Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Nissan Qashqai + 2 vs VW Tiguan
Last Updated: Apr 18 2013 21:21, Started by
RenderMan22
, Mar 24 2013 16:55
·
0
#1
Posted 24 March 2013 - 16:55
Buna,
De jumatate de an sunt in cautarea viitoarei masini de familie. Pe lista au fost: Nissan Qashqai + 2 VW Tiguan Mitshubishi ASX Opel Mokka Hyundai Ix35 Kia Sportage Am fost la drive test pentru: Nissan Qasqai- placut impresionat Hyundai ix35 - gust amar. Dupa mai multe analize, pe lista mea a ramas doar Nissan Qashqai + 2 si VW Tiguan. Va rog ajutati-ma si pe mine cu ceva sfaturi...obiective si subiective |
#2
Posted 24 March 2013 - 17:20
Ciudat.
Mie nu mi-a placit deloc Cascai in schimb mi-a placut Sportage care nu cred ca merge diferit de ix35. Scaune rele, incomode, pozitie ciudata, stai inghesuit si in fata si in spate. Sincer dpadv mi s-a parut mai rau decat multe masini de clasa mica sau daca nu mai rau, tot pE acolo. Tinand cont ca nu e nici mica si nici ieftina nu pre e bine. Nu mai tin minte cum merge ca nu mai stiam cum sa ma intorc mai repede. Din pacate nici asta nu prea a reusit sa faca, avand un motor de'1.6 care abia se misca. Edited by undercoverbrother, 24 March 2013 - 17:26. |
#3
Posted 24 March 2013 - 17:36
Da, sunt de acord cu motorul de 1.6 diesel.. pare lent.. dar eu vreau sa optez pentru cel de 2.0.
Eu am condus un Nissan 2.0 automat, deci no.. avand momentan un Opel astra 2002 si un Peugeot 206 2001.. deci schimbare mare.. In schimb am condus ix35 si mi-a parut foarte plasticaraie la interior + abia imi intra in treabta 2, ceea ce imi parea ciudat pentu o masina noua... Ma gandesc ca Sportage e la fel ca si Hyundai.. arata bine.. dar atat... Curand vreau sa ma duc sa fac un test drive si cu un Tiguan. |
#4
Posted 24 March 2013 - 17:44
Incadreazate pe Japoneze lasa europenele la coada ca sunt mult mai proaste
|
#6
Posted 24 March 2013 - 17:57
ASX pare cool, dar din pacare este prea agresiv la look, si nu ma reprezinta Am nevoie de o masina de familie
|
#7
Posted 24 March 2013 - 18:00
O fi agresiv la look dar nu are un motor de 3.000 pe benzina! Are motor 1.8 diesel , deci este de familie. Faptul ca nu iti place tie , asta este altceva.
Ai incercat sa te uiti la monovolum-uri de 7 locuri ? De ce te intereseaza aceste SUV-uri inutile ?(daca tot vrei masina de familie) Edited by CorneliuRos, 24 March 2013 - 18:15. |
#8
Posted 24 March 2013 - 18:13
#9
Posted 24 March 2013 - 19:09
#10
Posted 26 March 2013 - 17:33
@initiator: ce buget ai alocat pentru achizitie ?
Ma uit la Quasquai+2 si cea mai ieftina versiune cu motor de 2.0 este Visia la 24.190 Euro cu motor pe benzina. Cu motorizare diesel, cel mai ieftin diesel de 2.0 este in versiune Accenta la 30.040 Euro !!! Deja la 30k euro poti trece o clasa mai sus (daca vrei SUV) - Subaru Forester, Toyota Rav4, Honda CR-V, Mitsubishi Outlander Daca-mi permiti o sugestie: eu daca ar fi sa achizitionez acum un crossover cu motor de 2.0 diesel, 4x4 (bun) si la un buget de 26-28k euro - prima oprire ar fi ... Subaru XV ! Interesant (cel putin prin prisma pretului) mi se pare si Skoda Yeti. Atat Quasquai cat si ASX, in versiuni 4x4 mi se par ... overpriced ! Iar in versiunea 2x4 mi se par ... useless !! Parerea mea ! |
|
#11
Posted 26 March 2013 - 17:43
#12
Posted 26 March 2013 - 18:14
Mi-a placut mult Mazda. Cel mai mult de fapt. Mai putin cutia automata. Foarte confortabila si aerisita fata de Cascai.
La AsX la fel, mi-a placut confortul scaunelor si felul in care se sta in masina dar nu am mers cu ea. Eti la fel spatioasa, se sta bine, merge bine dar arata cam asa si nu prea are portbagaj. Kia e si ea ok, la ceva distanta fata de cele de sus dar si pretul e f bun. Eu pe asta as lua-o, benzina 2.0. Nu stiu Tiguan. |
#13
Posted 26 March 2013 - 19:16
Bonzai2, on 26 martie 2013 - 17:43, said: De Mazda CX5 uitasem. Poate fi o optiune interesanta. Este clar, cu mult peste cele din titlul topicului. Poate fi o (mica) problema motorul diesel de 2.2 l care te "arunca" in alta categorie de impozitare, dar overall poate fi o alegere buna. Chiar foarte buna daca s-ar merge pe benzina. Cat despre interior ... zi zau ca unu-i de acum 10 ani si celalat de maine .... sau mai bine sa nu vorbim din amintiri ! [ http://cache.zr.ru/wpfiles/uploads/2012/02/201202291714_subaru_xv_03_no_copyright.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://www.mazdainthenews.com/wp-content/uploads/2011/09/Mazda-CX5-image-1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#14
Posted 27 March 2013 - 02:31
Când zici mult peste, te referi la preț? Ca nu vad diferența între Tiguan si cx5.
Impozitul e in jur de 800 lei pe an fata de 190 lei pt motoare de 1900 cm. Nu vad un impediment atat de mare daca ai 25-30 k euro sa dai pe masina. Am văzut interioarele la toate mașinile expuse mai sus.Asta e părerea mea , interioarele de la asx,outlander si Subaru sunt extrem de saracacioase si învechite.Dute in showroom sa le vezi,nu din poze. Acum cu Mazda poate fi alta problema, e masina total noua,apărută anul trecut, deci nu se poate vb de fiabilitate. De ce recomanzi pe benzina? Eu am mers cu varianta diesel manuală de 150 cp si este in excelentă. |
#15
Posted 28 March 2013 - 08:43
@Bonzai2:
1. Datorita posturilor anterioare, ramasesem "cuplat" pe duetul Quasquai / ASX. Fata de Tiguan, CX-5 nu stiu daca sta mai bine. Poate la spatiu interior - mie unul Tiguanul mi s-a parut destul de inghesuit. Din punct de vedere al spatiului la picioare pentru pasageri, chiar si XV-ul sta mai bine. Unde iau bataie atat CX5 cat si Tiguanul este la ce nu se vede: sistemul de tractiune integrala ! Oricum, daca ar fi eu sa aleg acum, intre Subaru XV, Mazda CX5 si VW Tiguan, batalia finala ar fi intre primele doua. 2. Deocamdata e 800 lei. Uita-te si la raport: este de 4 ori mai mare !!!! 3. Eu nu vorbesc din poze. Le-am vazut, le-am condus. Am fost in situatia initiatorului in urma cu vre-o 4 ani. Aceleasi cerinte, cam aceeasi bani (30k Euro +/-) - dar alte vremuri si alte modele. Am vazut si testat tot ce se incadra in buget din clasa SUV al vremea aia. Mazda CX7 - le vremea aia, era mai scumpa, interiorul nu mi-a placut absolut de loc. Mi-a placut insa motorizarea (2.2l benzina TURBO !!! 2xx CP). Dar nu era ce cautam. Am testat Tiguan (aparut de vre-un an) - nu mi-a placut; lasa senzatia de Golf ceva mai inaltat. Am testa Outlander - nu mi-au placu finisajele si nici motorul (era faimosul 2.0 TDI). Am testat Suzuki Grand Vitara - pozitia la volan ca-n camion, motor prastie (1.9 dCi). Am testat Honda CR-V - superba ! Interiorul excelent finisat, motorul 2.2 diesel rafinat si elastic.... frumoasa ce mai ! Apoi a venit microbul ! Am testat (din intamplare) Subaru Forester - dragoste la prima vedere ! Cand am urcat la volan, inainte sa pun cheia in contact, am simtit ...ASTA-I ! Si nu regret nicio fractiune de secunda alegerea. Si acum, dupa 4 ani si peste 120.000 km ma urc cu aceeasi placere la volan ! Si trebuie precizat ca interiorul lui XV fata de interiorul lui Forester este net supperior dpdv al finisajelor si materialelor folosite. 3. Recomand benzina din urmatoarele motive: a) I-mi plac mie motoarele pe benzina ! Acum am diesel (si un diesel exceptional chiar), dar urmatorul Forester va fi in mod cert benzinar. Si turbo ! Initiatorul vrea masina de familie. Asta inseamna deplasari in week-end si in concedii. Mi-e greu sa cred ca se aduna maii mult de 20.000 km/an. Diferenta de pret pt. aceleasi model intre benzina si diesel este de cca. 2000 euro. Cu banii astia, fie bagi 1500 l de benzina sau iei un nivel superior de echipare. Benzinarele sunt mai ieftin de intretinut, mai putin pretentioase la conditiile de exploatare (mai ales in oras, pe distante scurte). Benzina este mai ieftina decat motorina. Si dupa cum e tendinta, ecartul va tot creste. In cazul particular al Mazda - motorul pe benzina este de 2.0 l, cel diesel de 2.2 l. Diferente la taxe si impozite. De-aici incolo sa calculeze fiecare ! |
|
#16
Posted 28 March 2013 - 17:06
marr, on 28 martie 2013 - 08:43, said: Unde iau bataie atat CX5 cat si Tiguanul este la ce nu se vede: sistemul de tractiune integrala ! De acord cu tine, acum depinde cat te si intereseaza acest sistem 4x4. Daca vrei sa faci ceva mai hard atunci clar te indrepti catre Subaru. Dar pentru un drum forestier, un drum cu zapada mai mare ,un mic deal sunt ok toate. Cum zic si cei ce fac diferite teste cu masinile astea, in proportie de 90% SUV-urile sunt luate pt oras. marr, on 28 martie 2013 - 08:43, said:
2. Deocamdata e 800 lei. Uita-te si la raport: este de 4 ori mai mare !!!! Ma uit la buzunar apoi la masina pe care mi-o doresc si apoi la pretul final pe impozit. Ceea ce vreau sa zic e ca diferenta nu e atat de mare daca intradevar iti place masina respectiva. Adica nu as renunta la Cx5 ca sa iau Sportage doar ca platesc mai putin impozit Poate putin cam trasa de par comparatia,dar nu as face un compromois atat de mare. Probabil daca treci de motor de 3000 te rupe impozitul,dar si banii pe care ii detii sunt mai multi si iarasi balanta se echilibreaza. marr, on 28 martie 2013 - 08:43, said:
3. Eu nu vorbesc din poze. Le-am vazut, le-am condus. Am fost in situatia initiatorului in urma cu vre-o 4 ani. Aceleasi cerinte, cam aceeasi bani (30k Euro +/-) - dar alte vremuri si alte modele. Am vazut si testat tot ce se incadra in buget din clasa SUV al vremea aia. Si eu aceeasi parere o am despre masinile de mai sus. Acum cu dragostea asta la prima vedere,tine de individ, fiecare simte masina in felul lui.Eu cand m-am urcat pirma data in asx si noul Outlander am avut un sentiment de dezamagire, dar cum am spus tine de individ. marr, on 28 martie 2013 - 08:43, said:
3. Recomand benzina din urmatoarele motive: De-aici incolo sa calculeze fiecare ! Este mai scumpa intretinerea la diesel si trebuie mai multa atentie la exploatare, dar SUV e o masina mare careia ii trebuie cuplu si nu viteza mare ,la depasiri iti trebuie cuplu mare si nu multi CP care sunt pentru viteza maxima. Iar cu cat creste viteza cu atata creste diferenta de consum intre diesel si benzinar. Referitor la diferenta de pret , cati din cei ce au optat pt benzina in defavoarea dieselului au simtit dupa 4-5 ani ca au facut o economie de 1500-2000 euro? Cati au tinut cei 2000 e salvati pentru a-si baga benzina? Pot sa fac pariu ca nimeni. Eu unul cand iau o masina nu calculez asa, nu ma intereseaza cati km fac pe an. Daca vreau diesel si am bani de diesel la momentul respectic asta o sa iau, daca nu o sa iau benzina. Ceea ce ma intereseaza e economia de zi cu zi. Poate luna/anul asta a mers mai prost financiar, dar gasesc ceva bani sa bag niste motorina si sa am o autonomie mai indelungata. Vad diferenta intre masina veche diesel si cea actuala benzina. Intradevar te va costa mai mult revizia la diesel, care e odata pe an,impozitul la fel pt 2.2 dar de 2 ori pe an gasesti diferenta de 200 euro care e intre benzina si diesel. Zi de zi insa te intereseaza autonomia, sa mergi cat mai mult cu cat mai putini bani Nu fac un vs intre benzina si motorina, doar cum gandesc eu cand imi iau o masina. Masina ideala le-ar avea pe amandoua Mazda Cx5 diesel este extrem de silentioasa si trage excelent,nu e brutala deloc,iar de consum nu mai zic este foarte foarte bun. marr, on 28 martie 2013 - 08:43, said:
De-aici incolo sa calculeze fiecare ! |
#17
Posted 28 March 2013 - 17:31
Ce masina ai acum pe benzina si ce diesel ai avut? Model si motorizare. Sa avem si un etalon.
Legat de cuplu, la cele mai multe masini cu cutii de vitexe standard, 100Nm la ceva pe benzina dau acelasi cuplu la roata ca 150Nm la diesel daca se compara cele doua masini la aceeasi viteza in aceeasi treapta. Asta la modul general. In functie de cutie sau de motoare poate varia paritatea. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users