Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tatuator handpoke

Plaja de nudisti in Grecia?

Mufa microusb a telefonului mobil...

"Ciudatenii" control pasa...
 Impamantare

Apple maps pe Windows 10

Sfarsitul woke-ismului si al core...

Renovare completa + pompa de cald...
 Libre Office nu vad liniile

Modalitați amuzante și ...

O disparitie de ani buni, Acces D...

Mancarea e scumpa
 Parere achiziționare BMW G20

Schimbarea bateriei moderne la VA...

Rostschreck Lidl

Si noi suntem Florin Piersic? / J...
 

Duster 4x2 Probleme Franare Abs

- - - - -
  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#1
dan781

dan781

    Junior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 28
  • Înscris: 11.12.2009
Am un Duster Full Obtion, 4x2 si de cand am cumparat masina (noua)am observat probleme la franare in momentul cand intra ABSul in functiune.Am tot zis ca poate e rigida masina sau poate mi se pare mie ,gandindu-ma ca totusi e o masina noua.Asta pana acum 2 zile cand era sa intru in spatele unei alte masini circuland cu 30-35km/h si apasand la maxim pedala de frana.   Sa va spun ce probleme am si daca mai este cineva care a observat asta sa-mi spuna si mie,sau daca este vre un mecanic care ma sfatuieste sa ma duc la service.  
In momentul in care pun frana lunga ,nu foarte brusca si dau de niste denivelari (gen cele pe care le fac autobuzele in apropierea statiilor din cauza caldurii), intra ABSul in functiune desi unei masini fara ABS nu i sar bloca rotile,iar masina in loc sa se opreasca in mai putini metrii, ea se duce de nu se mai opreste decat daca iau piciorul de pe frana si pun iar ca sa se anuleze ABSul. Are cineva aceeasi problema? Masina are 12.000km la bord, e luata de noua si de cand am cumparato am observat aceasta problema.Precizez ca am din '98 permis auto si stiu cand trebuie sa se blocheze sau nu rotile unei masini la franare.

VA MUltumesc pentru timpul acordat si voi urmarii subiectul

#2
rasistu

rasistu

    Troll

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,715
  • Înscris: 20.03.2011
S.E.R.V.I.C.E. ok?

#3
tavktm

tavktm

    Old school member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 25.07.2006
Si eu zic service, mai ales ca si noi avem un Duster, si ne lipeste de geam !

#4
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,733
  • Înscris: 07.02.2003

 dan781, on 23 septembrie 2012 - 23:30, said:

In momentul in care pun frana lunga ,nu foarte brusca si dau de niste denivelari (gen cele pe care le fac autobuzele in apropierea statiilor din cauza caldurii), intra ABSul in functiune desi unei masini fara ABS nu i sar bloca rotile,iar masina in loc sa se opreasca in mai putini metrii
ABS-ul nu face masina sa se opreasca in mai putini metri, scopul lui este stabilitatea, adica sa poti vira in franare. In denivelari poate intra ABS-ul scurt mai ales cand franezi puternic sau esti pe drumuri de tara. ABS-ul nu "iese" singur ci asista antiblocajul, cand conditiile dispar in franare si el sta cuminte. Acu nu stiu cum ti se pare tie ca merge, compara si cu altii care au probat pentru ca intrarea abs-ului e controlata de computer si senzori la roti iar cand intra inseamna ca sunt indeplinite conditiile...

Edited by andreic, 24 September 2012 - 01:52.


#5
dany07rap

dany07rap

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 947
  • Înscris: 21.12.2007
Cred ca e problema generala Dacia,intra ABS-ul prea repede,cred ca e din computer.Mergi la service cu ea si explica-le problema si sa puna testerul pe masina.

#6
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,712
  • Înscris: 22.11.2007
Lucrul asta se intampla la majoritatea masinilor. El se refera ca ii intra abs-ul foarte repede doar atunci cand  masina e pe denivelari. E si normal sa intre abs-ul pentru ca senzorii de abs sunt oarecum dati peste cap de roti care se invart mai ciudat pe denivelari.
Verifica presiunea in roti, cu o presiune mai mare decat trebuie masina topaie si mai mult decat e normal pe denivelari.

Abs-ul de pe Duster e de generatie 8,1, pe Logan faza1 (2004-2008) e bosch 8.0. Din cate stiu generatia 8.1 e cam ultima de la reno, care e prezenta si pe toate modelele reno. Sper sa nu ma insel.

#7
apanoiu

apanoiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,181
  • Înscris: 10.01.2007
:) Si mie la Passat imi face la fel. Chiar si la viteze de 10-20 km/h fara frane bruste. ESP sensibil.
Cineva mi-a spus ca s-ar putea sa fie mizerie pe senzorul de abs. Beats me

#8
crull

crull

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 792
  • Înscris: 10.01.2010
Asa se intampla cand franezi pe denivelari, pentru o milisecunda o roata pierde contactul cu solul blocanduse si atunci abs isi face treaba.

#9
robbie_ro

robbie_ro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,841
  • Înscris: 24.08.2004
Mai baieti, ABS-ul nu intra si nu iese de nicaieri. El doar asista franarea, astfel incat aceasta sa se faca la limita aderentei. In momentul in care o roata pierde aderenta, sistemul ABS intervine deblocand-o. Astfel, ai controlul directiei in timpul franarii, ceea ce te ajuta sa ocolesti obstacolul daca nu ai suficient spatiu de franare. Nu inteleg de ce unii cred ca ABS-ul iti propteste masina in asfalt.

#10
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,893
  • Înscris: 25.01.2007
Dar cine vezi tu ca a crezut ca abs-ul propteste masina? Initiatorul e doar nemultumit ca abs-ul intra prea repede, in situatii cand nu ar fi necesar si frana clasica ar fi mai eficienta. Nu a avut nimeni pe aici pretentii exagerate sau absurde.

#11
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,148
  • Înscris: 05.12.2002

 dan781, on 23 septembrie 2012 - 23:30, said:

[...] decat daca iau piciorul de pe frana si pun iar ca sa se anuleze ABSul. [...]

Bun, deci am stabilit ca e logic si normal ca la denivelari sa se activeze ABS-ul. Dar partea asta nu o inteleg deloc...

#12
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,733
  • Înscris: 07.02.2003

 bossake, on 24 septembrie 2012 - 06:54, said:

Lucrul asta se intampla la majoritatea masinilor. El se refera ca ii intra abs-ul foarte repede doar atunci cand  masina e pe denivelari. E si normal sa intre abs-ul pentru ca senzorii de abs sunt oarecum dati peste cap de roti care se invart mai ciudat pe denivelari.

 crull, on 24 septembrie 2012 - 07:14, said:

Asa se intampla cand franezi pe denivelari, pentru o milisecunda o roata pierde contactul cu solul blocanduse si atunci abs isi face treaba.
Exact, una din roti poate avea scurt timp viteza mai mica ori variabila sau un blocaj scurt si agata abs-ul dar nu actioneaza mult.

Edited by andreic, 24 September 2012 - 09:03.


#13
abunea

abunea

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,723
  • Înscris: 23.11.2007

 slai, on 24 septembrie 2012 - 08:13, said:

Dar cine vezi tu ca a crezut ca abs-ul propteste masina? Initiatorul e doar nemultumit ca abs-ul intra prea repede, in situatii cand nu ar fi necesar si frana clasica ar fi mai eficienta. Nu a avut nimeni pe aici pretentii exagerate sau absurde.

Eu inteleg ca e nemultumit de functionarea ABS-ului, in sensul ca intra in functiune intr-o situatie in care el nu crede ca ar trebui. Adica rotile nu s-ar fi blocat si intra ABS-ul.

Ce cred eu ca pierde din vedere e ca pe drumuri cu denivelari o roata poate ajunge aer, fara contact cu asfaltul. In momentul ala, cand roata e in aer, daca frana e actionata, frecarea la roata e zero -> frana are eficienta maxima si blocheaza roata -> intra ABS-ul pentru deblocare.

E absolut normal.

Edited by abunea, 24 September 2012 - 09:04.


#14
robbie_ro

robbie_ro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,841
  • Înscris: 24.08.2004

 slai, on 24 septembrie 2012 - 08:13, said:

Dar cine vezi tu ca a crezut ca abs-ul propteste masina? Initiatorul e doar nemultumit ca abs-ul intra prea repede, in situatii cand nu ar fi necesar si frana clasica ar fi mai eficienta. Nu a avut nimeni pe aici pretentii exagerate sau absurde.
Iar "intra" ABS-ul? ABS-ul nu intra nicaieri. Daca o roata nu mai are contact optim cu suprafata de rulare si se blocheaza in franare este automat deblocata. Asta nu inseamna ca celelalte roti nu franeaza in continuare. ABS Bosch 8.1 cum e pe Logan, Sandero si Duster este de ultima generatie si controleaza independent fiecare roata.

 Alice, on 24 septembrie 2012 - 08:14, said:

Bun, deci am stabilit ca e logic si normal ca la denivelari sa se activeze ABS-ul. Dar partea asta nu o inteleg deloc...
Asta e doar impresia lui...

Edited by robbie_ro, 24 September 2012 - 09:20.


#15
valyvis10

valyvis10

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,630
  • Înscris: 05.11.2005

 Alice, on 24 septembrie 2012 - 08:14, said:

Bun, deci am stabilit ca e logic si normal ca la denivelari sa se activeze ABS-ul. Dar partea asta nu o inteleg deloc...

Stii sa franezi cu ABS???

Are reguli precise, pe care daca nu le respecti maresti drumul de franare:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/xd5KDvXbE3M?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Dont pump the brakes

Edited by valyvis10, 24 September 2012 - 12:11.


#16
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,733
  • Înscris: 07.02.2003
Iar pentru cine vrea sa intelegea cum merge ABS-ul aici:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Qr2bXnP9a34?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#17
Alice

Alice

    Big Boobs

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,148
  • Înscris: 05.12.2002

 valyvis10, on 24 septembrie 2012 - 12:10, said:

Stii sa franezi cu ABS???

Are reguli precise, pe care daca nu le respecti maresti drumul de franare:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/xd5KDvXbE3M?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Dont pump the brakes

OK, si explica: cum naiba ridicarea piciorului de pe pedala si apasarea ei a 2-a oara deazactiveaza ABS-ul?

#18
robbie_ro

robbie_ro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,841
  • Înscris: 24.08.2004
Nu ti-am spus ca e doar impresia lui?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate