Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Dacia Logan 2
Last Updated: Sep 30 2020 22:39, Started by
Horsie
, Sep 28 2012 11:29
·
0
#55
Posted 08 October 2012 - 00:47
Cel mai mult ca sigur, are si override manual/cu talpa, cum are si pilotul automat, tocmai pentru depasiri, probabil doar la o apasare puternica sa iasa din limitare.
|
#56
Posted 08 October 2012 - 08:03
Pentru masinile de firma cred ca ar fi util asa ceva ! Mai ales daca blochezi butonul cumva.
Edited by tavktm, 08 October 2012 - 08:03. |
#57
Posted 08 October 2012 - 08:17
La benzina as intelege limitarea, deoarece limitarea intra pe undeva la/putin peste 6000 de turatii. Dar la diesel unde zona rosie incepe pe la 4500 nu prea mai inteleg rostul.
|
#59
Posted 08 October 2012 - 13:11
După primele 2-3 accidente mortale cauzate de limitator o să îl scoată/o să îi pună override, nu vă impacientați...
|
#60
Posted 08 October 2012 - 13:42
repet, eu chiar nu-i vad utilitatea... iti trebuie un buton ca sa nu mai calci acceleratia la fund?
|
#61
Posted 08 October 2012 - 14:41
#62
Posted 08 October 2012 - 16:11
#63
Posted 08 October 2012 - 17:05
EnterpriseGTX, on 08 octombrie 2012 - 14:41, said:
Cam asa ceva. |
#64
Posted 08 October 2012 - 17:05
|
#65
Posted 08 October 2012 - 17:13
#66
Posted 08 October 2012 - 17:22
Eu nu inteleg ce este asa de greu de inteles, ca se poate actiona butonul in cazul in care PROPRIETARUL masinii vrea asta, pentru ca un ALT CONDUCATOR sa nu poate depasi 4000 rpm.
Ce nu e clar, sau de inteles ? Il poate activa de exemplu permanent, sau poate pune butonul sub "cheie" ! Nu e logic ? |
#67
Posted 08 October 2012 - 17:41
oo da, cum sa nu, asta e dotare de flota de masini de inchiriat sau ceva de genu, cred ca e cum zice vali, doar ceva de luat ochii
|
#68
Posted 08 October 2012 - 17:49
tavktm, on 08 octombrie 2012 - 17:22, said:
Eu nu inteleg ce este asa de greu de inteles, ca se poate actiona butonul in cazul in care PROPRIETARUL masinii vrea asta, pentru ca un ALT CONDUCATOR sa nu poate depasi 4000 rpm. Ce nu e clar, sau de inteles ? Il poate activa de exemplu permanent, sau poate pune butonul sub "cheie" ! Nu e logic ? |
#69
Posted 08 October 2012 - 19:48
valitudor, on 08 octombrie 2012 - 17:49, said:
Aha. O sa fie cu cod pin, nu-i asa? Versiunile superioare vor avea comanda vocala, gen: "sasam, deblocheza-te" Unii os a se supere dar un butoin dinatsa e mai util la o motocicleta de performanta, eventual comanda automata de la ora 10:00 sa nu mai treaca de pragul de smecherie Edited by andreic, 08 October 2012 - 19:49. |
|
#70
Posted 08 October 2012 - 19:56
Un buton din asta blocat te poate ucide intr-o depasire, mai ales la un benzinar (si in situatia cretina in care n-ai avea idee ca motorul se plafoneaza la o turatie inferioara celei de putere maxima). Trebuie sa fii complet idiot sa ii dai masina cuiva cu chestia aia activa blocata (daca se poate bloca) sau sa nu-i spui de limitare, il ai pe ala pe constiinta.
|
#71
Posted 08 October 2012 - 20:01
Butonul asta exista doar pe dci-uri si pe 0.9t. pe 1.2 16v nu exista.
|
#72
Posted 08 October 2012 - 20:07
bossake, on 08 octombrie 2012 - 20:01, said:
Butonul asta exista doar pe dci-uri si pe 0.9t. pe 1.2 16v nu exista. Corect, iar 0.9 TCe la 4000 de ture cred ca e cam aproape de potentialul ei maxim de putere. valitudor, on 08 octombrie 2012 - 17:13, said: Nu confunda functia eco-mode cu limitatorul de viteza ... exista si limitator de viteza pe Logan dar e optional. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users