Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua

sugestie usa interior
 ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...
 

Dacia Logan 2

- - - - -
  • Please log in to reply
3286 replies to this topic

#55
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Cel mai mult ca sigur, are si override manual/cu talpa, cum are si pilotul automat, tocmai pentru depasiri, probabil doar la o apasare puternica sa iasa din limitare.

#56
tavktm

tavktm

    Old school member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 25.07.2006
Pentru masinile de firma cred ca ar fi util asa ceva ! Mai ales daca blochezi butonul cumva.

Edited by tavktm, 08 October 2012 - 08:03.


#57
zerookool

zerookool

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 619
  • Înscris: 26.02.2006
La benzina as intelege limitarea, deoarece limitarea intra pe undeva la/putin peste 6000 de turatii. Dar la diesel unde zona rosie incepe pe la 4500 nu prea mai inteleg rostul.

#58
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Nu ar fi mare mirarea sa fie recalibrat pentru diesel. Tavtkm ce spui acolo se gaseste deja pe dube, Renault ii zice "bridare motor", si limiteaza electronic viteza.

#59
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
După primele 2-3 accidente mortale cauzate de limitator o să îl scoată/o să îi pună override, nu vă impacientați...

#60
costy_ytsoc

costy_ytsoc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,394
  • Înscris: 02.07.2005
repet, eu chiar nu-i vad utilitatea... iti trebuie un buton ca sa nu mai calci acceleratia la fund?

#61
EnterpriseGTX

EnterpriseGTX

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 424
  • Înscris: 27.09.2012

View Postcosty_ytsoc, on 08 octombrie 2012 - 13:42, said:

repet, eu chiar nu-i vad utilitatea... iti trebuie un buton ca sa nu mai calci acceleratia la fund?
Cam asa ceva.

#62
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,869
  • Înscris: 14.08.2007

View PostAlexIP, on 08 octombrie 2012 - 13:11, said:

După primele 2-3 accidente mortale cauzate de limitator o să îl scoată/o să îi pună override, nu vă impacientați...
Nu cred ca eco-mode e activat implicit, daca nu vrei limitare nu apesi butonul ;)

#63
costy_ytsoc

costy_ytsoc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,394
  • Înscris: 02.07.2005

View PostEnterpriseGTX, on 08 octombrie 2012 - 14:41, said:

Cam asa ceva.
deci tu personal ca sofer, ai nevoie de o chestie care sa iti limiteze turatia la 4k rpm? nu esti in stare daca vrei sa mergi normal cu masina sa faci asta? adica depasesti 4k rpm asa ca nu esti atent ? daca da, poate ar trebui sa te lasi de condus; poate din neatentie mai uiti sa acorzi prioritate sau dastea

#64
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,611
  • Înscris: 07.02.2003

View Postcosty_ytsoc, on 08 octombrie 2012 - 13:42, said:

repet, eu chiar nu-i vad utilitatea... iti trebuie un buton ca sa nu mai calci acceleratia la fund?
E doar o gaselnita, e clar ca nu are relevanta butonul, e ceva sa se simta bine eco-istii.

Edited by andreic, 08 October 2012 - 17:10.


#65
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Asta e motivul pentru care l-au introdus.
Absolut inutil pentru sofer, doar pentru "clasament"

#66
tavktm

tavktm

    Old school member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 25.07.2006
Eu nu inteleg ce este asa de greu de inteles, ca se poate actiona butonul in cazul in care PROPRIETARUL masinii vrea asta, pentru ca un ALT CONDUCATOR sa nu poate depasi 4000 rpm.

Ce nu e clar, sau de inteles ? Il poate activa de exemplu permanent, sau poate pune butonul sub "cheie" ! Nu e logic ?

#67
costy_ytsoc

costy_ytsoc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,394
  • Înscris: 02.07.2005
oo da, cum sa nu, asta e dotare de flota de masini de inchiriat sau ceva de genu, cred ca e cum zice vali, doar ceva de luat ochii

#68
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Posttavktm, on 08 octombrie 2012 - 17:22, said:

Eu nu inteleg ce este asa de greu de inteles, ca se poate actiona butonul in cazul in care PROPRIETARUL masinii vrea asta, pentru ca un ALT CONDUCATOR sa nu poate depasi 4000 rpm.

Ce nu e clar, sau de inteles ? Il poate activa de exemplu permanent, sau poate pune butonul sub "cheie" ! Nu e logic ?
Aha. O sa fie cu cod pin, nu-i asa? Versiunile superioare vor avea comanda vocala, gen: "sasam, deblocheza-te" :)

#69
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,611
  • Înscris: 07.02.2003

View Postvalitudor, on 08 octombrie 2012 - 17:49, said:

Aha. O sa fie cu cod pin, nu-i asa? Versiunile superioare vor avea comanda vocala, gen: "sasam, deblocheza-te" Posted Image
Nu, o sa fie cu Engage! sau Make it so! ca in Star Trek Posted Image

Unii os a se supere dar un butoin dinatsa e mai util la o motocicleta de performanta, eventual comanda automata de la ora 10:00 sa nu mai treaca de pragul de smecherie :)

Edited by andreic, 08 October 2012 - 19:49.


#70
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Un buton din asta blocat te poate ucide intr-o depasire, mai ales la un benzinar (si in situatia cretina in care n-ai avea idee ca motorul se plafoneaza la o turatie inferioara celei de putere maxima). Trebuie sa fii complet idiot sa ii dai masina cuiva cu chestia aia activa blocata (daca se poate bloca) sau sa nu-i spui de limitare, il ai pe ala pe constiinta.

#71
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,687
  • Înscris: 22.11.2007
Butonul asta exista doar pe dci-uri si pe 0.9t. pe 1.2 16v nu exista.

#72
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,869
  • Înscris: 14.08.2007

View Postbossake, on 08 octombrie 2012 - 20:01, said:

Butonul asta exista doar pe dci-uri si pe 0.9t. pe 1.2 16v nu exista.

Corect, iar 0.9 TCe la 4000 de ture cred ca e cam aproape de potentialul ei maxim de putere.

View Postvalitudor, on 08 octombrie 2012 - 17:13, said:

Asta e motivul pentru care l-au introdus.
Absolut inutil pentru sofer, doar pentru "clasament"

Nu confunda functia eco-mode cu limitatorul de viteza ... exista si limitator de viteza pe Logan dar e optional.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate