Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Problema instalare windows 10

Procesul Microsoft Edge repornest...

Recomandare caști open earbu...
 Lanterna in 3 trepte

Husa saltea temperatura spalare

Viteza scazuta extern digi Fiberl...

Recomandare placa de baza, proces...
 Unde pot gasi informații despre u...

Mac Shortcuts

Dureri de cap dupa ceas

Transport alternativ - de ce doar...
 Izolatie fonica dormitor apartament

Stalp de lemn inclinat la terasa.

Greseala? Nivel zgomot unitate in...

Inlocuire sim Telekom cu sim Oran...
 

Dacia Logan 2

- - - - -
  • Please log in to reply
3286 replies to this topic

#73
prodanionut

prodanionut

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 60
  • Înscris: 12.10.2008
mie imi pare utila functia, si mai mult ca sigur va fi folosita de cei care vor sa consume mai putin. si sigur vor modifica si raspunsul motorului la o accelerare in functia eco. nu va fi doar limitarea turatiei maxime.

#74
tavktm

tavktm

    Old school member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 25.07.2006

View PostRealThing, on 08 octombrie 2012 - 19:56, said:

Un buton din asta blocat te poate ucide intr-o depasire, mai ales la un benzinar (si in situatia cretina in care n-ai avea idee ca motorul se plafoneaza la o turatie inferioara celei de putere maxima). Trebuie sa fii complet idiot sa ii dai masina cuiva cu chestia aia activa blocata (daca se poate bloca) sau sa nu-i spui de limitare, il ai pe ala pe constiinta.

In general anunti soferul unei masini despre ce conduce ! Una la mana, iar cine nu se descurca cu o limitare a turatiei motorului la 4000 inseamna, cu toata parerea de rau, ca nu prea are ce cauta la volan. Mai ales daca limitarea este la diesel si tce, cum spune un coleg de-al nostru.

Pe langa glumele la adresa butonului, cu activarea/dezactivarea acestuia, glume simpatice dealtel, eu cred ca e cel putin interesanta optiunea. Posted Image

#75
RealThing

RealThing

    Got rogue

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,172
  • Înscris: 06.02.2006
Am specificat clar: vorbeam de benzinar, iar daca ala nu stie ca o are, poate iesi nasol la o depasire facuta mai din scurt (sau in una in care dragalasul pe care incerci sa-l depasesti se apuca brusc sa accelereze - am intalnit cazuri) sau in alte situatie in care ai nevoie de toti caii. De exemplu cu Clio care are 65 cai parliti ma descurc ok - stiu exact cat si ce poate masina, insa daca la Honda mi-ar limita turatiile fara sa stiu si m-as trezi brusc ca "nu mai am talpa" s-ar putea sfarsi cel putin neplacut.

Oricum, din punctul meu de vedere e o optiune total inutila pentru utilizator (dar se pare ca da bine la teste).

Edited by RealThing, 09 October 2012 - 11:36.


#76
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 65,957
  • Înscris: 15.06.2007

View Postandreic, on 08 octombrie 2012 - 19:48, said:

Nu, o sa fie cu Engage! sau Make it so! ca in Star Trek Posted Image

Unii os a se supere dar un butoin dinatsa e mai util la o motocicleta de performanta, eventual comanda automata de la ora 10:00 sa nu mai treaca de pragul de smecherie Posted Image
Ohh da..ar fi o chestie sa limiteze toate yamahele si hondele si ce nebunii mai circula pe strazi, la 3000 rpm dupa ora 22.

View PostRealThing, on 08 octombrie 2012 - 19:56, said:

Un buton din asta blocat te poate ucide intr-o depasire, mai ales la un benzinar (si in situatia cretina in care n-ai avea idee ca motorul se plafoneaza la o turatie inferioara celei de putere maxima). Trebuie sa fii complet idiot sa ii dai masina cuiva cu chestia aia activa blocata (daca se poate bloca) sau sa nu-i spui de limitare, il ai pe ala pe constiinta.
Pai ce sofer e ala, care depaseste atat de riscant ? Vorbiti de parca motorasul ala de 09L TCE sau cum i se zice, ar fi gradat in bord pana la 12000 de ture, si vai saracutul a fost limitat la 4000rpm.  Multi cand depasesc si trec de 3000 , chiar si in depasire, urca in treapta superioara. Iar daca deja este in ultima treapta , ce viteza poate avea la 4000rpm? 125-130km/h?   Mie cand mi-a fost busit egr ul la diesel, mi se plafona la 3200 de ture, si atunci da, chiar ca a fost "neplacut" dar am dat a 5 si mi-am continuat depasirea, dar logic ca nu m-am bagat intr-o depasire "pe viata si pe moarte" la risc, cum dealtfel nu recomand nimanui.
Dar noh, in Romania, se poarta depasirile arogante, cand tragi de conserva de treci cu pedala prin podea, iar cei de pe contrasens franeaza si se dau la oparte din calea celui ce depaseste, de dragul depasirii.

