Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Cafenea informativa- cursuri gratuite
Last Updated: Aug 23 2018 10:41, Started by
-Diana-
, Feb 20 2013 10:19
·
0
#73
Posted 13 August 2014 - 08:37
In general, cursurile sunt adresate somerilor indemnizati sau neindemnizati, persoane in cautarea unui loc de munca.
Cel mai bine, contacteaza una dintre adresele de e-mail de mai sus pt detalii. |
#75
Posted 14 August 2014 - 07:12
-Diana-, on 20 februarie 2013 - 10:19, said:
Neatza voua! Aceasta cafenea nu se vrea a fi una de chat sau de palavrageala pe alte teme, consider ca sunt deja 1001 de cafenele in acest sens. M-am gandit sa va fiu un pic de ajutor si sa va postez din cand in cand, in functie de oferta de pe piata, cursuri care se pot face gratuit in anumite organizatii care gestioneaza fonduri europene. Deci, din start, cursurile sunt gratuite, se elibereaza certificate autorizate CNFPA, Min Muncii si Educatiei. A, si nu e reclama mascata 1. Programul de Competente informatice (Initiere in Tehnologia Informatiei) va fi sustinut de catre expertii SIVECO Romania, are o durata de 65 ore si este structurat dupa cum urmeaza:
Cursul este autorizat CNFPA si se finalizeaza cu un certificat de absolvire recunoscut la nivel national. Datele sesiunilor de formare se vor anunta dupa formarea grupelor de studiu. CRITERII DE SELECTIE: Sunt invitate sa se inscrie la programele de formare femei care se afla intr-una dintre categoriile prioritare pentru proiect:
Selectia se va efectua in limita locurilor anuntate pentru fiecare program de formare, pe principiul PRIMUL VENIT – PRIMUL SERVIT. Detalii aicihttp://www.re-start....gia-informatiei 2. Si un curs pt ambele sexe, atentie trebuie sa aveti domiciliu in anumite orase. Curs gratuit de "Manager de proiect" pentru managerii si viitorii manageri in economia sociala din regiunea Nord-Vest http://www.fonduri-s...Stiri&eID=12475 Daca sunteti un ONG si aveti nevoie de un baiat pentru invatarea unor incepatori(re), va stau la dispozitie. |
#76
Posted 14 August 2014 - 08:16
Pt someri indemnizati si neindemnizati cu domiciliul in judetul Ilfov, dar si persoane in cautarea unui loc de munca, se ofera cursuri gratuite de Operator introducere si validare date si Asistent relatii publice si comunicare.
Cursurile dureaza 10 zile, 8 h/zi. Se ofera 2 mese, 500 lei la finalizarea cursurilor, certificat absolvire acreditat ANC, Min Muncii, Min Educatiei. Relatii si inscrieri la 0786 22 79 14. |
#77
Posted 05 September 2014 - 22:18
1. Curs gratuit cofetar Iasi.
Vino sa completezi formularele de inscriere la Blue Consulting- strada Elena Doamna, nr 61, cladirea Mar Center la etajul 3. Iasi. Informatii suplimentare puteti obtine la numarul de telefon: 0746690796. 2. GRATUIT - Asociatia DCU organizeaza curs MANAGER DE PROIECT- Alba Iulia Asociatia DCU organizeaza curs MANAGER DE PROIECT, pt persoanele fara loc de munca din mediul urban sau rural! Cursul se va desfasura in Alba Iulia si va incepe in ultima saptamana din luna septembrie 2014. Inscrierile se pot face la tel. 0745315641 - Ovidiu, intre orele 10.00-17.00. |
#78
Posted 06 September 2014 - 09:19
CURSURI GRATUITE PENTRU SOMERII DIN BUCURESTI
(inregistrati/neinregistrati la fortele de munca) Asociatia Europa Sociala, in parteneriat cu Asociatia Europe Generation 2020, organizeaza urmatoarele programe de formare profesionala de scurta durata: 1. asistent relatii publice si comunicare 2. operator introducere, validare si prelucrare date Inscrierile se fac in perioada imediat urmatoare. Programul de formare se acorda impreuna cu servicii gratuite de consiliere si mediere profesionala Planificare cursuri: - 16-29 sept. 2014 - operator introducere, prelucrare si validare date; - 30 sept. - 13 oct. 2014 - asistent relatii publice si comunicare - 14-27 oct. 2014 - operator introducere, prelucrare si validare date - 28 oct. 2014 - 10 noiem. 2014 - asistent relatii publice si comunicare - 11-24 noiem. 2014 - asistent relatii publice si comunicare Conditiile pentru admitere la curs sunt: - nivel minim de studii: 12 clase (cu/fara diploma de bacalaureat) pentru cursul de asistent relatii publice si comunicare; 8 clase pentru cursul de operator introducere, validare si prelucrare date - domiciliul legal in Bucuresti (se accepta si viza de resedinta) - sa fiti somer inregistrat/neinregistrat - sa aveti drept legal de munca (se accepta si persoanele incadrate in grad de handicap ce au drept partial de munca) Inscrierile se fac in fiecare zi de miercuri, la sediul asociatiei, in intervalul orar 10-16.00, in Intr. Setrarului nr. 8 (acces direct din Str. Clucerului nr. 37, in spatele pietii 1 Mai / Ion Mihalache). Actele necesare inscrierii sunt: - carte de identitate (in copie) - certificat de nastere (in copie) - certificat de casatorie, daca e cazul (in copie) - ultimul act studii obtinut (in copie) - carnet/adeverinta somer, daca e cazul (in copie) Pentru mai multe informatii, va stam la dispozitie la tel. 0786 227 915 sau pe e-mail [email protected]. www.europa-soc.ro |
#79
Posted 13 September 2014 - 15:27
FII GATA! Au început înscrierile la serviciile gratuite de informare, consiliere, instruire în metode și tehnici de căutare a unui loc de muncă și prezentare la interviuri în vederea ocupării, dar și mediere!
Dacă ești șomer sau persoană în căutarea unui loc de muncă, ai domiciliul în regiunea Sud-Vest Oltenia ( județele DOLJ, MEHEDINȚI, GORJ, OLT, VÂLCEA) și dorești să participi alături de noi la activitățile proiectului Abilități de ocupare în regiunea Sud-Vest Oltenia, POSDRU/130/5.1/G/129326, nu pierde șansa de a te înscrie gratuit acum și a beneficia de servicii gratuite de informare, consiliere, instruire, mediere în vederea găsirii unui loc de muncă! În plus, participanții selectați vor putea participa gratuit la unul din cele două programe de formare profesională: Operator introducere, validare și prelucrare date și Asistent relații publice și comunicare. Participanților la cursurile de formare li se asigura două mese zilnic pe perioada cursurilor și plata unei subvenții în cuantum de 500 lei. Cursurile de formare durează 10 zile, câte 8 ore/zi și se desfășoară în perioada septembrie 2014 - martie 2015. Detalii la: 0764 470 138, Expert Consiliere, Carmen Marinescu 0754 722 723, Expert Coordonator consiliere, Cristiana Moțățăianu Adresa: Centrul pentru furnizarea serviciilor de consiliere, formare profesională, mediere pentru grupul-țintă, Bd. Decebal, nr.83, et.2, Craiova. email: [email protected] Acest proiect este implementat de către Asociația Europa Socială în parteneriat cu Asociația Europe Generation 2020 și este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Investește în oameni! Proiectul va fi implementat pe o perioadă de 12 luni și are ca obiectiv general dezvoltarea competențelor profesionale și a capacității de ocupare prin implementarea măsurilor integrate (consiliere, formare, mediere) în vederea integrarii sustenabile pe piața muncii a șomerilor și persoanelor în căutarea unui loc de muncă. |
#80
Posted 16 September 2014 - 15:40
Curs GRATUIT - APICULTOR destinat angajaților din regiunile Nord Est şi Sud Est!
Societatea Agricolă ASTRA în colaborare cu Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară“ Ion Ionescu de la Brad” Iași, organizează în mod gratuit, începând cu DATA DE 29 SEPTEMBRIE 2014, cursul de calificare în meseria de "Apicultor" avizat de Autoritatea Națională pentru Calificări - www.anc.gov.ro. Cursul de calificare este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, “Investește în Oameni“, AP 2: “Corelarea învățării pe tot parcursul vieții cu piața muncii”, DMI 2.3: „Acces și participare la formare profesională continuă”, în cadrul proiectului ”INVESTIȚIA ÎN RESURSE UMANE – CALITATE ȘI EFICIENȚĂ ÎN AGRICULTURĂ ȘI SERVICII”. Cursul este GRATUIT și se adresează în mod exclusiv angajaților cu domiciliul stabil în una din regiunile Nord Est / Sud Est.In urma absolvirii cursului, respectiv obținerea certificatului de calificare în conformitate cu prevederile proiectului, CURSANȚII VOR PRIMI O SUBVENŢIE ÎN VALOARE DE 1.200 lei. Descrierea ocupației: Ocupația apicultor este atribuită iubitorilor de stupărit de diferite profesii şi vârste care se ocupă de creșterea, înmulțirea şi exploatarea familiilor de albine constituite în stupine sau ferme apicole în vederea obținerii de producții cât mai mari şi produse apicole de calitate superioară. Competenţe dobândite: Comunicarea la locul de muncă Lucru în echipă Perfecționarea pregătirii profesionale Aplicarea N.P.M., N.P.S.I. şi N. Sanitar-veterinare Aprovizionarea cu materii prime şi materiale Întocmirea planului de venituri şi cheltuieli în stupină Întocmirea documentelor specifice în stupină Pregătirea familiilor de albine pentru perioada de iernare Organizarea lucrărilor de primăvara în stupină Organizarea stupăritului pastoral Înmulțirea familiilor de albine Asigurarea stării de sănătate a albinelor Recoltarea şi condiționarea produselor apicole Valorificarea produselor apicole Îmbunătăţirea bazei melifere În situația în care doriți să vă înscrieți la cursul menționat vă rugăm să ne transmiteţi un email, până la data de 24 SEPTEMBRIE 2014, la adresa [email protected]. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta la telefon 0786.279.566. Pagină web: www.iruceas.ro E-mail: [email protected] Înscrierile se realizează în limita locurilor disponibile pe baza principiului primul venit primul servit. |
#81
Posted 08 October 2014 - 08:36
Societatea Agricolă ASTRA în colaborare cu Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară“ Ion Ionescu de la Brad” Iași organizează, în mod gratuit, cursuri de calificare în meseria de LUCRĂTOR ÎN CULTURA PLANTELOR și cea de VITICULTOR, avizate de Autoritatea Națională pentru Calificări - www.anc.gov.ro.
Proiectul este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, “Investește în Oameni“, AP 2: “Corelarea învățării pe tot parcursul vieții cu piața muncii”, DMI 2.3: „Acces și participare la formare profesională continuă”, în cadrul proiectului ”INVESTIȚIA ÎN RESURSE UMANE – CALITATE ȘI EFICIENȚĂ ÎN AGRICULTURĂ ȘI SERVICII”. Cursurile sunt GRATUITE și se adresează în mod exclusiv angajaților cu domiciliul stabil în una din regiunile Nord Est / Sud Est. În urma absolvirii cursurilor, respectiv obținerea certificatelor de calificare în conformitate cu prevederile proiectului, CURSANȚII VOR PRIMI O SUBVENŢIE ÎN VALOARE DE 1.200 lei. Cursurile încep la datele: - 20 octombrie (LUCRĂTOR ÎN CULTURA PLANTELOR); - 3 noiembrie (VITICULTOR). Descrierea ocupațiilor: LUCRĂTOR ÎN CULTURA PLANTELOR VITICULTOR Ocupaţia se aplică lucrătorilor din cultura plantelor de câmp şi creşterea animalelor care se ocupă cu activităţile de cultivare a pământului în scopul obţinerii de cereale, plante tehnice şi culturi furajere, cât şi de îngrijirea şi creşterea animalelor în scopul valorificării animalelor şi a produselor acestora în principal lapte şi carne. Ocupaţia presupune competenţele necesare pentru pregătirea terenului, semănatul şi întreţinerea culturilor, recoltarea şi valorificarea producţiei principale şi secundare, producerea, depozitarea şi conservarea furajelor. Ocupaţia presupune o sferă largă de competenţe aferente în prelucrarea solului, înfiinţarea culturilor, realizarea producţiei şi a valorificării ei în condiţii profitabile. Activităţile specifice ocupaţiei implică cunoaşterea particularităţilor biologice ale diferitelor specii, soiuri şi hibrizi precum şi relaţiile dintre plante şi factorii mediului înconjurător. Ocupaţia presupune cunoaşterea cerinţelor fiecărui soi în parte, faţă de temperatură, lumină, apă, hrană pentru a se interveni cu măsuri adecvate. Competenţe dobândite: LUCRĂTOR ÎN CULTURA PLANTELOR VITICULTOR Comunicarea la locul de muncă Lucru în echipă Perfecționarea pregătirii profesionale Aplicarea N.P.M., N.P.S.I. şi N. Sanitar-veterinare Identificarea condiţiilor specifice de amplasare a diferitelor culturi de câmp şi furajere. 2 Aprovizionarea cu materii prime şi materiale Pregătirea terenului pentru înfiinţarea culturilor Înfiinţarea culturilor de câmp şi furajere Executarea lucrărilor de întreţinere a plantelor de câmp şi furajere Recoltarea, depozitarea, conservarea şi valorificarea culturilor de câmp şi furajelor Comunicarea la locul de muncă Lucru în echipă Perfecționarea pregătirii profesionale Aplicarea N.P.M., N.P.S.I. şi N. Sanitar-veterinare Alegerea amplasamentului, a soiurilor şi a direcţiilor de producţie 2 Aprovizionarea cu materii prime, materiale şipiese de schimb Pregătirea terenului pentru înfiinţarea plantaţiei viticole Înfiinţarea plantaţiei viticole Executarea lucrărilor de întreţinere a plantaţieiviticole Dosarele se pot depune până la data de 16 OCTOMBRIE 2014, pentru calificarea LUCRĂTOR ÎN CULTURA PLANTELOR și 27 octombrie 2014, pentru calificarea VITICULTOR. Pentru înscrieri sau informații suplimentare ne puteți contacta la adresa [email protected] sau telefon 0786.279.566. Formularele pentru înscriere pot fi descărcate de la adresa www.iruceas.ro. * Înscrierile se realizează în limita locurilor disponibile, în ordinea depunerii dosarelor. |
#82
Posted 08 October 2014 - 08:56
Grupul Român pentru Apărarea Drepturilor Omului - GRADO implementează proiectul "Calificare profesională pentru dezvoltarea comunităţilor locale".
Principala activitate constă în elaborarea a şase programe de formare profesională continuă pentru calificarea şi recalificarea angajaţilor în domeniile: îngrijitoare bătrâni la domiciliu, îngrijitoare bolnavi la domiciliu, baby sitter, îngrijitoare copii, agent de securitate şi confecţioner geam termoizolator. Astfel, 448 de persoane vor fi formate în domeniul prestării de servicii de îngrijire, 112 persoane vor fi formate ca agenţi de securitate şi 140 de personae - confecţioner geam termoizolator. Comunităţile vizate sunt Bucureşti şi judeţele Constanţa, Giurgiu, Mehedinţi, Olt şi Prahova. Programele de calificare se adresează angajaţilor necalificaţi sau cu nivel scăzut de calificare din orice domeniu de activitate, care îşi doresc să urmeze un curs de calificare/recalificare şi să dobândească noi competenţe. Fiecare participant, care reuşeşte să termine cu succes cursurile noastre, va primi o subvenţie. ATENŢIE! Subvenţiile acordate angajaţilor sunt condiţionate de certificarea calificării. Avantajele Formării Profesionale: • Recunoaşterea naţională şi europeană a calificărilor şi competenţelor dobândite • Câştiguri salariale mai mari • Eligibilitate pe piaţa muncii naţionale sau europene • Evitarea/scurtarea perioadelor de inactivitate sau şomaj • Specializarea pe anumite activităţi şi îmbunătăţirea poziţiei pe piaţă muncii, prin cumularea de cunoştinţe şi abilităţi noi • Creşterea productivităţii şi competitivităţii • Promovarea în muncă şi dezvoltarea carierei profesionale • Actualizarea cunoştinţelor şi deprinderilor specifice postului şi locului de muncă şi perfecţionarea pregătirii profesionale pentru ocupaţia de baza • Actualizarea cunoştinţelor şi perfecţionarea pregătirii profesionale în ocupaţia de bază • Cursurile permit însuşirea unor cunoştinţe teoretice şi exersarea unor abilităţi practice, în companii de stat sau private bine poziţionate în domeniul calificării/ recalificării cursanţilor • Creşterea adaptabilităţii şi competitivităţii pe piaţă muncii. Certificatele sunt acreditate de ANC - Autoritatea Naţională Calificări, au recunoaştere europeană şi sunt eliberate de Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice şi de Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului. Persoane de contact: Mihai Popescu - coordonator formare, telefon: 0722.683.996, e-mail: [email protected] Roxana Vieru - expert FPC, telefon: 0726.256.016, e-mail: [email protected] Ana Pahomie - expert FPC, telefon: 0722.288.884, e-mail: [email protected] |
|
#83
Posted 21 October 2014 - 12:34
FII GATA! Au început înscrierile la serviciile gratuite de informare, consiliere, instruire în metode și tehnici de căutare a unui loc de muncă și prezentare la interviuri în vederea ocupării, dar și mediere!
Dacă ești șomer sau persoană în căutarea unui loc de muncă, ai domiciliul în regiunea Sud-Vest Oltenia și dorești să participi alături de noi la activitățile proiectului Abilități de ocupare în regiunea Sud-Vest Oltenia, POSDRU/130/5.1/G/129326, nu pierde șansa de a te înscrie gratuit acum și a beneficia de servicii gratuite de informare, consiliere, instruire, mediere în vederea găsirii unui loc de muncă! În plus, participanții selectați vor putea participa gratuit la unul din cele două programe de formare profesională: Operator introducere, validare și prelucrare date și Asistent relații publice și comunicare. Participanților la cursurile de formare li se asigura două mese zilnic pe perioada cursurilor și plata unei subvenții în cuantum de 500 lei. Cursurile de formare durează 10 zile, câte 8 ore/zi și se desfășoară în perioada septembrie 2014 - martie 2015. Detalii la: 0764 470 138, Expert Consiliere- Carmen Marinescu 0754 722 723, Expert Coordonator Consiliere- Cristiana Motataianu Adresa: Centrul pentru furnizarea serviciilor de consiliere, formare profesională, mediere pentru grupul-țintă, Bd. Decebal, nr.83, et.2 e-mail: [email protected] Acest proiect este implementat de către Asociația Europa Socială în parteneriat cu Asociația Europe Generation 2020 și este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Investește în oameni! Proiectul va fi implementat pe o perioadă de 12 luni și are ca obiectiv general dezvoltarea competențelor profesionale și a capacității de ocupare prin implementarea măsurilor integrate (consiliere, formare, mediere) în vederea integrarii sustenabile pe piața muncii a șomerilor și persoanelor în căutarea unui loc de muncă. Edited by -Diana-, 23 October 2014 - 10:31. |
#84
Posted 22 October 2014 - 13:01
Euro Best Team organizeaza gratuit Curs Expert Accesare Fonduri Structurale pentru someri si persoane aflate in cautarea unui loc de munca. Oferta este valabila pentru persoane cu studii superioare care au domiciliul in Bucuresti – Ilfov. Participantii la acest curs primesc o indemnizatie de 200 lei.
Alte conditii de participare: - someri sau persoane aflate in cautarea unui loc de munca; - venituri sub 500 lei / luna; - studii superioare; - domiciliul in Bucuresti sau Ilfov; - exceptie elevii, studentii sau pensionarii Termen limita pentru inscriere: 23.10.2014. Pentru inscrieri va asteptam la sediul Euro Best Team: Str Stefan Marinescu, Nr. 9, Sector 6, intre orele 12:00 - 16:00. Pentru detalii, nu ezitati sa ne contactati. Persoana de contact - Cristina Duta: 0744300365. |
#85
Posted 28 October 2014 - 11:33
Cursuri GRATUITE organizate în cadrul proiectului ”Măsuri inovative și flexibile pentru combaterea șomajului prin utilizarea tehnologiei informației și comunicării”.
Daca faci parte din grupul tinta care curprinde urmatoarele categorii : PERSOANE INACTIVE PERSOANE IN CAUTAREA UNUI LOC DE MUNCA PERSOANE CARE AU PARASIT TIMPURIU SCOALA, inscrie-te si participa la unul din cursurile GRATUITE: Operator introducere, validare si prelucrare date (nivel 2- 720 h)-studii necesare 10 clase Telefonist (nivel 2- 720 h) – studii necesare 10 clase Contabilitate asistata PC 3 (300 h) -studii necesare –studii medii Operator calculator electronic si retele ( 100 h ) – studii necesare –scoala generala Administrator de retea (100 h ) -studii necesare – studii superioare Designer pagini web (100 h ) -studii necesare – studii medii Competente antreprenoriale (160 h) -studii necesare –scoala generala Manager de proiect (100 h) -studii necesare –studii superioare Manager imbunatatire process (60 h) -studii necesare –studii superioare Competente informatice (50 h) -studii necesare –scoala generala Responsabil process (40 h) -studii necesare –studii superioare Competente comune: Curs limba engleza3 (100 h ) -studii necesare – scoala generala Competente comune: Limba Italiana (100 h ) -studii necesare – scoala generala Documente necesare inscrierii: copie după actul de identitate, copie după certificatul de naștere, copie după certificatul de căsătorie (unde este cazul), copie după ultima diplomă de studii absolvite, fișa de aptitudini de la medicul de medicina muncii adeverinta de venit/ carnet de someri Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati la: 0733.002.779. Persoana de contact: Manolache Andreea , Agent grup tinta Partener national 2 Adresa de e-mail: [email protected] Persoana contact regiunea Bucuresti – Ilfov: Diana Cristinoiu 0769399209 / 0720539684 Proiectul ”Măsuri inovative și flexibile pentru combaterea șomajului prin utilizarea tehnologiei informației și comunicării” este derulat de AJOFM Bistrița-Năsăud în parteneriat cu Fundația Sătean, Centrul de Consultanță și Studii Europene, SC SIDA Group SRL, Roma (Italia), Fundația Centrul Român pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii. Obiectivul general al proiectului constă în îmbunătățirea capacității de ocupare pentru 1.300 persoane din regiunile de dezvoltare Nord-Vest, Sud-Est și București-Ilfov – șomeri, inclusiv șomeri de lungă durată, persoane inactive, persoane în căutarea unui loc de muncă, persoane care au părăsit timpuriu școala. |
#86
Posted 28 October 2014 - 12:38
Niste cursuri interesante in opinia mea, adresate femeilor angajate sau neangajate. La unul din ele, m-am inscris si eu. (Hint: unul din primele 5 enumerate )
Inscrierile pentru cursurile gratuite de reporter TV, cameraman, operator, editor imagine, regizor emisie, cosmetician, coafură şi operator validare şi prelucrare date și egalitate de șanse și de gen (doar pentru experți mass-media) sunt în plină desfășurare. Vă puteți rezerva un loc (dar nu mai mult de 10 zile) trimițând un e-mail cu datele de contact și opțiunea dumneavoastră la adresa [email protected]. Atenție, însă! Înscrierea este considerată validă abia după depunerea dosarului complet la adresa noastră din str. Biharia nr. 67-77, corp G, et.2. Actele necesare pentru înscriere sunt: - copie după CI - copie după certificatul de naștere - copie după certificatul de căsătorie (dacă este cazul) - copie după ultima diplomă de studii - formulare tip care trebuie completate personal (solicitantul le completează la sediul Școlii MediaFem) Perioada de înscriere este deschisă atâta vreme cât sunt locuri disponibile pentru cursurile pe care le organizăm, iar selecția se face după principiul „primul venit”, în urma evaluării individuale a fiecărui dosar. La cursuri sunt acceptate femei cu domiciliul în București-Ilfov sau în județele Argeș, Dâmbovița, Prahova și Teleorman, cu vârsta minimă 18 ani care îndeplinesc condițiile necesare specifice fiecărei specializări în parte. Pentru înscrieri și informații suplimentare, ne puteți contacta la adresa [email protected]. Descărcare formulare: – Formular de înregistrare – Cerere de înscriere curs – Declaraţie apartenenţă – Declaraţie prelucrare date cu caracter personal – Declaratie privind evitarea dublei finanţări Edited by -Diana-, 28 October 2014 - 12:39. |
#87
Posted 28 October 2014 - 15:38
-Diana-, on 22 octombrie 2014 - 13:01, said:
Euro Best Team organizeaza gratuit Curs Expert Accesare Fonduri Structurale pentru someri si persoane aflate in cautarea unui loc de munca. Oferta este valabila pentru persoane cu studii superioare care au domiciliul in Bucuresti – Ilfov. Participantii la acest curs primesc o indemnizatie de 200 lei. Alte conditii de participare: - someri sau persoane aflate in cautarea unui loc de munca; - venituri sub 500 lei / luna; - studii superioare; - domiciliul in Bucuresti sau Ilfov; - exceptie elevii, studentii sau pensionarii Termen limita pentru inscriere: 23.10.2014. Pentru inscrieri va asteptam la sediul Euro Best Team: Str Stefan Marinescu, Nr. 9, Sector 6, intre orele 12:00 - 16:00. Pentru detalii, nu ezitati sa ne contactati. Persoana de contact - Cristina Duta: 0744300365. Studii superioare cu venituri sub 500 de lei /luna?????? Sau conditiile nu se cumuleaza? |
|
#88
Posted 28 October 2014 - 15:58
Studiile superioare sunt necesare daca doresti sa faci acel curs.
Persoanele care nu au diploma de licenta nu se pot inscrie. Venitul de sub 500 lei e independent de studiile superioare. Poti sa fii somer cu toate studiile superioare pe care le ai/. Nu stiu ce intelegi prin cumularea conditiilor, credeam ca am formulat clar conditiile de participare. |
#89
Posted 28 October 2014 - 21:46
Sa cumulezi somer cu studii superioare, inteleg
Dar sa cumulezi studii superioare cu venituri sub 500 /luna Nu e posibil, stiu ca exista o limita ca salariu de incadrare pentru studii superioare. |
#90
Posted 29 October 2014 - 14:08
buna tuturor.as avea nevoie de ajutorul vostur.ce ma sfatuiti sa fac.am observat ca sunt foarte multe firme p net gen academii care ofera cursuri de it si software.mar interesa una care sa fie ok ,adika sa ofere certificate care sa fie recunoscute nu teapa sa fie si sa pierzi bani,iar daca se fac cursurile online e cu atat mai bine ca in orasul in care stau eu numit arad nu estia firma care sa faca astfel de cursuri.rog un ajutor:)
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users