Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Ce se intampla cu un Ferrari Enzo la 256 km/h
Last Updated: Aug 10 2007 18:22, Started by
romaximusro
, Nov 13 2005 00:24
·
0
#19
Posted 13 November 2005 - 20:31
era suficient sa se informeze despre cauciuc, sa vada cine il produce si sa observe ca striatile si modelul de pe janta corespund cu cea din poza..
|
#20
Posted 14 November 2005 - 02:11
"Si domne' ce revoltat esti ca te-a contrazis." mai asta.... nu ma deranjeaza ca m-a contrazis poate are de 100 de ori mai multa experienta ca mine la capitolu' asta dar totusi... take a very good look la guma aia
"Bucata de cauciuc este de la roata din fata, deci nu va asteptati sa fie lata de juma' de metru." da nici 12 cm cat are ala (stiu ca-i rupt si arata ca dracu da ala nu are mai mult de 185/cat vreti voi) ia vedeti seamana? p.s. mai tineti minte cand au pus aia in centru la nush' ce capitala motoru ala "infipt" in polo ala rosu? pan' la urma ce era? Attached Files |
#21
Posted 14 November 2005 - 02:35
daca compari striatiile si canalele de pe roata vei observa ca sunt identice.
|
#23
Posted 14 November 2005 - 03:22
#24
Posted 14 November 2005 - 03:31
aaaa.. eu m-am uitat atent la prostiile alea si sa stii ca is 90% sigur ca e un cauciuc de Ferrari enzo.Oricum e posibil si ca tipul sa isi fi schimbat singur pneurile.. si va promiteam de povestea celor 7 enzo-uri busite pana acum:
Quote The 1st crash i couldnt find a photo of, but I know it happened in Blackpool in mid 2003, the Enzo lost control in the motorway, jumped off a ramp & landed onto a construction site onto a mountain of sand The 2nd crash happened in Tampa, it was being driven by the owners son, crashed head-on into a gate, even though the front-end was completely totaled, the custom fitted luggage in the trunk surprisingly survived without any scratches in its nappa surface..which was wierd.. attachment The 3rd crash happened in Texas, was going 70 over the limit, it shunted a curb after going around a blind corner and shunted into a large tree, engine caught on fire melting the whole entire car, driver got out untouched attachment The 4th crash happened in Hampshire, driver lost control when he was trying to overtake a bus attachment The 5th crash i dont have a photo of, racing accident in Gumball 3000, entire back-end body panels destroyed The 6th crash happened in Iceland, dont have photo, the owner took it for a cruise in a remote part of the island to avoid speeding tickets. The car suddenly sustained major electrical problems and burned internally. The owner then called for a helicopter to pick him up in the middle of nowhere and abandoned the car, Iceland police found it days later The 7th crash happened in San Diego, dont have photo, the owner parked the Enzo in a disabled spot and was shunted by the car trying to park next to it, major damage in the side panels Attached Files |
#25
Posted 14 November 2005 - 06:53
florina, on Nov 14 2005, 03:22, said: da, nu-s la fel, unul e spart si unul e nou romaximusro nu imi plac flameurile astea si nicidecum nu-ti contest experienta dar totusi... nu seamana deloc... este mult prea ingust ca sa arate a guma de enzo.... o guma adevara incepe de la 275 asa stiu eu.. ala arata a 185 (stiu ca tre sa iau in consideratie ca a suferit mult dar totusi) parca si canalele alea de pe calea de rulare nu-s la fel... prfilu exterior e the same nimik de zis.... nush pt mine nu-i roata lui si pace am avut un x5 acasa fro cateva zile... 315/35 si inca ceva... asa erau rotile sa nu-mi spui mie ca la jeepu ala de 240 km/h pun gume de 42 cm latime si la ala care stie 280 usor si fro 350 maxim ii pune 20 cm latime nush da nu ma convingeti deloc..... p.s. aia de la scoala de arte, vezi de bidinelele si de mosoteii tai ca aici e cu planetare si culbutori |
#26
Posted 14 November 2005 - 11:07
ok, uite, ceva sa te ajute. ce poate fii mai evident?
nu-ti plac flameurile da tu le incepi. pai ma, tu nu vezi ca io-s fata si tot vad mai bine ca tine? rotile nici n-au cum sa fie identice din moment ce una s-a spart si deformat, si pe deasupa mai este si folosita. bai si ce conteaza ca-s de la arte si bla bla, pe mine nu ma pot interesa masinile? uateva...daca si dupa asta spui ca nu-s la fel insemna ca.... Attached FilesEdited by florina, 14 November 2005 - 11:08. |
#27
Posted 14 November 2005 - 11:32
Mai bine incepeti un thread nou, cu cauciucul minune!
Ynocentzya , daca te uiti in ultima poza, o sa vezi acelasi cauciuc care zici tu ca e de dacie, pozat din alt unghi, si chiar de la ceva departare. Pai in poza aia(avand in vedere distanta de la care s-a facut poza) un cauciuc de dacie ar fi aratat ca unul de bicicleta. PS: cauciucul/janta fata daca erau stock(100% sunt stock) ar fi trebuit sa fie de 245/35/R19, asa ca nu e cine stie ce mare cauciuc. Intr-adevar pe spate e urat rau 345/35/R19 Attached FilesEdited by MATRIXU, 14 November 2005 - 11:38. |
#28
Posted 14 November 2005 - 13:21
Netshadow, on Nov 13 2005, 21:02, said: Nu stii cumva in ce conditii s-a intamplat accidentul? (in afara de viteza mare pe care o avea...) Au mai fost implicate in accident si alte masini? cauciucu ala nu putea sa fie de la alta masina... probabil era cauciucu de fatza deaia vi se pare mic Edited by Danny1, 14 November 2005 - 14:02. |
|
#30
Posted 14 November 2005 - 20:20
#32
Posted 15 November 2005 - 19:21
Poate era roata de rezerva....
Important e ca o asemenea masina este pt circuit sau cel mult pt austrazile din germania, care pe linga faptul ca nu au limite de viteza (nu chiar peste tot) si sint tehnic realizate pt viteza. Sa mergi cu 200km/h pe sosea, nu e un lucru foarte inteligent... Autostrazile din usa&canada, la 100km/h masina troncane si "salta".... Edited by H725, 15 November 2005 - 19:32. |
#33
Posted 15 November 2005 - 23:38
|
#34
Posted 16 November 2005 - 10:49
90 viteza legala, 100 tolerata, incepind cu 120 iti creste asigurarea...
PS: km/h |
#35
Posted 18 November 2005 - 20:51
din cum se observa din poze, ala nu era drum de mers cu 250km/h.. adica o fi bun dar prea ingust pentru masina asta; oricum foarte multi din cei care au masini sport (si nu numai, dar astia sunt mai multi)ajung in situatia asta
|
#36
Posted 19 November 2005 - 00:20
proxxxy, on Nov 18 2005, 20:51, said: din cum se observa din poze, ala nu era drum de mers cu 250km/h.. adica o fi bun dar prea ingust pentru masina asta; oricum foarte multi din cei care au masini sport (si nu numai, dar astia sunt mai multi)ajung in situatia asta In fata legilor fizicii sintem cu totii egali, indiferent de banii din cont... S-a constatat ca cu cit drumurile au fost facute mai sigure, cu curbe mai largi, cu atit soferii au mers mai repede. Cu cit masinile au fost facute mai sigure si mai performante, soferii au mers cu viteza mai mare. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users