Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Duster 4x2 Probleme Franare Abs
#1
Posted 23 September 2012 - 23:30
Am un Duster Full Obtion, 4x2 si de cand am cumparat masina (noua)am observat probleme la franare in momentul cand intra ABSul in functiune.Am tot zis ca poate e rigida masina sau poate mi se pare mie ,gandindu-ma ca totusi e o masina noua.Asta pana acum 2 zile cand era sa intru in spatele unei alte masini circuland cu 30-35km/h si apasand la maxim pedala de frana. Sa va spun ce probleme am si daca mai este cineva care a observat asta sa-mi spuna si mie,sau daca este vre un mecanic care ma sfatuieste sa ma duc la service.
In momentul in care pun frana lunga ,nu foarte brusca si dau de niste denivelari (gen cele pe care le fac autobuzele in apropierea statiilor din cauza caldurii), intra ABSul in functiune desi unei masini fara ABS nu i sar bloca rotile,iar masina in loc sa se opreasca in mai putini metrii, ea se duce de nu se mai opreste decat daca iau piciorul de pe frana si pun iar ca sa se anuleze ABSul. Are cineva aceeasi problema? Masina are 12.000km la bord, e luata de noua si de cand am cumparato am observat aceasta problema.Precizez ca am din '98 permis auto si stiu cand trebuie sa se blocheze sau nu rotile unei masini la franare. VA MUltumesc pentru timpul acordat si voi urmarii subiectul |
#4
Posted 24 September 2012 - 01:48
dan781, on 23 septembrie 2012 - 23:30, said:
In momentul in care pun frana lunga ,nu foarte brusca si dau de niste denivelari (gen cele pe care le fac autobuzele in apropierea statiilor din cauza caldurii), intra ABSul in functiune desi unei masini fara ABS nu i sar bloca rotile,iar masina in loc sa se opreasca in mai putini metrii Edited by andreic, 24 September 2012 - 01:52. |
#6
Posted 24 September 2012 - 06:54
Lucrul asta se intampla la majoritatea masinilor. El se refera ca ii intra abs-ul foarte repede doar atunci cand masina e pe denivelari. E si normal sa intre abs-ul pentru ca senzorii de abs sunt oarecum dati peste cap de roti care se invart mai ciudat pe denivelari.
Verifica presiunea in roti, cu o presiune mai mare decat trebuie masina topaie si mai mult decat e normal pe denivelari. Abs-ul de pe Duster e de generatie 8,1, pe Logan faza1 (2004-2008) e bosch 8.0. Din cate stiu generatia 8.1 e cam ultima de la reno, care e prezenta si pe toate modelele reno. Sper sa nu ma insel. |
#8
Posted 24 September 2012 - 07:14
Asa se intampla cand franezi pe denivelari, pentru o milisecunda o roata pierde contactul cu solul blocanduse si atunci abs isi face treaba.
|
#9
Posted 24 September 2012 - 08:06
Mai baieti, ABS-ul nu intra si nu iese de nicaieri. El doar asista franarea, astfel incat aceasta sa se faca la limita aderentei. In momentul in care o roata pierde aderenta, sistemul ABS intervine deblocand-o. Astfel, ai controlul directiei in timpul franarii, ceea ce te ajuta sa ocolesti obstacolul daca nu ai suficient spatiu de franare. Nu inteleg de ce unii cred ca ABS-ul iti propteste masina in asfalt.
|
#10
Posted 24 September 2012 - 08:13
Dar cine vezi tu ca a crezut ca abs-ul propteste masina? Initiatorul e doar nemultumit ca abs-ul intra prea repede, in situatii cand nu ar fi necesar si frana clasica ar fi mai eficienta. Nu a avut nimeni pe aici pretentii exagerate sau absurde.
|
|
#11
Posted 24 September 2012 - 08:14
#12
Posted 24 September 2012 - 09:00
bossake, on 24 septembrie 2012 - 06:54, said:
Lucrul asta se intampla la majoritatea masinilor. El se refera ca ii intra abs-ul foarte repede doar atunci cand masina e pe denivelari. E si normal sa intre abs-ul pentru ca senzorii de abs sunt oarecum dati peste cap de roti care se invart mai ciudat pe denivelari. crull, on 24 septembrie 2012 - 07:14, said:
Asa se intampla cand franezi pe denivelari, pentru o milisecunda o roata pierde contactul cu solul blocanduse si atunci abs isi face treaba. Edited by andreic, 24 September 2012 - 09:03. |
#13
Posted 24 September 2012 - 09:02
slai, on 24 septembrie 2012 - 08:13, said:
Dar cine vezi tu ca a crezut ca abs-ul propteste masina? Initiatorul e doar nemultumit ca abs-ul intra prea repede, in situatii cand nu ar fi necesar si frana clasica ar fi mai eficienta. Nu a avut nimeni pe aici pretentii exagerate sau absurde. Eu inteleg ca e nemultumit de functionarea ABS-ului, in sensul ca intra in functiune intr-o situatie in care el nu crede ca ar trebui. Adica rotile nu s-ar fi blocat si intra ABS-ul. Ce cred eu ca pierde din vedere e ca pe drumuri cu denivelari o roata poate ajunge aer, fara contact cu asfaltul. In momentul ala, cand roata e in aer, daca frana e actionata, frecarea la roata e zero -> frana are eficienta maxima si blocheaza roata -> intra ABS-ul pentru deblocare. E absolut normal. Edited by abunea, 24 September 2012 - 09:04. |
#14
Posted 24 September 2012 - 09:08
slai, on 24 septembrie 2012 - 08:13, said:
Dar cine vezi tu ca a crezut ca abs-ul propteste masina? Initiatorul e doar nemultumit ca abs-ul intra prea repede, in situatii cand nu ar fi necesar si frana clasica ar fi mai eficienta. Nu a avut nimeni pe aici pretentii exagerate sau absurde. Alice, on 24 septembrie 2012 - 08:14, said:
Bun, deci am stabilit ca e logic si normal ca la denivelari sa se activeze ABS-ul. Dar partea asta nu o inteleg deloc... Edited by robbie_ro, 24 September 2012 - 09:20. |
#15
Posted 24 September 2012 - 12:10
Alice, on 24 septembrie 2012 - 08:14, said:
Bun, deci am stabilit ca e logic si normal ca la denivelari sa se activeze ABS-ul. Dar partea asta nu o inteleg deloc... Stii sa franezi cu ABS??? Are reguli precise, pe care daca nu le respecti maresti drumul de franare: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/xd5KDvXbE3M?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Dont pump the brakes Edited by valyvis10, 24 September 2012 - 12:11. |
|
#16
Posted 24 September 2012 - 12:31
Iar pentru cine vrea sa intelegea cum merge ABS-ul aici:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Qr2bXnP9a34?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#17
Posted 24 September 2012 - 12:48
valyvis10, on 24 septembrie 2012 - 12:10, said:
Stii sa franezi cu ABS??? Are reguli precise, pe care daca nu le respecti maresti drumul de franare: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/xd5KDvXbE3M?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Dont pump the brakes OK, si explica: cum naiba ridicarea piciorului de pe pedala si apasarea ei a 2-a oara deazactiveaza ABS-ul? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users