Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Comanda Amazon.de

- - - - -
  • Please log in to reply
53 replies to this topic

#37
gigiaman

gigiaman

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 79
  • Înscris: 17.09.2009
Salutare...

si eu as vrea sa fac o comanda pe amazon...ceva mai serios, data fiind diferenta de pret fatza de magazine... o camera video m-ar interesa...
am citit tot topicul si am inteles asa;

daca comanzi in UE, nu mai platesti vama...util in cazul meu si explicabile astfel diferentele de pret fata de amazon.com....
trebuie sa ai un card recunoscut in UE...s-a dat exemplul visa electron..
e bine sa urmaresti comanda si sa eviti posta..cu toate ca eu i-am folosit intens dar la sume mici si pe transport intern..
acu intrebarea mea adevarata este...
poate fi convins amazon.de sa trimita in Romania ??? doar sant platitor corect si atata timp cat adresa de livrare este aceasi cu numele de pe cardul care face plata...si eu nu cred ca pleaca coletul pana nu mi se retrag banii din card...deci nu vad de unde este frica lor de tzeapa...
daca chiar nu se poate trimite in romania...pot plati de aici si sa dau adresa unei rude stabilite in UK ? mentionez ca nu vreau sa ma folosesc decat de adresa respectivului..nu vreau sa il implic in nimik financiar...

#38
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Pai incearca sa faci comanda, la penultimul pas iti va da o eroare daca produsul nu poate fi trimis la adresa.
Amazon.de trimite in Romania, dar depinde si de produs.

#39
unknown_35

unknown_35

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,851
  • Înscris: 20.05.2013

 gigiaman, on 05 iulie 2013 - 14:24, said:

Salutare...

si eu as vrea sa fac o comanda pe amazon...ceva mai serios, data fiind diferenta de pret fatza de magazine... o camera video m-ar interesa...
am citit tot topicul si am inteles asa;

daca comanzi in UE, nu mai platesti vama...util in cazul meu si explicabile astfel diferentele de pret fata de amazon.com....
trebuie sa ai un card recunoscut in UE...s-a dat exemplul visa electron..
e bine sa urmaresti comanda si sa eviti posta..cu toate ca eu i-am folosit intens dar la sume mici si pe transport intern..
acu intrebarea mea adevarata este...
poate fi convins amazon.de sa trimita in Romania ??? doar sant platitor corect si atata timp cat adresa de livrare este aceasi cu numele de pe cardul care face plata...si eu nu cred ca pleaca coletul pana nu mi se retrag banii din card...deci nu vad de unde este frica lor de tzeapa...
daca chiar nu se poate trimite in romania...pot plati de aici si sa dau adresa unei rude stabilite in UK ? mentionez ca nu vreau sa ma folosesc decat de adresa respectivului..nu vreau sa il implic in nimik financiar...
Cat timp cardul e debitat si nu exista erori de plata, poti expedia la orice adresa aflata in tari in care livreaza. Poate fi pe un nume diferit de cel al platitorului, Amazon chiar iti propune ambalaj pt cadouri si scoate factura din pachet in cazul in care specifici ca produsul este un cadou. In cazul in care pachetul nu ajunge la destinatie poti solicita sa ti se ramburseze suma, sau sa livreze din nou. Pt mine amazon e cel mai sigur mod de a face cumparaturi online.

#40
Sara_28

Sara_28

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 497
  • Înscris: 16.12.2016
Buna,
Tot pe subiect, a primit cineva colet direct din partea dhl in ultima vreme cand ati avut comenzi pe amazon.de, pe produse vandute de amazon nu alte firme ce comercializeaza pe paginile lor, fara sa fie redirectionat prin Posta Romana? Suportul amazon imi spune ca e door-to-door (dhl) eu am oarece rezerve, n-am tracking, am intarziere o zi. merci

Edited by Sara_28, 07 December 2018 - 09:46.


#41
mateitm

mateitm

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 14.12.2018
Salut,

Pe 4 decembrie am facut comanda pentru un produs cu livrare "international standard". Am primit mesajul de confirmare a livrarii in aceeasi zi. Produs livrat cu "Deutsche Post DHL". Mesajul mentiona ca voi receptiona livrarea pe 11 decembrie. Suntem in 14 decembrie si nu am primit nimic. Nu am tracking number iar la oficiul postal raspunsul a fost "nu aveti nimic". A mai fost cineva in aceasta situatie? Daca da, cum a procedat?

