Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rename SQL column

Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?
 Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 

Sfaturi Intretinere si Reparatii pt Motociclete si Scutere

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
319 replies to this topic

#37
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
Poti pune un carburator mai mare, dar nu foarte mare fata de cel original: de exemplu, daca ai de 47-50, nu ii poti pune de peste 125-150 (se va ineca cu prea multa benzina), dar imi poti pune de 70-125. Asta daca le ai, daca e sa dai bani pe ele pentru a face incercari, nu merita.

#38
floriin1992

floriin1992

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 07.03.2014
salut am rezolvat cu semeringurile o mica parte din problema acum nu se mai opreste dar fura curent lucram la el si am pus o surubelnita mare care a facut legatura intre toba si cadru si a mers perfect se auzea foarte frumos acum i-am tras un fir de la unul din suruburi de la toba la cadru si merge perfect dar nu stiu din ce cauza imi poti zice care este problema sau de unde ar putea fi ? vreau sa-ti zic ca dupa toata munca pe care am depuso la el merge perfect cu setul asta nou si cu carboratorul de 100 prinde aproape 120 km-h poate lua si mai mult dar nu am vrut sa il fortez ms pt sfaturi si astept rasp tau !!!!!!!!!!!

#39
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
Unele cabluri se oxideaza in interiorul izolatiei... ca urmare vor consuma mai mult curent si va creste rezistenta cablului, inclusiv cea termica (pericol de ardere). E bine sa vefici macar cablurile principale.

Edited by Quantum, 22 March 2014 - 07:15.


#40
floriin1992

floriin1992

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 07.03.2014
salut un carborator mai mare de 17mm pentru un aprilia sr de 49 cu set de top vreau sa-i cumpar unul dar nu stiu cam cat sa fie de mare vreau sa il ajute la viteza vreau sa fie mai rapid........ vrau si eu  o parere si un raspuns daca se poate Posted Image

Posted Image

Edited by floriin1992, 29 March 2014 - 22:45.


#41
marello

marello

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 06.04.2014
Buna... Am si eu o problema... Cred ca sunt un caz unic din tara:)) nu am fost informat de asa ceva niciodata neavand cv mai mare de 49. Am si eu un aprilia leonardo de 150 de cmc si am fost intro zi la plimbare pe la munte. Am urcat muntele si la coborare am zis ca opresc motoru sa fac economie si am coborat asa fara contact cu motoru oprit nestiind ca nu e bine sa fac asa ceva la un motor de 150. Surpriza e ca din cate am inteles ii dai cureaua de distributie peste cap si chestii de genu pe la motor dar problema e ca nu imi mai merge partea electrica. Am baterie buna lam legat si la o bateria de la duba dar nu imi apare nik si nu functioneaza niimic cand e contactu pus... E ca si mort ca si cum nu e pus contactu... Imi puteti da un sfat va rog cam ce ar puteai fi cu el??

#42
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009
sigurantele le-ai verificat?

#43
marello

marello

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 06.04.2014
da leam verificat... alea de langa baterie de sub saua leam verificat si sunt bune... mai sunt altundeva sigurante decat acolo?

momentan este la mecanic care nu are idee ce ar putea avea partea electrica deoarece o zis ca doar partea mecanica se da peste cap. deci nu stiu de la cine sa mai cer sfaturi deoarece nu am chef sami traga teapa sau sa il desfaca si sa platesc manopera degeaba sau sa mil faca de mantuiala.

#44
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009
sa pornesti iti trebuie benzina si scanteie
daca n-ai scanteie trebuie verificat circuitul.
zici ca n-ai nici lumini, deci, daca sigurantele sunt bune, e de la sigurante la lumini.

cum ai verificat sigurantele? te-ai uitat doar la ele?
ia un voltmetru fixeaza-l pe continuu pe >12V si pune minusul pe cadru si plusul pe un crac al sigurantei.
daca nu masoara nimic, e legatura de la baterie la sigurante.

totul se poate verifica prin teste

fa tu testele, lasa mecanicii caci daca te miros iti lasi si casa la ei

#45
marello

marello

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 06.04.2014
pai mam uitat doar la ele si nu par a fi arse... nu merge nici claxon nici nik nici becu de la ulei nu mi se aprinde... deci nu primeste deloc curent cum ar veni... e ca si cum nici nu as avea contact... o sa incerc azi sa trec pe la mecanic sal mai stresez sa verificam cei peacolo. Il cunosc pe mecanic dar nu asa de bine incat sa am incredere. Da mergand asa nu se poate sa fi ars ceva piese peacolo sau ce legatura ar putea avea electrica ca am coborat in jos fara contact... Bobine si dealea nu ar putea fi?

benzina am, si scanteia nu am cum vreifica ca nam pedala... si la automat fara sa primeasca curent nu pot sai dau,,,

#46
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009
legatura de la baterie este?
si de la + si de la - la cadru?

atunci iei un fir gros de la + si il pui la demaror. o sa vezi ca se invarteste
verifica legaturile de la contact (butucul in care bagi cheia)
ia un voltmetru si verifica daca ai tensiune pe sigurante (pe ambele contacte ale sigurantei caci nu stii care e partea care e conectata direct la baterie

parerea mea este ca e ceva simplu, gen, s-a desprins vreun contact, ori de la baterie ori de la butucul de la cheie

#47
marello

marello

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 06.04.2014
mersi mult pentru informatii sper sa fie cum spui si sa fie ceva simplu... o sa incerc dupa masa ca acum sunt la munca. o sa merg la service si incerc acolo sa vad ce fac apoi ne mai auzim noi. multumesc mult inca odata

aaa da bun asta e partea electrica... dar oare motoru sigur sa stricat... ca imi zicea mecanicu ceva de lantu de distributie ca se da peste cap si chestii de genu. Se poate sa fie ceva grav?

#48
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009
sincer, nu cred ca s-a stricat nimic
faptul ca n-ai nici un fel de putere electrica pe nici un consumator pe mine ma duce gandul la baterie / conectarea bateriei la cabluri, cablurile PANA in sigurante
e ceva simplu
statistic vorbind e imposibil sa se strice toate subansamblele o data

eu as incepe cu un voltmetru sa verific bateria, apoi cu ohmetrul sa verific de la - de la baterie la cadru. daca e intrerupt cablul, acolo e problema la legarea - -ului la cadru, apoi, daca - e legat la cadru, de la + la sigurante, samd, din aproape in aproape sunt sigur ca e un contact principal si la inceputul circuitului de la baterie

tine-ma la curent (nu la curentul pe care-l ai in mobra acum)

nu se da nimic la lantul de distrbutie.
ce? tu nu mergi in frana de motor niciodata?
cu ce e diferit frana de motor vs mers fara motor?

#49
marello

marello

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 06.04.2014
Am vrut sa fac economie:))) si mai mult pentru zgomot asa bine a fost sa cobor fara baraitu ala de motor asa pe silent.. o sa te tin la curent stai linistit da is f curios ce draq ar putea avea... Cobor putintel dealu fara contact si sa moara de tot. Numa eu pot pati deastea jur. Sunt f ghinionist de felul meu. Mersi mult pt informatii si ne mai auzim....

#50
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009
da, da-te cu capu de usa.
sa-ti zic un secret.
cred ca se intampla si daca tu coborai cu motor. n-are legatura.

#51
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
Verifica cablurile, contactele si sigurantele.

#52
marello

marello

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 06.04.2014
multumesc pentru tot domnilor. Am gasit problema. Din propria experienta va spun sa nu va cumparati in viata voastra contact chinezesc!!! Aici ma exclam tuturor de pe forum care au scutere sau motoare. Contactu era stricat, asta a fost problema...

#53
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
Adica vrei ca VW si Audi sa nu mai aiba contacte? :))

#54
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

 marello, on 08 aprilie 2014 - 09:18, said:

multumesc pentru tot domnilor. Am gasit problema. Din propria experienta va spun sa nu va cumparati in viata voastra contact chinezesc!!! Aici ma exclam tuturor de pe forum care au scutere sau motoare. Contactu era stricat, asta a fost problema...

:)
well done
chinezii fac si contacte proaste si bune, depinde cat costa contactul pe care-l cumperi

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate