Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Sfaturi Intretinere si Reparatii pt Motociclete si Scutere
Last Updated: Oct 12 2017 15:38, Started by
Quantum
, Feb 13 2013 04:15
·
0
#73
Posted 28 April 2014 - 05:51
Are cantitatea e ulei recomandata sau ai pus tu mai mult, sa fie?
|
#74
Posted 28 April 2014 - 09:04
are ulei cat imi indica pe joja dar tot imi scoate uleiul pe epurator in turatie mare si moare motorul cand il da afara pe epurator
|
#75
Posted 08 May 2014 - 16:51
salutare...imi pare rau ca va intrerup dar va rog sa ma ajutati cu o problema legata de un piaggio vespino 50 cc...stiti ca dedesubt de frana are o maneta de care se opreste motoscooterul...mi s-a rupt cablul din el...cum trebuie sa procedez???.va rog sa imi sugerati ceva util...multumesc mult..
|
#77
Posted 30 May 2014 - 00:17
salut!
am o motocoasa cu motor de 43 cc 2 timpi cartea ei spune 1:25 amestecul adica 40 ml la litru. ti se pare corect? sa mai scad sau nu? am folosit motorul doar citeva ore la prima utilizare mi-a facut vid in rezervor, adica a mers cu amestec slab. trepidatii, miros de incins, dupa 2 minute l-am oprit. cind sa pronesc...s-a blocat. am invirtit motoru cu ulei in capu pistonului, aveam scrijnet in PMI. dupa ce am bagat bujia si-a dat drumul. Pina acum am mers cu 40 -45 ml la litru. hexol verde si hexol cu l150 amestecat. nu o sa mai bag si l150, mi se pare apropiat de 20w50 problema e ca am quiloasa, adica tavanul cilindrului, zona bujei, cu depunere de calamina. neagra si umeda.am incercat sa iau o ''proba'' si e moale, consistenta slaba. practic se intinde piana acolo unde o sterge pistonul, in zona din fata bujei mai intens un pic. ce sa fac? sa incerc sa spal cumva prin gaura bujiei acea calamina? sau sa am rabdare se va duce de la sine? faza e ca atunci cind am avut acea problema cu griparea in zona PMI, am bagat cam 10 ml in capul pistonului si la pornire a scos fum ca locomotiva cu carbuni. astea 2 lucruri as vrea sa mi le spui: daca sa incerc sa scap sau nu de negreala si daca e bine 40 ml de ulei la litru cum zice fabricantul sau sa mai scad. mentionez ca porneste greu cind e rece. vrea sa fie accelerata si cu socul tras. calda porneste la sfert. asa a fost de la inceput. multumesc. e primul meu motor in doi timpi. Edited by bogdanb1, 30 May 2014 - 00:20. |
#78
Posted 30 May 2014 - 07:33
Asa pornesc motoarele in 2 timpi, la rece, cu soc. Nu pune mai putin ulei de amestec, ca il uzezi prematur. Ti-a scos fum normal , odata ce ai pus ulei in capul pistonului, de aia s-a si manjit. Nu curata tu, incalzeste-l usor si apoi lasa-l sa mearga ceva timp, apoi il bagi in sarcina.
|
#79
Posted 30 May 2014 - 07:53
MULTUMESC FRUMOS
a fost in sarcina, 2-3 ore pina acum, de atunci si nu s-a curatat. parca are tendinta de spalare, parca nu are..., folosesc benzina de 98. e mai ok cea de 95 pentru saplare? adica pentru un motor mai curat? cunosti o combinatie benzina-ulei care sa duca la un motor mai curat? multumesc am tot citit o groaza de comentarii ca la aceste motoare nu trenuie pus mai mult de 25 ml de ulei. producatorul motorului spune 40 ml. daca trag socul si uit sa blochez acceleratia nu pornese, degeaba ma chinui. |
#80
Posted 30 May 2014 - 07:56
E normal, asa functioneaza.
Pune cat a spus producatorul, nu mai putin! Altfel il strici. Nu pune mai mult, ca se murdareste si scoate fum prea mult. la amrea majoritate se puen 1:25 - 1:20 , eu pun foarte putin mai mult decat e scris. Pune benzina de 95, benzina de 98 e pentru motoare sport, nu pentru drujbe in 2 timpi. Edited by Quantum, 30 May 2014 - 07:58. |
#81
Posted 30 May 2014 - 11:16
in ceea ce priveste reglajul aer-carburant: vreau sa nu fac un amestec prea sarac, sa nu stric motorul. am un singur surub linga furtunul de alimentare si ar mai fi unul pe sus, pe axul acceleratiei dar la cela nu am umblat.
asa cum il am acum, daca mai sting o jumate de tura din cel de linga furtunul de alimentare creste un pic relantiul. si parca la relanti scoate un pic mai multa caldura ventilatia cilindrului. incerc sa aflu cum e mai bine sa reglez. daca ai cumva vreo parere, multumesc. consuma ceva ...la 5 minute de joaca cu carburatoru s-au dus 100 de grame. sa incerc amestec mai sarac? Edited by bogdanb1, 30 May 2014 - 11:22. |
#83
Posted 30 May 2014 - 23:29
benzina aditivata are si aditivi nu numai cifra octanica mare. rau nu are cum sa faca , doar bine.
apropo, ulei redline folositi? sau preferati altceva mai bun? Edited by 41ex, 30 May 2014 - 23:36. |
#84
Posted 31 May 2014 - 13:04
eu am hexol pt 2t verde
L150 pentru lagare si 2t redline cit e si de care. link? benzina de 98 e de fapt de 95 benzina de 95 e de fapt de 91 cea de 101 e de 98, cam 97 |
#85
Posted 31 May 2014 - 20:11
A pune benzina mai mare de 95 la motoare in 2 timpi e pierdere sperante si de bani.
|
#86
Posted 31 May 2014 - 21:12
in primul rand ai increderea ca e macar de 95 sau peste, si apoi aditivii care intotdeauna ajuta.
redline de genul asta: http://www.redlineoi...?pid=19&pcid=16 |
#87
Posted 31 May 2014 - 21:33
cit e bidonu de redline de mai sus adus linga rezervor?
cum trebuie sa fie temperatura de aprindere la un ulei pentru 2t? cit mai mica sau cit mai mare? temperatura la care arde uleiul, pentru ca motorul sa aiba capul pistonului curat. si ce mai e pe linga, acolo unde arde benzina. trebuie o anumita benzina care sa contina nu stiu ce? de ex lukoil ecto 95? nu am incercat. Quantum, on 31 mai 2014 - 20:11, said:
A pune benzina mai mare de 95 la motoare in 2 timpi e pierdere sperante si de bani. multumesc, o sa incerc, cum merge, face autoaprindere cumva, detonatii? zi-mi si mie te rog in conditiile in care un motor 2t 43 cc de motocoasa estemiscat in toate directiile, carburatorul sau cum se comporta, adica cuiul pontou. consumul cum o sa fie? de automobil? sanse de de a fi reglat sa consume putin mi-e teama ca nu prea sint. ce parere ai? |
|
#88
Posted 31 May 2014 - 21:54
trebuie sa faci comanda la cine aduce in tara, sau mai sunt persoane care au comandat de pe site-uri straine si au obtinut si niste reduceri uneori.
cam 70 de lei cred ca e litrul cu totul. temperatura de aprindere e bine sa fie intotdeauna cat mai mare. oricum redline e pe baza de esteri, deci e cel mai bun. evita lukoil si petrom. incearca omv maxmotion 100, mol evo, sau efix-S. faci cate un plin cu fiecare si la final te decizi cu care a mers mai bine la tine. nu le amesteci. conteaza si statia peco (fizica) uneori, nu doar firma. autoaprindere/detonatii/consum mai mare poti avea la benzina proasta, deci sanse mai mari la cea de 95 daca nu e de 95. cei cu motociclete simt diferenta, ar trebui si tu chit ca mai putin ca ei. nu risti nimic, dimpotriva. si e maruntis diferenta de bani, deci testeaza si tragi concluzii. |
#89
Posted 03 June 2014 - 00:20
ziceti-mi si mie va rog: la pornire trag socul. dar o si accelerez si las acceleratia blocata? banuiesc ca nu, asa isi ia mai mult aer. dar eu asa faceam, blocam acceleratia pe accelerat tare. si porneste greu. trebuie sa dau sprituri cu pompa de sprit sau din acceleratie? si acceleratia trebuie lasata pe pozitia de relanti?
multumesc |
#90
Posted 03 June 2014 - 05:48
Daca tragi socul, n-o mai accelerezi, ca se inneaca!. Daca nu porneste cu socul, tragi acceleratia 1/8-1/4, lasi nocul netras, si asa o pornesti, apoi accelerezi usor pana o incalzesti.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users