Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Sfaturi Intretinere si Reparatii pt Motociclete si Scutere
Last Updated: Oct 12 2017 15:38, Started by
Quantum
, Feb 13 2013 04:15
·
0
#55
Posted 08 April 2014 - 11:59
cat de normal e ca imi consuma scuterul(aprilia in 2T) cca 6% in oras? in mare parte am un stil mai agresiv, tot timpul sunt cu acceleratia la maxim...asta, informativ.daca nu e ok, ce as putea face? anul trecut vara, cand mai umblam si in afara orasului tin minte ca lua undeva la 3,5%
fum nu scoate, si compresia e buna.recent am schimbat cureaua de transmisie(dimensiuni la fel ca cea veche) si am pus role de 5g in loc de 6 grame. Edited by blackbone, 08 April 2014 - 12:04. |
#56
Posted 08 April 2014 - 12:39
2T consuma mai mult si se uzeaza mult mai repede ca 4T. Daca mergi permanent in blana...
Ce varsta are sterengarul? Nu se mai import 2T noi de 7-8 ani (nu mai e voie in UE) |
#58
Posted 08 April 2014 - 19:03
Ale mele de 125 in 4T consuma 3 daca mergi in permanenta la blana cu ele si cam 1,8-2,2 daca mergi mielusel.
Ce ai tu consuma normal pentru tehnologia respectiva si o uzura normala. Se poate face sa consume mai putin, dar platesti cat nu face si ii ia din avantul frumos pe care il are Edited by Quantum, 08 April 2014 - 19:08. |
#59
Posted 09 April 2014 - 12:53
oare bujia poate influenta consumul/performanta scuterului?
|
#60
Posted 09 April 2014 - 13:46
Da. Si toba, daca o ai goala, creste consumul. Si greutatea rolelor si carburatorul... ehee...
Edited by Quantum, 09 April 2014 - 13:46. |
#61
Posted 12 April 2014 - 18:27
Salut! Am o problema daca ma poate ajuta cineva cu vreun sfat. De 2 saptamani am schimbat Kitul la motorul meu (Aprilia RS50) , si nu mai trage cum tragea , trage mai greu .Cand plec de pe loc pleaca bine, accelerez cand bag in treapta a 2 se accelereaza si moare motorul, trebui sa tin apasat putin pe ambreiaj. este posibil sa fie de la carburator ?
|
#62
Posted 13 April 2014 - 07:25
In ce consta kitul schimbat? (ce piese ai schimbat)
Edited by Quantum, 13 April 2014 - 07:26. |
#63
Posted 13 April 2014 - 12:27
am schimbat , cilindru , pistonul si segmentii . http://i57.tinypic.com/2e53vv7.jpg . Plec cu a 1-a , accelerez si cand bag treapta a 2-a merge si dintr-o data pierde din forta. Ca si cum ai merge cu treapta a 4-a intr-o panta .
P.S ; daca vrei te rog sa imi explici cum ar trebui sa reglez carburatorul ( http://tinypic.com/r/wvtlop/8 ) Edited by urbanGamer, 13 April 2014 - 12:34. |
#64
Posted 21 April 2014 - 20:40
buna. din nou am probleme, data trecuta nu mi-a functionat contactu si nu stiam de ce nu primeste curent cand pun contactu... acuma miam schimbat contactu totul a fost in regula pana nu mam gasit sa bag un holsurub unde nu trebuia si am spart rezervoru.. am bagat un surub acolo si nu mai curge, iar benzina care o curs afara am puso inapoi, nu era curata deoarece scuteru nu era curat si probabil era tulbure benzina dar nu am pus si ce o fost pe fund... acum scuteru nu mai trage ca inainte, si parca ii sparta toba asa se aude si nu sta nici la relatiu... de parca e infundat ceva. Oare e din cauza ca avea impuritati benzina aia? scuze, precizez ca am un aprilia leonardo de 150 in 4 timpi
Edited by marello, 21 April 2014 - 20:40. |
|
#65
Posted 24 April 2014 - 18:44
marello, on 21 aprilie 2014 - 20:40, said:
buna. din nou am probleme, data trecuta nu mi-a functionat contactu si nu stiam de ce nu primeste curent cand pun contactu... acuma miam schimbat contactu totul a fost in regula pana nu mam gasit sa bag un holsurub unde nu trebuia si am spart rezervoru.. am bagat un surub acolo si nu mai curge, iar benzina care o curs afara am puso inapoi, nu era curata deoarece scuteru nu era curat si probabil era tulbure benzina dar nu am pus si ce o fost pe fund... acum scuteru nu mai trage ca inainte, si parca ii sparta toba asa se aude si nu sta nici la relatiu... de parca e infundat ceva. Oare e din cauza ca avea impuritati benzina aia? scuze, precizez ca am un aprilia leonardo de 150 in 4 timpi spor |
#66
Posted 25 April 2014 - 08:40
multumesc pentru sfat, uai da mi plin rezervoru.... nu pot sa recuperez macar o parte din ea?
|
#67
Posted 25 April 2014 - 21:54
nu ai cum, ca este toata murdara nu doar o parte. Asta este pierzi un rezervor de benzina decat tot motorul .
|
#68
Posted 26 April 2014 - 07:25
marello, on 25 aprilie 2014 - 08:40, said:
multumesc pentru sfat, uai da mi plin rezervoru.... nu pot sa recuperez macar o parte din ea? daca ai alt motor pe benzina....capacítate cilíndrica mai mare...care suporta un amestec mai slab calitativ o poti consuma fara probleme, dupa ce o filtrezi si amesteci cu alta cumparata recent. apropo....tu pui ulei in amestec cu benzina? |
#69
Posted 26 April 2014 - 11:44
pai nu pun, are baie de ulei, e de 150. Pun doar benzina de la pompa si atat. De ce? Treaba asta cu pusu de ulei in benzina am auzit ca se face la alea de 49 cu toate ca pui ulei si separat langa rezervor... Trebe si la astea cu capacitate mai mare?
|
|
#70
Posted 26 April 2014 - 15:51
Nu, nu trebuie sa-i pui, m-am gandit ca poate ai pus tu din greseala si de aici problemele cu scuteru.
ulei in amestec se pune numai la motoarele in 2 timpi (2T) , unele dintre ele au rezervor separat pt ulei si isi fac singure dozajul, si nu mai trebuie sa-ti bati capul cu masuratori si alte alea. |
#71
Posted 27 April 2014 - 10:14
da da da stiu si eu astea... pacat ca fac prostii mai mari de atat:)). O sa merg la mecanic ca sincer am defacut scuteru si nam multe scule nici cheie de bujie si nici experienta si nu vreau sa fac minuni si mai mari... cat ma poate costa o curatare de carburator doara numa tre sal dea jos sal curete si sal puna inapoi... Nu merita sa ma risc. Sper sa fie aia problema ca sincer incep sa ma satur la cati bani trebe sa bagi intro mobra:(. Multumesc mult pt sfaturi
|
#72
Posted 27 April 2014 - 10:36
salut, am un aprilia sport sity de 250 si in turatie undeva la vreo 130-140 imi scoa uleiul din baie si mil arunca pe epurator si moare motorul. Ma puti ajuta si pe mine cu un sfat ?
Edited by gaspor, 27 April 2014 - 10:37. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users