Daca ati vedea cum se circula pe dincolo, toata lumea calma, in coloana, nimeni nu depaseste ca sa ajunga cu 20 de secunde mai repede la destinatie.. (Au si autostrazi dar pe drumurile nationale se circula civilizat). Deci mai lasati depasirile alea, cu morti si cu raniti, pentru ca ce-i care le provoaca, sunt niste tigani, la propriu si la figurat.

#77
RealThing

RealThing

    Got rogue

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,172
  • Înscris: 06.02.2006
Eu zic ceva, voi o luati cu depasirile facute din scurt cu nesimtire si aroganta...ma rog, o sa-i iau la impins vagoane pe producatorii benzinarelor aspirate pe care le am pe langa casa, pai mie de ce nu mi-au pus boton de eco?!? De exemplu mi se pare mai eleganta optiunea de Eco de pe Civic, cand se aprind ledurile verzi inseamna ca mergi cel mai economic posibil, cand ti se aprinde ledul de schimbare optima viteza schimbi, etc. Da deh, n-are buton. Ma rog, frigiderul indiferent cat de nou ar fi nu intra in optiunile mele de viitoare masina, asa ca ma retrag din discutie si va las sa savurati butoanele inutile care dau bine la publicul larg (doamne, parca vad ca la optiuni lavanzare o sa vad la optiuni  masina: buton Eco antiprost, sa nu treci de o anumita turatie - poate ai piciorul amortit, poate pui caramida pe acceleratie, poate conduce nevasta, etc).

#78
lungubogdan

lungubogdan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 379
  • Înscris: 21.03.2008

View Posttfmercedez, on 09 octombrie 2012 - 14:07, said:


ce-i care le provoaca, sunt niste tigani, la propriu si la figurat.
eu cred ca sunt si foarte multi romani care provoaca asemenea accidente. sa inteleg ca "ce-i" care nu stiu limba romana circula regulamentar?

#79
Alex-Softpedia

Alex-Softpedia

    Împărat Republican

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,374
  • Înscris: 10.03.2009
@tfmercedez

De la 3000 rot/min cu o masina slaba pe benzina incepi depasirea, la 4000 ajungi destul de repede, gandeste-te ca depasesti un TIR, cand vezi ca nu trece de 4000 rot/min tragi o sperietura zdravana, incerci sa apesi mai tare acceleratia, vezi ca nimic nu se intampla, pana iti dai seama sa schimbi treapta dureaza. In concluzie de asemenea surprize nu ai nevoie intr-o depasire, fiecare sofer reactioneaza diferit, iti spun sigur ca sunt multi care se sperie daca masina se plafoneaza la 4000 intr-o depasire, nu stiu ce sa faca.

Cum ii urasti tu pe cei care depasesc la limita asa ii urasc eu pe cei care o lalaie in depasire secunde bune, mai ales cu masini slabe care, in caz de ceva, n-au suficienta putere sa treaca fara emotii peste situatie

Edited by Alex-Softpedia, 09 October 2012 - 14:57.


#80
tavktm

tavktm

    Old school member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 25.07.2006
Nu stiu de ce, dar vad ca pe multi ii freaca grija de depasiri ! Parca am fi la gradinita. Ai masina slaba, nu depasesti, sau depasesti atunci cand este loc ! Ce-o fi asa greu de inteles nu stiu !
La fel, daca este altul angajat in depasire, astepti ! Nu stiu de unde obligatia asta de a fi "Flash" pe sosele !

#81
costy_ytsoc

costy_ytsoc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,390
  • Înscris: 02.07.2005
Concluzia mea ramane valabila, e o porcarie fara utilitate,  auzi, dai masina la dusmani si ca sa n-o forjeze apesi minunatul buton.
Daca ai nevoie de un buton de limitare a turatiei ca nu esti in stare sa schimbi viteza cand trebuie(de fapt aici e toata discutia, daca vrei sa nu depasesti 4krpm, de ce dracu nu schimbi viteza?)atunci poate ca nu ai luat permisul ala pe bune.

Edited by costy_ytsoc, 10 October 2012 - 20:02.


#82
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007
Funtionalitatea oferita de modul Eco este de a ajuta soferul sa obtina un consum mult mai mic. Ea presupune o cartografie specifica plus filtrari ale cuplului motor si progresivitate pedala de acceleratie. Pana cand vre-unul dintre brejii comentatori nu o incearca pe masina sa vada ce inseamna, orice comentariu imi pare de prisos, ca sa nu ma exprim in termeni mai duri.

Nu pot sa imteleg cum se pot campii atat pe un lucru nou si bine venit. Apropo, cand vrei sa faci o depasire, softul motor este mai imteligent ca 90% din forumisti si stie sa dezactiveze orice mod functional cu impact asupra performantelor, astfel ca mult hulitul mod eco nu mai este activ, masina oferind maximul de performanta posibil.

#83
costy_ytsoc

costy_ytsoc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,390
  • Înscris: 02.07.2005
aia e altceva

#84
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007
"Aia" este functionalitatea ECO implementata in orice soft motor sau cutie.

#85
RealThing

RealThing

    Got rogue

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,172
  • Înscris: 06.02.2006

View PostTom_Cat, on 10 octombrie 2012 - 20:17, said:

Apropo, cand vrei sa faci o depasire, softul motor este mai imteligent ca 90% din forumisti si stie sa dezactiveze orice mod functional cu impact asupra performantelor, astfel ca mult hulitul mod eco nu mai este activ, masina oferind maximul de performanta posibil.

Fara a incerca sa produc flame, probabil ca asta se intampla cand ii dai "pedal to the metal" sau apesi pedala aia cu simt de raspundere, ma indoiesc ca iti citeste gandul de a depasi. Si da, la mine la Honda daca ii dau talpa blana imi dezactiveaza pana si AC (nu intelegeam de ce cand merg in forja full brusc nu mai baga aer rece). Mi se pare de bun simt, si cred ca mai toate ECU fac asta, fara minunatul buton.

#86
aalinn

aalinn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,907
  • Înscris: 25.09.2007

View PostRealThing, on 09 octombrie 2012 - 14:50, said:

Eu zic ceva, voi o luati cu depasirile facute din scurt cu nesimtire si aroganta...ma rog, o sa-i iau la impins vagoane pe producatorii benzinarelor aspirate pe care le am pe langa casa, pai mie de ce nu mi-au pus boton de eco?!? De exemplu mi se pare mai eleganta optiunea de Eco de pe Civic, cand se aprind ledurile verzi inseamna ca mergi cel mai economic posibil, cand ti se aprinde ledul de schimbare optima viteza schimbi, etc. Da deh, n-are buton. Ma rog, frigiderul indiferent cat de nou ar fi nu intra in optiunile mele de viitoare masina, asa ca ma retrag din discutie si va las sa savurati butoanele inutile care dau bine la publicul larg (doamne, parca vad ca la optiuni lavanzare o sa vad la optiuni  masina: buton Eco antiprost, sa nu treci de o anumita turatie - poate ai piciorul amortit, poate pui caramida pe acceleratie, poate conduce nevasta, etc).
faptul ca tu ai o aspirata(7000 rpm) e de inteles ca un astfel de buton iti transforma masina intro caruta efectiv
singurul lucru ca mi se pare ciudata este faptul ca se loveste de cruze control
adica setez masina pe 60km/h in treapta 3 , inseamna 2800rpm.deci merg eco. apas acceleratia rpm-ul creste la 5000.iau piciorul scade din nou la 2800
nu prea inteleg utilitatea aici , totusi nu ma lasa sa trec de 3000rpm dar nici viteza nu o tine constanta ...

#87
geopsi

geopsi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,325
  • Înscris: 08.09.2006
Chiar daca ma abat putin de la subiectul cu butonul eco(sincer daca e doar de limitare la 4000 rpm este o prostie monumentala dar care nu ma mira) as vrea sa stiu daca stiti ceva de versiunile de echipare si de preturile la care va ajunge pe piata. Momentan m-am uitat pe la sandero(stepway ma atrage putin datorita garzii mai mari la sol) si pare sa fie parca putin sub Clio la pret, vad ca totusi aer conditionat automat nu au bagat deloc, in fine ma gandeam mai mult la Logan ca poate va fi sub ca pret.

#88
RealThing

RealThing

    Got rogue

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,172
  • Înscris: 06.02.2006

View Postaalinn, on 10 octombrie 2012 - 20:59, said:

adica setez masina pe 60km/h in treapta 3 , inseamna 2800rpm.deci merg eco. apas acceleratia rpm-ul creste la 5000.iau piciorul scade din nou la 2800
nu prea inteleg utilitatea aici , totusi nu ma lasa sa trec de 3000rpm dar nici viteza nu o tine constanta ...

N-am inteles ce ai vrut sa spui aici :) ai zis ca accelerezi la 5k rpm, insa ala nu te lasa sa treci de 3k...

#89
aalinn

aalinn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,907
  • Înscris: 25.09.2007
ziceam ca in loc de buton eco pot folosi cruze control cu mai multe avantaje...

#90
costy_ytsoc

costy_ytsoc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,390
  • Înscris: 02.07.2005
ce sa zic, pt o masina la care s0au facut economii la amplasarea buttoanelor geamurilor  am dreptul sa ma astept ca butonul ala sa fie o gluma

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate