Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Duster 4x2 Probleme Franare Abs
Last Updated: Oct 26 2012 20:37, Started by
dan781
, Sep 23 2012 23:30
·
0
#20
Posted 24 September 2012 - 13:37
Alice, on 24 septembrie 2012 - 13:08, said:
pai tu, dar valyvis10? Daca rotile s-ar bloca pe franare te duci sanie si nu mai poti evita obstacolul. Pe vremuri franai si dadeai drumul la pedala (pump the brakes) ca sa incerci sa eviti, sa mai ai un oarecare control asupra directiei (desi majoritatea soferilor blocau rotile din panica si se duceau sanie in obstacol). Bine, la unele masina mai "pompai" pedala si pentru ca frana nu tinea la fel de bine de prima data, dar vremurile alea s-au cam dus. Edited by abunea, 24 September 2012 - 13:40. |
#21
Posted 24 September 2012 - 17:47
Alice, on 24 septembrie 2012 - 12:48, said:
OK, si explica: cum naiba ridicarea piciorului de pe pedala si apasarea ei a 2-a oara deazactiveaza ABS-ul? Nu dezactiveaza, reinitializeaza. Lucru pe care trebuie sa-l eviti in cazul unei franari de urgenta deoarece masina se va opri intr-un spatiu mai mare. |
#22
Posted 24 September 2012 - 18:41
dan781, on 23 septembrie 2012 - 23:30, said:
In momentul in care pun frana lunga ,nu foarte brusca si dau de niste denivelari (gen cele pe care le fac autobuzele in apropierea statiilor din cauza caldurii), intra ABSul in functiune desi unei masini fara ABS nu i sar bloca rotile,iar masina in loc sa se opreasca in mai putini metrii, ea se duce de nu se mai opreste decat daca iau piciorul de pe frana si pun iar ca sa se anuleze ABSul. Aceeasi chestie mi se intampla la Clio, de altfel deja stiu ca pe denivelari nu trebuie sa pun frana brusc pentru ca intra ABS si imi lungeste distanta de franare cand nu e cazul. NU ti se anuleaza ABS la a 2-a pedala, pur si simplu ai trecut de acele denivelari care fac ABS sa actioneze atunci cand nu ar trebui . Edited by RealThing, 24 September 2012 - 18:41. |
#24
Posted 24 September 2012 - 23:53
Contrar convingerii populare, in cele mai multe cazuri ABS-ul creste distanta de franare.
|
#25
Posted 25 September 2012 - 08:35
Principalul avantaj al ABS-ului este ca iti permite sa mai ai control asupra directiei in cazul unei franari de urgenta. In rest, distanta de franare cu/fara ABS depinde multi factori (tipul de suprafata, precipitatii, anvelope, etc)
|
#26
Posted 25 September 2012 - 08:48
Alice, on 24 septembrie 2012 - 23:53, said:
Contrar convingerii populare, in cele mai multe cazuri ABS-ul creste distanta de franare. Totusi, faptul ca poti evita obstacolul in timp ce franezi e un mare avantaj, care de multe ori face diferenta intre morga / spital si a te da jos din masina intreg. Edited by robbie_ro, 25 September 2012 - 08:50. |
#27
Posted 26 October 2012 - 20:37
UAU.Va multumesc pentru timpul acordat acestui subiect.Am citit cu atenti toate comenturile voastre si am tras concluzia: 1. ca si altcineva mai pateste asta (cineva cu Clio zicea ca deja stie asta si nu pune frana pe denivelari) si 2. Luni ma duc la service si va anunt rezultatul.OK?
Ca sa raspund unor nelamuriri:Am permis de 13ani si conduc zilnic tot felul de masini mici,medii si diferite marci, am presiune in pneuri atat cat a scris producatorul pe masina , stiu ce inseamna sa franezi cu o masina care are ABS si cum se comporta.Nu am impresia ca atunci cand ridic si pun piciorul de pe pedala se opreste mai repede ci chiar asa se intampla.Intradevar trec de denivelari si masina nu mai "topaie" dar daca as tine in continuu pedala apasata,ea parca nu stie acest lucru si pedala trepideaza la fel ca si pe denivelari. Ma gandesc si ca suspensiile sant mai rigide dar asa cum a spus cineva "Si noi avem Duster si ne lipeste de parbriz" deci poate am avut ghinion si am luat-o eu stricata.Nu ca ar fi prima data....Am cumparat Solenza la 0 Km si la primul viraj batea o planetara asa ca nu e nimic neobijnuit sa fie si asta. Va multumesc inca o data pentru timpul pe care il dedicati rezolvarii problemelor altora. Numai bine si promit ca revin cu coment dupa service. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users