage extraordinar,te duci cu el in 6000 ture fara probleme.
Benzina si diesel-ul au avantajele si dezavantajele lor. Acum conteaza si tipul de masina ,compacta SUV , ce vrei sa faci cu masina respectiva. Mie imi place si dieselul si benzina la fel de mult doar ca l-as alege in fct de masina pe care as cumpara-o. |
#21
Posted 29 March 2013 - 02:51
Bonzai2, on 28 martie 2013 - 17:06, said:
De acord cu tine, acum depinde cat te si intereseaza acest sistem 4x4. Daca vrei sa faci ceva mai hard atunci clar te indrepti catre Subaru. Dar pentru un drum forestier, un drum cu zapada mai mare ,un mic deal sunt ok toate. |
#22
Posted 29 March 2013 - 07:37
closchkutza, on 29 martie 2013 - 02:51, said:
..... Subaru este absolut dementiala pe asfalt. ....... Absolut corect ! Mi-ai luat "vorba din gura" Ma ved nevoit sa repet: SUBARU nu face masini de off-road !!! Sistemul lor de tractiune integrala este gandit si dezvoltat strict pentru on-road (fie ca e asfalt, macadam sau drum de pamant) ! PS: @Bonsai2:: Un versus diesel-benzina nu va avea niciodata vre-o finalitate. Tu ai avut diesel si acum ai benzina - regreti dieselul. Eu am avut benzina, am diesel si vreu din nou benzina ... Legat de economia zi-de-zi fata de economia tot-odata poate ca ai dreptate. La mine nu "tine" masina fiind luata si exploatata pe firma. Deci nu ma "arde" chiar asa faptul ca-mi consuma 8 l in loc de 5 /100 km. Mi-e mai usor sa dau putin mai mult pe carburant zilnic decat sa dau semnificativ mai mult odata ! Mai ales ca la firme taxele si impozitele sunt altele .... |
#23
Posted 29 March 2013 - 07:59
Acium depinde fiecare ce înțelege prin offroad.Macadam si drum forestier pt mine tot la offroad intra.
Legat de Subaru nu ma pasionat masina încat sa intru in detalii aprofundate de calitãți on sau off road. E o chestie pur personala, nu îmi place masina nici interior nici exterior si nu intra in preferințele mele chiar dacã am auzit numai de bine despre ea. Legat de motorizari, nu ai înțeles,mie.îmi place si benzina si motorina in proporții egale.Nu are rost sa îmi iau 2 mașini ca nu am.ce face cu ele, dar dacã as avea sigur ar fi una benzina si una motorina. Logica mea când cumpãr mașini se aplica in special pt mine, ca or mai fi si alții e ok. Fiecare știe cum are finanțele si.cum e mai avantajos pe el însuși. Deci ma repet, nu fac vs si nu regret ca am benzina Sper ca toate posturile astea sa ii foloseascã si initiatorului |
#24
Posted 31 March 2013 - 09:31
Salut,
Merci mult da raspunsuri...M-ati pus pe ganduri, asa ca ma voi duce si la ceva test drive de ASX si Mazda. Legat de Subaru, si au am ceva prieteni care imi tot recomanda Subaru. Si eu sunt de acord ca orice ti-ai lua de la Subaru, e super OK... dar personal nu-mi place Eu sunt foarte focus acum pe Tiguan 2.0 tdi din 2012. Eventual cu DSG, varianta SE (cu sunroof - panorama). Concluzia mea despre Tiguan (pana acum): Nu este o masina cine stie ce... dar este un VW pe care daca il cumperi, nu cred ca vei avea prea multe regrete... - Are motorul de VW GTI pe el - Spatiu interior este suficient pentru ceea ce imi trebuie mie - Portbagajul este suficient, dar se poate extinde foarte usor daca rabatezi scaunele din spate.. - Finisaje interior super ok - tehnologie pe el destul de noua... - sunroof-ul (panorama) este bestiala |
#26
Posted 02 April 2013 - 12:50
ASX nu poate fi considerata masina de familie. Am mers de multe ori cu asa ceva ca pasager cei drept insa l-am si condus odata asa de test la un drum de vre-o 30 de minute in oras: primele si cele mai mari minusuri care imi vin in minte: e inghesuit si in fata si in spate, iar tinuta de drum e dezastru. Sa nu cumva sa te urci in spate dupa ce ai mancat ca ti-ai stricat ziua. ASX-ul are un tangaj in curbe de zici ca e vre-un mastodont de 3 tone facut special pentru offroad, nu o compacta inaltata. Materiale de-a dreptul jenante pe bord si usi, dar sa spunem ca unu toata lumea e interesata de asa ceva, insa plasticul de cea mai joasa speta are prostul obicei sa faca greierasi. Pe de alta parte Tiguanul arata bine si vine cu motarele TDI CR recunoscute pentru fiabilitate fara probleme majore din 2009 in coace, insa si pretul e pe masura.
|
#27
Posted 02 April 2013 - 13:16
#29
Posted 04 April 2013 - 00:15
De o luna sunt proprietarul unui Nissan Qashqai+2 1.6 dCi 130CP Acenta 4WD Start/Stop culoare gri titaniumam am facut pana acum cu el cam 1000 Km motorul este facut de Nissan in colaborare cu Renault si chiar nu este lenes deloc,am prins si ultima zapada cu ea si cu cauciucurile de vara cu care a venit s-a comportat excellent .Am facut un test drive si cu ASX dar nu se compara ca spatiu interior si ca finisaje. qashqaiul este mai lung cu 25 cm mai lat cu 2cm si mai inalt cu 3cm ,garda la sol este de 18 cm ASX si 21cm Qashqai.Taxa de mediu este mai mare la ASX in jur de 1200 lei fata de cat am platit 704 lei la qashqai
Pretul de lista cu tva era de 28190+400 (vopsea metalizata) +43 (trusa medicala)=28633 euro Pret promotional cu tva 26377 euro In plus bonus de la partenerul Nissan de unde am luat-o din Bucuresti : Pregatire de livrare,covorase cauciuc,alarma,suporti numere,numere provizorii,autorizatiie de circulatie provizorie,securizare carte de identitate RAR toate gratuite. |
#30
Posted 10 April 2013 - 13:37
RenderMan22, on 31 martie 2013 - 09:31, said: Dar nici nu vei ramane cu un zambet tamp pe fata dupa ce l-ai condus .... Adica e o masina OK, de incredere (asta-i relativ inclusiv la VW in ziua de azi) dar fara sa aiba acel ceva ce te face sa te urci cu drag la volan si sa-ti cauti motive de ... drum ! PS: Scuze de off-topic ! PPS: Adevaru-i ca in ziua de azi, nu prea se mai fac masini care sa aiba acel ceva ce sa te faca sa zici instant: ASTA-I !!! Una ti s-a recomandat, dar nu-ti place. Alta nu ti s-a recomandat, dar sare din buget (e germana si are-un cerculet cu patratele alb-albastre). Vad ca ti s-a mai recomandat - incearca si Honda CR-V. Interior calitativ, motoare rafinate ... Nu-i un monument al tehnicii dpdv al tractiunii 4x4 dar nici mai slaba decat Tiguanul nu-i din acest punct de vedere. O alta varianta echilibrata dpdv calitate-performante-pret mi se pare Yeti. Dar asta are problema cu designul tip love-it or hate-it ! Bafta in alegere si (daca nu uiti) tine-ne la curent cu ce-ai ales si de ce ! |
#32
Posted 10 April 2013 - 19:43
RenderMan22, on 24 martie 2013 - 16:55, said:
Buna, De jumatate de an sunt in cautarea viitoarei masini de familie. Pe lista au fost: Nissan Qashqai + 2 VW Tiguan Mitshubishi ASX Opel Mokka Hyundai Ix35 Kia Sportage Am fost la drive test pentru: Nissan Qasqai- placut impresionat Hyundai ix35 - gust amar. Dupa mai multe analize, pe lista mea a ramas doar Nissan Qashqai + 2 si VW Tiguan. Va rog ajutati-ma si pe mine cu ceva sfaturi...obiective si subiective Daca nu e chiar graba, asteapta pana in septebrie cand apare noul Suzuki SX4 (vezi topicul dedicat de la Auto News). In traditia Suzuki din ultimul timp, sigur vine cu dotari bogate la preturi accesibile. |
#33
Posted 11 April 2013 - 18:34
Avand in vedere ca in ultima perioada m-am confruntat cu o devalorizare masiva a masinii (de la 33.000 eur la 10.000 eur in 5 ani), sincer, daca nu ai o pasiune pentru o marca anume, cumpara VW*. Cand vrei sa schimbi masina o sa ai de castigat la valoarea de revanzare. In Romania nu merita sa cumperi altceva, daca o faci doar pentru ca vrei o masina.
*Personal nu pot spune ca imi place sau displace VW, dar in general NU as cumpara asa ceva. Avand in vedere totusi ca am nevoie de o masina noua, daca as mai locuii in Romania, cu siguranta as cumpara unul, chiar daca nu imi face placere (sau doar placere) sa il conduc. Edited by Tom_Cat, 11 April 2013 - 18:35. |
|
#34
Posted 11 April 2013 - 19:08
Daca te imcurca cu ceva si un Audi mic sau un BMW mic care era 33k acum 5 ani tot cu 10.000 se da.
Nu stiu ce VW luau cu 33k (poate chiar vreun BKP) dar nu cred ca era mare diferenta. Poate o mie. Doua? In plus, in minus? In plus nu stiu daca vreunul dintre ele se pretau la ce aveai nevoie. Iar masina ta probabil ca se putea lua mult mai ieftin de 33k iar la revanzare sa nu o fi dat mai jos de 8000. Sunt cateva aspecte. Ce iei, ce'folosesti si ce dai. Optionalele le iei ca sa le folosesti ca la revanzare nu iei mare'branza pe ele. Mai ales daca sunt ascunse nu la vedere. Un Sportage 4wd e vreo 22k de euro. Daca iei ceva de 30k doar pentru a lua 3-4 mii in plus peste 5 ani nu ai facut nici o branza. Acel ceva poate fi chiar un Sportage superaccesorizat sau alta marca. |
#35
Posted 11 April 2013 - 21:57
Tom_Cat, on 11 aprilie 2013 - 18:34, said:
Avand in vedere ca in ultima perioada m-am confruntat cu o devalorizare masiva a masinii (de la 33.000 eur la 10.000 eur in 5 ani), sincer, daca nu ai o pasiune pentru o marca anume, cumpara VW*. Cand vrei sa schimbi masina o sa ai de castigat la valoarea de revanzare. In Romania nu merita sa cumperi altceva, daca o faci doar pentru ca vrei o masina. *Personal nu pot spune ca imi place sau displace VW, dar in general NU as cumpara asa ceva. Avand in vedere totusi ca am nevoie de o masina noua, daca as mai locuii in Romania, cu siguranta as cumpara unul, chiar daca nu imi face placere (sau doar placere) sa il conduc. Eu n-as putea sa fac asa ceva, sa-mi iau pentru 4-5 ani o masina ce nu-mi place doar pentru ca pot sa o dau cu un pret ceva mai mare dupa acei 5 ani. Oricum, poate se mai desteapta si ai nostrii, cine stie.. Edited by closchkutza, 11 April 2013 - 21:59. |
#36
Posted 12 April 2013 - 11:28
Tiguan e una din masinile cu cele mai mici devalorizari de pe piata. Acum cine naiba cumpara o masina noua de kkt, in care sa se urce cu scarba doar ca sa o vanda la pret un pic mai bun peste 3-4 ani ? Sincer Tiguanul nou chiar imi place cum arata, nu da impresia de compacta umflata asa cum sunt concurentii din clasa.
Cat despre ce zice Tom_Cat orice coreana e dezastru la valoare reziduala asa ca nu imi imaginez ca cineva cumpara asa ceva nou decat cu gandul la befeciile pe care le va avea ca proprietar, nu ca si vanzator de masina in cativa ani. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users