Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Dacia Logan 2
Last Updated: Sep 30 2020 22:39, Started by
Horsie
, Sep 28 2012 11:29
·
0
#37
Posted 29 September 2012 - 01:02
unele lucruri sunt chiar neimportante (unde e pus reglajul oglinzilor sau cum arata butonul de reglaj al farurilor). De departe cel mai important aspect de luat in calcul e PRETUL, faptul a ramas cam la fel. Nu stiu de ce, dar in buna traditie Dacia, ma asteptam sa creasca serios.
Chiar daca varianta de baza acum pleaca de la 7000, e echivalenta ca dotari cu loganul vechi pe la 7000. practic nu mai avem variantele alea chele care intr-adevar erau oarecum penibile pt anul 2012, insa erau aur pentru anumite categorii (taximetristi, oameni de la tara, masini de firma etc). Nu m-as mira sa se vanda in continuare loganul1 insa doar in variantele alea de 5000eur,nu ar fi o idee rea. In rest masina e un pas inainte foarte clar. Cu siguranta nu va fi cine stie ce masina, insa cred ca va oferi in continuare un raport pret/calitate f bun in raport cu piata. Cum a oferit si Loganul in primii ani de la lansare, acum in trecutul recent se mai schimbasera lucrurile si deja piata oferea si alte alternative. |
#39
Posted 29 September 2012 - 09:22
bossake, on 29 septembrie 2012 - 01:02, said:
De departe cel mai important aspect de luat in calcul e PRETUL, faptul a ramas cam la fel. Nu stiu de ce, dar in buna traditie Dacia, ma asteptam sa creasca serios. Chiar daca varianta de baza acum pleaca de la 7000, e echivalenta ca dotari cu loganul vechi pe la 7000. practic nu mai avem variantele alea chele care intr-adevar erau oarecum penibile pt anul 2012, insa erau aur pentru anumite categorii |
#40
Posted 30 September 2012 - 15:06
iulian-13, on 28 septembrie 2012 - 11:31, said:
arata bine Deci cat de bine arata versiunea "cheala" de 7000 mai vedem noi. Cand s-a lansat Logan combi, era un model "concept" gen stepway, mai mai ca ziceai ca-i sora mai mica a lui Audi A4 allroad.. Nu s-a materializat. Cutzu, on 28 septembrie 2012 - 18:22, said:
adica prin cablu ca la frana de mana la biciclete stopurile pe spate sunt naspa strica tot spatele e adevarat ca nu puteau sa deseneze spatele mai bine decat cel de la noul clio niste magari din ce am inteles skoda rapid va inlocui cea mai ieftina versiune de octavia, adica octavia tour/octavia 1 slabe sanse sa ajunga o skoda rapid sub 10k euro, chiar si cu 5 cupoane remat Ce misto ar fi sa scoata un excentric o masina semichinezarie, care sa arate ca un Bentley, Bugati Veyron, si sa aibe motor de 100cp, si dotari minimale, si masina sa coste vreo 15000 de euro. Atunci sa vezi ce s-ar frustra "bogatasii". Ca diamante pentru saraci s-au inventat : zirconiile. Edited by tfmercedez, 30 September 2012 - 15:02. |
#41
Posted 01 October 2012 - 21:09
eu astept cu nerabdare ceva dimensiuni, detalii despre motorizari, plus lista de preturi. asa la prima vedere nu e rea masina. sa o vedem in fata ochilor si atunci putem spune mai multe. pana atunci discutam niste cadre care ar trebui sa arata masina in cea mai buna ipostaza. rabdare si tutun
|
#43
Posted 02 October 2012 - 11:21
prodanionut, on 02 octombrie 2012 - 10:24, said:
au afisat preturile la noul Sandero. si preturile nu sunt mari. sa speram ca nu vor muta productia in alte tari si ne vor lasa si noua un os de ros. |
#44
Posted 02 October 2012 - 13:26
Multi nu inteleg/omit o chestie extrem de importanta. Masina CU SIGURANTA putea arata mult mai bine, si la interior si la exterior, mici detalii care n-ar fi costat mult, INSA, prin asta iti poti ataca propriile modele, inginerii mai mult ca sigur au obiective clare de a face masina nu tocmai aratoasa si cu dotari limitate altfel incat sa nu intre pe taramul altor modele comercializate de ei.
La fel si cu dotarile, trebuie gasit un echilibru intre ce oferi la echiparea cea mai slaba si ce oferi la echiparea cea mai scumpa, cat costa optiunile comparativ cu cele ale altor modele comercializate de tine. Ca prim impuls ai spune, bai frate de ce nu au facut-o cu ceva costuri in plus (dar nu prea mari) sa arate mult mai bine, stopuri/faruri alungite mult, extrem de agresive, grila agresiva, jante pe 17, ceasuri gradate pana la 250, un bord desenat mai agresiv nu asa simplist, etc. Dar, dupa cum am spus, eu sunt 100% convins ca ei fac masina mai uratica intentionat, nu cred ca-i poti acuza de slaba inspiratie estetica cand Renault-ul are unele masini exceptionale. Edited by Alex-Softpedia, 02 October 2012 - 13:27. |
#45
Posted 02 October 2012 - 17:06
Dar de unde dracu moda asta cu masinie agresive nu stiu !? Chiar sunt un etalon al frumusetii ? Mie sincer nu imi plac deloc, ce naiba, iesim cu masinile la razboi in fiecare dimineata ?
|
#46
Posted 06 October 2012 - 12:13
Pina si rusii au ramas placut impresionati de Logan 2:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/cFgJ2sTm_8Q?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#47
Posted 06 October 2012 - 14:00
#48
Posted 06 October 2012 - 20:08
Parca zicea cineva pe forum ca Eco Mode limiteaza la 4000 de ture (parca sau ceva de genul) motorul si astfel emisiile ar fi mai mici.
|
#49
Posted 07 October 2012 - 13:36
Ar fi o mare tampenie daca la asta se refera acel Eco Mode...
|
#50
Posted 07 October 2012 - 17:14
#51
Posted 07 October 2012 - 17:16
Drag0n_X, on 07 octombrie 2012 - 13:36, said:
Ar fi o mare tampenie daca la asta se refera acel Eco Mode... Edited by andreic, 07 October 2012 - 17:18. |
|
#52
Posted 07 October 2012 - 17:46
Daca uiti Eco ON intr-o depasire ai pus-o, daca ai si AC-ul pornit poti sa-ti iei adio.
|
#53
Posted 07 October 2012 - 18:04
chiar e nevoie de un buton sa-ti limiteze turatia? cati din voi aveti problema asta? bai sa-mi bag picioarele ce as vrea sa nu mai depasesc 4000 rpm dar uit mereu sa schimb viteza
|
#54
Posted 07 October 2012 - 18:05
nici eu nu pot sa inteleg functia asta. poate doar ca un pilot automat daca uiti piciorul pe pedala, imbatat de sunetul motorului.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users