Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cafenea informativa- cursuri gratuite
Last Updated: Aug 23 2018 10:41, Started by
-Diana-
, Feb 20 2013 10:19
·
0
#109
Posted 05 March 2015 - 16:26
In ziua de 11 Martie 2015, intre orele 9 – 12 la AJOFM COVASNA ( Sfantu Gheorghe) , va avea loc o nouă sesiune de recrutare in cadrul programului .“Dezvoltarea oportunitatilor de cariera si investitie la sanse de ocupare DECIS”.
Participanților la acest program li se oferă posibilitatea de a se înscrie la un Curs GRATUIT de limba italiana si germana. Pentru înscrieri ne puteți contacta la: Tel.: 0730.564.355 Fax: 021.252.24.97 E-mail: [email protected], [email protected]; [email protected] sau facebook: https://www.facebook....Gratuite.Decis |
#110
Posted 29 March 2015 - 14:35
Technical Training S.R.L. deruleaza campania de promovare a proiectului “Dezvoltarea Oportunitatilor de cariera si investitie la sanse de ocupare – DECIS” (Contract: POSDRU/125/5.1/S/126980), proiect cofinanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.
Persoanele cu domiciliul in ( Bucuresti si judetul Ilfov, in judetele Alba, Mures, Sibiu, Brasov, Harghita, Covasna, Neamt,Suceava, Iasi, Vaslui, Bacau): sunt informate ca au fost stabilite cursurile de pregatire care vor fi organizate in cadrul proiectului “Dezvoltarea Oportunitatilor de cariera si investitie la sanse de ocupare – DECIS” (Contract: POSDRU/125/5.1/S/126980) Cursurile organizate sunt: De nivel 1 Agent curatenie cladiri si mijloace de transport; Ingrijire batrani la domiciliu; Florar decorator; Ingrijitoare copii; Lucrator in alimentatie; Lucrător in hoteluri; Manichiurist, pedichiurist; Coafor; De nivel 2 Dulgher – templar – Parchetar; Operator introducere si validare date; Lucrator in agricultura si in gospodarie ecologica; Mecanic masini agricole; Administrator pensiune turistică; Horticultor; Faiantar – Mozaicar Alte cursuri( Initiere/Perfectionare/Specializare) Competente de limba engleza; Competente informatice ; Competente de limba germana ; Competente antreprenoriale; Asistent relatii publice si comunicare(studii medii); Competente sociale si civice (egalitate de sanse si dezvoltare durabila) ; Competente de limba italiana ; Cursurile de nivel 1 se deruleaza pe o perioada de 12 saptamani, cele de nivel 2 – 24 de saptamani, iar cele de initiere 4 saptamani. Cursurile sunt gratuite, persoanele care urmeaza unul dintre aceste cursuri primesc o indemnizatie lunara. Cursurile se adreseaza : • Persoanelor inactive (care în momentul înregistrării desfăsoară numai activităti casnice (prepararea hranei, mentinerea curăteniei, îngrijirea si educarea copiilor) în gospodăria proprie sau a unei rude neavând o surs ă de venit proprie); • Şomeri • Şomeri de lungă durată (tineri şomeri, 16-24 ani, după şase luni de la intrarea în şomaj şi adulţi şomeri, 25-64 ani, după o perioadă de peste 12 luni) • Şomeri tineri ,cu vârsta între 16-24 de ani • Şomeri de lunga durata tineri. Documente necesare pentru înscriere: • COPIE CARTE DE IDENTITATE • CERTIFICAT DE NASTERE • COPIE CERTIFICAT DE CASATORIE (DACA ESTE CAZUL) • COPIE ULTIMA DIPLOMA DE STUDII • ADEVERINTA ANOFM/ AJOFM SAU DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE Pentru informatii suplimentare privind programele de pregatire va rugam sa ne contactati la: Technical Training S.R.L. Str. Prof. Ion Bogdan nr. 4-6, Sector 1, București Tel.: 021.252.24.95; Fax: 021.252.24.97 E-mail: [email protected], [email protected] sau facebook: https://www.facebook....Gratuite.Decis Edited by -Diana-, 29 March 2015 - 14:37. |
#111
Posted 29 March 2015 - 15:33
Curs gratuit formator regiunea Nord Est
Obiectivul general al proiectului il reprezinta cresterea sanselor de ocupare si imbunatatirea calitatii vietii pentru 270 persoane (someri, inclusiv someri de lunga durata, persoane inactive, persoane in cautarea unui loc de munca) din regiunea Nord Est. Adresat: Persoanelor peste 16 ani din regiunea Nord Est (Iasi, vaslui, Bacau, Botosani, Suceava, Neamt) din mediul urban care sunt: inactive someri de lunga durata Prin proiectul Sisteme Inovative pentru Munca-SIM se ofera un program complex de formare si orientare profesionala GRATUIT si sprijin in vederea gasirii unui loc de munca, pentru persoanele care fac parte din grupul tinta prin consiliere si orientare profesionala. Formarea profesionala prin cursuri autorizate: Formare de Formatori – este adresat personelor fara un loc de munca, absolvente de studii superioare. Medierea in vederea plasarii pe piata muncii , mai exact punerea in legatura a angajatorilor cu persoanele in cautarea unui loc de munca, in vederea stabilirii de raporturi de munca. Prin accesarea serviciului de mediere se maresc sansele gasirii unui loc de munca, iar in situatia persoanelor cu dizabilitati putem oferi un pachet suplimentar de informatii specific. Acoperirea partiala a cheltuielilor de cazare, masa, transport pentru cursantii din afara Iasului si bursa de studii Participarea la Job Club – o comunitate de practica profesionala . Formatori de exceptie Sali de curs moderne Contact: Str. Gavriil Musicescu nr.6, Iasi, Romania Tel: 0758028613, Fax: 0332 882 378, [email protected], |
#112
Posted 18 September 2015 - 08:42
CURS GRATUIT DE ASISTENT RELATII PUBLICE SI COMUNICARE ORGANIZAT LA SLATINA.
Asociatia „Europa Sociala” organizeaza curs GRATUIT de Asistent Relatii Publice si Comunicare, la Slatina, in zilele de 3-4 Octombrie 2015. Cursul este acreditat ANC la nivel national si european si se adreseaza persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca, somerilor si persoanelor inactive pe piata muncii. Conditiile minime de eligibilitate sunt ca persoana inscrisa sa NU fie student(a) sau pensionar(a) in momentul de fata, sa aiba minim 12 clase absolvite si domiciliul (din cartea de identitate) in zona Sud-Vest (judetele Gorj, Valcea, Mehedinti, Dolj si Olt) si sa NU mai fi participat pana acum si la alte cursuri organizate de Asociatia Europa Sociala pe acest proiect (Abilitati de ocupare in regiunea Sud-Vest Oltenia POSDRU/130/5.1/G/129326). Pentru inscrieri si alte intrebari nu ezitati sa ne contactati la 0772.099.423 sau sa ne scrieti pe [email protected]. |
#113
Posted 05 October 2015 - 21:13
In present urmez un curs de calificare operator introducere, validare, prelucrare date si doresc inscrierea la un alt curs de antreprenoriat. Cursurile nu se suprapun ca si interval orar. Mi s-a sugerat sa nu fie din aceeasi axa. Va rog sa-mi spuneti unde pot gasi si eu o clasificare a " axelor'' sa confrunt.
|
#114
Posted 26 April 2016 - 11:10
#115
Posted 08 June 2016 - 16:41
PROGRAM GRATUIT PENTRU FEMEI
Au început înscrierile la proiectul START-Social Entrepreneurship for Women!, implementat de către Asociația Consultanților și Experților în Economie Socială. Proiectul are 2 componente gratuite de sprijin și învățare: Componenta 1 a. Consiliere vocaționala - ateliere lunar de suport, timp de 6 luni. Tematica abordată: Care sunt talentele, pasiunile și hobby-urile mele pentru a le transforma într-o afacere? Tehnici de rezolvare probleme și creativitate; Gândire pozitivă și asumarea riscului. b. Program de training Manager întreprindere socială (5 zile), program autorizat de ANC. Participantele primesc un certificat de absolvire recunoscut internațional. Componenta 2 a. Sesiuni de consultanță pentru a dezvolta o afacere socială b. Cinci ateliere practice focalizate pe următoarele teme relevante: marketing, stakeholders, HR, analiza pieței, sustenabilitate. c. 2 sesiuni de prezentări ale ideilor de afaceri în fața unor posibili investitori. Invităm persoanele care se încadrează în criteriile următoare să se înscrie în proiect: - femeie 18-30 ani; - minim studii liceale cu bacalaureat; - șomeră sau proaspăt absolventă de liceu-facultate și fără loc de muncă; - puternic motivată pentru a participa la TOATE activitățile de sprijin și învățare, pentru a dezvolta propria afacere socială. Activitățile se desfășoară în București. Dosarul de înscriere trebuie să conțină următoarele documente: - copie CI; - copie ultima diplomă (liceu cu bacalaureat / facultate) - scrisoare de intenție (max 1/2 pagină) cu prezentarea motivației de a fi integrată în proiect și datele de contact (telefon, email). Scrisoarea trebuie să fie semnată. Dosarul se trimite scanat până la data de 16 iunie 2016, ora 15.00, pe email la adresa [email protected]. După analiza dosarelor, veți primi înștiințare privind admiterea sau respingerea dosarului. |
#116
Posted 03 July 2016 - 17:41
pentru cei interesati de informatii referitoare la modul de dobândire și menținere a certificatului de atestare a cunoștințelor dobândite în domeniul SEC gasiti modele rezolvate de grile din bibliografia și tematica examenului de atestare aici http://atestaresec.blogspot.ro/
|
#117
Posted 19 July 2016 - 19:59
Curs gratuit doar pt femei 18- 35 ani
Asociația Consultanților și Experților în Economie Socială România organizează, gratuit, cursul de ”Manager intreprindere socială”, in luna noiembrie 2016. Accesul la acest program de training gratuit este condiționat de participarea la: - Ateliere lunare de suport și consiliere vocațională, timp de 6 luni (o singură dată pe lună, începând cu luna august 2016). - Sesiuni de consultanță/ateliere practice pentru a dezvolta o afacere socială – lunile februarie-mai 2017. Toate activitățile sunt GRATUITE! Criterii de acces: - tinere – 18-35 ani (studente, șomere, job part-time, voluntare, alte vulnerabilități pe piața muncii) - minim studii liceale cu bacalaureat; - motivație puternică de a parcurge TOATE activitățile de sprijin și învățare, pentru a dezvolta propria afacere socială. Dosarul de înscriere trebuie să conțină următoarele documente: - copie CI; - copie după ultima diplomă (liceu cu bacalaureat/facultate) - datele de contact (telefon, email) Documentele se trimit scanate, până la data de 22 iulie 2016, la adresa de email: [email protected]. |
#118
Posted 27 July 2016 - 08:40
In perioada 6-7 septembrie 2016, Ministerul Finantelor Publice organizeaza examen de atestare a cunostintelor dobandite in domeniul Sistemului European de Conturi (SEC).
Perioada de inscriere la examen este 25.07-16.08.2016. Dosarul se depune, direct sau prin posta, la sediul Ministerul Finantelor Publice - Registratura, str. Apolodor, nr. 17, sector 5, cod postal 050741, Bucuresti. Pentru mai multe informatii consultati pagina http://atestaresec.blogspot.ro/ |
|
#119
Posted 14 August 2016 - 12:15
În perioada urmatoare Ministerul Finanțelor Publice va derula etapa de raportare a contabilității patrimoniale în sistemul național de raportare Forexebug.
Pentru mai multe informatii abonaţi-vă la postările pe site-ul http://raportareforexebug.blogspot.ro/ sau pe pagina de facebook ataşată. Site-ul va fi actualizat periodic cu informații, iar pagina de facebook atașată va distribui actualizările. |
#120
Posted 14 August 2016 - 20:17
Buna seara,
Pentru regiunea Sud-Vest Oltenia, pe ce site pot găsi informații despre aceste cursuri ?? |
#121
Posted 28 November 2016 - 17:51
Casa de Cultura a Studentilor din Bucuresti organizeaza urmatoarele cursuri gratuite pentru studentii si tinerii cu varste intre 18 si 35 de ani:
ANTREPRENORIAT MANAGEMENTUL PROIECTELOR MARKETING SI COMUNICARE Cursurile au loc in weekendul 16-18 decembrie 2016 in spatii din Casa de Cultura a Studentilor Bucuresti Progamul fiecarui modul este dupa urmatorul orar: Vineri in intervalul orar 16:00 – 20:00 Sambata in intervalul orar 10:00 – 20:00 Duminica in intervalul orar 10:00 – 16:00 Tuturor participantilor la curs li se asigura: - suportul de curs - teste de verificare a cunostintelor cursantilor - logistica si tehnica necesara (birotica, echipamente IT si de prezentare etc.) pentru desfasurarea in conditii optime a cursurilor - diploma de participare si chestionare Cum te poti inscrie? Trimiti email la adresa: [email protected] in care specifici: la subiectul mesajului: (denumire modului ales – de exemplu: antreprenoriat) iar in corpul mesajului: datele de contact (nume, prenume, adresa de email, nr. de telefon) Data limita de inscriere: joi, 15 decembrie 2016, ora 15:00 !!! Numarul de locuri este limitat la 17 persoane/modul! |
#123
Posted 24 July 2018 - 07:18
Nimic nou pentru 2018? S-a pleostit subiectul asta fix cand am aflat eu de el?
|
|
#124
Posted 19 August 2018 - 17:26
#125
Posted 23 August 2018 - 10:41
CURSURI GRATUITE pentru manageri / antreprenori şi personal din departamentele de resurse umane în judeţele Satu Mare, Maramureş, Bistriţa, Bihor, Sălaj şi Cluj.
Înscrierile se fac pe http://management-nv...scriere-online/ sau la tel: 0745617024. E-mail contact: [email protected] CURSURI DESFASURATE IN CADRUL PROIECTULUI A. CURSURI pentru 336 manageri/ antreprenori: - COMPETENTE ANTREPRENORIALE: 160 ORE/curs - MANAGER DE IMBUNATATIRI PROCESE: 60 ORE/curs - RESPONSABIL PROCES: 40 ORE/curs - MANAGER DE PROIECT: 100 ORE/curs B. CURSURI pentru 420 de persoane din depart. de resurse umane (A3.2): - SSMS: 80 ORE/curs - INSPECTOR RESURSE UMANE: 100 ORE/curs - CONSILIER PENTRU DEZVOLTARE PERSONALA: 100 ORE/curs - FORMATOR: 40 ORE/curs - EVALUATOR DE COMPETENTE PROFESIONALE: 100 ORE/curs Centrul de Consultanta şi Studii Europene SRL derulează proiectul „Îmbunătățirea activității de management al resurselor umane în companiile din sectoarele economice cu potențial competitiv prin specializare inteligentă în Regiunea de Nord-Vest”, contract de finantare nr. POCU 227/3.8/117858 Proiectul este finanţat prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, Axa Prioritară 3: Locuri de munca pentru toți, Obiectivul specific 3.8: Creșterea numărului de angajați care beneficiază de noi instrumente, metode, practici etc., de management al resurselor umane și de condiții de lucru îmbunătățite în vederea adaptării activității la dinamica sectoarelor economice cu potențial competitiv identificate conform SNC/ domeniilor de specializare inteligentă conform SNCDI. GRUP TINTA: 756 persoane din Regiunea de Nord-Vest, structurat astfel: * 276 angajați care asigură managementul strategic și care ocupă poziții de management; * 60 antreprenori care-și gestionează propriile afaceri; * 420 angajați din departamentele de resurse umane. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users