Multumesc

#42
Sara_28

Sara_28

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 497
  • Înscris: 16.12.2016
@mateitm eu astept pachetul de pe 06 decembrie, aceasta fiind data estimativa de livrare. Ieri le-am scris a 3-a oara sa ii intreb unde ar putea sa fie si au retransmis pe cheltuiala lor alt pachet cu speranta ca de data asta v-a ajunge. I-am intrebat explicit cui sa ma adresez (DHL, etc) si tot ce am reusit sa obtin a fost faptul ca, nu exista documente de trimitere, este ca si cand ai trimite o felicitare - fara confirmare de primire ma gandesc - pleaca de la expeditor si de cele mai multe ori ajunge la destinatar. N-am o problema cu asta daca ei isi asuma si probabil ca raportat la volumul de vanzari nu se simt aceste pierderi dar mi se pare ciudat ca nu exista macar o cheie de control chiar si asa in lipsa tracking number-ului. Sunt totusi produse platite in avans insa ce e drept, pana in 50 eur acesta fiind pragul peste care inteleg dintr-un articol ca se trimite cu tracking nr.

Edited by Sara_28, 15 December 2018 - 09:42.


#43
mateitm

mateitm

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 14.12.2018
@Sara_28, iti multumesc pentru raspuns. Comanda mea e in valoare de 280 Euro si a patit fix acelasi lucru. Fara tracking, disparuta. Le-am scris si eu aseara, iar raspunsul a fost "I have informed the Transport Service DP_INTL_PAECKCH with your Address again and also asked them to please deliver the Item as soon as possible. So i ask you to please be patient with us for two days, If you do not receive any further information about your Order latest till the 17. Dezember 2018 Evening, please write back to us, we will make a free Replacement Order with Express Shipping or refund the entire Amount.".

#44
Sara_28

Sara_28

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 497
  • Înscris: 16.12.2016
Pff ... la mine sa zicem ca ar merge, dar la 280 Euro valoarea bunului trimis fara tracking ?! chiar nu-i inteleg. Aceeasi situatie si la mine cu Transport Service DP_INTL_PAECKCH, cum spuneam mai sus.

Edited by Sara_28, 15 December 2018 - 17:53.


#45
mateitm

mateitm

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 14.12.2018
Mda. Au trecut cele doua zile si n-am primit nicio informatie. Am trecut la etapa celui de-al doilea mesaj. Saga Amazon.de continua...
Macar am invatat ceva. "Standard shipping" e ceva ce o sa elimin din optiunile viitoare.

#46
Sara_28

Sara_28

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 497
  • Înscris: 16.12.2016
Le-am trimis un e-mail in care le-am spus ca daca ei prefera sa isi asume pierderile astea ma bucur, dar nu pe timpul meu. Orice colet platit in avans, trimis fara tracking, invita la "pierderi" daca nici macar ei nu pot afla un status dupa ce intra in tara, e usor de inteles.

Le-am expus apoi scenariul in care s-ar pierde si de data asta si I-am rugat frumos sa aiba in vedere shipping cu tracking number (coletul inca nu plecase) pentru a evita eventualele neplaceri create de ambele parti. Mi-au dat dreptate dar din mail nu reiesea ca vor face asta acum ci suna mai degraba a mesaj de consolare. Primesc apoi mail cu informare de trimitere si surpriza, de data asta, au (re)trimis cu UPS si tracking, thanks God.

In cazul tau cu atat mai mult - parerea mea - dupa incheierea perioadei de asteptare ar trebui sa trimita cu tracking, nu inteleg de ce nu au facut-o de la inceput in felul asta, fiind valoare considerabil mai mare comparativ cu ceea ce am eu. Tracking number-ul nu cred ca scumpeste cu mult, adica ma raportez la coletele pe care le-am mai primit si pretul cam tot pe acolo a fost din ce imi amintesc, pe greutate similara de pana 1 kg, venite din EU.

Edited by Sara_28, 18 December 2018 - 00:50.


#47
mateitm

mateitm

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 14.12.2018
@Sara_28 Good point! A propos, pentru cel de-al doilea si al treilea e-mail, ai utilizat reply din e-mailul initial? Sau ai folosit "Contact Us" din pagina lor? Intreb, pentru ca am dat reply la emailul de reconciliere receptionat de la Amazon si nu sunt foarte sigur daca au SLA la reply. In schimb pe pagina "Contact Us" au SLA explicit 12 ore.

#48
mateitm

mateitm

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 14.12.2018
Au raspuns la emailul de reply. Un alt indian, la fel de politicos ca primul. Cu aceeasi placa: "Mai asteptati doua zile si suntem convinsi ca se va rezolva".

#49
Sara_28

Sara_28

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 497
  • Înscris: 16.12.2016

 mateitm, on 18 decembrie 2018 - 01:23, said:

@Sara_28 Good point! A propos, pentru cel de-al doilea si al treilea e-mail, ai utilizat reply din e-mailul initial? Sau ai folosit "Contact Us" din pagina lor?

De data asta am mers pe Help > Need more help > Contact US > Where's my stuff? > e-mail (nu chat).
Trebuie sa treaca ~ 1 saptamana peste termenul estimat initial de ei ca sa retrimita alt produs. La mine era asteptat sa soseasca pe 6 decembrie cum spuneam mai sus si m-au rugat sa astept pana pe 14 decembrie.

#50
mateitm

mateitm

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 14.12.2018
Iaca, azi 19 decembrie, m-am trezit cu comanda, care trebuia sa ajunga in 11 decembrie, in cutia postala. Da, o comanda de 280 euro, in cutia postala. Pachetul cu un volum mic, intr-un plic cartonat A5 cu sigla Amazon plasat intr-o cutie postala de bloc cu 40 de apartamente. Eu zic ca am avut noroc ca l-am gasit.
Intre timp, cei de la Amazon mi-au propus refund sau retransmiterea unui colet de inlocuire (ambele variante cu termen 29 decembrie). Am optat pentru cea de a doua varianta. In final am anulat comanda de inlocuire care, in mod ciudat, la motivele anularii nu are o categorie dedicata receptiei coletului initial. Le-am transmis si un email de confirmare a receptiei.

Lectii invatate:
1. Comenzile cu volum mic, transmise cu Int'l Standard Shipping, ajung la cutia postala.
2. In relatia cu clientul, cei de la Amazon mi-au facut o impresie foarte buna. Politicosi, incercand sa rezolve in mod amiabil orice problema. Pentru reconciliere, dupa al treilea email in care, recunosc, am fost cam acid, am fost apelat telefonic (English, Bitte) pentru a detalia nemultumirea si pentru a gasi calea potrivita pentru a mi se rezolva problema.
3. In perioada sarbatorilor asteptati-va la intarzieri.

Acestea fiind zise, va doresc sa vi se rezolve cat mai repede problemele si, nu in ultimul rand, "Sarbatori fericite!"...

#51
Sara_28

Sara_28

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 497
  • Înscris: 16.12.2016
Ma bucur. Aceeasi poveste, am primit aviz de la Posta Romana in cele din urma, coletul a fost redirectionat prin ei, n-a mai fost dhl door-to-door. Am fost si l-am ridicat, totul ok mai putin intarzierea. Am dat un reply catre amazon mai devreme si le-am spus ca pot intoarce din drum coletul 2 pe care mi-l pregatisera. Sarbatori fericite! tuturor :)

Edited by Sara_28, 20 December 2018 - 00:00.


#52
robo374

robo374

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 401
  • Înscris: 26.12.2012
A facut cineva comanda de pe amazon.de la un produs vandut de un vanzator chinez ce are TVA-ul german inclus (e platitor* de VAT nemtesc).
Daca scrie ca achita TVA-ul in Germania se mai plateste TVA la noi cand vine? Si vine la posta de cartier sau vama ?

#53
Flash_

Flash_

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 225
  • Înscris: 14.01.2008
Daca dai comanda de pe amazon.de, nu ai treaba cu TVA-ul, deci la vama nu are de ce sa ajunga. Comanda iti va fi livrata fie direct acasa, prin curier, fie prin posta romana, la noroc. Mie mi-au venit produse prin ambele cai, fara sa imi dau seama de vreo regula. Poate dimensiunea, ce am primit prin posta era de dimensiuni mai mici.

#54
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,989
  • Înscris: 22.04.2019

 robo374, on 21 mai 2019 - 20:35, said:

A facut cineva comanda de pe amazon.de la un produs vandut de un vanzator chinez ce are TVA-ul german inclus (e platitor* de VAT nemtesc).
Daca scrie ca achita TVA-ul in Germania se mai plateste TVA la noi cand vine? Si vine la posta de cartier sau vama ?
Nu mai plătești nimic in plus față de ce ai plătit la amazon. Pentru firme e mai nasol, pentru că puțini chinezi vând fără tva in cazul tranzacțiilor intracomunitare.

@flash
Tine si de tipul tranzacției, dacă e prime sau nu. Dacă ai volum mare, de la o cumpărare pe lună în sus, merită prime pentru costuri de transport reduse si ofertele care sunt doar pentru prime

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate